Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 05. apr, 2016 21:33

Champen skrev:
Johnny Football skrev:Hvordan var El Ninos scoring?
Nå, så han lige fra - måske - helt til - måske - skurk... :shock: Kluntet "tackling"
Han fik en stikning ind i feltet, og sparkede den køligt imellem benene på ter stegen!
Ind og lave en kasse imod Barcelona & bagefter ud i bad efter 35 minutter, sådan skal det være! :lol: Simpelthen det eneste rigtige at gøre :P
Det er én måde, at tolke "super-sub". ;)

Brugeravatar
Champen
Alder: 34

Indlæg af Champen » tirsdag, 05. apr, 2016 21:36

RedRedRed skrev:
Champen skrev:
Johnny Football skrev:Hvordan var El Ninos scoring?
Nå, så han lige fra - måske - helt til - måske - skurk... :shock: Kluntet "tackling"
Han fik en stikning ind i feltet, og sparkede den køligt imellem benene på ter stegen!
Ind og lave en kasse imod Barcelona & bagefter ud i bad efter 35 minutter, sådan skal det være! :lol: Simpelthen det eneste rigtige at gøre :P
Det er én måde, at tolke "super-sub". ;)
Han har ihverfald markeret sin tilstedeværelse iaften :lol:
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 05. apr, 2016 22:08

To gamle Liverpool-drenge der scorer på Camp Nou her til aften... Ak ak!
Senest rettet af Mads T. tirsdag, 05. apr, 2016 22:43, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 05. apr, 2016 22:16

Mads T. skrev:To gamle Liverpool-drenge der scorer på Bernabeu her til aften... Ak ak!
Bernabeu? :shock:

Kunne vi dog blot spille bare halvt så hurtigt som Barcelona, så ville vi helt sikkert slutte i PL top 4
Senest rettet af Sledgehammer onsdag, 06. apr, 2016 11:17, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 05. apr, 2016 22:44

Johnny Football skrev:
Mads T. skrev:To gamle Liverpool-drenge der scorer på Bernabeu her til aften... Ak ak!
Bernabeu? :shock:

Kunne vi dog bare spille halvt så hurtigt som Barcelona, så ville vi helt sikkert slutte i PL top 4
Haha ja og på Camp Nou scorer de sgu også ;)

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 06. apr, 2016 00:07

øv! Havde da lige håbet at Athletico kunne skabe overraskelsen... men nu bliver det svært, selv med hjemmebane i næste kamp.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 06. apr, 2016 09:45

Kunne forstå at Uefa bestemte at Atleticos trøjer var for ens med barcelonas, og atletico havde ikke deres tredjetrøjer med hvorfor Barcelona
Måtte bruge deres udebanetrøjer. Mærkværdigt at man ikke på forhånd kan ordne en sådan sag.
We need a new Fowler...

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 06. apr, 2016 14:50

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

jensemand
Geografisk sted: København S

Indlæg af jensemand » onsdag, 06. apr, 2016 22:17

Er lige kommet hjem og tænder for Wolfsburg- Real Madrid og bliver glædeligt overrasket over førstnævnte er foran. Første aktion er så Marcelo der sparker ud efter en spiller og bagefter header ham i maven og filmer så Wolfsburg-spilleren får gult.. Og i går var det Atletico og Barca der kastede sig rundt jeg får satme kvalme.. Muligt der også bliver filmet i Premier League men tuderiet og teatralskheden er ikke i nærheden af de spanske holds niveau og gudskelov for det for det kan jeg simpelthen ikke holde ud. Nå jeg skulle vist lige af med lidt galde :D
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 06. apr, 2016 23:18

Nøj hvor er ham grønborg belastende, nærmest hver uge er det en gigantisk sentation med resultatet, igen at Wolfsburg vinder. Vel er det overraskende, men at hjemmeholdet sejrer i kvart finalen er før set, også trods lidt hjemlig krise. Jeg savner helt ærligt schmeichel, han var mildt sagt meget bedre, han var heller ikke prangende skal det siges. Og er nok ene med den holdning, men grønberg er bare overdrevet helt vildt efter min mening.....Jeg har generelt et problem med CL værterne, men de vælger sgu også nogle trælse typer. Mon snart kjeldberg tager tjansen, for så dropper jeg helt at se CL studiet, og har han forresten egentlig ikke også været vært for nogle år siden?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Champen

Indlæg af Champen » onsdag, 06. apr, 2016 23:41

Thommo skrev:Nøj hvor er ham grønborg belastende, nærmest hver uge er det en gigantisk sentation med resultatet, igen at Wolfsburg vinder. Vel er det overraskende, men at hjemmeholdet sejrer i kvart finalen er før set, også trods lidt hjemlig krise. Jeg savner helt ærligt schmeichel, han var mildt sagt meget bedre, han var heller ikke prangende skal det siges. Og er nok ene med den holdning, men grønberg er bare overdrevet helt vildt efter min mening.....Jeg har generelt et problem med CL værterne, men de vælger sgu også nogle trælse typer. Mon snart kjeldberg tager tjansen, for så dropper jeg helt at se CL studiet, og har han forresten egentlig ikke også været vært for nogle år siden?
Synes dog ikke det er lige så slemt som da Jes Dorph var vært :doh1: jeg har dog personligt kæmpe respekt for Elkjær & Per Frimann.
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 07. apr, 2016 07:49

Det ER en gigantisk sensation at Wolfsburg vandt 2-0, om du kan lide Grønborg eller ej. Han gør sig ikke helt så godt nu som da han var kommentator på spansk fodbold. Der var han absolut en af de bedste der har været.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » torsdag, 07. apr, 2016 08:58

Enig med Emmy. Det er en sensation med tanke på hvordan Real Madrid de seneste år har smadret både Bayern og Schalke 04. Og ja Grønborg er fin nok, men ikke så god som før sit eksil hos TV2 News. Selvom jeg er skuffet over hans comeback, så er han stadig at foretrække frem for Peter Schmeichel.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 07. apr, 2016 10:25

AJ skrev:Enig med Emmy. Det er en sensation med tanke på hvordan Real Madrid de seneste år har smadret både Bayern og Schalke 04. Og ja Grønborg er fin nok, men ikke så god som før sit eksil hos TV2 News. Selvom jeg er skuffet over hans comeback, så er han stadig at foretrække frem for Peter Schmeichel.
Men ligefrem en "gigantisk sensation"? Aarrrhhh, sku´vi nu ikk´lige? Man skal altså passe på med at devaluere ordene, for hvad skal man så kalde det, næste gang Skagen slår Brøndby, eller, ahem, Northampton slår Liverpool?

Wolfsburg er et klassemandskab, ellers når man ikke CL-kvartfinalerne; men ja, det er en overraskelse, måske endda en stor overraskelse, at de slår RM, men en "gigantisk sensation"?
Senest rettet af Sledgehammer fredag, 08. apr, 2016 08:32, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » torsdag, 07. apr, 2016 11:38

Man kan selvfølgelig diskutere, hvor stor en sensation det er. Jeg vil heller ikke kalde det en gigantisk sensation. Det er jeg da enig i.

Besvar