Surf skrev:
Du er simpelthen altid så hurtigt ude og dømme hvordan andre forholder sig til klubben.
jeps, og som oftest er det dine holdninger jeg angriber - dermed ikke sagt at du ikke må ha dem, det må du gerne, men jeg er ikke enig i dem og derfor mit indlæg.
Surf skrev:
Som Emmy påpeger, så burde Sturridge sgu da bare være taknemmelig for, at vi har været så tålmodige med ham. Jaja, vi har jo skrevet kontrakt osv. Men hvis han seriøst er træt af og fornærmet over, at folk er ved at miste tålmodigheden med ham, så er han da en herre med næsen lidt for højt i sky. Med den løn han går rundt og trækker, skal han bare dukke hovedet og arbejde for at komme tilbage og gøre sig fortjent til den.
uenig - klubben har været tålmodig ja, men det er fansene da ikke når de kræver han skal fise af, løsnes for sin kontrakt og kalde ham en forkælet primadonna. Hvad har hans løn iøvrigt med noget som helst at gøre ? han er skadet, det er jo ikke fordi han nægter at spille han er FORHINDRET i at spille. Det er somom at bare fordi han nu er en højt betalt professionel fodbold spiller så har han ikke længere nogen "faglig stolthed" eller ambitioner i livet - det handler udelukkende om penge åbenbart. Ku det tænkes at Sturridge faktisk er temmelig frustreret over at han ikke kan spille og det derfor er et ekstra slag i ansigtet at blive kaldt den slags ting udfra en internet artikel - måske knokler han for at blive fit (omend jeg tror han er en smule overforsigtig i forbindelse med småskader, hvilket er normalt når man har en historik med mange skader at man også¨bliver en smule paranoid) og hvad er så takken ? måske er han ikke fornærmet, men fortvivlet og 'såret' over at han går igennem en meget svær periode for en sportsudøver (jeg mener at kunne huske du selv har dyrket sport, du må om nogen vide at det er rædselsfuldt at være langtidsskadet) og dette er så takken fra fansene..
som sådan er det da rigtig nok det du siger, men hvor jeg kan så ikke se nogle som helst steder Sturridge netop IKKE gør dette..
Jeg forstår virkelig ikke hvad hans løn har med noget som helst at gøre ? der er adskillige spillere der tjener væsentlig mere og væsentlig indre, og hvad så ? at £160.000 er mange penge sammenlignet med vores verden ja, men hvad relevans har vores lønninger til hans løn ? du skal sammenligne hans løn med andre fodboldspillere af samme kvalitet, og her er han altså ikke absurd dyr. Jeg vil da også ***** på at den lokale cykelsmed for under det halve af hvad jeg gør for et ufaglært arbejde, men det er nu engang ikke ham jeg sammenligner mig med - jeg sammenligner mig med andre i min branche. Ellers kunne jeg jo også bliver harm over hvad advokater trækker i løn for det er da absurd i forhold til Jørgen tømrer der ellers knokler i regn og blæst.
Derudover er det jo altså ikke en løn Sturridge har fået foræret ? det er jo noget han har trænet sig til og noget hans talent berettiger ham til. Det er afsagn igennem hele hans karriere siden han var en meget lille dreng, fordi han har haft en drøm om at blive professionel fodbold spiller samt afsagn han skal gøre sig adskillige år fremover, - det er en løn han har gjort sig fortjent til qua kvaliteter han har tilegnet sig efter mange års træning og personlig arbejde. Det er en løn som skal dække visse afsagn hans familie skal acceptere når han rejser jorden rundt, at de skal bo i en, ja undskyld, skod på i England, det er en løn der skal retfærdiggøre konstant at skulle forholde sig til sladrepressens skriverier og bliver taget billeder af overalt man komme uden nogensinde at få privat liv det er kort sagt en løn der dækker over hårdt arbejde og afsagn som de fleste med almindelig arbejde ikke kan sætte sig ind i.
Jeg kan lige så godt være ærlig, Hvis jeg er for syg eller skadet til at arbejde i næste uge, så melder jeg mig altså syg - og så er jeg da bedøvende ligeglad med om jeg tjener dobbelt eller tredobbelt så meget som jørgen fra Holstebro.
Surf skrev:
Bemærk, at det siger jeg ikke, at han ikke gør. Jeg giver ikke en skid for Mirror, og derfor tog jeg også forholdet da jeg skrev, at han var en forkælet primadonna. Men hvis historien er sand, så vil jeg fastholde det udsagn.
Det var da også belejligt lige at kunne helgardere sig, så hvad er helt konkret din holdning .. ?
`
Surf skrev:
Og hvorfor skulle man selv være en forkælet primadonna, hvis man kalder en af vores spillere det? Der må vist være en brist i den logik et sted. Og hvorfor er hans skadeshelvede værre for ham, end for os? Jeg har helt ærligt ikke særligt ondt af ham.
Fordi man på den ene side vil logge spillerne til klubben for den specielle fanbase som 'klubben med sine billetpriser er ved at skræmme væk' men når så spillerne endelig er kommet til så er den helt specielle stemning og opbakning der jo slet ikke.. Det er da netop NU vi skal støtte Sturridge ? Hvad i alverden skal han bruge fans der synger hans navn når han score, når han ingen støtte fra fansene for når han rent faktisk har brug for det ? fair nok at have 'mistet' troen på at han kan blive et fremtidig aktiv for os, jeg mener heller ikke længere det er holdbart at have ham som vores top angriber, man må finde en anden rolle til ham. Men han er nu engang Liverpool spiller og har derved min støtte lige så længe han er i klubben - og er han en smule småfornærmet over visse fans manglende støtte så kan jeg sku godt forstå ham.
Surf skrev:
Den der højhellige med at trække "you'll never walk alone" kortet i den her sag, giver jeg ikke meget for. Det betyder sgu ikke, at man skal acceptere ukritisk alt vores spillere foretager sig.
Selvfølgelig må du være kritisk, men Sturridge har været et eksemplarisk eksempel på en klub ambassadør i sin tid i klubben, han har været forfulgt med skader, ærgeligt, men ud over det har han gjort sit alle bedste og været matchvinder for os ved flere lejligheder - Jeg mener også der skal findes en anden løsning end Sturridge, men han skal støttes hele vejen så længe han repræsentere Liverpool FC. ISÆR i denne tid hvor fansene har så ufattelig travlt med at gøre sig til noget specielt overfor ejerne for at undgå højere billetpriser - You'll Never Walk Alone var et budskab der passede godt til klubben for mange år siden - men klubbens fans lever jo på ingen måde selv op til det med deres gøren og laden ?
Sturridge går i stykker: "ud af klubben med ham"
Borini lever ikke op til forventningerne: UD af klubben med dig din pengegriske lort
Gerrard daler i niveau: bliver slagtet af fansene i sin sidste sæson
Mignolet viser svingene niveau, redder os mange gange, svigter os mange gange: bliver svinet til
Bogdan: UD med ham
når der så skal handles spillere ind til klubben er det sjovt nok fansene og den helt specielle stemning og support i klubben vi forsøger at sælge os selv på, men skulle vi så ikke tage at vise den ?
Hvorfor for Sturridge ikke samme støtte som Flanagan gør ? begge har været langtidsskadet, Sturridge længere end Flanagan men har samtidig også vist meget mere end Flanagan.
bemærk: jeg opponere ikke imod at man ønsker at sælge Sturridge, jeg opponere over at man beskylder ham for ikke at gøre noget for det, og dernæst kalder ham en forkælet primadonna når/hvis han bliver stødt pver disse beskyldninger.