Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 13. feb, 2016 15:46

Tihi...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 13. feb, 2016 15:53

LVG er ret beset også blevet behandlet så usselt i den sidste uge med offentlige forhandlinger med Mourinho. De er i hvert fald ikke blevet benægtet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 13. feb, 2016 17:12

Jesper skrev:LVG er ret beset også blevet behandlet så usselt i den sidste uge med offentlige forhandlinger med Mourinho. De er i hvert fald ikke blevet benægtet.
Van Gaal har højest sandsynligt selv haft samtaler med United mens Moyes stadiv var ansat, så jeg kan ikke rigtigt få mig selv til at få ondt af ham på den baggrund. Det er bare forsvarlig ledelse af klubber at være forberedt.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 13. feb, 2016 17:30

AllanShore skrev:
Jesper skrev:LVG er ret beset også blevet behandlet så usselt i den sidste uge med offentlige forhandlinger med Mourinho. De er i hvert fald ikke blevet benægtet.
Van Gaal har højest sandsynligt selv haft samtaler med United mens Moyes stadiv var ansat, så jeg kan ikke rigtigt få mig selv til at få ondt af ham på den baggrund. Det er bare forsvarlig ledelse af klubber at være forberedt.
Var det ikke Ryan Giggs, der kørte sæsonen færdig, og så kom Leave Vanish Go først til efter sæsonafslutningen?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 13. feb, 2016 17:32

AllanShore skrev:
Det er muligt. Men jeg synes det er unfair - uanset hvem det er - at forlange resultater og samtidig undergrave positionen. Det forplanter sig til spillerne og gør opgaven umulig.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 13. feb, 2016 18:06

Jesper skrev:
AllanShore skrev:
Det er muligt. Men jeg synes det er unfair - uanset hvem det er - at forlange resultater og samtidig undergrave positionen. Det forplanter sig til spillerne og gør opgaven umulig.
En manager må forhåbentlig være indforstået med, at fodboldverdenen er rimelig omskiftelig og at ledelsen altid vil være forud for problemerne når resultaterne begynder at blive for kritiske. Det sker også i det "normale" erhvervsliv.

Van Gaal har forhåbentlig så meget selvindsigt, at han godt er klar over, at resultaterne ikke er holdbare, og så nytter det ikke noget at klubben først begynder at have følerne ude efter afløsere når han endelig er fyret for så står de med en endnu større risiko for at gå lokumsvejen, da den åbenlyse midlertidige afløser er Ryan Giggs, som klubben tydeligvis ikke har stor nok tiltro til.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 13. feb, 2016 18:56

Gad vide, om Jose Mourinho fremover kun får 2 årige kontrakter som træner? Det er da et totalt forvandlet hold, som Guus Hiddink har tømret sammen - med de nøjagtig samme forhåndenværende søm :D

Jeg glæder mig allerede til at se Manchester United gå i opløsning i sæsonen 18/19 :mrgreen:
Vi SMADRER det PIShold !

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 13. feb, 2016 21:39

Når man ser Reina spille idag. Så har man sku lidt svært ved, at forstå hvorfor BR havde så travlt med, at få ham ud af klubben.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 13. feb, 2016 21:48

Hmm jeg forstod det nu udmærket dengang, ligesom jeg gør det idag....Men er med på alt er BR´s skyld, trods alt. Det er alment kendt på dette forum.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 13. feb, 2016 22:03

Thommo skrev:Hmm jeg forstod det nu udmærket dengang, ligesom jeg gør det idag....Men er med på alt er BR´s skyld, trods alt. Det er alment kendt på dette forum.

Så skal det forstås sådan, at jeg tager fejl og det ikke BR Som ville af med Reina?
Jeg var stærkt uvidende om, han ikke havde noget med sagen, at gøre.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 13. feb, 2016 22:25

Nej jeg var bare en af dem der synes det samme som BR, Reina var ikke god nok. At Mignolet ikke har vist sig som bedre gør ikke sagen anderledes, Reina skulle ud som jeg så og stadig ser det. Dernæst, om så Reina står som Neuer det næste år, havde han nok ikke gjort det i LFC, der står man max godt 2 sæsoner, og så stinker man, i større eller lidt mindre stor stil :( ...Sådan har det været siden 97-99 da jeg blev fan, som jeg ser på den sag.

nordjysk redman

Indlæg af nordjysk redman » lørdag, 13. feb, 2016 22:47

Reina var og er stadig klasser bedre end mignolet det var vanvid at skifte

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 13. feb, 2016 23:21

Reina var og er ikke klasser over Mignolet, efter min mening altså, respekterer andres mening. Vanvid ikke at lave skiftet, da han gik fra klasse og til semi klasse, og tilmed var kongen til at tage straffespark i Europa til at tage 7-8 % at straffe hvis jeg husker korrekt, i hans sidste par sæsoner. Tvivler på meningen var den samme, hvis ikke Reina var sådan en fin gut, som man så hver gang Spanien havde vundet, og Pepe gik forest...Men man vinder ikke ret meget på personlighed, som fodbold spiller. ud over sympati.

Og ikke at jeg gider en lang diskussion om Reina, han vinder på sympati, jeg foretrækker usympatiske spillere der kan deres fag, fremfor sympatiske der er okay.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 14. feb, 2016 08:37

Bliver spændende at se, hvordan Leicester reagerer på en mulig "lille matchbold" i dag, når nr. 1 og 3 mødes samtidig med at 2 og 4 og 4 også møder hinanden.
Potentielt kan Leicester - efter dagens kampe - ligge 7 point foran Tottenham på 2. pladsen og og 8 point foran hhv Man City på 3. pladsen og Arsenal på 4. pladsen.
Det havde jeg ikke forestillet mig kunne være en mulighed, med kun 12 kampe tilbage at spille.

Danny Murphy har nogen spændende betragtninger og analyser omkring Leicesters måde at spille på på BBC:

http://www.bbc.com/sport/football/35553082
Vi SMADRER det PIShold !

Dieks
Alder: 38

Indlæg af Dieks » søndag, 14. feb, 2016 10:22

Cynwal skrev:Bliver spændende at se, hvordan Leicester reagerer på en mulig "lille matchbold" i dag, når nr. 1 og 3 mødes samtidig med at 2 og 4 og 4 også møder hinanden.
Potentielt kan Leicester - efter dagens kampe - ligge 7 point foran Tottenham på 2. pladsen og og 8 point foran hhv Man City på 3. pladsen og Arsenal på 4. pladsen.
Det havde jeg ikke forestillet mig kunne være en mulighed, med kun 12 kampe tilbage at spille.

Danny Murphy har nogen spændende betragtninger og analyser omkring Leicesters måde at spille på på BBC:

http://www.bbc.com/sport/football/35553082
Det er fuldstændig vanvittigt hvis det lykkes. Har de sidste mange runder tænkt, at nu må de da snart tabe pusten ryge ned i tabellen. Men de bliver bare ved med at imponere. Og det fede ved deres sejre er, som med City kampen, at det ikke bare en fesen 1-0 sejr. Hvor de er heldige at score i overtiden. Nogen der ved hvad det ville have givet i odds, hvis man havde spillet på dem inden sæsonstart? Bliver spændende at se hvad de henter ind i løbet af sommeren, og om de kan holde dampen oppe i næste sæson med CL deltagelse.

Et eller andet sted syntes jeg, at det er lidt ærgerligt set med LFC briller, hvis de fortsætter med at være i toppen næste sæson. For det vil gøre konkurrencen om CL pladserne endnu mere tæt. Men samtidig er det også utrolig befriende at City og Chelsea og andre storklubber ikke bare kan købe sig til et mesterskab. Men at man ved fornuftige, og billige indkøb, også kan vinde fodboldkampe. Så må vi bare se om de kan holde på profilerne. eller om topholdene gør det samme som med Southampton, efter deres gode sæson, og køber deres bærende kræfter. Tror dog at CL deltagelsen i næste sæson kan holde på de fleste af deres spillere, i hvert faldet næste sæson med.
YNWA..!

Besvar