Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Oomph242

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » fredag, 29. jan, 2016 15:59

athomsen skrev:
YNWA! skrev:Ifølge Sky Sports Germany vil det kræve et bud på 195 millioner kroner for Javier Hernandez.

http://www.plbold.dk/nyhed/leverkusen-f ... chicharito
Det ville være fint med mig. Har aldrig forstået at han ikke spillede mere i MU, men det scoringssnit han havde.

Tror gerne han vil til PL og bevise, at han skulle spille fast.

Nu hvor priserne er eskaleret så meget, har jeg svært ved at komme i tanke om en bedre angriber til pengene

Lacazette til ca. 200m, synes/tror jeg også ville være en god signing. Er dog ikke sikker på den rygtede pris, stemmer overens med det Lyon vil have.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » fredag, 29. jan, 2016 16:15

DAGGER! skrev:
Hr. Drejer skrev:Nej ikke ham. Jeg orker ærlig talt ikke at se ham i vores trøje. For meget Man U over ham. Dernæst filmer han konstant. Det orker jeg ikke.
Helt enig, i det du skriver og det ville være et skridt tilbage HVIS man går efter bud på Hernandez, som nærmer sig de 30.....
- Anden mulighed er ham Ahmard Musa, som har 98 kampe og 30 mål på CV'et i det russiske.
Meeeen Leicester i kamp om ham : “Leicester are in talks with CSKA Moscow over striker Ahmed Musa, but expect to face competition from a number of clubs, according to Sky sources. The 23-year-old has scored 10 goals in 29 games this season, and 11 in 56 international appearances for Nigeria.” Ifg Skysports meldinger (igår)
- DAMMMYM , Man C er også inde over: “City are also believed to be targeting CSKA Moscow forward Ahmed Musa. BBC Sport Nigeria have reported that Leicester are preparing a second offer for the 23-year-old after their first bid of £15m was rejected. Musa is said to have a £22.” + Man Utd.....
Så ingen NY Angriber til slut, det næsten helt sikkert.
Der er godt nok mange herinde som må være bange for at blive ældre.

I går blev Shawcross, en centerforsvarer på 28 kaldt for gammel. I dag er det så Javier Hernandez på 27, som åbenbart er ved at være over the hill. Trods det at han aldrig har været i bedre form.

Suarez var på alder med Hernandez, da Barca købte ham. Tror ikke de har fortrudt.

Dette var ikke en tale for, at vi skal købe de to spillere. Men den med alderen, argh come on?

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » fredag, 29. jan, 2016 16:17

@ Lacazette Lovers. Hvis vi går et halvt år tilbage var der mange der mente Lacazette var et af svarene på vores angrebsproblemer, det var under BR. Vil Lacazette passe ind i vores nye system under Klopp?? Jeg ser aldrig fransk fodbold, derfor spørger jeg nysgerrigt.
We need a new Fowler...

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » fredag, 29. jan, 2016 17:20

Når man har Daniel Sturridge, Origi, Ings, Firmino Og Benteke er man så på tvivl om man skal købe klasse angriber til 30mill pund eller på den kalibrer. Men uden tvivl, vi mangler definsive forstærkning, og Emre Cans form er godt nok dyk, selv om hans arbejds indsat er høj.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » fredag, 29. jan, 2016 17:54

Sivi skrev:
Jensen skrev:
Emmy skrev:
Niels K skrev:Javier Hernandez i stedet for Teixeira ?

http://paisleygates.com/?p=27034

Ikke nogen dårlig idé, og det vil efterlade mange penge til køb af andre spillere.
Gerne, men Völler har udtalt at han under ingen omstændigheder bliver solgt. Det kan vi jo selvfølgelig teste af.

Ahhhh mon ikke Liverpool Football Klopp kan overtale en ung talentfuld tysker ;)
Hernandez? Han er da ikke tysker. Han er også 27, det er selvfølgelig ikke gammelt, men heller ikke "ungt" i fodboldverdenen :-P

Haha hov, der gik det lige lidt for hurtigt :D

Mexicaner, Tysker du ved hvad jeg mener :lol:

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 29. jan, 2016 18:07

nikand skrev:@ Lacazette Lovers. Hvis vi går et halvt år tilbage var der mange der mente Lacazette var et af svarene på vores angrebsproblemer, det var under BR. Vil Lacazette passe ind i vores nye system under Klopp?? Jeg ser aldrig fransk fodbold, derfor spørger jeg nysgerrigt.

Han vil passe langt bedre ind, end Benteke klumpen:) og flere af vores andre spillere. Han er lidt ala Sturridge, bare med noget mere løbevillighed og fight i sig. Som jeg ser ham.

En Nolito er åbenbart det nyeste skud på rygtestammen. Ham kender jeg meget lidt til.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 29. jan, 2016 18:26

nikand skrev:@ Lacazette Lovers. Hvis vi går et halvt år tilbage var der mange der mente Lacazette var et af svarene på vores angrebsproblemer, det var under BR. Vil Lacazette passe ind i vores nye system under Klopp?? Jeg ser aldrig fransk fodbold, derfor spørger jeg nysgerrigt.
Lover er nok at tage den lidt for langt.

Men svaret er efter min bedste overbevisning, JA! Han er hurtig, arbejdsom, kan selv, og rammer målet. Passer i mine øjne ekstremt godt til vores spillestil.

Vores problem er, at vi også skal have solgt nogle angribere på et tidspunkt, hvis vi går ud og køber Lacazette. Vi har Firmino (jo, jeg ser ham som angriber nu), Sturridge, Benteke, Ings, Origi og Balotelli. Mindst to af dem skal væk, hvis Lacazette hentes.

Og hvis jeg havde noget at skulle sige, så blev det i hvert fald ikke Ings eller Firmino.
Kloppite

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » fredag, 29. jan, 2016 19:35

texy skrev: Vores problem er, at vi også skal have solgt nogle angribere på et tidspunkt, hvis vi går ud og køber Lacazette. Vi har Firmino (jo, jeg ser ham som angriber nu), Sturridge, Benteke, Ings, Origi og Balotelli. Mindst to af dem skal væk, hvis Lacazette hentes.
Balotelli er vel erklæret død og borte (selvom jeg gerne så ham få en chance under Klopp) og hvis ikke Benteke pludselig beviser sig sin værdi værd og mere til, så er han det perfekte bud på den anden. Og så er der så jokeren Sturridge. Det må næsten forventes, hvis han ikke kommer til at levere kontinuerligt skadefrit spil resten af sæsonen, så har Klopp ingen intention om at beholde ham. (det vil smerte mig meget, da han imø er en af tre "superstjerner" vi har i truppen (Cou og Firmino de to andre) Ingen af de andre spillere i vores trup, kan jeg på nogen måde forestille mig, at nogen af de andre topklubber kan finde på at købe til deres klub.

Brugeravatar
nikand

Indlæg af nikand » lørdag, 30. jan, 2016 09:44

texy skrev:

Men svaret er efter min bedste overbevisning, JA! Han er hurtig, arbejdsom, kan selv, og rammer målet. Passer i mine øjne ekstremt godt til vores spillestil.

Vores problem er, at vi også skal have solgt nogle angribere på et tidspunkt, hvis vi går ud og køber Lacazette. Vi har Firmino (jo, jeg ser ham som angriber nu), Sturridge, Benteke, Ings, Origi og Balotelli. Mindst to af dem skal væk, hvis Lacazette hentes.

Og hvis jeg havde noget at skulle sige, så blev det i hvert fald ikke Ings eller Firmino.
En Sturridge med færre skader er jo vores svar på få mål. En glimrende karakteristik, hvorfor jeg så ikke forstår at Lacazette ikke er enormt ombejlet.
We need a new Fowler...

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 30. jan, 2016 10:17

nikand skrev:
texy skrev:

En Sturridge med færre skader er jo vores svar på få mål. En glimrende karakteristik, hvorfor jeg så ikke forstår at Lacazette ikke er enormt ombejlet.
Hvad kan det skyldes de store klubber ikke byder på ham ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 30. jan, 2016 10:40

Jeg tror klopp gerne vil spille 4 4 2 som så

Mignolet ser ud til at være her for good,

Mignolet

Clyne - Lovren - Sakho - Flanagan
----------------Can----------------
--------Henderson - Milner---------
-------------Coutinho----------------
------Firmino ------ Sturrigde------

Det hvad vi har og vores stærkeste opstilling under klopp.

Hvad klopp vil have

Mignolet

Clyne - Matip- Hummels - Flanagan
--------Henderson -Grujić---------
--------------Coutinho -------------
------Firmino ------ Götze------

Ud: Sturrigde 18 mil
Ud: Benteke 20 mil
Ud: Skrtel 2 mil
Ud: Ilori 2 mil

Ind: Matip Free
Ind: Hummels 22 mil
Ind: Götze 30 mil
Ind: Grujić 4.5 mil

kost pris ca. 17 mil pund.
Drømmer stadig om Reus men tror næppe på den nogensinde sker.
og jeg tror ikke at Klopp er typen som går ud og brugere 100 mil pund mere ind han har.

Backups:

Forsvar: Lovren, Sakho Gomez
Backs: Smith, Moreno Gomez
Midtbane: Lucas Ibe Milner Lallana Markovic Rossiter Allen
Angreb: Origi Ings
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 30. jan, 2016 11:11

Kelly skrev:
nikand skrev:
texy skrev:

Måske mener de ikke, han er god nok til dem. Men faktum er vi står et andet sted. Jeg tror han vil være rigtig god, i opbygningsfasen til et top 4 hold. Måske udvikler han sig endda yderligere og kan være med helt i top. Han er dog kun 24år.

Brugeravatar
nikand

Indlæg af nikand » lørdag, 30. jan, 2016 14:24

Wormie skrev:Jeg tror klopp gerne vil spille 4 4 2 som så

Mignolet ser ud til at være her for good,

Mignolet

Clyne - Lovren - Sakho - Flanagan
--------Henderson - Milner---------
-------------Coutinho----------------
------Firmino ------ Sturrigde------

Det hvad vi har og vores stærkeste opstilling under klopp.

Hvad klopp vil have

Mignolet

Clyne - Matip- Hummels - Flanagan
--------Henderson -Grujić---------
--------------Coutinho -------------
------Firmino ------ Götze------

Ud: Sturrigde 18 mil
Ud: Benteke 20 mil
Ud: Skrtel 2 mil
Ud: Ilori 2 mil

Ind: Matip Free
Ind: Hummels 22 mil
Ind: Götze 30 mil
Ind: Grujić 4.5 mil

kost pris ca. 17 mil pund.
Drømmer stadig om Reus men tror næppe på den nogensinde sker.
og jeg tror ikke at Klopp er typen som går ud og brugere 100 mil pund mere ind han har.

Backups:

Forsvar: Lovren, Sakho Gomez
Backs: Smith, Moreno Gomez
Midtbane: Lucas Ibe Milner Lallana Markovic Rossiter Allen
Angreb: Origi Ings
Jeg kan godt lide din opstilling selvom jeg ikke er enig.

Det tror jeg på ingen måde er Klopps fremtidige favoritopstilling. Flanagan, Grujic har ikke niveauet og Can som def midt, den tror jeg ikke Klopp ønsker. Men Hummels, Gøtze tror jeg på sammen med Reus.
Din pris på 22 mio for Hummels lyder også for billigt.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 30. jan, 2016 17:15

Angribere: Javier Hernandez eller Lacazette

Offensiv all-rounder: Teixeira

Granit Xhaka og naturligvis Grujic

CF: Matip (eller i hvert fald en mother f....'er i hovedspillet og samtidig teknisk god)

Målmand: Ter Stegen, Leno eller måske Jack Butland

Ud:

Benteke eller Sturridge til 20 mio. £
Balotelli
Sinclair
Markovic
Teixeira
Alberto
Skrtel
Wisdom
Enrique
Touré
Ilori
Bogdan

Så er vi ved at være der:

Angribere:

Sturridge / Benteke
Hernandez / Lacazette
Ings
Origi

Offensiv spillere:

Firmino
Coutinho
Teixeira
Lallana
Ibe

Midt/midt:

Henderson
Milner
Can
Allen
Grujic

Defensiv midt:

Lucas
Granit Xhaka

Midterforsvarere:

Matip
Lovren
Sakho
Gomez

Backs:

Clyne
Moreno
Flanno
Smith

Målmænd:

Mignolet
Ter Stegen / Leno / Butland

Det er 26 spillere + de unge, og det skal der til, hvis man vil gøre en god figur i alle 4 turneringer.
Senest rettet af Niels K søndag, 31. jan, 2016 15:57, rettet i alt 2 gange.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 31. jan, 2016 11:43

Kelly skrev:
nikand skrev:
texy skrev:

Det er et godt spørgsmål.

Måske det skaber tvivl, at han ikke banker lige så mange kasser ind i denne sæson, som i sidste. Måske Lyon er meget klare i spyttet i forhold til, om de er villige til at sælge eller ej. Måske jeg bare overvurderer ham. Men jeg fatter ikke, at der ikke er mere snak om ham her i januar.

I min optik, så mangler både Man Utd, Chelsea og Arsenal en spiller som Lacazette. Arsenal (som har en giga-chance for at vinde titlen) og Chelsea er begge ekstremt sårbare overfor skader i angrebet. Og Man Utd (selv med Rooney) mangler kvalitet.

Hvis vi ikke havde alle de skader, stod vi ikke og manglede en spiller som Lacazette. Men vi har skader, og der skal alligevel ske noget med nogle af spillerne på den position, så måske vi også burde melde vores interesse.
Kloppite

Besvar