Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Forklaring udbedes.
Store gule oppustelige plastikbananer blandt tilskuere til en fodboldkamp?
mawope skrev:Forklaring udbedes.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mancheste ... bles_crazeInflatables craze[edit]
Manchester City fans have also been characterised by their yellow inflatable bananas since the late 1980s and are often seen at Manchester City cup games. In 1988 when City played against West Brom, during which City fans called for the introduction of City striker "Imre Banana", or Imre Varadi as his real name was. Varadi said after his career, "I remember running out at Manchester City and someone threw a banana and just called me 'Imre Banana!', it didn't even rhyme with my name. The inflatable craze just swept the country and there was a banana craze."[27] Indeed, Varadi was affectionately known as 'Banana' from then on and in the 1988–89 season inflatables soon become commonplace at many English football matches. In 1989, Manchester City travelled to play Hull City with City fans bringing hundreds of inflatable bananas amongst a veritable assortment of inflatables such as a six-foot crocodile, a toucan and a spitfire.[28]
Although the bananas were present at Maine Road matches, the bigger inflatable displays were generally reserved for away matches, most notably against West Bromwich Albion at the Hawthorns. This was an evening match which City lost 1–0. The drab match itself has largely been forgotten apart from Brian Gayle's original excuse for the mistake which cost the goal: "I was blinded by the floodlights". The sheer array of inflatables staggered many, four City fans appeared carrying an inflatable paddling pool, and sharks, penguins, crocodiles were present and there was even an epic battle of the monsters. At one end of the terrace stood Godzilla. Six feet tall, green and mean, this dinosaur was a match for anybody. At the other end of the terrace stood Frankenstein's Monster. Slowly they began to converge towards the centre of the terrace. The crowd roared in anticipation. Eventually they met and the creatures joined in battle.[7] The craze soon died down and come the 1990s the inflatable displays on a large scale were nowhere to be seen.
Currently, inflatable bananas make sporadic appearances of at the City of Manchester Stadium (Etihad Stadium) in recent years.[29] Bananas are often on show during cup runs, most recently in 2009 in the UEFA Cup quarter-final when Manchester City played Hamburg.
- TomViolence
- Alder: 36
Endnu en dommerfejl afgører en kamp. De Bruynes andet mål burde ikke have stået, siden Sterling løb bolden ud over baglinjen, før han fik lagt indlægget.
Og så skal jeg da love for, at Everton fik slået rekorden for flest dives på et minut.
Og så skal jeg da love for, at Everton fik slået rekorden for flest dives på et minut.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Allan Shore skal helt sikkert se fodbold den 28. februar. 

@RedRedRed
Tak. Det havde jeg alligevel aldrig hørt om. God humor.
Fint nok med City i finalen. Det havde selvfølgelig været helt specielt med Everton, men jeg tror, det befinder os ganske fint med rollen som underdog. Det vidner sæsonen under Klopp indtil videre i hvert fald om.
Fint nok med City i finalen. Det havde selvfølgelig været helt specielt med Everton, men jeg tror, det befinder os ganske fint med rollen som underdog. Det vidner sæsonen under Klopp indtil videre i hvert fald om.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Enig. Vi kan ikke selv skabe kampen. Det kan Man C, og så kan vi leve på kontra.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg er lidt splittet mht hvem jeg helst ville have mødt i finalen. City er et bedre hold end Everton og som sådant - formentlig da - sværere at besejre (dermed ikke sagt at Everton er nem...), og jeg vil have nemmere ved at sluge et evt. nederlag til City. Det ville have været ganske ulideligt at tabe en finale mod lillebror.mawope skrev:@RedRedRed
Sæsonen har, som du er inde på, tydeligt vist at vi har det bedst som underdogs, så selvom City som sagt er et bedre mandskab end Everton, så ender jeg med at være godt tilfreds med at det bliver City. Mest på grund af at et (Guderne forbyde det...) nederlag til dem vil være mindre smertefuldt end et ditto til Everton. Omvendt ville en sejr over Everton selvfølgelig have haft ekstra lokalkolorit ift en sejr over City

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Kevin de Bruyne blev skadet med sit knæ i kampen i går, så jeg tror han misser finalen. Han er en vigtig mand for dem, så positivt for os.
Jeg er også meget tilfreds med at det blev City. Rollen som underdog bekommer os godt.
Jeg er også meget tilfreds med at det blev City. Rollen som underdog bekommer os godt.
- Bellamy_fever
Der er en hel måned til finalen.. Er han ude SÅ længe ? Er det vel nærmest katastrofalt for City sæson generelt ?Mads T. skrev:Kevin de Bruyne blev skadet med sit knæ i kampen i går, så jeg tror han misser finalen. Han er en vigtig mand for dem, så positivt for os.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Det lignede meget en ledbånds- eller korsbåndsskade. Han så ud til at være i smerter og blev båret ud med en fiksering af benet på båren. Jeg er næsten sikker på at han er ude mindst en måned.Bellamy_fever skrev:Der er en hel måned til finalen.. Er han ude SÅ længe ? Er det vel nærmest katastrofalt for City sæson generelt ?Mads T. skrev:Kevin de Bruyne blev skadet med sit knæ i kampen i går, så jeg tror han misser finalen. Han er en vigtig mand for dem, så positivt for os.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
På Psysioroom står han til at være ude med en MCL Knee Ligament Injury (Ledbåndet)Mads T. skrev:Det lignede meget en ledbånds- eller korsbåndsskade. Han så ud til at være i smerter og blev båret ud med en fiksering af benet på båren. Jeg er næsten sikker på at han er ude mindst en måned.Bellamy_fever skrev:Der er en hel måned til finalen.. Er han ude SÅ længe ? Er det vel nærmest katastrofalt for City sæson generelt ?Mads T. skrev:Kevin de Bruyne blev skadet med sit knæ i kampen i går, så jeg tror han misser finalen. Han er en vigtig mand for dem, så positivt for os.
"In the case of a first degree sprain, sporting activities should not be undertaken for about 3 weeks.
For second degree sprains, the rehabilitation period will be between 6 and 8 weeks."
Ærgeligt for De Bruyne og en klar svækkelse af City.
Av. Humper selv rundt med et overrevet korsbånd og skal operes i februar, så føler sgu med ham.
- TomViolence
- Alder: 36
God bedring, Mads.Mads T. skrev:
Av. Humper selv rundt med et overrevet korsbånd og skal operes i februar, så føler sgu med ham.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
God bedring. Det tager tid. Jeg blev selv opereret på Frederiksberg for 10 år siden, og det virker rigtigt godt.Mads T. skrev:
Senest rettet af Hr. Drejer lørdag, 30. jan, 2016 13:54, rettet i alt 1 gang.