Nyheder om LFC og debat om topkampen
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Det forlyder at flere fans har fået hamstring af at bevæge sig til Anfield. der var ikke flere spillere af tag af.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Hvis du nu skulle være helt objektiv, hvordan ville du så rangere ovenstående joke på en skala fra 1-10?Wormie skrev:Det forlyder at flere fans har fået hamstring af at bevæge sig til Anfield. der var ikke flere spillere af tag af.
Fan af Manchester United
- Bellamy_fever
7-8 stykker vil jeg umiddelbart sige .. Jeg grinte, ikke lige så højt som da jeg opdagede at Chelsea kampen reddede LvG, men tæt på.AllanShore skrev:Hvis du nu skulle være helt objektiv, hvordan ville du så rangere ovenstående joke på en skala fra 1-10?Wormie skrev:Det forlyder at flere fans har fået hamstring af at bevæge sig til Anfield. der var ikke flere spillere af tag af.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
HahaBellamy_fever skrev:7-8 stykker vil jeg umiddelbart sige .. Jeg grinte, ikke lige så højt som da jeg opdagede at Chelsea kampen reddede LvG, men tæt på.AllanShore skrev:Hvis du nu skulle være helt objektiv, hvordan ville du så rangere ovenstående joke på en skala fra 1-10?Wormie skrev:Det forlyder at flere fans har fået hamstring af at bevæge sig til Anfield. der var ikke flere spillere af tag af.

“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”
AllanShore skrev:Hvis du nu skulle være helt objektiv, hvordan ville du så rangere ovenstående joke på en skala fra 1-10?Wormie skrev:Det forlyder at flere fans har fået hamstring af at bevæge sig til Anfield. der var ikke flere spillere af tag af.

Umiddelbart sniger joken sig op på 5'er imø. Ikke helt uduelig, men heller ikke klasken-på-låret-sjov. Wormie har dog stadig masser plusser i min bog efter joken med, at Lovren havde skrevet til ham. Det var sjovt må jeg tørt konstatere.
Liverpool Football Klopp
Haha what? Det lyder som et episk wormie-indslag, hvorfor har jeg misset det?AndreasN skrev:AllanShore skrev:Hvis du nu skulle være helt objektiv, hvordan ville du så rangere ovenstående joke på en skala fra 1-10?Wormie skrev:Det forlyder at flere fans har fået hamstring af at bevæge sig til Anfield. der var ikke flere spillere af tag af.![]()
Umiddelbart sniger joken sig op på 5'er imø. Ikke helt uduelig, men heller ikke klasken-på-låret-sjov. Wormie har dog stadig masser plusser i min bog efter joken med, at Lovren havde skrevet til ham. Det var sjovt må jeg tørt konstatere.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Bellamy_fever skrev:7-8 stykker vil jeg umiddelbart sige .. Jeg grinte, ikke lige så højt som da jeg opdagede at Chelsea kampen reddede LvG, men tæt på.AllanShore skrev:Hvis du nu skulle være helt objektiv, hvordan ville du så rangere ovenstående joke på en skala fra 1-10?Wormie skrev:Det forlyder at flere fans har fået hamstring af at bevæge sig til Anfield. der var ikke flere spillere af tag af.

En 7'er men en 8'er til opfølgeren omkring scum/LVG.
Det vil være en skam at miste ham.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Side 1 i Lovrens tråd. Den står stadig som en af de bedste jokes på forum imø!Surf skrev:Haha what? Det lyder som et episk wormie-indslag, hvorfor har jeg misset det?
Liverpool Football Klopp
AndreasN skrev:Side 1 i Lovrens tråd. Den står stadig som en af de bedste jokes på forum imø!Surf skrev:Haha what? Det lyder som et episk wormie-indslag, hvorfor har jeg misset det?

Haha den er fandeme episk.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hvis vi vinder omkampen skal vi møde West ham på anfield i 4 runde
Liverpool er min religion og anfield mit mekka
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Sakset fra den norske:
KUN TRE AV 25 KJØP HAR VÆRT EN SUKSESS
Etter at Brendan Rodgers og transferkomiteen igjen er blitt et tema har vi vurdert kjøpene til den forrige manageren i Liverpool FC.
Av Torbjørn Flatin
Under vurderer vi kjøpene til Brendan Rodgers, på en skala 1-10. Innkjøpspris er med i betraktningen. Spillere på lån, eller unge spillere som var minimalt involvert med førstelaget, har vi ikke tatt med:
8 – Et vellykket kjøp/en suksess
Philippe Coutinho, Daniel Sturridge, Nathaniel Clyne
Kommentar: Coutinho var årets spiller i LFC forrige sesong. Noen vil sikkert reagere på Daniel Sturridge, som hever spillerstallens høyeste lønn og alltid er skadet, men for en relativt beskjeden kjøpesum for en toppspiss han har vært en ubetinget suksess når han ikke har vært skadet og var nr. 2 på toppscorerlisten i PL da Liverpool endte som nr. 2 i 2013/14. Det er en tidlig vurdering av Nathaniel Clyne, men han har spilt flest kamper for de røde denne sesongen og vært bunnsolid på høyrebacken og er etter vår oppfatning et godt kjøp.
Bra valuta for pengene
Kolo Touré, Emre Can, Joe Gomez, Danny Ings
Kommentar: Kolo kom på Bosman og Danny på kompensasjon, og slik sett gjort rett og sjel for seg og Ings håper vi å få se langt mer til etter at han er klar av sin langtidsskade. Can har også prislapp og alder på sin side, og har startet 19 av 22 kamper i Premier League denne sesongen. Joe Gomez ga klare indikasjoner på at han er en fornuftig investering før skaden kom.
6 – Har bidratt/kan fortsatt slå til
Simon Mignolet, Mamadou Sakho, Dejan Lovren, Alberto Moreno, James Milner, Roberto Firmino, Christian Benteke
Kommentar: Trolig en omdiskutert «gruppe». Mignolet kan vise til bra tall med kamper med buret rent, men har ingen høy stjerne hos fansen. Sakho er populær og har vært tidvis god, men har også vært ujevn og med en høy prislapp. Noe av det samme for Lovren, som imidlertid er på vei oppover rangstigen med bra spill i høst. Moreno har hatt en bra sesong, men har et defensivt spørsmålstegn over seg. Milner kostet ikke noe (men har høy lønn), men er ikke blitt så sentral som Brendan Rodgers la opp til. Roberto Firmino har glimtet til og Christian Benteke scorer nokså regelmessig, men begge hadde en høy prislapp med seg og har mye å bevise i helrødt før de har betalt for seg.
En skuffelse
Joe Allen, Oussama Assaidi, Adam Lallana, Lazar Markovic, Divock Origi
Kommentar: Allen og Lallana kostet mye, og selv om de har fått en del spilletid vil de være fristende eksempler på hvordan Liverpool har sløst på transfermarkedet. Klopp bruker Lallana mye, men venter fortsatt på et godt nok sluttprodukt i form av scoringer og skapte sjanser. Origi er ung og det er også utlånte Markovic, slik at konklusjonen om disse to kan komme til å forandre seg. Assaidi trekkes et hakk opp, fra å ikke være god nok, siden Liverpool faktisk tjente penger på ham.
4 – Ikke god nok
Fabio Borini, Luis Alberto, Iago Aspas, Tiago Ilori, Rickie Lambert
Kommentar: Rundt £35M rett i avløpsrøret, selv om en vel får noe igjen. Spillere som enten ikke var gode nok eller ikke passet til Premier League.
3 – Fiaskoen
Mario Balotelli
Kommentar: Den kontroversielle italieneren er en langt mer talentfull spiller enn mange av de som er over, men for £16M og ment som en som skulle hjelpe til å fylle hullet etter Luis Suarez vil han stå igjen som selve symbolet på at handlingen til Rodgers og transferkomiteen ikke fungerte.
Er stort set enig, selvom -som de også nævner - kan stilles spørgsmålstegn ved Sturridge. Men de fælder tidligt dom over nogle af spillerne, eksempelvis Gomez og Ings. Mignolet vil jeg have placeret et trin lavere. Jeg tror ikke længere på ham. Det samme gælder for Firmino, som har været en kæmpe skuffelse dette efterår. Men de kan vel rykke op og ned med tiden.
Etter at Brendan Rodgers og transferkomiteen igjen er blitt et tema har vi vurdert kjøpene til den forrige manageren i Liverpool FC.
Av Torbjørn Flatin
Under vurderer vi kjøpene til Brendan Rodgers, på en skala 1-10. Innkjøpspris er med i betraktningen. Spillere på lån, eller unge spillere som var minimalt involvert med førstelaget, har vi ikke tatt med:
Kommentar: Coutinho var årets spiller i LFC forrige sesong. Noen vil sikkert reagere på Daniel Sturridge, som hever spillerstallens høyeste lønn og alltid er skadet, men for en relativt beskjeden kjøpesum for en toppspiss han har vært en ubetinget suksess når han ikke har vært skadet og var nr. 2 på toppscorerlisten i PL da Liverpool endte som nr. 2 i 2013/14. Det er en tidlig vurdering av Nathaniel Clyne, men han har spilt flest kamper for de røde denne sesongen og vært bunnsolid på høyrebacken og er etter vår oppfatning et godt kjøp.
Bra valuta for pengene
Kommentar: Kolo kom på Bosman og Danny på kompensasjon, og slik sett gjort rett og sjel for seg og Ings håper vi å få se langt mer til etter at han er klar av sin langtidsskade. Can har også prislapp og alder på sin side, og har startet 19 av 22 kamper i Premier League denne sesongen. Joe Gomez ga klare indikasjoner på at han er en fornuftig investering før skaden kom.
Simon Mignolet, Mamadou Sakho, Dejan Lovren, Alberto Moreno, James Milner, Roberto Firmino, Christian Benteke
Kommentar: Trolig en omdiskutert «gruppe». Mignolet kan vise til bra tall med kamper med buret rent, men har ingen høy stjerne hos fansen. Sakho er populær og har vært tidvis god, men har også vært ujevn og med en høy prislapp. Noe av det samme for Lovren, som imidlertid er på vei oppover rangstigen med bra spill i høst. Moreno har hatt en bra sesong, men har et defensivt spørsmålstegn over seg. Milner kostet ikke noe (men har høy lønn), men er ikke blitt så sentral som Brendan Rodgers la opp til. Roberto Firmino har glimtet til og Christian Benteke scorer nokså regelmessig, men begge hadde en høy prislapp med seg og har mye å bevise i helrødt før de har betalt for seg.
En skuffelse
Kommentar: Allen og Lallana kostet mye, og selv om de har fått en del spilletid vil de være fristende eksempler på hvordan Liverpool har sløst på transfermarkedet. Klopp bruker Lallana mye, men venter fortsatt på et godt nok sluttprodukt i form av scoringer og skapte sjanser. Origi er ung og det er også utlånte Markovic, slik at konklusjonen om disse to kan komme til å forandre seg. Assaidi trekkes et hakk opp, fra å ikke være god nok, siden Liverpool faktisk tjente penger på ham.
4 – Ikke god nok
Kommentar: Rundt £35M rett i avløpsrøret, selv om en vel får noe igjen. Spillere som enten ikke var gode nok eller ikke passet til Premier League.
3 – Fiaskoen
Mario Balotelli
Kommentar: Den kontroversielle italieneren er en langt mer talentfull spiller enn mange av de som er over, men for £16M og ment som en som skulle hjelpe til å fylle hullet etter Luis Suarez vil han stå igjen som selve symbolet på at handlingen til Rodgers og transferkomiteen ikke fungerte.
Er stort set enig, selvom -som de også nævner - kan stilles spørgsmålstegn ved Sturridge. Men de fælder tidligt dom over nogle af spillerne, eksempelvis Gomez og Ings. Mignolet vil jeg have placeret et trin lavere. Jeg tror ikke længere på ham. Det samme gælder for Firmino, som har været en kæmpe skuffelse dette efterår. Men de kan vel rykke op og ned med tiden.
Gomez og Ings kan man slet ikke vurdere endnu. Og jeg er uenig omkring Origi, han har gjort det fint i forhold til spilletid og forventninger. Clyne synes jeg ligger lidt højt. Han præsterer jævnt godt, men ofte bare jævnt.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Har Mario Balotelli gjort det værre end Aspas, Luis Alberto, Ilori og Lambert, Assaidi, Markovic.Hr. Drejer skrev:Sakset fra den norske:
Av Torbjørn Flatin
Bra valuta for pengene
En skuffelse
4 – Ikke god nok
3 – Fiaskoen
Mario Balotelli
We need a new Fowler...
De begrunder det jo med, at han kostede £16M. Blandt dem, du nævner, er kun Markovic i samme priskategori.nikand skrev:Har Mario Balotelli gjort det værre end Aspas, Luis Alberto, Ilori og Lambert, Assaidi, Markovic.3 – Fiaskoen
Mario Balotelli