Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Og hvor er Tottenham bare tilsvarende, irriterende heldige. Øvs.
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Helvede en kamp der igang mellem Everton og Stoke.
Sergi Canos, udlejet liverpoolspiller har bragt Brentford på 2-1
Justice for the 96! <3
Classic tottenham
score i de sidste 5 min eller overtid for at vinde en smal sejr. det er næsten hver gang
plejer at være Bale eller Eriksen som score men de vinder næsten altid på last second mål
score i de sidste 5 min eller overtid for at vinde en smal sejr. det er næsten hver gang

plejer at være Bale eller Eriksen som score men de vinder næsten altid på last second mål
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Pis hamrende irriterende med en heldig og ufortjent sejr til spurs. Der bar jo kæmpe offside til sidst!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Og ligger man dertil, at der burde være dømt mindst én offside ved målet, bliver det jo bare helt uudholdeligt.Wormie skrev:Classic tottenham
score i de sidste 5 min eller overtid for at vinde en smal sejr. det er næsten hver gang![]()

Og hvilket mål;Sivi skrev:Helvede en kamp der igang mellem Everton og Stoke.
De Gea er desværre en fantastisk målmand, og også alt for god til United. Endnu en klasseredning fra hans side.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ser ud som om United virkelig er opsatte på at kæmpe for van Gaal
Deres forsvar - minus de Gea - er elendigt, men fremad banen ser de ganske godt ud i dag. Uheldigt for Martial og Mata at de ikke har fået scoret et par mål eller 3.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Uden ham havde max 20 point for sæsonen hidtilRedRedRed skrev:De Gea er desværre en fantastisk målmand, og også alt for god til United. Endnu en klasseredning fra hans side.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Det bliver en ond 2. Halvleg på toilettet.
Lad os håbe det. Lidt røde kort og tilhørende karantæner og fastholdelse af krisetider i de to klubber, vil ikke gøre noget. Dog håber jeg ikke det bliver pga. svinestreger, hvor en spiller bliver skadet, men ellers har jeg ingen problemer med at kampen udvikler sig ondt.Weissmuller skrev:Det bliver en ond 2. Halvleg på toilettet.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Selvom det er hadehold #1 mod hadehold #2, så må man indrømme, at det er en ganske god og underholdende kamp; med to andre, mere ordinære keepere havde den nok stået 3-3 eller noget i den retning 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp