Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
Aarde:
Min mission var at koge vores transfer ned til én enkelt sætning, netop for ikke at havne i en sump af nuanceringer. Derudover vil jeg også fremmane en fortælling om, at hvis Klopp skal have succes, så skal han ændre - ikke kun trasferstrategien - men også de mere basale strukturer inklubben. Du er selv inde på det til sidst i dit indlæg.
Nej, vi handler langt fra godt nok. Ingen klub har en magisk formel, men problemet er at de klubber vi sammenligner os med (Man C, Man U, Chelsea, Arsenal), kan tåle at lave fejlskud på transfermarkedet. Vi lider mere end disse klubber, hvis vi begår fejltagelser på transfermarkedet. Igennem de sidste 10 år, er vi sakket yderligere bagud i topstriden, og det tilskriver jeg dels vores transferstrategi - jeg ved at vores business koncept halter bagefter (stadig - selvom vi henter ind under FSG), som er den primære årsag.
Min mission var at koge vores transfer ned til én enkelt sætning, netop for ikke at havne i en sump af nuanceringer. Derudover vil jeg også fremmane en fortælling om, at hvis Klopp skal have succes, så skal han ændre - ikke kun trasferstrategien - men også de mere basale strukturer inklubben. Du er selv inde på det til sidst i dit indlæg.
Nej, vi handler langt fra godt nok. Ingen klub har en magisk formel, men problemet er at de klubber vi sammenligner os med (Man C, Man U, Chelsea, Arsenal), kan tåle at lave fejlskud på transfermarkedet. Vi lider mere end disse klubber, hvis vi begår fejltagelser på transfermarkedet. Igennem de sidste 10 år, er vi sakket yderligere bagud i topstriden, og det tilskriver jeg dels vores transferstrategi - jeg ved at vores business koncept halter bagefter (stadig - selvom vi henter ind under FSG), som er den primære årsag.
Vi skal selvfølgelig blive ved med at forfølge muligheden, for at signe den næste superstjerne. Det er nærmest grundstenen for at holde en klub på toppen i mere end bare et enkelt årti.
Så der er ingen tvivl i mit sind, vi skal fortsætte i vores søgen efter den næste Ronaldo, eller What ever.
Det er ikke deri problemet består, men i at det er blevet en politik KUN AT KØBE UNGE TALENTER.
Det er der vi har problemet. Talenter skal være et supplement, med mulighed for en super gevindst som C.Ronaldo var for Utd. F.eks.
Vi skal ændre vores tilgang til transfermarkedet imo. For hvert unge talent vi køber, bør vi købe 2 etablerede profiler.
Så der er ingen tvivl i mit sind, vi skal fortsætte i vores søgen efter den næste Ronaldo, eller What ever.
Det er ikke deri problemet består, men i at det er blevet en politik KUN AT KØBE UNGE TALENTER.
Det er der vi har problemet. Talenter skal være et supplement, med mulighed for en super gevindst som C.Ronaldo var for Utd. F.eks.
Vi skal ændre vores tilgang til transfermarkedet imo. For hvert unge talent vi køber, bør vi købe 2 etablerede profiler.
Men hvad definerer stjerner? Er stjerner kun spillere, der har præsteret på et højt fast niveau i topklubber? For dem får vi ikke, andet end hvis vi går ind og tilbyder transfersummer og lønninger, som vores økonomi ikke kan bære.RedRedRed skrev:Vi skal selvfølgelig blive ved med at forfølge muligheden, for at signe den næste superstjerne. Det er nærmest grundstenen for at holde en klub på toppen i mere end bare et enkelt årti.
Er det spillere, der har været stjerner på subtophold i PL? For dem har vi prøvet en del af uden den store succes (Carrol, Lallana, Lovren, Mignolet, Allen, Charlie Adam, Downing) Fine spillere, men ingen af dem har været spillere, der har løftet vores hold til nye niveauer
Er det spillere, der har været stjerner i de helt store klubber, men som er kommet i unåde eller savner mere spilletid - eller bare søger nye græsgange? Dem har vi også prøvet en del af (Kolo Toure, Joe Cole, Balotelli, Robbie Keane) det har heller ikke været nogen større succes.
Hvem er det, vi har hentet der har været en succes? Coutinho - talent, der ikke var slået igennem! Sturridge - squadspiller i en storklub! Suarez - stjerne i en topklub i en lille liga! Sakho - stortalent på et tophold i en mindre liga. Henderson - ungt talent i en subtopklub (som vi så selv skulle bruge god tid på at få op på et brugbart niveau. Sterling - helt ungt talent, som vi selv trænede op. Torres - stjerne på et storhold i en topliga. Mascerano - stjerne på landshold, ikke noget exceptionelt i en subtopklub i PL. Skrtel, Agger, Alonso, Kuyt - ikke superstjerner da de kom.
Hvorfor i alverden ville du dog det? Det kan da aldrig være godt for en debat at fjerne nuancerne og koge et superkompliceret emne ned til én overforenklet sætning. Hvilket også er min pointe med sidste indlæg.Hr. Drejer skrev:Min mission var at koge vores transfer ned til én enkelt sætning, netop for ikke at havne i en sump af nuanceringer.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg kan ikke lade være med at tænke på nogen af klubbens bedste "value for money" signings.
I tilfældig rækkefølge kan nævnes eksempler som:
Sami Hyypiä købt som 26 årig i Willem II
Luis Suarez købt som 24 årig i Ajax
Fernando Torres købt som 23 årig i Atletico Madrid
Kenny Dalglish købt som 26 årig i Celtic
Xabi Alonso købt som 23 årig i Real Sociedad
Ovenstående er på ingen måde statistisk evidens for, at der bare skal købes spillere i alderen 23-26 år, og ser man bort fra Hyypiä, betalte Liverpool også en høj pris for disse spillere, men alligevel er det nogen slående eksempler.
Så kan vi ikke raide Holland og Spanien for sultne 22-25 årige, og så erkende, at kvalitet koster (men desværre ikke dermed sagt, at en høj pris er lig med sikker succes)! ...og så sørge for, at man får indkøbt spillere, hvor sulten og ærgerrigheden efter at vinde noget stråler ud af hver eneste pore i kroppen på dem.
I tilfældig rækkefølge kan nævnes eksempler som:
Sami Hyypiä købt som 26 årig i Willem II
Luis Suarez købt som 24 årig i Ajax
Fernando Torres købt som 23 årig i Atletico Madrid
Kenny Dalglish købt som 26 årig i Celtic
Xabi Alonso købt som 23 årig i Real Sociedad
Ovenstående er på ingen måde statistisk evidens for, at der bare skal købes spillere i alderen 23-26 år, og ser man bort fra Hyypiä, betalte Liverpool også en høj pris for disse spillere, men alligevel er det nogen slående eksempler.
Så kan vi ikke raide Holland og Spanien for sultne 22-25 årige, og så erkende, at kvalitet koster (men desværre ikke dermed sagt, at en høj pris er lig med sikker succes)! ...og så sørge for, at man får indkøbt spillere, hvor sulten og ærgerrigheden efter at vinde noget stråler ud af hver eneste pore i kroppen på dem.
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er måske ikke i angrebskæden, at nøden er allerstørst, men alligevel:
Olympic Lyon har fyret Fournier, så det var måske værd at prøve at fiske Alexandre Lacazette (24 år - 31 kasser i 40 kampe sidste sæson, 8 kasser i 22 foreløbig i denne sæson)
Olympic Lyon har fyret Fournier, så det var måske værd at prøve at fiske Alexandre Lacazette (24 år - 31 kasser i 40 kampe sidste sæson, 8 kasser i 22 foreløbig i denne sæson)
Vi SMADRER det PIShold !
Cynwal skrev:Det er måske ikke i angrebskæden, at nøden er allerstørst, men alligevel:
Hvis der bare er den mindste mulighed for Lacazette, må man håbe klubben går efter ham. Lacazette ind og Benteke til Chelsea.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Nogle gange er det godt for en debat. Så vidt jeg ved er du journalist, de må om nogen vide hvad det vil sige at koge komplicerede emner ned til en halv avisside eller mindre. Det er godt for tankeprocessen, da det tvinger en til at tænke komplicerede emner på anden vis.Aarde skrev:Hvorfor i alverden ville du dog det? Det kan da aldrig være godt for en debat at fjerne nuancerne og koge et superkompliceret emne ned til én overforenklet sætning. Hvilket også er min pointe med sidste indlæg.Hr. Drejer skrev:Min mission var at koge vores transfer ned til én enkelt sætning, netop for ikke at havne i en sump af nuanceringer.
@Cynwal:
Hyppia er en suveræn klassesigning. Vi gav ca. £2.5 M. for ham, og han fik langt større indflydelse på vores hold, end jeg i min vildeste fantasi troede.
Sikke da noget vrøvl.Hr. Drejer skrev:Nogle gange er det godt for en debat. Så vidt jeg ved er du journalist, de må om nogen vide hvad det vil sige at koge komplicerede emner ned til en halv avisside eller mindre. Det er godt for tankeprocessen, da det tvinger en til at tænke komplicerede emner på anden vis.Aarde skrev:Hvorfor i alverden ville du dog det? Det kan da aldrig være godt for en debat at fjerne nuancerne og koge et superkompliceret emne ned til én overforenklet sætning. Hvilket også er min pointe med sidste indlæg.Hr. Drejer skrev:Min mission var at koge vores transfer ned til én enkelt sætning, netop for ikke at havne i en sump af nuanceringer.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Det er da helt bestemt en god kvalitet at kunne forklare komplicerede emner på en simpel og forståelig måde. Ingen tvivl om det.Hr. Drejer skrev:Nogle gange er det godt for en debat. Så vidt jeg ved er du journalist, de må om nogen vide hvad det vil sige at koge komplicerede emner ned til en halv avisside eller mindre. Det er godt for tankeprocessen, da det tvinger en til at tænke komplicerede emner på anden vis.Aarde skrev:Hvorfor i alverden ville du dog det? Det kan da aldrig være godt for en debat at fjerne nuancerne og koge et superkompliceret emne ned til én overforenklet sætning. Hvilket også er min pointe med sidste indlæg.Hr. Drejer skrev:Min mission var at koge vores transfer ned til én enkelt sætning, netop for ikke at havne i en sump af nuanceringer.
Men jeg vil nu mene, at der er ret langt fra at skulle fortælle eksempelvis en nyhedshistorie på en halv avisside og til at skulle koge en analyse af flere års kompliceret transferhistorik og -strategi ned til én sætning. Der er forskel på simplificering og oversimplificering.
Vi må bygge holdets kvalitet op bagfra. Så hvis der skal hentes en spiller i januar, så håber jeg på en spiller til midterforsvaret eller Leno (målmand).
Jeg er sikker på, at Klopp har kendskab til nogle dygtige forsvarsspillere i Tyskland, som han nok gerne vil arbejde med. Mit eget bedste bud er dog fransk og spiller i Bilbao. Laporte. Jeg bliver ved med at være imponeret af ham. Efter min overbevisning er han allerede bedre end Sakho, selvom han stadig har til gode at spille på det "voksne" franske landshold.
I forhold til Laporte er min største tvivl hans alder (21). Lige nu føler jeg egentlig, at vi har brug for spillere med noget mere erfaring. Men måske alderen ikke siger så meget om Laporte's erfaring. Han er trods alt i gang med sin tredje fulde sæson i La Liga og har derudover erfaring fra både CL og EL.
Jeg er sikker på, at Klopp har kendskab til nogle dygtige forsvarsspillere i Tyskland, som han nok gerne vil arbejde med. Mit eget bedste bud er dog fransk og spiller i Bilbao. Laporte. Jeg bliver ved med at være imponeret af ham. Efter min overbevisning er han allerede bedre end Sakho, selvom han stadig har til gode at spille på det "voksne" franske landshold.
I forhold til Laporte er min største tvivl hans alder (21). Lige nu føler jeg egentlig, at vi har brug for spillere med noget mere erfaring. Men måske alderen ikke siger så meget om Laporte's erfaring. Han er trods alt i gang med sin tredje fulde sæson i La Liga og har derudover erfaring fra både CL og EL.
Kloppite
Min største tvivl omkring Laporte er, om han overhovedet vil spille for os. Han er nok det største forsvarstalent pt., og med den boldsikkerhed han har lagt for dagen vil det undre mig, hvis ikke han skal til Barca før eller siden. Derudover er Bilbao ikke just kendte for at sælge deres spillere billigt. En spiller som Laporte kommer formentlig til at koste omkring 300 mill., så jeg har svært ved at se det ske. Men ikke desto mindre vil jeg give dig ret, Texy. Vi skal bygge kvaliteten op bagfra, hvor særligt vores centrale akse (Mignolet, Skrtl, Lovren, Sakho) bør blive forstærket...texy skrev:Vi må bygge holdets kvalitet op bagfra. Så hvis der skal hentes en spiller i januar, så håber jeg på en spiller til midterforsvaret eller Leno (målmand).
Jeg syntes Liverpool mangler en leder på holdet. En der går forrest og skralder igennem når det er nødvendigt. Jeg syntes faktisk Hummels besidder dette. En tillidsvækkende jordnær personlighed der samlet holdet og holder hovedet højt, selv i modgang.
Og så mangler vi jo en angriber, der er målfarlig. En god afslutter.
Vil i virkelig af med Benteke, skal han ikke have længere snor. Han er jo en spiller der er meget afhængig af leveres de rigtige bolde til ham.
Og så mangler vi jo en angriber, der er målfarlig. En god afslutter.
Vil i virkelig af med Benteke, skal han ikke have længere snor. Han er jo en spiller der er meget afhængig af leveres de rigtige bolde til ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Problemet er jo at vi mangler en angriber der kan skabe noget på egen hånd, den eneste vi har der kan det er Sturridge, der desværre altid er skadet.Kelly skrev:Vil i virkelig af med Benteke, skal han ikke have længere snor. Han er jo en spiller der er meget afhængig af leveres de rigtige bolde til ham.
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
Ja det er rigtig ærgerligt for Sturridge er svaret på dette. Men ja helt enig en udfordrende angriber mangler vi. Jeg er blank på hvem de kan hente i januar til denne position og rolle på holdet.matty skrev:Problemet er jo at vi mangler en angriber der kan skabe noget på egen hånd, den eneste vi har der kan det er Sturridge, der desværre altid er skadet.Kelly skrev:Vil i virkelig af med Benteke, skal han ikke have længere snor. Han er jo en spiller der er meget afhængig af leveres de rigtige bolde til ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.