15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Emmy » søndag, 08. nov, 2015 09:32

Mazter81 skrev:Hvad er status egentlig med sturridge's skade?? Jeg synes ikke det er til at finde noget og de første meldinger var på noget minor
Sturridge, skader og ordet minor er uforlignelige
"We're not racist, we only hate the mancs"

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » søndag, 08. nov, 2015 11:16

Surf skrev:
Mazter81 skrev:Hvad er status egentlig med sturridge's skade?? Jeg synes ikke det er til at finde noget og de første meldinger var på noget minor
Jeg tror status er, at man ikke ved hvornår han er tilbage..

http://www.liverpool.no/Nyheter/Aner-ik ... lbake.aspx
Bevares, men det var alligevel bare lidt væske i knæet det blev solgt som originalt. Og det er vel tre-fire uger siden
Emmy skrev:

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 08. nov, 2015 14:44

Det irriterer mig, men vi skal se os om efter en anden. Han opretholder en kæmpe løn, som beregnet på antal kampe, er grotesk. Hans kvaliteter betvivler ingen, men man kan ikke score mål fra tribunen.
Derfor synes jeg at det på mange måder en den position, hvor vi er mest tynde. Origi mangler en del endnu, Ings er skadet og det tager tid at komme sig over de her knæskader, som i øvrigt ofte medfører følgeskader.
Benteke er heller ikke den spiller, man stoler mest på hvad angår skader.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » mandag, 09. nov, 2015 08:40

Cash in with Sturridge. Hans skade historik vokser jo voldsomt, de ender heller ikke her. Manden er en af slagsen angriber og er lige den mand som vi har manglet i langtid, men han kan ikke lavér varen fra tribunnen. Han bliver joke, a big joke

Dieks
Alder: 38

Indlæg af Dieks » mandag, 09. nov, 2015 16:05

Emmy skrev:
Den mand kan jo brække 4 ribben ved at nyse under en simpel forkølelse. Men ja, som du siger: selv ved minor injury ved man at det tager mere end en eller to kampe før han er klar. Utrolig ærgerligt at han er så skrøbelig. Havde han spillet tror jeg helt sikker der var blevet banket flere kasser ind i denne sæson. Ser i hvert faldet frem til de to kampe ham og Benteke får sammen, i løbet af denne sæson.
YNWA..!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. nov, 2015 13:00

Hvorfor lader han sig ikke pensionere? Der er et liv efter fodbold, og hvis hans krop er så skrøbelig, som det kan tyde på, så ville det ikke være fedt, at leve de sidste 50 år af livet med nedsat funktionsevne.

Den sidste skade har holdt ham ude i en måned, og med hans skadeshistorik in mente, tror jeg heller ikke at Klopp vil satse på ham. Det er en skam. Han er en stor spiller og i top 3 over de bedste angribere i PL i de sidste 5 år.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 11. nov, 2015 15:53

@ Drejer. Er det Suarez og Aguero der er med i top tre? Jeg er enig i at en skadesfri Sturridge er garant for mål.
We need a new Fowler...

L4

Indlæg af L4 » onsdag, 11. nov, 2015 22:59

nikand skrev:@ Drejer. Er det Suarez og Aguero der er med i top tre? Jeg er enig i at en skadesfri Sturridge er garant for mål.
Eller kunne det eventuelt være Bale, Tevez, RVP, Rooney eller måske Costa?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. nov, 2015 23:59

nikand skrev:@ Drejer. Er det Suarez og Aguero der er med i top tre? Jeg er enig i at en skadesfri Sturridge er garant for mål.
Ja. RVP var også god. Måske jeg skulle ændre det til top 5 :D

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 14. nov, 2015 10:11

Top-5 Angriber de sidste 5 år:
ULTIMATE hos Barca og Real M(Begge hold virker lidt rustne, når de ikke på banen) :
Messi og Cr7.

Messi lang skade, som har holdt ham ude i flere måneder nu, det gør Neymar og Suarez som et stjernesvøb af et angreb. Magien på Barcas hold er væk NÅR Messi er ude - og de kan ikke trylle og brillerer totalt. ;)
Real Madrid har også været hæmmet af Ronaldo, som virker virkelig ude af sig selv for tiden på banen. Han kigger mod PSG til sommer (vist nok?) , så han kan overtage Zlatan kæmpe stadie i den franske liga. (Så hans tid i Real spilles på det sidste, så han er nok lidt for fokuseret på at skifte?!) Ronaldo er i hvertfald GOD, når han virker tændt og giver sig ALT, men ellers er han middelmådig.

Ellers er der de her som er ganske solide over en længere periode NÅR skaderne er kvit og de hhv er fit.
1. Luis Suarez.
2. Kun Aguero.
3. Sturridge
4. Neymar.
5. Zlatan

LFC sæson 13/14 glemmer man ikke, hvor vigtigt Suarez and Sturridge var på det tidspunkt... NU det et helt andet sammensat hold man ser på Liverpool efter Klopp er kommet til. Nye tider, hvor der skal lige skrues lidt andre kvaliteter før "VI" kan kaldes et mesterhold.
Ny DM og NY Leder i det midterforsvar er et MUST.
Angrebet skal nok blive vildt, hvis Sturridge og Benteke kan holde sig fit - fri fra skader i selve truppen er det største problem pt .. Så der ikke nemme arbejdsbetingelser for Hr. Klopp. Selvom han efter 7 kampe med 3-WIN 3-X og 1-Tabt = :army7: :army8:
Fortsæt det gode arbejde Jürgen the meinminister, Glæder mig også de unge Ings(Vender tilbage til næste år, ny energi?!), Origi(SKAL LIGE igang, ny klub/ skal tilvende sig), og ja Benteke(Hvilket beast, og har gjort det glimrende i sin første tid i klubben!!!) -> De skal nok bevise sig under det her Liverpool hold, når nu Sturridge er ude. I hvad halvt års tid ( !!! ) :army9:
You'r Never Walk Alone. ///

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » lørdag, 14. nov, 2015 11:27

DAGGER! skrev: Ellers er der de her som er ganske solide over en længere periode NÅR skaderne er kvit og de hhv er fit.
1. Luis Suarez.
2. Kun Aguero.
3. Sturridge
4. Neymar.
5. Zlatan
Der bliver nu skrevet nogle sjove ting herinde en gang i mellem...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 14. nov, 2015 13:44

Niche skrev:
DAGGER! skrev: Ellers er der de her som er ganske solide over en længere periode NÅR skaderne er kvit og de hhv er fit.
1. Luis Suarez.
2. Kun Aguero.
3. Sturridge
4. Neymar.
5. Zlatan
Lewandowski, Muller, Lacazette, Cavani, Benzema, Costa, Higuain og Griezmann synes jeg nu også, har klaret det hæderligt over de sidste par år med scoringerne. Sturridge har vel reelt set, kun i en sæson leveret det han skulle for os.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 14. nov, 2015 13:53

Oomph242 skrev:
Niche skrev:
1. Luis Suarez.
2. Kun Aguero.
3. Sturridge
4. Neymar.
5. Zlatan
Lewandowski, Muller, Lacazette, Cavani, Benzema, Costa, Higuain og Griezmann synes jeg nu også, har klaret det hæderligt over de sidste par år med scoringerne. Sturridge har vel reelt set, kun i en sæson leveret det han skulle for os.
Og tæller man, som du gør, spillere som Müller og Griezmann med i angriberkategorien, så skal de 2 bedste i verden vel også med? + Sanchez.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 14. nov, 2015 22:29

RedRedRed skrev:
Oomph242 skrev:
Niche skrev:
1. Luis Suarez.
2. Kun Aguero.
3. Sturridge
4. Neymar.
5. Zlatan
Og tæller man, som du gør, spillere som Müller og Griezmann med i angriberkategorien, så skal de 2 bedste i verden vel også med? + Sanchez.
Så kan Neymar, vel også pilles ud af den første! Hvis det kun er rene angribere, som tælles med.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 15. nov, 2015 10:37

Mærkelig udvikling denne tråd har taget.

Og blev der ikke talt om angribere i PL? Hvad laver Neymar, Messi og alle mulige andre pludselig i debatten?

Anyway, er der nogen der ved, om han er fit nok til truppen imod Man City?
Kloppite

Besvar