Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
-
Bojangles
- Alder: 46
af Bojangles » tirsdag, 20. okt, 2015 18:22
texy skrev:Nu prøver Ward at gøre Rodgers til synderen i hele Sterling-sagen. Den køber jeg ikke et sekund. Ward er helt sikkert skurken set fra mit Liverpool-perspektiv.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-10295295
Desværre lod man Ward vinde og solgte Sterling. Når man på den måde gav efter, så ender Ward jo med at have gjort alt det rigtige for sin spiller. Sterling fik en langt bedre kontrakt og han endte i en CL/Mesterskabs-klub.
Jeg kan stadig virkelig ærgre mig over, at han blev solgt, selvom £50m er mange penge. Vi ville jo nok være garanteret et beløb som vel er dobbelt af, hvad vi ender med at må give for Ings på hans "frie transfer", hvis vi havde ladet Sterling spille de to sæsoner han havde tilbage på kontrakten. Og nu, hvor vi har skiftet manager, så havde han måske ligefrem haft en udvej i forhold til alligevel at forlænge med os.
Men uanset hvad, så håber jeg ikke, at Ward får held med at gøre Rodgers til en syndebuk.
Det var også fremme helt i starten, hvor der blev sagt at Sterling ville blive hvis vi fik en ny manager. Det er nok ikke den eneste årsag - bestemt ikke, men det kan da sagtens tænkes, at det var en stor faktor for valget.
Der er ingen tvivl om at Sterling ville være fantastisk at have i klubben nu. Det var først der der gik hårdknude i forhandlingerne om forlængelse af hans kontrakt, at han begyndte at spille "dårligt" (i sammenligning med, hvad vi ved han kan) Knægten bar os gang på gang, og det er sgu ikke fair, at lægge så meget ansvar over på så ung en knægt.
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Hvorfor er Ward egentlig ude med den slags kommentarer? Er det for at vaske hænder så han ikke lyder som en grådig agent måske?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Bellamy_fever
af Bellamy_fever » tirsdag, 20. okt, 2015 21:48
Det er ihvertfald snot dumt . Ihvertfald skulle han have holdt sin kæft efter han havde gjort Rodgers til syndebuk , at nævne Klopp som en perfekt manager for Sterling kan han regne ud vil få medierne til at spekulere i om Sterling har fortrudt (hvilket jeg er overbevist om han IKKE har) - hvilket er ufedt at læse for City fans og giver unødig tvivl (omend lille) omkring Sterlings person. Udover det kan være træls for en ung Sterling at læse den slags spekulationer - og måske skulle til at forholde sig til det overfor journalister og fans, så HÆVER det heller ikke ligefrem hans værdi med den slags spekulationer .
Han er ihvertfald inkompetent , jeg overhovedet ikke se hvad Sterling for ud af det, og en manager bør udelukkende fokusere på sin spiller, ikke sig selv.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » tirsdag, 20. okt, 2015 21:52
Alle ved jo, at han er en idiot. Og Sterling er en ligeså stor idiot for at beholde ham.
Man kan kun skyde skylden på to tosser for skiftet.
Liverpool Football Klopp
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
AndreasN skrev:Alle ved jo, at han er en idiot. Og Sterling er en ligeså stor idiot for at beholde ham.
Man kan kun skyde skylden på to tosser for skiftet.
Enig i det første. Uenig i det andet.
Der kan næppe være nogen tvivl om, at Ward og Sterling mildt sagt ikke var ret samarbejdsvillige i det forhandlingsforløb. Men når man ser på klubbens historik i forhold til behandling af spilleres kontraktforlængelser, kan jeg sagtens forestille mig, at Liverpool-delegationen heller ikke nødvendigvis har håndteret situationen optimalt.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » onsdag, 28. okt, 2015 19:32
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
...og så på Webbie's føs'da'

Vi SMADRER det PIShold !
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » onsdag, 04. nov, 2015 16:06
Uanset om det bliver som spiller (jeg håber og tror det ikke), så bliver det da dødlækkert at se Gerrard juble over en Liverpoolscoring på Anfield som en hvilken somhelst anden fan. Jeg glæder mig til, at han - forhåbentligt - kommer og træner med i klubben. Mon ikke der er et par spillere, han har et god råd til eller to til?
Liverpool Football Klopp
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » onsdag, 04. nov, 2015 21:18
Neeeej, ikke som spiller, please. Han er en katastrofe! Meget langsom, og jeg tror ikke Klopp gider gå-fodbold. Han kan træne miniputterne.
-
SamiHyppiä
af SamiHyppiä » torsdag, 05. nov, 2015 20:22
Hr. Drejer skrev:Neeeej, ikke som spiller, please. Han er en katastrofe! Meget langsom, og jeg tror ikke Klopp gider gå-fodbold. Han kan træne miniputterne.
Det er en katastrofe at du omtaler en af klubbens 2 bedste spillere gennem tiden, på den måde der.
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » torsdag, 05. nov, 2015 22:33
SamiHyppiä skrev:Hr. Drejer skrev:Neeeej, ikke som spiller, please. Han er en katastrofe! Meget langsom, og jeg tror ikke Klopp gider gå-fodbold. Han kan træne miniputterne.
Det er en katastrofe at du omtaler en af klubbens 2 bedste spillere gennem tiden, på den måde der.
Hvori ligger katastrofen?
-
SamiHyppiä
af SamiHyppiä » torsdag, 05. nov, 2015 22:46
Hr. Drejer skrev:SamiHyppiä skrev:Hr. Drejer skrev:Neeeej, ikke som spiller, please. Han er en katastrofe! Meget langsom, og jeg tror ikke Klopp gider gå-fodbold. Han kan træne miniputterne.
At du kalder ham en katastrofe.
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » torsdag, 05. nov, 2015 22:50
SamiHyppiä skrev:Hr. Drejer skrev:SamiHyppiä skrev:Hr. Drejer skrev:Neeeej, ikke som spiller, please. Han er en katastrofe! Meget langsom, og jeg tror ikke Klopp gider gå-fodbold. Han kan træne miniputterne.
At du kalder ham en katastrofe.
Jeg mener at han i sidste sæson var en katastrofe. Det skulle jeg selvfølgelig have skrevet. Men han var en super spiller fra 2005-2009. Ingen tvivl om det. Og ja, en af de største, vel kun overgået af King Kenny.
-
SamiHyppiä
af SamiHyppiä » fredag, 06. nov, 2015 09:43
@hr. Drejer
At han ikke var på sit højeste sidste sæson kan vi vel alle blive enige om. Derfor synes jeg dog stadig at man skal omtale, en så stor personlighed i klubben, på en mere respektfuld måde.
Men hver mand sin holdning