Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 17. okt, 2015 02:15

Bellamy_fever skrev:
thefugle skrev:
Surf skrev:Coutinho har jo heller aldrig matchet hverken Sterling eller Suarez på end-product. Han er en vigtig spiller for os, men mangler stadig at tage det sidste ansvar og blive katalysator for vores offensiv. Den eneste grund til, at han måske har været det, er at de andre har været så tandløse..
Ikke dermed sagt, at han ikke har et enormt potentiale. Han skal bare bygge en de farlighed på sit spil.
Ville mene Sterlings end product ikke er vanvittigt meget bedre end Coutinhos. Jeg kan nærmest ikke huske alle Sterlings kæmpe afbrændere og dumme beslutninger i tredje halvdel grundet den kæmpe mængde af dem.
Mignolet og Helle Thorning har bedre end product end Sterling
JA enig Bellamy-Fever. Cou er da laaaangt bedre på samtlige områder end raheem, det mente jeg da begge var i LFC, troede egentligt det var underforstået når vi snakkede raheem og Cou. Snakkede et par gange LFC med et par manu ´er sidste sæson, Sturr, Cou og såmænd Hendo var emnerne, ikke raheem. Om det er en tendens er nok at stramme den, men fatter stadig ikke hvorfor vi har fået over 10 mill pund, men nu når vi har fået 50 mill for ham den middelmådige skal prisen for Cou jo velsagtens være 500 mill, i min målestok. Rater Cou minimum 10 gange bedre, og 20 gange bedre at se sådan over all, Cou laver sjældent idiotiske "indlæg" ind i modstanderen, han dribler uden om modstanderen, og kan skyde udefra.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » lørdag, 17. okt, 2015 09:30

Jeg må erklære mig komplet uenig med dem, der nu prøver at gøre Coutinho's præstationer indtil nu til bedre end Sterlings. Jeg kan ganske enkelt ikke se det.

Ja, Coutinho spiller nogle gange nogle drømmer-kampe, hvor han ser ustoppelig ud. Andre gange er han dog nærmest anonym. Sterling har lidt af det samme. Men han har et antrit, som modstanderne er nødt til at have fokus på. Og han har et glimrende blik for den gode stikning til sine medspillere, som han et par gange viste med en genial yderside for os. Og så er han involveret i flere scoringer - enten via egne scoringer, assists eller vundne straffe.

Jeg vil da håbe, at Coutinho fra nu af tager et skridt fremad og Sterling otte skridt baglæns. Men for mig ser det lidt ud som om, at objektiviteten gik ud af døren sammen med Sterling, hvis hans høje niveau nu skal nedgøres. Synes desværre også, at Sterling er startet virkelig godt i Man City.
Kloppite

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » lørdag, 17. okt, 2015 09:41

Jeg er enig med dig i, at objektiviteten røg, da Sterling røg, MEN han var nu stadig meget svingende i sine præstationer - især i sidste sæson, hvilket der kan være rigtig mange grunde til.

Nu er han blandt store stjerner i ManC og det kan være derfor han forsvinder lidt, for jeg synes modsat dig ikke han virkelig har "shinet" endnu. Jeg er dog ikke i tvivl om at det kommer.

Som fodboldspiller var det utrolig ærgerligt at vi mistede ham og nu er det for sent, men jeg havde håbet, at han havde fået samme tur som Suarez fik i sin tid. Vi mangler helt sikkert hans speed nu og han var heller ikke bange for at deltage i presspillet, så han havde været guld værd at have nu, hvor vi har fået Klopp.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

L4

Indlæg af L4 » lørdag, 17. okt, 2015 09:51

texy skrev:Jeg må erklære mig komplet uenig med dem, der nu prøver at gøre Coutinho's præstationer indtil nu til bedre end Sterlings. Jeg kan ganske enkelt ikke se det.

Ja, Coutinho spiller nogle gange nogle drømmer-kampe, hvor han ser ustoppelig ud. Andre gange er han dog nærmest anonym. Sterling har lidt af det samme. Men han har et antrit, som modstanderne er nødt til at have fokus på. Og han har et glimrende blik for den gode stikning til sine medspillere, som han et par gange viste med en genial yderside for os. Og så er han involveret i flere scoringer - enten via egne scoringer, assists eller vundne straffe.

Jeg vil da håbe, at Coutinho fra nu af tager et skridt fremad og Sterling otte skridt baglæns. Men for mig ser det lidt ud som om, at objektiviteten gik ud af døren sammen med Sterling, hvis hans høje niveau nu skal nedgøres. Synes desværre også, at Sterling er startet virkelig godt i Man City.
Jeg er helt enig med dig texy, mange herinde virker som pigebørn der er blevet droppet af deres kæreste når vi snakker Sterling. Han var/er en god fodboldspiller og på deres bedste dage var Cou og Sterling fantastiske sammen. Sammen med hans hurtighed mener jeg at en af Sterlings helt store forcer var at han kunne gå begge veje omkring sin direkte modstander og være en trussel(noget Ibe godt må lære). Er egentlig ikke sikker på at Cou beholder sin stamplads når Firmino vender sig til den engelske spillestil og den måde Klopp vil spille på, både pga fysik og defensivt arbejdsindsats. Teknisk mener jeg at Firmino er lige så god som Cou. Firmino sparker bedre, hårdere, længere udfra og oftere.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » lørdag, 17. okt, 2015 10:12

L4 skrev:
texy skrev:Jeg må erklære mig komplet uenig med dem, der nu prøver at gøre Coutinho's præstationer indtil nu til bedre end Sterlings. Jeg kan ganske enkelt ikke se det.

Jeg er helt enig med dig texy, mange herinde virker som pigebørn der er blevet droppet af deres kæreste når vi snakker Sterling. Han var/er en god fodboldspiller og på deres bedste dage var Cou og Sterling fantastiske sammen. Sammen med hans hurtighed mener jeg at en af Sterlings helt store forcer var at han kunne gå begge veje omkring sin direkte modstander og være en trussel(noget Ibe godt må lære). Er egentlig ikke sikker på at Cou beholder sin stamplads når Firmino vender sig til den engelske spillestil og den måde Klopp vil spille på, både pga fysik og defensivt arbejdsindsats. Teknisk mener jeg at Firmino er lige så god som Cou. Firmino sparker bedre, hårdere, længere udfra og oftere.
Jeg er helt enig med Texy. Sterling er et af de største talenter i verden, og at han er fast starter i ManC bevidner da også, at deres manager mener han er god nok. I forhold til Coutinho contra Firmino, håber jeg rigtig meget, at der bliver plads til dem begge... Jeg ser Firmino som den mest oplagte på 10'positionen, og Coutinho med udgangspunkt i venstre side. Så må Lallana og Ibe kæmpe om højrekanten evt med Milner som alternativ.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » lørdag, 17. okt, 2015 10:42

Det der næsten er mest ærgerligt, er at Sterling sagde at Rodgers var en stor årsag til at han ville væk (hvad end det er sandt eller ej) Men man kunne under alle omstændigheder godt havde forestille sig, at han ville være blevet, hvis Klopp var kommet ind i sommers. Og Sterling ville være perfekt ifht. det spil som Klopp er kendt for at praktisere.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 17. okt, 2015 12:27

Meget enig i dette.

Samtidig kan det tilføjes, at en stor del af fanskaren, også herinde, pludselig ophøjede Ibe til at være en fuldgod erstatning. Dette vidner i lige så høj grad om manglende objektivitet, eller mangel på basal viden omkring spillet. Ibe er et stort talent, men har ikke tilnærmelsesvis det samme potentiale som Sterling - dertil har Sterling mange flere facetter i sit spil.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 17. okt, 2015 17:05

Bellamy_fever: Sterling har intet end-product.

Sterling: Hattrick efter første halvleg.

;)

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 17. okt, 2015 21:14

RedRedRed skrev:Bellamy_fever: Sterling har intet end-product.

;)
Raheem Sterling har taltent beveres , men der skal ske meget før hans store potentiale bliver god for alvor over en længere periode

- NU har Sterling -trods alt, en god ting at han kan være under Man C andre store kanoner, der vil skygge Sterling en hel del - som man slet ikke så under Liverpool sidste tid da Suarez og Sturridge kæden var væk. NU det så om Benteke, og Ings , evt Sturridge fit kan steppe niveauet op... Tiden må vise det , når ALLE mand er klar til det nye år 2016, da udsigterne for de bliver klar inden længe er da langt væk.? :? :oops:
You'r Never Walk Alone. ///

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 17. okt, 2015 21:24

DAGGER! skrev:

;)
Raheem Sterling har taltent beveres , men der skal ske meget før hans store potentiale bliver god for alvor over en længere periode

- NU har Sterling -trods alt, en god ting at han kan være under Man C andre store kanoner, der vil skygge Sterling en hel del - som man slet ikke så under Liverpool sidste tid da Suarez og Sturridge kæden var væk. NU det så om Benteke, og Ings , evt Sturridge fit kan steppe niveauet op... Tiden må vise det , når ALLE mand er klar til det nye år 2016, da udsigterne for de bliver klar inden længe er da langt væk.? :? :oops:

Han er jo kun 20 år, så der er tid nok. Af sin alder synes jeg faktisk, han levere ret stabilt. Desværre!

texy

Indlæg af texy » mandag, 26. okt, 2015 12:57

DAGGER! skrev:

;)

Det er da netop nu, hvor Silva og Aguero har været ude med skader, at Sterling er steppet op og har taget ansvar? Fuldstændig som han i øvrigt som en af de få gjorde for os, da Suarez var væk. Sterlings niveau hos os dalede først, da kontraktforhandlingerne blev rodede. Ikke ligefrem sympatisk, hvis dårlige præstationer bruges til at forhandle kontrakt med, men det kunne jo også bare være et resultat af det mentale pres, som han var under, da sagen først rullede.

Hvorom alting er, så er Sterling fortid hos os, og derfor fuldstændigt ligegyldig. Så for at komme tilbage til tråden. Hvem skal ind i januar?

Umiddelbart tænker jeg en kantspiller. Den perfekte spiller hedder Reus, og ham får vi ikke. Men hvad med Lavezzi i en to-årig periode? Han har kontraktudløb til sommer, så måske man kan hente ham forholdsvis billigt. Han er både hårdtarbejdende, rimelig hurtig og har øje for mål. Jeg tror, at han kunne være en god spiller for Klopp.
Kloppite

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 26. okt, 2015 13:23

;)
Lige så vel som i LFC tiden hvor Sturridge og Suarez skabte alt for Sterling, så er det samme situation her. 2 af de mål han laver i det hattrick kunne min bedstemor have scoret på, så man kan ikke rigtig bruge det til noget. Hvis han ikke havde de verdensklasse spillere omkring sig til at skabe det hele ville han ikke kunne det store. Se slutningen af hans LFC tid uden Sturridge og Suarez, hvor meget kunne han helt præcist der udover at løbe hurtigt og drible? Han er en yngre version af Jesus Navas.

Forskellen på en spiller som Sterling og Messi/Ronaldo fx. I samme alder lavede de pragtfulde mål skabt på egen hånd og kunne til tider bære et helt hold selv, også i den alder. Det kan og gør Sterling ikke.

Det er sørgeligt at vi ikke har ham mere ja, men bestemt for mig ikke verdens undergang. Der findes større talenter derude, han er kun ekstra hypet fordi han er englænder, og england generelt ikke kan finde ud af at udvikle deres egen talenter ordentligt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » mandag, 26. okt, 2015 13:51

thefugle skrev:

;)
Lige så vel som i LFC tiden hvor Sturridge og Suarez skabte alt for Sterling, så er det samme situation her. 2 af de mål han laver i det hattrick kunne min bedstemor have scoret på, så man kan ikke rigtig bruge det til noget. Hvis han ikke havde de verdensklasse spillere omkring sig til at skabe det hele ville han ikke kunne det store. Se slutningen af hans LFC tid uden Sturridge og Suarez, hvor meget kunne han helt præcist der udover at løbe hurtigt og drible? Han er en yngre version af Jesus Navas.

Forskellen på en spiller som Sterling og Messi/Ronaldo fx. I samme alder lavede de pragtfulde mål skabt på egen hånd og kunne til tider bære et helt hold selv, også i den alder. Det kan og gør Sterling ikke.

Det er sørgeligt at vi ikke har ham mere ja, men bestemt for mig ikke verdens undergang. Der findes større talenter derude, han er kun ekstra hypet fordi han er englænder, og england generelt ikke kan finde ud af at udvikle deres egen talenter ordentligt.
Behøver jeg minder dig om han stadig kun er 20 år gammel!.
Muligvis han ikke så skarp ud, i sidste delen af forrige sæson, men alt den påstyr udenfor banen bidragede nok heller ikke positivt, samtidig med det ansvar der blev smidt på hans skuldre.
Som jeg husker det, var hverken Messi eller Ronaldo pålagt samme mængde ansvar, i henholdsvis Barcelona og manu, da de var 20 år gamle. Begge spillede i øvrigt allerede dengang med en god håndfuld klassespillere.

texy

Indlæg af texy » mandag, 26. okt, 2015 14:29

thefugle skrev:

;)

Det var egentlig ikke meningen, at jeg ville debattere Sterling mere, men jeg bliver nødt til at påpege, at Sterling ser ud til at klare sig bedre end Ronaldo gjorde i hans alder.

Denne sæson repræsenterer sæsonen, hvor Sterling fylder 21 år. Nedenfor har jeg lavet en kort opsummering af Ronaldo’s involvering i mål sammenlignet med Sterlings i samme alder.

Sterling som 20-21 årig i 2015/16: 13 kampe, 5 mål, 3 assists (foreløbig)
Ronaldo som 20-21 årig i 2005/06: 47 kampe, 12 mål, 8 assists

Sterling som 19-20 årig i 2014/15: 52 kampe, 11 mål, 10 assists
Ronaldo som 19-20 årig i 2004/05: 50 kampe, 9 mål, 6 assists

Sterling som 18-19 årig i 2013/14: 39 kampe, 11 mål, 12 assists
Ronaldo som 18-19 årig i 2003/04: 39 kampe, 6 mål, 7 assists

Jeg er sikker på, at Messi nok klarer sig væsentligt bedre end Sterling i denne sammenligning, men ikke desto mindre har Sterling indtil videre haft et bedre end-product end verdens PT bedste spiller havde i samme alder. Og jeg køber ikke et sekund, at det skulle være fordi Sterling har været omgivet af klassespillere modsat de andre? Ronaldo spillede for Man Utd under Ferguson og sammen med spillere som Neville, Ferdinand, Giggs, Scholes, Keane, Nistelrooy og Rooney.

Det er muligt, at Sterling er hypet. Men i mine øjne lever han desværre fuldkommen op til den hype i øjeblikket. Jeg kan slet ikke se andre på hans alder og position med samme potentiale og kvalitet. Desværre.
Kloppite

pingel

Indlæg af pingel » mandag, 26. okt, 2015 16:43

Hvad med at lave en seperat tråd hvor man spise kiks og tude over tabet af Sterling - istedet for at gøre det her i ønske/rygtetråden?

Just saying... :o

Besvar