15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
mawope

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af mawope » torsdag, 01. okt, 2015 15:24

RedRedRed skrev:Men er det dét? Det er jo trods alt Liverpool der er hans arbejdsgiver og derfor betaler hans løn. Så er det sgu lidt forkert i min verden, at han nærmest spiller mere for landsholdet end for os. Det ville jeg som arbejdsgiver, i hvert fald ikke være helt tilfreds med.
De fleste landshold betaler også spillerne en løn. Det ville i mine øjne være uhensigtsmæssigt, hvis klubberne begynder at modsætte sig landholdsudtagelser. Så udvander man landsholdsbol', og hvad får sporten ud af det? Et fornuftbetonet samarbejde mellem parterne må være målsætningen.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 01. okt, 2015 16:36

mawope skrev:
RedRedRed skrev:Men er det dét? Det er jo trods alt Liverpool der er hans arbejdsgiver og derfor betaler hans løn. Så er det sgu lidt forkert i min verden, at han nærmest spiller mere for landsholdet end for os. Det ville jeg som arbejdsgiver, i hvert fald ikke være helt tilfreds med.
De fleste landshold betaler også spillerne en løn. Det ville i mine øjne være uhensigtsmæssigt, hvis klubberne begynder at modsætte sig landholdsudtagelser. Så udvander man landsholdsbol', og hvad får sporten ud af det? Et fornuftbetonet samarbejde mellem parterne må være målsætningen.
Men det ser vi bare aldrig. Der er jo ikke én landsholdssamling, hvor der ikke er sure klubtrænere i kølvandet, fordi landstræneren har benyttet en halvskadet spiller som derved er blevet helskadet. Det hører vi igen og igen. Og Hodgson kan ikke undsige sig denne gruppe af landstrænere.

mawope

Indlæg af mawope » torsdag, 01. okt, 2015 20:00

RedRedRed skrev:Men det ser vi bare aldrig. Der er jo ikke én landsholdssamling, hvor der ikke er sure klubtrænere i kølvandet, fordi landstræneren har benyttet en halvskadet spiller som derved er blevet helskadet. Det hører vi igen og igen. Og Hodgson kan ikke undsige sig denne gruppe af landstrænere.
De fleste spillere vil jo rigtig gerne spille for landsholdet, så der er også et selvstændigt ønske derfra at tage med i ligningen. Måske klubberne mere og mere føler, de har total ejerskab på spillerne pga. de efterhånden vanvittige summer, der betales for dem, men det vil være et tab for sporten at udvande hele landsholdssiden af den. Og så er mit indtryk egentlig at der generelt er fine samarbejder mellem klubber og landshold også omkring spilleres helbred. Der skal selvfølgelig tages alle de forbehold, man kan, men skader er nu engang en del af gamet. Jeg har gennem tiderne hørt om en del forskellige Liverpool-spillere der har spillet på smertelindrende sprøjter. At man gør det, står nok ikke på side 1 i restitutionens ABC, så selv i klubregi bliver der nok indimellem presset på, selvom det ikke er med lægens anbefaling.

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » fredag, 16. okt, 2015 22:26

Keep 'em coming. :doh1:

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 16. okt, 2015 22:30

hahahahahahahahaha ... jeg aner ikke engang hvorfor, men jeg griner bare... kæft det latterligt det her :laughin:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 16. okt, 2015 23:14

James Pearce ✔ @JamesPearceEcho
Daniel Sturridge is travelling with the #LFC squad down to London this afternoon. Not aware of any fresh injury concerns for the striker.

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 17. okt, 2015 00:12

Håber James Pearce har ret.

Forlydener på twitter om Sturridge på bænken dog. Origi som starter.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » lørdag, 17. okt, 2015 09:33

RedRedRed skrev:Håber James Pearce har ret.

Spørgsmålet er også, om ikke Origi er mere løbevillg end Sturridge. Vi har ikke plads til, at der er nogen, der står og ser fodbold, så en ung, sulten knægt, der gerne vil etablere sig, kan vise sig at være bedre end stjernen, der venter på, at andre vil gøre det hårde arbejde.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 17. okt, 2015 10:32

nrg skrev:

Spørgsmålet er også, om ikke Origi er mere løbevillg end Sturridge. Vi har ikke plads til, at der er nogen, der står og ser fodbold, så en ung, sulten knægt, der gerne vil etablere sig, kan vise sig at være bedre end stjernen, der venter på, at andre vil gøre det hårde arbejde.

Jeg vil hellere have mål, end jeg vil se nogle løbe rundt. Vi rigtig mange spillere der løber meget, men det forbliver som oftes ganske ufarligt for modstanderen. Jeg tror også Klopp hellere vil have mål fra Sturridge end at se en løbevillig ufarlig Origi.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » lørdag, 17. okt, 2015 10:47

Oomph242 skrev:
nrg skrev:

Jeg vil hellere have mål, end jeg vil se nogle løbe rundt. Vi rigtig mange spillere der løber meget, men det forbliver som oftes ganske ufarligt for modstanderen. Jeg tror også Klopp hellere vil have mål fra Sturridge end at se en løbevillig ufarlig Origi.
Origi har ganske rigtigt ikke vist sig rigtig skarp, men han har kommet frem til mange chancer (i det jeg indtil videre har set med ham for Liverpool) Og i kampen nu imod Tottenham er det lidt et frikort. Jeg forventer, at det vigtigste er, at vi kan se en stor forandring i spillet, at der bliver arbejdet hårdt, at vi leverer et højt genpres og hvis ikke det lykkedes i første omgang, så står vi dybt og spiller på omstilling. Hvis vi kan se det spil og se det effektivt, så vil det imø reelt være vigtigere end en heldig sejr, hvor vi faktisk er spillet ud af banen, men Sturridge får prikket en umulig bold i nettet og Tottenham brænder den ene chance efter den anden.

L4

Indlæg af L4 » lørdag, 17. okt, 2015 11:20

Nu skal vi have ham fit og solgt hurtigst mulligt. Han kommer aldrig, og jeg gentager ALDRIG til at spille en hel sæson for LFC. Det har for mange omkostninger
Senest rettet af L4 lørdag, 17. okt, 2015 11:21, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 17. okt, 2015 11:20

For helvede Sturridge. Never ending story. Vi mangler vist en rigtig første angriber, der kan spille 40-50 kampe på en sæson. Hverken Sturridge eller Benteke lader til at være i stand til dette. Det er godt nok frustrerende.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 17. okt, 2015 12:41

Surf skrev:For helvede Sturridge. Never ending story. Vi mangler vist en rigtig første angriber, der kan spille 40-50 kampe på en sæson. Hverken Sturridge eller Benteke lader til at være i stand til dette. Det er godt nok frustrerende.
Det er virkelig kritisk!

Liverpool fodboldklub og dens fans vil ikke forbindes med middelmådighed. Af den grund er det også vigtigt, at der i truppen er spillere, der på dagen kan ramme et niveau, der berettiger prædikatet "international topklasse". Ellers halter vi jo for alvor bagefter i vores selvforståelse. Vi har haft disse klassespillere i større eller mindre grad helt tilbage til Shankly, men i øjeblikket ser det noget sparsomt ud på den front :( .

I øjeblikket har vi kun Sturridge og til dels Coutinho, der objektivt set kan bære prædikatet klassespiller. Med Sturridge tilbagevendende skadesproblemer er jeg skeptisk omkring, hvorvidt vi nogensinde kommer til at se den spiller der så ofte henrykkede os tilbage i 2013-2014.

Vi må nok erkende, at vi ikke kan bygge holdet op omkring Sturridge. Af den grund ærgrer det mig også gevaldigt, at vi investerede så massivt i at hente Benteke. Han er bedømt på sine kvaliteter en fantastisk spiller. Men baseret på den form for fodbold klubben ønsker at spille, ser jeg det stadigvæk som lidt af et fejlcast. Man kan altid være bagklog, men en spillertype som Martial havde passet bedre ind i.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 17. okt, 2015 12:57

Jeg synes, vi skal se, om vi kan sælge Sturridge. Han er klasse, når han er klar og i topform - men det er han jo aldrig. Vi skal have en mere stabil spiller ind - det lader jo heller ikke ligefrem til, at Benteke er sådan én.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 17. okt, 2015 13:01

Ved vi hvor slemt det er denne gang? Er det de sædvanlige 3-6 mdr!?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar