Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Ja, uha - dailymail, der citerer Bild. Hvilken underbyggelse af ens påstand.Sivi skrev:Nå for søren, my bad
L4, Jesper eller andre bliver ikke dommere over, hvem jeg linker os til.
Du kan citere lige så tosset du vil. Hvad jeg håber på, det er et lidt højere debatniveau. Eks. ved at analysere, hvorfor Lewandowski lige pludselig skulle ville hen til os. Da det er en umulighed, vil det alligevel ikke være andet en drømmeri og FM-lir. Det er vel fint nok, men for mig er det drønkedeligt. Igen, det er et demokratisk forum, så folk må gøre, hvad de har lyst til. I mit tilfælde at "råbe" lidt op omkring en kende seriøsitet.Niels K skrev:Ja, uha - dailymail, der citerer Bild. Hvilken underbyggelse af ens påstand.Sivi skrev:Nå for søren, my bad
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Tak skal du ha'.Jesper skrev:Du kan citere lige så tosset du vil. Hvad jeg håber på, det er et lidt højere debatniveau. Eks. ved at analysere, hvorfor Lewandowski lige pludselig skulle ville hen til os. Da det er en umulighed, vil det alligevel ikke være andet en drømmeri og FM-lir. Det er vel fint nok, men for mig er det drønkedeligt. Igen, det er et demokratisk forum, så folk må gøre, hvad de har lyst til. I mit tilfælde at "råbe" lidt op omkring en kende seriøsitet.Niels K skrev:Ja, uha - dailymail, der citerer Bild. Hvilken underbyggelse af ens påstand.Sivi skrev:Nå for søren, my bad
Det her er en rygtetråd, og jeg tror, du bliver slemt skuffet, hvis du ønsker et højere niveau lige præcis i denne tråd. Du får også travlt, hvis du vil jagte alle, der linker spillere til klubben fremadrettet, fordi du mener, at deres link er helt hen i vejret af den ene eller den anden årsag, eller fordi du er frustreret over, at der ikke følger en underbygget argumentation med ifm linket af en bestemt spiller og sandsynligheden for, at lige netop den handel falder på plads.
Vi har lige fået Klopp, og for mig er det ikke urealistisk, at han kan have nemt ved at få nogle af sine tidligere spillere med sig til en ny klub.
Jeg vil have lov at håbe på det, lige til det modsatte er bevist, og jeg vil egentlig være skuffet, hvis ikke Klopp har meget lettere ved at tiltrække store navne ift Rodgers og særligt, når vi taler spillere fra Bundesligaen.
Lewandowski skulle efter, hvad jeg kan støve frem tjene 160.000 Euro om uge, hvilket ca. svarer til 1,2 mille om ugen. Studge tjener 1,5 mille om ugen. Ja, og så er der varmere i München, Alperne er tæt på, der er ikke Oktoberfest i Liverpool, og han kan ikke købe fede lederhosen.
Derfor gider jeg ikke argumetere, hver gang, jeg smider et rygte til en spiller, men jeg har store forventninger til Klopp OG vores ejere på dette punkt.
Da Benitez kom til blev vi kædet sammen med Pablo Aimar, Roberto Ayala og flere andre Valencia spillere. Da Rodgers kom til blev vi legeledes kædet sammen med diverse Swansea spillere.
Tvivler på der kommer ret mange Dortmund spillere til Liverpool.
Vi fik da ellers den største Swansea-spiller af dem alle. Joe Allen, mine damer og herrer.Doessing skrev:Da Benitez kom til blev vi kædet sammen med Pablo Aimar, Roberto Ayala og flere andre Valencia spillere. Da Rodgers kom til blev vi legeledes kædet sammen med diverse Swansea spillere.
Tror nu heller ikke, at vi henter hverken Reus, Hummels eller Gündogan. De har bedre muligheder end os, når de vil væk fra Dortmund. Men en spiller som Subotic, som også har været linket til os efter ansættelsen af Klopp, ser jeg ikke om urealistisk. Fin spiller også.
Ja og Benitez hentede faktisk Sissoko i Valencia så sporene skræmmer....Aggerdoo skrev:Vi fik da ellers den største Swansea-spiller af dem alle. Joe Allen, mine damer og herrer.Doessing skrev:Da Benitez kom til blev vi kædet sammen med Pablo Aimar, Roberto Ayala og flere andre Valencia spillere. Da Rodgers kom til blev vi legeledes kædet sammen med diverse Swansea spillere.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Aggerdoo skrev:Vi fik da ellers den største Swansea-spiller af dem alle. Joe Allen, mine damer og herrer.Doessing skrev:Da Benitez kom til blev vi kædet sammen med Pablo Aimar, Roberto Ayala og flere andre Valencia spillere. Da Rodgers kom til blev vi legeledes kædet sammen med diverse Swansea spillere.
Tror nu heller ikke, at vi henter hverken Reus, Hummels eller Gündogan. De har bedre muligheder end os, når de vil væk fra Dortmund. Men en spiller som Subotic, som også har været linket til os efter ansættelsen af Klopp, ser jeg ikke om urealistisk. Fin spiller også.
Borini tidligere Swansea. Gylfi og Ashley Williams var nok også kommet ind, hvis BR havde måtte bestemme noget mere.
perpig skrev:Ja og Benitez hentede faktisk Sissoko i Valencia så sporene skræmmer....Aggerdoo skrev:Vi fik da ellers den største Swansea-spiller af dem alle. Joe Allen, mine damer og herrer.Doessing skrev:Da Benitez kom til blev vi kædet sammen med Pablo Aimar, Roberto Ayala og flere andre Valencia spillere. Da Rodgers kom til blev vi legeledes kædet sammen med diverse Swansea spillere.
Blev han ikke hentet på fri transfer og solgt videre med ok fortjeneste?
Kritisk/negativ overfor spillere, ja, overfor Brendan Rogers det synes jeg ikke at jeg har ytret mig specielt om her på forum, jeg har stået bag ham, men er enig i beslutningen om at han har brændt nok milliader af uden at det ses på spillet og derfor må fyres. Negativ overfor Liverpool det er noget vrøvl. Hvad tolker du egentlig det på?.....et det fordi at jeg har skrevet min mening om enkelte spillere eller....? ......det er igen noget galt med din research, eller os skriver du noget du har set andre skrive, som os har aaaalt for "røde briller" på. Man kan godt både være fan og kritisk/objektiv(forholdsvis), hvilket ville klæde mange herinde.Niels K skrev:Nu ved jeg ikke, om du har brugt lidt tid på den norske, eller du bare bruger tiden på at sprede gylle herinde ?L4 skrev:Har den norske specielt gode forbindelser siden at du bruger den som kilde, eller kunne du i princippet os bruge noget du har hørt på et cubansk cigar-rulleri som kilde.......?Niels K skrev:På den norske begynder rygter omkring Hummels og Lewandowski at florere. Det bliver rigtig spændende at se, om han finder ud af, at vi har mangler og derfor vil købe, eller om han vil arbejde med den nuværende trup sæsonen ud.
Den er naturligvis ikke mere troværdig end så mange andre rygtemøller, men det ser ud til, at de barberer de værste steder fra og koncentrerer sig om de mere seriøse af slagsen.
Hvis ikke man kan citere eller henvise fra steder som den norske officielle Liverpool side, så kan vi lige så godt lukke denne tråd omkring rygtede spillere til Liverpool.
Da du generelt altid har en negativ tilgang til vores klub, spillere og managers, så kunne jeg forestille mig, at du nærmest ville få det dårligt, hvis Klopp kunne få den slags navne til klubben.
At bruge den norske hjemmeside som gangbar kilde er sku for langt ude
Senest rettet af L4 mandag, 12. okt, 2015 23:15, rettet i alt 1 gang.
Det er meget tænkeligt (jeg kan ikke huske det). Men det var nu mere ment som et eksempel på at det ikke nødvendigvis er stjernestøv der hentes i en managers tidligere klub.Oomph242 skrev:perpig skrev:Ja og Benitez hentede faktisk Sissoko i Valencia så sporene skræmmer....Aggerdoo skrev:Vi fik da ellers den største Swansea-spiller af dem alle. Joe Allen, mine damer og herrer.Doessing skrev:Da Benitez kom til blev vi kædet sammen med Pablo Aimar, Roberto Ayala og flere andre Valencia spillere. Da Rodgers kom til blev vi legeledes kædet sammen med diverse Swansea spillere.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Jeg har altid godt kunnet lide Sissoko
Dejlig dreng. Arbejde hårdt uden at pive. Var ikke den største boldspiller, men en fantastisk arbejdsmand og holdspiller.

Dejlig dreng. Arbejde hårdt uden at pive. Var ikke den største boldspiller, men en fantastisk arbejdsmand og holdspiller.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
- Alder: 37
Ja, jeg synes også, han var klasse. De få kampe, hvor ham, Mascherano, Xabi og Gerrard udgjorde midtbanen blev der fandeme klasket igennem!
Desværre var han ikke så god en handel, som der bliver beskrevet ovenvfor. Blev vist handlet for cirka 50 mio. kroner og solgt for lidt mere, da han røg til Juve.
Desværre var han ikke så god en handel, som der bliver beskrevet ovenvfor. Blev vist handlet for cirka 50 mio. kroner og solgt for lidt mere, da han røg til Juve.
Det er rigtigt, men i tilfældet Reus kunne vi godt gøre en undtagelse. Han er af en lidt anderledes kaliber end Sissoko og Allen.perpig skrev:Det er meget tænkeligt (jeg kan ikke huske det). Men det var nu mere ment som et eksempel på at det ikke nødvendigvis er stjernestøv der hentes i en managers tidligere klub.Oomph242 skrev:perpig skrev:Ja og Benitez hentede faktisk Sissoko i Valencia så sporene skræmmer....Aggerdoo skrev:Vi fik da ellers den største Swansea-spiller af dem alle. Joe Allen, mine damer og herrer.Doessing skrev:Da Benitez kom til blev vi kædet sammen med Pablo Aimar, Roberto Ayala og flere andre Valencia spillere. Da Rodgers kom til blev vi legeledes kædet sammen med diverse Swansea spillere.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.