Hvilken position spillede Can mod skotterne ?Alonso skrev:Emre Can blev noteret for en assist på Thomas Müllers 2-1-mål, da Tyskland her til aften slog Skotland 3-2 på udebane. Der var tale om en afslutning, som den skotske målmand parerede hen til Müller.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det er kraftedme pinligt at se landsholdet spille. Der mangler helt klart nye ideer fra trænerbænken, for jeg mener oprigtigt, at vi har et bedre spillermateriale end i mange år. Der mangler en træner, der tør skabe udviklingen og skille sig af med nogle af de spillere, der har været med i mange år, men som helt tydeligt ikke har niveauet. Tak for denne gang til Kvist, Jacobsen, Agger, Bendtner og Jakob Poulsen. Det er de spillere, der helt tydeligt springer i øjnene, at deres tid er ved at være ovre. Få nu forhelvede nogle nye, friske, sultne spillere ind på holdet!!
Når det så er sagt, så er det også en talentløs præstation fra spillerne, der - uanset træneren - altid skal kunne slå et decideret dårligt hold som Armenien. Jeg håber fandme, de skammer sig i landsholdslejren!
Når det så er sagt, så er det også en talentløs præstation fra spillerne, der - uanset træneren - altid skal kunne slå et decideret dårligt hold som Armenien. Jeg håber fandme, de skammer sig i landsholdslejren!
Liverpool Football Klopp
Især Lars Jacobsen begriber jeg ikke hvad laver på landsholdet. Det var også virkelig synd at se Højberg så fastlåst som defensivt anker på midtbanen uden mulighed for at gå med frem i nævneværdig grad. Heldigvis har vi mange lovende spillere, der er klar til at tage skridtet op. Scholz har for mit vedkommende vist nok til at overtage den højreback, ligesom Vestergaard sagtens kan tage pladsen fra enten Kjær eller Agger. Okore før sin skade var også på vej til at at blive en komplet forsvarsspiller med mange flere facetter i sit spil end i hvert fald Kjær.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Jeg er glad for, at det er Morten Olsen, og ikke en af brugerne i denne tråd, der sætter holdet.
-
Er det ikke snart tid til at der bliver oprettet en kamptråd til Manchester United - Liverpool? Den er jo lige rundt om hjørnet, og I må meget gerne smide skældsord min vej.
Fan af Manchester United
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Så er du en af de fåAJ skrev:Jeg er glad for, at det er Morten Olsen, og ikke en af brugerne i denne tråd, der sætter holdet.

Har du et bud på, hvordan vi skulle stille op? Bare af ten nysgerrighed.AJ skrev:Jeg er glad for, at det er Morten Olsen, og ikke en af brugerne i denne tråd, der sætter holdet.
Liverpool Football Klopp
F#ck!n6 k1@mm3 kØb3k1ub-$upp0rt3r!!!AllanShore skrev:Er det ikke snart tid til at der bliver oprettet en kamptråd til Manchester United - Liverpool? Den er jo lige rundt om hjørnet, og I må meget gerne smide skældsord min vej.
Du bad selv om det

Kloppite
Jeg sad og Zappede mellem kampene, så kom først ind ved stillingen 2-2, men det lignede at han spillede højreback. Han havde flere gode aktioner.. Bla. Ved kombinationsspil og en lille assist/aflevering der førte til en 1-2 kombination mellem Thomas Müller og gündogan, der gjorde det til 3-2.Niels K skrev:
Hvilken position spillede Can mod skotterne ?
YNWA..!
Bekymrende, hvis Clyne virkelig blev taget ud pga. en skade. Håber fandme, at han bliver klar til Man Utd kampen.
Kloppite
Jeg tror og håber nu ikke, at det var en skade. Han var i hvert fald fint med oppe og fejre Kanes mål lige inden han blev skiftet ud.texy skrev:Bekymrende, hvis Clyne virkelig blev taget ud pga. en skade. Håber fandme, at han bliver klar til Man Utd kampen.
Mod Armenien? Nøjagtig som Morten Olsen gjorde. Nemlig med det hold, der spillede anden halvleg mod Albanien, hvor man kom frem til tilstrækkeligt med muligheder, men desværre ikke evnede at score.AndreasN skrev:Har du et bud på, hvordan vi skulle stille op? Bare af ten nysgerrighed.
Jeg er dog, som så mange andre, uenig mht. indskiftningen af Thomas Delaney. Fair nok at tage Krohn-Dehli ud, hvis han er elendig, men så sæt dog en offensiv spiller ind i stedet (Delaney havde dog et ret godt skud fra distancen). Højbjerg faldt alligevel så langt tilbage, at det burde være fint med ham og Jakob Poulsen centralt. Så kunne man sætte Sisto eller Vibe ind. Så kunne fx Sisto, Nicolai Jørgensen og Yussuf ligge som tre spillere bag Bendtner. Vi kunne alligevel ikke rigtig bruge uafgjort til noget.
Men jeg er dog sikker på, at Olsen havde en god grund til at sætte Delaney ind. Fx så Højbjerg meget slidt ud, og vores midtbane endte jo med at blive overløbet, selvom den bestod af hele tre spillere centralt. Det kunne måske have endt endnu værre med en mand færre derinde.
Hmmmm... Ja, jeg synes jo, at han var langt væk fra noget, der mindede om en stærk opstilling.AJ skrev:Mod Armenien? Nøjagtig som Morten Olsen gjorde. Nemlig med det hold, der spillede anden halvleg mod Albanien, hvor man kom frem til tilstrækkeligt med muligheder, men desværre ikke evnede at score.AndreasN skrev:Har du et bud på, hvordan vi skulle stille op? Bare af ten nysgerrighed.
Jeg er dog, som så mange andre, uenig mht. indskiftningen af Thomas Delaney. Fair nok at tage Krohn-Dehli ud, hvis han er elendig, men så sæt dog en offensiv spiller ind i stedet (Delaney havde dog et ret godt skud fra distancen). Højbjerg faldt alligevel så langt tilbage, at det burde være fint med ham og Jakob Poulsen centralt. Så kunne man sætte Sisto eller Vibe ind. Så kunne fx Sisto, Nicolai Jørgensen og Yussuf ligge som tre spillere bag Bendtner. Vi kunne alligevel ikke rigtig bruge uafgjort til noget.
Men jeg er dog sikker på, at Olsen havde en god grund til at sætte Delaney ind. Fx så Højbjerg meget slidt ud, og vores midtbane endte jo med at blive overløbet, selvom den bestod af hele tre spillere centralt. Det kunne måske have endt endnu værre med en mand færre derinde.
Dette kunne være et eksempel.
---------------Schemeichel
Wass--------Kjær----- Agger-----Durmisi
-------Mike Jensen----Højbjerg
---Sisto----------Schøne---------Krohn
------------------Bendtner
Men med Aggers sparsomme kamptræning kunne man reelt også have smidt ham på bænken og brugt Vestergaard.
I min optik har spillere som Lars Jacobsen og William Kvist intet at gøre på landsholdet. Og jeg har min store tvivl om Jacob Poulsen og Delaney også. Hvis man vil spille med en kontrollerende defensiv midtbane, så er bedste bud i mine øjne Anders Christensen.
Allermest ubegribeligt for mig er dog, at Lasse Schøne slet ikke kan bruges af Morten Olsen.
Kloppite
Man ser da ikke mange FCK-kampe, hvis man er i tvivl om Delaneys kvaliteter. Så markant en udvikling på relativt kort tid har jeg sjældent set.
Ellers er jeg ikke voldsomt uenig i det hold. Jeg havde dog erstattet Agger med Vestergaard og Mike Jensen med Delaney eller Andreas Christensen og så smidt Krohn-Delhi længere tilbage og Schöne mere bredt. Sistos nuværende form er også langt fra en startplads, men finder han sit niveau fra sidste sæson, så er han selvskreven.
Ellers er jeg ikke voldsomt uenig i det hold. Jeg havde dog erstattet Agger med Vestergaard og Mike Jensen med Delaney eller Andreas Christensen og så smidt Krohn-Delhi længere tilbage og Schöne mere bredt. Sistos nuværende form er også langt fra en startplads, men finder han sit niveau fra sidste sæson, så er han selvskreven.
Liverpool Football Klopp
Jeg synes generelt niveauet i Superligaen er enormt lavt. Eneste undtagelse er et fremragende FCM mandskab, hvor Sisto imponerer mig hver gang han spiller, mens også Pusic, Duncan, Andersson, Sparv og især Sviatchenko ser gode ud.AndreasN skrev:Man ser da ikke mange FCK-kampe, hvis man er i tvivl om Delaneys kvaliteter. Så markant en udvikling på relativt kort tid har jeg sjældent set.
I mine øjne spiller hverken FCK eller Brøndby godt. Faktisk spiller de begge forfærdelig som jeg ser det. FCKs store lyspunkt er ikke hverken Delaney eller Nicolai Jørgensen, men Augustinsson på backen. I Brøndby er tilfældet det samme, hvor vel kun Durmisi udmærker sig.
Agger må jeg blankt erkende kun er med i min foretrukne landsholdstrup på en forventning om, at han kan komme op på et højere niveau, hvis han kan holde sig fri af skader i en periode. Han er der slet ikke endnu.
Kloppite