Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 17. jul, 2015 16:16

Selv de skulle hente Benteke tror jeg liverpool vil slå til hvis Pedro blev tilgængelig og bruge ham som kant.
Det bliv dog blive nødvendigt at sælge. Feks Borini. Balotelli. Lambert. Og evt udlejning Af Ings.
Hvis Moreno bliver skadet som feks nu hvad så.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » fredag, 17. jul, 2015 16:22

Emmy skrev:Måske er det bare en farvel hilsen. YNWA er trods alt brugt andre steder. Jeg tror ikke det betyder noget.
Det kan sagtens være ja. Der bliver kogt rygter på det mindste for tiden, så det bliver selvfølgelig også bemærket.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » fredag, 17. jul, 2015 16:43

Kelly skrev:Selv de skulle hente Benteke tror jeg liverpool vil slå til hvis Pedro blev tilgængelig og bruge ham som kant.
Det bliv dog blive nødvendigt at sælge. Feks Borini. Balotelli. Lambert. Og evt udlejning Af Ings.
Hvis Moreno bliver skadet som feks nu hvad så.
Noget tyder på Gomez er ham der overtager hvis Moreno bliver skadet. Ellers er der Wisdom og Flanagan til backpladserne. Tildels vel også Ibe.
Er det godt nok? Ved det faktisk ikke men må tiden vise :)

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » fredag, 17. jul, 2015 18:13

Mente Rodgers ikke, i starten af sin Liverpool-karriere, at hvis han fik spillere til forhandlingsbordet under 4 øjne, mano e mano, så kunne han nærmest overbevise hvem som helst om at skrive med os?
Well, Mr. Rodgers;

:director:

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 17. jul, 2015 18:40

tue69 skrev:
Emmy skrev:Måske er det bare en farvel hilsen. YNWA er trods alt brugt andre steder. Jeg tror ikke det betyder noget.
Det kan sagtens være ja. Der bliver kogt rygter på det mindste for tiden, så det bliver selvfølgelig også bemærket.

Såfremt der er noget om det er det så godt eller skidt.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 17. jul, 2015 23:52

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 19. jul, 2015 10:08

Hvis vi nu signer Benteke, tror I så, at vi skal forvente flere indkøb?

Jeg må erkende, at selvom jeg i givet fald ikke vil være helt enig i valget af spillere, så har vi i mine øjne købt ind til de vigtigste positioner. Eneste spørgsmål er vel, om der skal hentes en decideret erstatning for Sterling og/eller om der skal hentes en decideret holding midfielder?

Illarra har spøgt lidt i kulissen til den defensive. Måske vi ender med et bud på ham.

På kanten har vi været linket til flere, men der har nok været mest reel interesse i Pedro. Jeg ved ikke helt, om jeg synes, at det er nødvendigt at hente endnu en kantspiller. Firmino og Coutinho kan til nød have udgangspunkt på kanten. Moreno er ekstremt offensiv og kan byde ind med offensiv bredde. Derudover så har jeg både stor tro på og stort håb om, at Ibe tager et gigant skridt fremad, hvis han bliver givet chancen i denne sæson. Og endelig så er der også Lallana og Markovic. Så reelt er indkøbet af en Sterling-erstatning nok ikke specielt vigtigt.

Derfor synes jeg, at vi kun skal hente en spiller til pladsen, hvis der er tale om en ekstremt dygtig spiller. Pedro er et eksempel. Reus er vel det ultimative indkøb til pladsen. Derudover, så er en af mine favoritter Walcott, som kun har et år tilbage af sin kontrakt i Arsenal. Ham synes jeg godt, at vi kan sende et par følere ud på allerede, så han måske vil være interesseret i januar, hvis vi står og mangler hans kvaliteter.

Men reelt er der vel ikke noget i vejen for at lukke indkøbs-vinduet for os efter Benteke, og kun fokusere på salg?
Kloppite

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 19. jul, 2015 10:32

texy skrev:Hvis vi nu signer Benteke, tror I så, at vi skal forvente flere indkøb?

Jeg må erkende, at selvom jeg i givet fald ikke vil være helt enig i valget af spillere, så har vi i mine øjne købt ind til de vigtigste positioner. Eneste spørgsmål er vel, om der skal hentes en decideret erstatning for Sterling og/eller om der skal hentes en decideret holding midfielder?

Illarra har spøgt lidt i kulissen til den defensive. Måske vi ender med et bud på ham.

På kanten har vi været linket til flere, men der har nok været mest reel interesse i Pedro. Jeg ved ikke helt, om jeg synes, at det er nødvendigt at hente endnu en kantspiller. Firmino og Coutinho kan til nød have udgangspunkt på kanten. Moreno er ekstremt offensiv og kan byde ind med offensiv bredde. Derudover så har jeg både stor tro på og stort håb om, at Ibe tager et gigant skridt fremad, hvis han bliver givet chancen i denne sæson. Og endelig så er der også Lallana og Markovic. Så reelt er indkøbet af en Sterling-erstatning nok ikke specielt vigtigt.

Derfor synes jeg, at vi kun skal hente en spiller til pladsen, hvis der er tale om en ekstremt dygtig spiller. Pedro er et eksempel. Reus er vel det ultimative indkøb til pladsen. Derudover, så er en af mine favoritter Walcott, som kun har et år tilbage af sin kontrakt i Arsenal. Ham synes jeg godt, at vi kan sende et par følere ud på allerede, så han måske vil være interesseret i januar, hvis vi står og mangler hans kvaliteter.

Men reelt er der vel ikke noget i vejen for at lukke indkøbs-vinduet for os efter Benteke, og kun fokusere på salg?

Jeg syntes vi mangler fysik på den defensive midt. Syntes du glemmer Ibe han er også klar.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 19. jul, 2015 10:34

Jeg er enig i begge dele, texy.

Vi står stærkt nok nu til at kunne lukke vinduet bortset fra, at resten af tiden skal koncentreres om at få spillere solgt og udlejet.

Omvendt vil vi nok gøre klogt i ikke at lade en spiller som Pedro smutte til en konkurrent, hvis vi har chancen for et køb, og jeg giver dig også ret i, at det ultimative køb til pladsen er Reus. Walcott er bestemt også en meget attraktiv spiller, som oven i købet er Liverpoolfan.

Illaramendi ville være et rigtig godt køb som holding, men så må der næsten spillere ud også: Lucas og/eller Allen, da vi ellers har voldsomt mange kvalificerede midtbanespillere.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » søndag, 19. jul, 2015 10:36

Paul Joyce skrev, at vi med købet af Benteke nu er færdige med at hente spillere, men der kan selvfølgelig nå at ske meget. Derimod skrev han, at fokus nu vil være på at trimme truppen og få solgt typer som Borini, Lambert, Balotelli, Enrique osv..

Som jeg skrev i et tidligere indlæg, så ville det passe mig helt fint, hvis det her blev sidste køb. Vi har allerede, endnu engang, hentet mange spillere, der skal spilles ind på holdet - og allermest ærgerligt får vi først den spiller, der muligvis er sværest at spille ind på holdet, på et sent tidspunkt.

Jeg synes, vi skal holde den her, få solgt noget af dødvægten og så må resten vente til januar. Medmindre en af profiler bliver solgt, hvorfor vi selvsagt kan være nødsaget til at finde en erstatning. Ellers må jeg sige, at klubben har imponeret mig under dette vindue - jeg er ikke nødvendigvis enig i samtlige indkøb, men måden vi har fået det til at ske på er imponerende. Forhåbentligt er det nu slut med at pisse rundt og være evigheder om at færdiggøre en transfer.
Senest rettet af AndreasN søndag, 19. jul, 2015 10:38, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 19. jul, 2015 10:37

Jeg tror Rodgers har lært af sidste års fejltagelser, hvor vi var for lang tid om at hente vores førstevalg, og endte op med substitutter. Vi har handlet tidligt og fornuftigt. Milner har vi fået gratis, og jeg tror hans kvaliteter kommer os til gavn. Vi har Firmino, som er et superkøb, og en spiller som er på vej frem. Han har det bedste fra tysk og brasiliansk fodbold (specielt Ginga-filosofien skinner igennem i hans spil). Vi har hentet Clyne, som jeg vil betegne som en klar opgradering ift. Johnson de sidste par sæsoner. Bogdan kender jeg ikke meget til, det samme gælder Gomez. Benteke er jeg begyndt at blive lun på, han scorer mange forskellige mål, og han er en måltrussel. Sidste sæsone manglede vi spillere der kan true målet. Origi og Ings er work-in-progress. Origi har dog set skarpt ud i pre-season. Vi har købt ind til start-11, hvilket ud fra min filosofi, er den eneste måde at styrke kvaliteten i dybden og bredden.

Jeg ved ikke om der kommer flere indkøb. Men jeg synes det vigtigste lige nu er, at få solgt de spillere som ikke indgår i Rodgers planer. Her tænker jeg specielt på Balotelli, Borini og Enrique.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » søndag, 19. jul, 2015 15:40

Mario Götze som ikke har haft meget spilletid i Bayern M , kunne da være en mulighed for og erstatte Raheem Sterling, som fuldblodsspiller, helt sikkert en spiller der vil bedrage med god top 4 klasse. Evt kan han spilles ind på en Wing-fløj lignende position. Prisen kan dog, være et tegn på det bliver urealistisk. :hello1:
-Tom rygte i know, men hvem ved om PLBOLD får ret selvom det usandsynligt(Sød drøm imø)... http://plbold.dk/nyhed/medie-rodgers-vi ... ne-i-gotze
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » søndag, 19. jul, 2015 17:23

DAGGER! skrev:Mario Götze som ikke har haft meget spilletid i Bayern M , kunne da være en mulighed for og erstatte Raheem Sterling, som fuldblodsspiller, helt sikkert en spiller der vil bedrage med god top 4 klasse. Evt kan han spilles ind på en Wing-fløj lignende position. Prisen kan dog, være et tegn på det bliver urealistisk. :hello1:
-Tom rygte i know, men hvem ved om PLBOLD får ret selvom det usandsynligt(Sød drøm imø)... http://plbold.dk/nyhed/medie-rodgers-vi ... ne-i-gotze
:aliboronz2:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » søndag, 19. jul, 2015 17:39

He he, TomViolence.

Nu kommer Metro & Daily Telegraph
- to kilder der siger Liverpool intesereret i et køb på omkring 49.6 mio pund, som er værdien hos Mario Götze.
http://metro.co.uk/2015/07/19/liverpool ... t-5303323/?
PT... kan det tages med sindsro.
You'r Never Walk Alone. ///

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 19. jul, 2015 17:41

DAGGER! skrev:He he, TomViolence.

Nu kommer Metro & Daily Telegraph
- to kilder der siger Liverpool intesereret i et køb på omkring 49.6 mio pund, som er værdien hos Mario Götze.
http://metro.co.uk/2015/07/19/liverpool ... t-5303323/?
PT... kan det tages med sindsro.

Vildt rygte.
Hvor skulle pengene komme fra.

Besvar