Det har du ret i. Det er galimatias at have Origi på banen, men Firmino på bænken.Kongegaard skrev:Måske ikke alle favorit 11'er, men her er min :
-------------------------Mignolet----------------------------
--Clyne----------Skrtel---------Sakho------------Moreno--
----------------------------Can--------------------------------
-------------Milner------------------Henderson--------------
--------------------------Coutinho----------------------------
------------Sturridge--------------------Origi---------------
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Med Origis horrible sæson in mente vil jg også foretrække Firmino. Ved nogen hvordan Firminos presspil er?AJ skrev:Det har du ret i. Det er galimatias at have Origi på banen, men Firmino på bænken.Kongegaard skrev:Måske ikke alle favorit 11'er, men her er min :
En af Firminos forcer er så vidt jeg kan læse mig til netop hans aggressive presspil.Rosales skrev:Med Origis horrible sæson in mente vil jg også foretrække Firmino. Ved nogen hvordan Firminos presspil er?AJ skrev:Det har du ret i. Det er galimatias at have Origi på banen, men Firmino på bænken.Kongegaard skrev:Måske ikke alle favorit 11'er, men her er min :
Nemlig, han er ofte blevet karakteriseret ved snarere at besidde en tysk frem for en brasiliansk mentalitet.Mambo skrev:En af Firminos forcer er så vidt jeg kan læse mig til netop hans aggressive presspil.Rosales skrev:Med Origis horrible sæson in mente vil jg også foretrække Firmino. Ved nogen hvordan Firminos presspil er?AJ skrev:Det har du ret i. Det er galimatias at have Origi på banen, men Firmino på bænken.Kongegaard skrev:Måske ikke alle favorit 11'er, men her er min :
Personligt synes jeg, at vores indkøb giver mulighed for flere forskellige opstillinger, der i høj grad fordrer forskellige typer, hvilket er ganske positivt. Jeg kunne for eksempel godt forestille mig, at vi kommer til at spille en slags 4-3-3 med Coutinho og Lallana som playmakere på kanterne med Firmino på toppen indtil Sturridge er tilbage.
Fantastisk salg af Sterling
LFC bør gå efter en bevægelig og målsøgende angriber som Icardi i Inter som høvler mål ind fra alle vinkler. Lav en handel hvor vi både får Kovacic og Icardi i Inter og tag derefter til Barca og køb Pedro. Så har vi pludseligt et hold med fart, skills og masser af mål som i endnu højere grad kan bejle til mesterskabet
Parentes bemærket er det fint nok at prøve at få Reus men det er mindre sandsynligt og han har i øvrigt ligesom Sturridge været meget skadet i de senere år.

LFC bør gå efter en bevægelig og målsøgende angriber som Icardi i Inter som høvler mål ind fra alle vinkler. Lav en handel hvor vi både får Kovacic og Icardi i Inter og tag derefter til Barca og køb Pedro. Så har vi pludseligt et hold med fart, skills og masser af mål som i endnu højere grad kan bejle til mesterskabet

Parentes bemærket er det fint nok at prøve at få Reus men det er mindre sandsynligt og han har i øvrigt ligesom Sturridge været meget skadet i de senere år.
Defensiv midt. Venstre kant. Angriber . Disse tre pladser bør forstærkes. Der er afgørende for om vi bliver bedre næste sæson.
Reus. Benteke. Asier.
Reus. Benteke. Asier.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Ny dansker til klubben
http://www.dr.dk/sporten/fodbold/6-aari ... -liverpool

A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Mere end £35m for Lewandowski? De kan få alt, hvad vi fik for Sterling...
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 88277.html
Kloppite
-
Personligt, synes jeg at vi skal først lave udrensning før vi køber ind igen, hvis man skal gik på vores trup, f.eks angriberne: Sturridge, Balo, Ings, Origi, Borini, Lambert, Sinclair glemt jeg nogen? Midtbane: Lucas, Allen, Hendo, Milner, Can, Lallana Rossiter. Mest på de 2 positioner, har vi overskud. Efter min mening, vi skal købe winger og en back. Borini og Lanbert har jeg ikke noget imod med sælge dem.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Enig i at vi skal have Borini, Lambert og Balotelli skippet afsted snarest muligt. Så også gerne Enrique og Allen rykke videre umiddelbart.
ThunderZtorm skrev:Enig i at vi skal have Borini, Lambert og Balotelli skippet afsted snarest muligt. Så også gerne Enrique og Allen rykke videre umiddelbart.
Øjestenen Allen tror jeg desværre ikke vi slipper af med, så længe BR er Manager.
Vi kan jo starte med at tilbyde 35m og se hvad Bayern siger. Der er tilsyneladende så mange herinde der absolut VIL have en stor angriber, og der må man da så sige at Lewandowski er en stor angriber der passer langt bedre ind på Brendan Rodgers' Liverpoolhold end Benteke. Stadig en stor gut, men et teknisk niveau der ikke bare er langt over Bentekes, men grinagtigt meget bedre.texy skrev:Mere end £35m for Lewandowski? De kan få alt, hvad vi fik for Sterling...
Der findes ikke ord for hvor meget hellere jeg ville hente Lewandowski end Benteke, også selvom det bliver dyrere. Jeg tror dog stadig historien er en and, og jeg er nu ganske sikker på vi overbetaler i fuldstændig kritisk grad for Benteke, men det er da sjovt at drømme om et godt transfervindue.
Imod moderne fodbold.
Hvem skal ind?
Jeg tror ikke, du finder nogle, der rent faktisk hellere vil have Benteke end Lewandowski. Det er allerede svært at finde nogle, der gerne vil have Benteke. Jeg er helt enig i, at vi sagtens kunne ligge £35 mio. for Lewandowski, men jeg tror aldrig, han ville skifte Bayern ud med os. Og så kan jeg forestille mig, at han skal være den suverænt bedst betalte spiller i klubben, hvilket vi måske ikke kan/er villige til at betale.
Men ja. Selvom det er utopi ville det godt nok tænde noget mere op under mig end Benteke for at sige det mildt. Jeg føler mig dog også ret sikker på, at vi klatter en helvedes masse penge efter Benteke, som jeg føler mig fuldstændig overbevist om flopper. Medmindre Rodgers henover sommeren har lavet en masterplan for, hvordan holdet skal tilpasses en type som ham.
Men ja. Selvom det er utopi ville det godt nok tænde noget mere op under mig end Benteke for at sige det mildt. Jeg føler mig dog også ret sikker på, at vi klatter en helvedes masse penge efter Benteke, som jeg føler mig fuldstændig overbevist om flopper. Medmindre Rodgers henover sommeren har lavet en masterplan for, hvordan holdet skal tilpasses en type som ham.
Liverpool Football Klopp
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Vi burde smide alle Sterling pengene for enten Lewandowski eller Reus 

Justice for the 96! <3
Jeg tror liverpool får svært ved at finde en klasseangriber i dette vindue . Og vi skal indstille os på det vi har eller en plan B.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.