Vi skal jo have mange penge på bordet ved en Bale handel, Pedro kan muligvis endda give lidt ører, måske endda mill. da han vist kun har et år tilbage. Og min mave fornemmelse er enormt god omkring at Pedro ville slå til. Dernæst ville han være selvskrevet i 11´eren hvis han leverer som han plejer i Spanien.texy skrev:Nej, jeg foreslog bare en bedre byttehandel, end den der var lagt på bordet.
10 - Philippe Coutinho
Re: 10 - Philippe Coutinho
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg håber da, at vi kan få forlænget med Sterling, og så må vi jo lave rene handler. Efter Lacazette vælger at blive i Lyon håber jeg - udover Ings - at vi kigger på spillere som Pedro, Depay og/eller Walcott.Thommo skrev:Vi skal jo have mange penge på bordet ved en Bale handel, Pedro kan muligvis endda give lidt ører, måske endda mill. da han vist kun har et år tilbage. Og min mave fornemmelse er enormt god omkring at Pedro ville slå til. Dernæst ville han være selvskrevet i 11´eren hvis han leverer som han plejer i Spanien.texy skrev:Nej, jeg foreslog bare en bedre byttehandel, end den der var lagt på bordet.
Jeg faldt lige over denne dokumentar om Coutinho hvis det skulle have nogen interesse.
God analyse af Coutinho i det første af flere artikler om ham. Her som venstre midt i vores 4-4-2 fra 2013/2014 sæsonen:
http://anfieldindex.com/14885/philippe- ... art-1.html?
http://anfieldindex.com/14885/philippe- ... art-1.html?
Åh nej, håber Klopp kan få ham på bedre tanker. Hvis altså der er en smule sandhed i rygtet.
Nu skal man jo være fuldstændig bevidst om, at i Barcelona klør pengene i lommerne efter de to sidste vinduer. Dernæst har de altid samme strategi, hvor de dels får en topspiller til at rose målet ( er sket ) og dels sætter historier i pressen for at skabe røre i andedammen ( er sket).
Men Coutinho er på en lamgtidskontrakt og derfor ligger det ikke i kortene at han sælges lige nu. Så jeg havde taget det roligt. Lige nu i hvert fald, for på et eller andet tidspunkt ryger de største profiler til de to spanske klubber.
Men Coutinho er på en lamgtidskontrakt og derfor ligger det ikke i kortene at han sælges lige nu. Så jeg havde taget det roligt. Lige nu i hvert fald, for på et eller andet tidspunkt ryger de største profiler til de to spanske klubber.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis han fortsætter sin udvikling, er det et spørgsmål om tid hvornår han ryger til RM eller Barca. Vi er en sælgerklub.
Vi har ikke andet valg end at være en sælgerklub. Sådan er realiteten. Hvis vi skulle undgå at være det, så skulle vi smide absurde summer efter spillerne, og den diskussion har vi været igennem.
Det er tilgengæld rigtig træls, at Barcelona er begyndt på sin transferstrategi.
Det er tilgengæld rigtig træls, at Barcelona er begyndt på sin transferstrategi.
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja. Vi er Englands svar på Ajax. Måske vi skal satse på de bedste engelske talenter. Nå nej, dem kan vi heller ikke holde på.
Men vi har kontrakt med Cou frem til 2020, så vi kan holde på ham 3 sæsoner mere og stadig sælge dyrt. Det er positivt.
Men vi har kontrakt med Cou frem til 2020, så vi kan holde på ham 3 sæsoner mere og stadig sælge dyrt. Det er positivt.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
I forhold til Barca og Real er ALLE klubber sælgerklubber. Der er ingen engelsk klub der kan holde på en stjernespiller hvis de to kommer og banker på. Især ikke hvis stjernen samtidig er sydeuropæisk eller sydamerikansk.
Hvis en af de to spanske giganter vil have en spiller, så får de ham. Uanset hvor han spiller.
Der er absolut ingen skam i at sælge en spiller til Barca eller Real. Det gør alle klubber.
Hvis en af de to spanske giganter vil have en spiller, så får de ham. Uanset hvor han spiller.
Der er absolut ingen skam i at sælge en spiller til Barca eller Real. Det gør alle klubber.
Det løgn..RedRedRed skrev:
Åh nej, håber Klopp kan få ham på bedre tanker. Hvis altså der er en smule sandhed i rygtet.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Han er ikke god nok til Barca....
Dejlige rygtet med Barcelona, Citeh, Real Madrid som viser at vi trods kan ramme rigtigt på transfermarkedet og at vi kan udvikle stjerner.
We need a new Fowler...
Jeg behøver sgu ikke se Barcelona og City gå på jagt efter ham for at blive overbevist om, at vi i Coutinho helt bestemt er ved at have udviklet en stjerne. Så jeg har svært ved at se det positive i rygterne.nikand skrev:Dejlige rygtet med Barcelona, Citeh, Real Madrid som viser at vi trods kan ramme rigtigt på transfermarkedet og at vi kan udvikle stjerner.
Sådan kan man også vælge at se på det. Det er så mange negative historier omkring LFC og transfers at disse små historier skal tænkes positivt.
We need a new Fowler...