Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Kom så med Kovacic. Clyne og angriber.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Nye rygter om angribere http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... nteke.html
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Bacca kunne være fint. Men mon ikke han sigter højere...Jesper skrev:Nye rygter om angribere http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... nteke.html
Kan Kondogbia og Kovacic sammenlignes? Iflg flere rygter kan Kondogbia åbenbart efterfølge Kovacic i Inter. Har selv to tre kampe med Kondogbia mod Arsenal og Juve. Der var han spændende. Hvis Inter kan tiltrække en spiller kan vi altså også.
We need a new Fowler...
Jeg synes ikke nogen af dem passer ind rent spillemæssigt. Og kvalitetsmæssigt er jeg heller ikke begejstret. Vi må sgu kunne gøre det bedre.Oomph242 skrev:Bacca kunne være fint. Men mon ikke han sigter højere...Jesper skrev:Nye rygter om angribere http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... nteke.html
Jesper skrev:Jeg synes ikke nogen af dem passer ind rent spillemæssigt. Og kvalitetsmæssigt er jeg heller ikke begejstret. Vi må sgu kunne gøre det bedre.Oomph242 skrev:Bacca kunne være fint. Men mon ikke han sigter højere...Jesper skrev:Nye rygter om angribere http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... nteke.html
Hvem har du i sinde som ville være bedre og som kunne være interesseret i Liverpool?
Det er det evige spørgsmål, men da jeg ikke er chefscout og har overblikket over samtlige spillere i samtlige ligaer i verden, så tillader jeg mig bare at tro, at vi trods alt kan få noget der er marginalt bedre end de to. Jeg tror ikke på nogen af dem, da deres primære kvaliteter vil blive overmatchet af fysiske typer som en Terry.
@Jesper
Mht Bacca så synes jeg han laver mange gode dybdeløb og har et godt blik for sine medspillere. Jeg synes ikke hans primære styrke er hans fysik. Går udfra du mener det er når du nævner Terry. Han deltager også i det opbyggende spil og ender så tit i boksen, hvor han scorer mange forskellige slags mål.
Hvis man ser hans mål for i år, er der kun få hvor han går op og vinder en fysisk duel med mål som følge deraf. Synes der er lidt Suarez over ham/ typisk sydamerikaner. Ikke pga af driblinger, men mange måder at scorer på og jagter også de små chancer
Mht Bacca så synes jeg han laver mange gode dybdeløb og har et godt blik for sine medspillere. Jeg synes ikke hans primære styrke er hans fysik. Går udfra du mener det er når du nævner Terry. Han deltager også i det opbyggende spil og ender så tit i boksen, hvor han scorer mange forskellige slags mål.
Hvis man ser hans mål for i år, er der kun få hvor han går op og vinder en fysisk duel med mål som følge deraf. Synes der er lidt Suarez over ham/ typisk sydamerikaner. Ikke pga af driblinger, men mange måder at scorer på og jagter også de små chancer
Jeg syntes Benteke er klasse over bacca. Han har scoret fint i pl og er en type vi ikke har og kan dermed give en ekstra dimension på holdet. Jeg syntes han er topklasse.Belloni skrev:@Jesper
Mine foretrukne er klart Benteke.
Kelly skrev:Jeg syntes Benteke er klasse over bacca. Han har scoret fint i pl og er en type vi ikke har og kan dermed give en ekstra dimension på holdet. Jeg syntes han er topklasse.Belloni skrev:@Jesper
En Benteke til £30+ er altså et no go i min verden. Men hvis BR lidt adoptere Mourinho spillestilen i næste sæson, ville han da være et ok køb til en £15-17m. Men jeg synes han virker, som en lidt dårligere udgave af Lukaku.
Ok jeg må sige at jeg syntes han er klart bedre. Han er skarp i boksen. Træfsikker. En bjørn der er svær at holde. Ret hurtig. Og meget hovedstødsstærk.Oomph242 skrev:Kelly skrev:Jeg syntes Benteke er klasse over bacca. Han har scoret fint i pl og er en type vi ikke har og kan dermed give en ekstra dimension på holdet. Jeg syntes han er topklasse.Belloni skrev:@Jesper
En Benteke til £30+ er altså et no go i min verden. Men hvis BR lidt adoptere Mourinho spillestilen i næste sæson, ville han da være et ok køb til en £15-17m. Men jeg synes han virker, som en lidt dårligere udgave af Lukaku.
Jeg så Lukaku live sidste år han er også god men ikke så skarp altid . Origi og Benteke lyder godt syntes jeg.
Det var da et ubehageligt, nedladende indlæg.TomViolence skrev:Følger du overhovedet med på transfermarkedet? Det lyder i hvert fald ikke sådan.Niels K skrev:Der skrives meget om Kovacic, Illaramendi, Kondogbia og nu senest Newcastle's Sissoko, så vil jeg også allerhelst have Firmino, som vi ser ud til at have meldt os ind i kampen på.
Firmino og så en verdensklasse angriber, så tror jeg ikke, vi behøver Sterling længere. Tevez ville nok være ideel her - måske Falcao ?
Det ser ud til at manure byder 13 for ham, og at Hoffenheim vurderer ham til nærmere 20, og så er der alle mulige rygtesites, der skriver om en pris op til 25.
Jeg mener, at vi skal gå all the way med Sterling pengene (40 mio. £) eller i hvert fald til 30 mio. £ og så en fed løn, for han ville passe perfekt ind sammen med Coutinho, så vi har min. 2 troldmænd på banen, og der er mange mål i Firmino.
Hvad tror du selv ? Men du har måske adgang til nogle hellige rygtehaller, vi andre dødelige ikke kender ?
Jeg er på Newsnow Liverpool flere gange dagligt, hvor der bringes historier fra metro til Telegraph til Echo og fra mange forskellige lande herunder Spanien og Italien.
Jeg er også dagligt på den norske, hvor de også samler op fra alle mulige relevante og mindre relevante steder.
Jeg ved ikke lige, hvilke af rygterne du skyder efter, men måske Kondogbia nu da han er skiftet til Inter ? Det var han så ikke, da jeg mailede mit indlæg, som blev gjort efter bl.a. dette udsagn:
http://bleacherreport.com/articles/2500 ... erpool-fan
Som jeg blot synes trumfede så mange andre indlæg om, at vi gerne ville have ham.
Et enkelt rygtelink blandt mange om: Firmino, Illarramendi og Sissoko:
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ds-9493819
Seneste rygte til Montoya:
http://www.thisisanfield.com/2015/06/ru ... n-montoya/
Clyne og Kovacic formoder jeg, alle har set os rygtet til.
Niels K skrev:Det var da et ubehageligt, nedladende indlæg.TomViolence skrev:Følger du overhovedet med på transfermarkedet? Det lyder i hvert fald ikke sådan.Niels K skrev:Der skrives meget om Kovacic, Illaramendi, Kondogbia og nu senest Newcastle's Sissoko, så vil jeg også allerhelst have Firmino, som vi ser ud til at have meldt os ind i kampen på.
Firmino og så en verdensklasse angriber, så tror jeg ikke, vi behøver Sterling længere. Tevez ville nok være ideel her - måske Falcao ?
Det ser ud til at manure byder 13 for ham, og at Hoffenheim vurderer ham til nærmere 20, og så er der alle mulige rygtesites, der skriver om en pris op til 25.
Jeg mener, at vi skal gå all the way med Sterling pengene (40 mio. £) eller i hvert fald til 30 mio. £ og så en fed løn, for han ville passe perfekt ind sammen med Coutinho, så vi har min. 2 troldmænd på banen, og der er mange mål i Firmino.
Hvad tror du selv ? Men du har måske adgang til nogle hellige rygtehaller, vi andre dødelige ikke kender ?
Jeg er på Newsnow Liverpool flere gange dagligt, hvor der bringes historier fra metro til Telegraph til Echo og fra mange forskellige lande herunder Spanien og Italien.
Jeg er også dagligt på den norske, hvor de også samler op fra alle mulige relevante og mindre relevante steder.
Jeg ved ikke lige, hvilke af rygterne du skyder efter, men måske Kondogbia nu da han er skiftet til Inter ? Det var han så ikke, da jeg mailede mit indlæg, som blev gjort efter bl.a. dette udsagn:
http://bleacherreport.com/articles/2500 ... erpool-fan
Som jeg blot synes trumfede så mange andre indlæg om, at vi gerne ville have ham.
Et enkelt rygtelink blandt mange om: Firmino, Illarramendi og Sissoko:
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ds-9493819
Seneste rygte til Montoya:
http://www.thisisanfield.com/2015/06/ru ... n-montoya/
Clyne og Kovacic formoder jeg, alle har set os rygtet til.
Jeg vil godt lige skrive at Niels altid er konstruktiv og præcis i sine indlæg jeg læser dem stort set alle. Fortsæt endelig Niels.
Tak skal du ha', Kelly 

Fuldstændig forfejlet kritik af Niels.
Kondogbia til Inter: du skriver som om det er bekræftet. Det har jeg da helt misset?
Kondogbia til Inter: du skriver som om det er bekræftet. Det har jeg da helt misset?
"We're not racist, we only hate the mancs"