Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Mugge ville det være helt forkert at lave en kamptråd til LFC legends kampen idag mod Madrid? 

CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
En spiller der kræver 150.000 pund om ugen, SKAL altså kunne score 1 mod 1 med målmanden. Sterling viser igen han ikke er på et tilstrækkeligt niveau, til så høje lønninger.
Stort talent ganske givet, men skal man tjene 150.ooo om ugen, skal man efter min mening være stjernespiller, ikke talent med løfte om MÅSKE at blive det en dag.
Skulle Freddy Adu (den nye Pele, ja go'daw) så også have haft så mange penge som teenager? Han ville sikkert sige ja.
Stort talent ganske givet, men skal man tjene 150.ooo om ugen, skal man efter min mening være stjernespiller, ikke talent med løfte om MÅSKE at blive det en dag.
Skulle Freddy Adu (den nye Pele, ja go'daw) så også have haft så mange penge som teenager? Han ville sikkert sige ja.

Sturridge får nu også £150.000 om ugen og han har været skadet 50% af sin tid i klubben. Sterling er ikke de penge værd nu, men det er han måske om et år eller to.RedRedRed skrev:En spiller der kræver 150.000 pund om ugen, SKAL altså kunne score 1 mod 1 med målmanden. Sterling viser igen han ikke er på et tilstrækkeligt niveau, til så høje lønninger.
Det er vel også det jeg siger? Indtil han beviser det, synes jeg han skal være mere end glad for de 100.000 han er blevet tilbudt.Oomph242 skrev:Sturridge får nu også £150.000 om ugen og han har været skadet 50% af sin tid i klubben. Sterling er ikke de penge værd nu, men det er han måske om et år eller to.RedRedRed skrev:En spiller der kræver 150.000 pund om ugen, SKAL altså kunne score 1 mod 1 med målmanden. Sterling viser igen han ikke er på et tilstrækkeligt niveau, til så høje lønninger.
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Beklager, men jeg har ikke set denne her før nu. Men jo, det kunne man sagtens have gjort.Champen skrev:Mugge ville det være helt forkert at lave en kamptråd til LFC legends kampen idag mod Madrid?
Det er helt okayMugge skrev:Beklager, men jeg har ikke set denne her før nu. Men jo, det kunne man sagtens have gjort.Champen skrev:Mugge ville det være helt forkert at lave en kamptråd til LFC legends kampen idag mod Madrid?

CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
Nu vi er ved Rush. Det er sgu meget sjovt det her. Hvad taler han dog om??

mærkeligt Danmark spiller uden den store targetmand, Brock/Berggren. Det har været således ved den succesfulde kval. Altid noget Vestergård kan agere en sådan, når nu træneren ikke sætter ham på banen 

Verden er smask fuld af hyklere....
Pione Sisto. Vanvittig! Han bliver så fremragende.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Tyskland - Serbien U21 nu.
Glæder mig til at se Can spille hans favoritplads på midten. Og så vil jeg holde et godt øje med den tyske målmand...
Glæder mig til at se Can spille hans favoritplads på midten. Og så vil jeg holde et godt øje med den tyske målmand...
Kloppite
Can 

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Må til gengæld erkende, at Can trods scoringen slet ikke imponerer. Han arbejder ikke defensivt (faktisk arbejder han næsten ikke) og han gør heller ikke noget for at tilbyde sig i det offensive. Han ser tung/langsom og uengageret ud.
Men det var et godt mål.
Men det var et godt mål.
Kloppite
Helt enig. Tung og uarbejdsomtexy skrev:Må til gengæld erkende, at Can trods scoringen slet ikke imponerer. Han arbejder ikke defensivt (faktisk arbejder han næsten ikke) og han gør heller ikke noget for at tilbyde sig i det offensive. Han ser tung/langsom og uengageret ud.
Men det var et godt mål.
"We're not racist, we only hate the mancs"