Haha, ønsketænkning. Jeg kan slet ikke forestille mig, at han gider os.Jesper skrev:Gad vide om Ancelotti bliver ledig på markedet efter i aften. Det er vel ikke helt utænkeligt. Så kan man da virkelig tale om en kapacitet, der ville være sjov at tiltrække. ..
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
AJ skrev:Haha, ønsketænkning. Jeg kan slet ikke forestille mig, at han gider os.Jesper skrev:Gad vide om Ancelotti bliver ledig på markedet efter i aften. Det er vel ikke helt utænkeligt. Så kan man da virkelig tale om en kapacitet, der ville være sjov at tiltrække. ..
Jeg kan nu heller ikke rigtig se, hvad vi på nuværende kan tilbyde en manager af Ancelotti`s kaliber... Jeg tror vi kommer til, at hænge på BR noget tid endnu..
Jeg ved da udmærket det er ønsketænkning. Men man kan lægge transferkrudtet mange steder og måske er det netop dét at kunne komme til en traditionsklub, der mangler det sidste, der kunne tiltale ham. Han har jo prøvet og vundet alt.Oomph242 skrev:AJ skrev:Haha, ønsketænkning. Jeg kan slet ikke forestille mig, at han gider os.Jesper skrev:Gad vide om Ancelotti bliver ledig på markedet efter i aften. Det er vel ikke helt utænkeligt. Så kan man da virkelig tale om en kapacitet, der ville være sjov at tiltrække. ..
Jeg kan nu heller ikke rigtig se, hvad vi på nuværende kan tilbyde en manager af Ancelotti`s kaliber... Jeg tror vi kommer til, at hænge på BR noget tid endnu..
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Barcelona er en klasse over ALLE hold fortiden. De spillede klart med håndbremsen i bund 2.halvleg, da "de" havde et glimrende samlet resultat med 5-1 i pausen og så selvfølgelig Bayern M scorer naturligvis... Som skabte lidt glæde i stolen (MÅL og atter mål)
Håber på Juventus hiver et kryds hjem i aften på "Abu Dhabi Bernabeu"... Penge siger alt om de skifter navn og får et hav milliarder ind på kongeklubbens konto.... Men nok om det, tvivler på en hektisk og få mål CL- aften. Et godt bud herfra er vel 1-1. Juventus er trods- alt ved og lave deres fremragende sæson, hvis en CL finale kommer i hus.
Alligevel "sprødt odds: 2.30 med Juventus går hjem med succes fra Madrid.
God kamp. LAD OS SE JUVE vs Barca i finalen ;

Håber på Juventus hiver et kryds hjem i aften på "Abu Dhabi Bernabeu"... Penge siger alt om de skifter navn og får et hav milliarder ind på kongeklubbens konto.... Men nok om det, tvivler på en hektisk og få mål CL- aften. Et godt bud herfra er vel 1-1. Juventus er trods- alt ved og lave deres fremragende sæson, hvis en CL finale kommer i hus.
Alligevel "sprødt odds: 2.30 med Juventus går hjem med succes fra Madrid.
God kamp. LAD OS SE JUVE vs Barca i finalen ;

You'r Never Walk Alone. ///
Jeg sympatiserer også med Juventus i dette års Champions League slutspil, men jeg må indrømme, at en clasico i finalen alligevel frister lidt.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Kom så Juventus.
Tænk at man sidder og holder med en hold, hvor på Evra figurerer.
Der var vel fire de ikke kunne bruge. Evra. Pogba. Tevez. Mexicaneren.Pede skrev:Tænk at man sidder og holder med en hold, hvor på Evra figurerer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Men Evra overstråler fuldstændig de tre andre i at være usympatisk.Kelly skrev:Der var vel fire de ikke kunne bruge. Evra. Pogba. Tevez. Mexicaneren.Pede skrev:Tænk at man sidder og holder med en hold, hvor på Evra figurerer.
Jeg har min mening du har din, fair nok
My word exactly. De andre har jeg intet problem med. Tværtimod - er stor beundre af både Pogba og Tevez.Mads T. skrev:Men Evra overstråler fuldstændig de tre andre i at være usympatisk.Kelly skrev:Der var vel fire de ikke kunne bruge. Evra. Pogba. Tevez. Mexicaneren.Pede skrev:Tænk at man sidder og holder med en hold, hvor på Evra figurerer.
Fedt det blev Juventus. Så tror jeg alligvel jeg vil se CL finalen i år.
Je det var super, Juve røg i finalen. Så er der kun et hold spanske usympatiske tudetøser. Håber virkelig, at pokalen ryger til Torino, men som Barca spiller for tiden, tror jeg desværre ikke det lader sig gøre.
Så blev fowlers hattrick rekort da vist slået. 

-
Der røg Fowler's rekord for hurtigste hattrick