Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Selvfølgelig var vi interesseret. Det er ren og skær damage control overfor os fans at påstå andet.
Liverpool Football Klopp
Det lugter af det i al fald. Jeg havde nok foretrukket, hvis man bare lod være med at kommentere på Depay fra træneren/lederens side. Det her er i al fald lidt søgt.AndreasN skrev:Selvfølgelig var vi interesseret. Det er ren og skær damage control overfor os fans at påstå andet.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Ja. Han bør bare lade være med at svare, hvis han blir spurgt /ironi
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
tue69 skrev:Det lugter af det i al fald. Jeg havde nok foretrukket, hvis man bare lod være med at kommentere på Depay fra træneren/lederens side. Det her er i al fald lidt søgt.AndreasN skrev:Selvfølgelig var vi interesseret. Det er ren og skær damage control overfor os fans at påstå andet.
Vil i helst bruge 200 mill på endnu en kant eller en central angriber.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg håber da i dén grad, at der også arbejdes på en angriber, og vi burde kunne have flere bolde i luften samtidig.texy skrev:I mine øjne er kun Reus og Walcott (uden skader) gode nok. Og dem får vi ikke.Niels K skrev:6 alternativer til Depay:
http://www.empireofthekop.com/2015/05/0 ... er-united/
Jeg vil sige 7 med Konoplyanka.
Reus
Pedro
Konoplyanka
Walcott
Ntep
Vil nok være min prioriteringsrækkefølge.
Men hvorfor ikke fokusere der, hvor vi har allermest brug for en forstærkning - nemlig i angrebet? Vi har jo Sterling, Coutinho, Lallana, Ibe og Markovic til de pladser, hvor Depay også er bedst.
Skulle jeg vælge mellem Pedro og Depay, så valgte jeg Pedro til enhver tid, og jegb tager også hellere Konoplyanka.
Hvis Walcott skulle vælge os, så tror jeg, at det er fordi, vi lover ham spilletid som centralangriber, da han foretrækker at spille dér.
Vi mangler mål fra alle de offensive positioner, og det tror jeg ikke løses af, at vi kun henter en angriber.
En angriber, uden tvivl. Det ændrer dog ikke på, at kommentaren omkring vores manglende interesse i Depay virker useriøs og ligegyldig.Kelly skrev:tue69 skrev:Det lugter af det i al fald. Jeg havde nok foretrukket, hvis man bare lod være med at kommentere på Depay fra træneren/lederens side. Det her er i al fald lidt søgt.AndreasN skrev:Selvfølgelig var vi interesseret. Det er ren og skær damage control overfor os fans at påstå andet.
Vil i helst bruge 200 mill på endnu en kant eller en central angriber.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
Jeg er også enig i, at den centrale, scoringsgaranterende angriber er vigtigste punkt på transfer-dagsordenen, efterfulgt af en central midtbanespiller - gerne med defensivt pondus - og en alsidig back, der skal dække både firemandskæde-fullbacken og wingback-kanten (3-4-2-1'eren) gerne i begge sider:
Optimalt: Cavani-Condogbia-Clyne
Realistisk: Montoya-Milner-Benteke
Når der så bliver viftet antydningsvist med muligheder for at snuppe superspændende spillere som depay og Kovacic på positioner, hvor vi måske ikke nødvendigvis behøver at opruste, er jeg lidt i tvivl.
Er sådanne spillere en luksus vi ikke kan tillade os (for meget flødeskum og for lidt kagebund), hvis vi risikerer at måtte gå på kompromis med vores primære behov?
Eller kan vi ikke tillade os at sige nej til sådanne klassespillere uanset den holdmæssige balance, da vi alligevel næppe kan tiltrække tilsvarende niveau spillere på de positioner, hvor vi mangler?
I depays tilfælde er han overnight blevet en overflødig luksus, som vi ikke skal belaste vores budget-marginaler med
....men er muligheden der for at gafle et så suverænt talent som Kovacic, hvis rygterne taler sandt, bør vi ikke sige nej i min bog (selvom jeg ikke håber, at det kunne betyde en forskydning fra Cavani til Ings...eller noget tilsvarende på angrebs-fronten).
Dog havde vi en ganske suveræn periode med den striker-uskolede og egentlig uskarpe Sterling som frontangriber, så måske er det i virkeligheden den bevægelige, hurtige og dybdeløbende type fremfor det store navn, der skal satses på.......og så er vi måske fint nok dækket med Ings, Origi og eventuelt Sterling som Sturridge-afløsere? (Vil bruge allehånde argumenter for at få plads i budgettet til Kovacic
)
Optimalt: Cavani-Condogbia-Clyne
Realistisk: Montoya-Milner-Benteke
Når der så bliver viftet antydningsvist med muligheder for at snuppe superspændende spillere som depay og Kovacic på positioner, hvor vi måske ikke nødvendigvis behøver at opruste, er jeg lidt i tvivl.
Er sådanne spillere en luksus vi ikke kan tillade os (for meget flødeskum og for lidt kagebund), hvis vi risikerer at måtte gå på kompromis med vores primære behov?
Eller kan vi ikke tillade os at sige nej til sådanne klassespillere uanset den holdmæssige balance, da vi alligevel næppe kan tiltrække tilsvarende niveau spillere på de positioner, hvor vi mangler?
I depays tilfælde er han overnight blevet en overflødig luksus, som vi ikke skal belaste vores budget-marginaler med

Dog havde vi en ganske suveræn periode med den striker-uskolede og egentlig uskarpe Sterling som frontangriber, så måske er det i virkeligheden den bevægelige, hurtige og dybdeløbende type fremfor det store navn, der skal satses på.......og så er vi måske fint nok dækket med Ings, Origi og eventuelt Sterling som Sturridge-afløsere? (Vil bruge allehånde argumenter for at få plads i budgettet til Kovacic

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
I og med at PSG var milimeter fra at signe Depay, så tror jeg han får en vanvittig hyre i Man u. Da endnu en fløj måske ikke er vores første prioritet til sommer, er det måske meget smart, ikke at gøre en 22 årig relativt uprøvet wing til vores bedst betalte spiller (som jeg tror han var blevet). Set i det lys, kan jeg godt forstå hvis vi har fravalgt ham. Tror dog helt sikkert at vi var interesserede.
@ Larry D
Jeg er ret enig i dine prioriteringer (selvom jeg også ser, at vi henter en midterforsvarer (vi har kun Skrtel, Sakho og Lovren samt Can)).
Men angående vores nye centrale midt, så må han for min skyld meget gerne have noget at komme med offensivt. Vi har allerede Can, som kan blive et bæst på midten. Dertil kommer Allen og Lucas, der er mere holdende. Henderson er den eneste, der bidrager væsentligt mht. mål og assists. Kovacic er da et udmærket bud på et supplement til vores midtbane.
Jeg er ret enig i dine prioriteringer (selvom jeg også ser, at vi henter en midterforsvarer (vi har kun Skrtel, Sakho og Lovren samt Can)).
Men angående vores nye centrale midt, så må han for min skyld meget gerne have noget at komme med offensivt. Vi har allerede Can, som kan blive et bæst på midten. Dertil kommer Allen og Lucas, der er mere holdende. Henderson er den eneste, der bidrager væsentligt mht. mål og assists. Kovacic er da et udmærket bud på et supplement til vores midtbane.
Nå ja, det er vel en signing der mere sandsynlig end Lazarette, Cavani eller Zlatan 
http://www.thisisanfield.com/2015/05/li ... e-reports/
Danny Ings fra Burnley........
http://www.thisisanfield.com/2015/05/ru ... o-kovacic/
Kovacic fra Inter Milan.........
Jeg bliver overrasket, hvis der kommer en eller to fra øverste hylde og det "øverste" kun er løse rygter.
- Mon man kan drømme om Jurgen Klopp og han tager Marco Reus med.... Dyrt bliver det i hvertfald, hvis Rodgers skal UD af klubben inden kontrakt-udløb. *Kun en sød drøm*

Jeg bliver overrasket, hvis der kommer en eller to fra øverste hylde og det "øverste" kun er løse rygter.

- Mon man kan drømme om Jurgen Klopp og han tager Marco Reus med.... Dyrt bliver det i hvertfald, hvis Rodgers skal UD af klubben inden kontrakt-udløb. *Kun en sød drøm*
You'r Never Walk Alone. ///
Cech ind.DAGGER! skrev:Nå ja, det er vel en signing der mere sandsynlig end Lazarette, Cavani eller Zlatan
Montoya ind.
Wisdom hjem.
Milner ind.
Ings ind.
Ntep.
En god defensiv midt ind kig mod Monaco.
Kovacic bliver ikke helt billig. Men ind.
Og en klasseangriber meget gerne Cavani en de smider hele biksen efter.
Får vi ntep bliver det spændende.
http://www.express.co.uk/sport/football ... ity-scouts
Ud.
Balotelli.
Aspas.
Alberto.
Enrique.
Gerrard Og det gør ondt
Johnson.
Jones.
Touré.
Lampert.
Borini.
Coates.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Hvis man hører til dem, der synes Pedro ville være en forstærkning, de blev vist i den grad bekræftet i dag! Men Rodgers har jo rigeligt med kvalitet på fløjene, siger han....
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Mirror melder om interesse i Aubameyang;
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ck-5671096
Ville han kunne levere nok mål? Nogle Bundesliga-kyndige?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ck-5671096
Ville han kunne levere nok mål? Nogle Bundesliga-kyndige?
Han er jo vanvittig hurtig, og derfor god i kontraspillet, hvis han bliver sat rigtigt op. Uden at have tal på det, så mener jeg dog, at han skal have ret mange chancer til at score sine mål. Han brænder tit nogle store muligheder, hvor afslutningsteknikken halter.
Efter min mening er han ikke rigtig angriber, men har spillet pladsen, fordi Klopp ikke har været tilfreds med Ramos og Immobile.
Hvis vi sælger Sterling kunne Aubameyang være en udmærket tilføjelse, men ellers vil jeg hellere satse på dem, vi har, og forstærke os andetsteds. Dygtigere er han ikke. Han skal lære at bruge sin hurtighed bedre. Specielt med bolden for sine fødder.
Efter min mening er han ikke rigtig angriber, men har spillet pladsen, fordi Klopp ikke har været tilfreds med Ramos og Immobile.
Hvis vi sælger Sterling kunne Aubameyang være en udmærket tilføjelse, men ellers vil jeg hellere satse på dem, vi har, og forstærke os andetsteds. Dygtigere er han ikke. Han skal lære at bruge sin hurtighed bedre. Specielt med bolden for sine fødder.
-
Jeg har set en håndfuld kampe med Dortmund i år, og så også en del af deres kampe i sidste sæson.
Aubemeyang er en dygtig spiller, men jeg vil ikke kalde ham en fuldblodsangriber. I sin første sæson hos Dortmund spillede han yderangriber, da Lewandowski spillede centralt. I denne sæson startede han også på kanten, men eftersom Ramos og Immobile har skuffet fælt, har han fået chancen som spydspids og gjort det ganske godt.
I Aubemayang ville vi få en lynhurtig spiller, hvis fart matcher og vel nok overgår vores egen Sterling. Endvidere har kampene centralt vist, at Aubemayang til en vis grad evner at søge de chancer, som opstår inde i feltet, uden dog at udvise decideret målnæse. Desuden er Aubemayang ganske habil teknisk.
Aubemayang's største svaghed er hans manglende spilintelligens. Evnen til at opfatte spillets gang og de frie rum som opstår, kunne være bedre. Det resulterer i spildte muligheder, når Dortmund søger at straffe deres modstandere på omstillingerne, eller i det hidsige genpres.
Er Aubemayang tiltænkt som central angriber, vil jeg ligeledes mene, at træfsikkerheden kunne være bedre. Jeg vil ikke betegne Aubemayang som en klinisk afslutter, men han vil nok være garant for en mål 10-15 mål per sæson, skulle han slå igennem i Premier League.
Er der hold i rygterne om Aubemeyang, er det rart at se, at vi forsøger at hente spillere, der passer ind i et dynamisk spilkoncept. Vi står dog i en situation, hvor vi virkelig mangler en angriber, der på en god sæson leverer 20+ mål, hvilket jeg ikke mener Aubemayang er svaret på. Dertil er han ikke klinisk nok i sine afslutninger.
Aubemeyang er en dygtig spiller, men jeg vil ikke kalde ham en fuldblodsangriber. I sin første sæson hos Dortmund spillede han yderangriber, da Lewandowski spillede centralt. I denne sæson startede han også på kanten, men eftersom Ramos og Immobile har skuffet fælt, har han fået chancen som spydspids og gjort det ganske godt.
I Aubemayang ville vi få en lynhurtig spiller, hvis fart matcher og vel nok overgår vores egen Sterling. Endvidere har kampene centralt vist, at Aubemayang til en vis grad evner at søge de chancer, som opstår inde i feltet, uden dog at udvise decideret målnæse. Desuden er Aubemayang ganske habil teknisk.
Aubemayang's største svaghed er hans manglende spilintelligens. Evnen til at opfatte spillets gang og de frie rum som opstår, kunne være bedre. Det resulterer i spildte muligheder, når Dortmund søger at straffe deres modstandere på omstillingerne, eller i det hidsige genpres.
Er Aubemayang tiltænkt som central angriber, vil jeg ligeledes mene, at træfsikkerheden kunne være bedre. Jeg vil ikke betegne Aubemayang som en klinisk afslutter, men han vil nok være garant for en mål 10-15 mål per sæson, skulle han slå igennem i Premier League.
Er der hold i rygterne om Aubemeyang, er det rart at se, at vi forsøger at hente spillere, der passer ind i et dynamisk spilkoncept. Vi står dog i en situation, hvor vi virkelig mangler en angriber, der på en god sæson leverer 20+ mål, hvilket jeg ikke mener Aubemayang er svaret på. Dertil er han ikke klinisk nok i sine afslutninger.