Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Patetisk er slet ikke ordet for det, Mascherano laver. Jeg har da sjældent set noget så latterligt
Liverpool Football Klopp
Får han ikke knopperne op i skridtet?AndreasN skrev:Patetisk er slet ikke ordet for det, Mascherano laver. Jeg har da sjældent set noget så latterligt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Dommeren har tabt kontrollen over kampen.
Hold nu op Jesper. Han bliver da ramt, men der er hverken tale om et spark eller noget - en markering med lidt god vilje. Og så ruller han rundt og tager sig til hovedet, fordi han bliver prikket på øret.
Jeg synes dog, det er med til at gøre kampens fantastisk. God fodbold og en masse usympatiske fodboldspillere, der ikke bryder sig om hinanden!
Jeg synes dog, det er med til at gøre kampens fantastisk. God fodbold og en masse usympatiske fodboldspillere, der ikke bryder sig om hinanden!
Liverpool Football Klopp
Jeg synes det er en lang teaterforestilling. Den ene situation overgår den anden. Underholdende, ja. Men ærgerligt det fysiske er taget væk fra fodbold (i Spanien ). Og bliver bare aldrig fan af skuespil. Så ikke den situation mere end en gang, forsvarer ham ikkeAndreasN skrev:Hold nu op Jesper. Han bliver da ramt, men der er hverken tale om et spark eller noget - en markering med lidt god vilje. Og så ruller han rundt og tager sig til hovedet, fordi han bliver prikket på øret.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Helt enig, men underholdningsværdien kan man godt nok ikke klage over, og det er det eneste, det her opgør handler om for mig.
Liverpool Football Klopp
Dommeren må have spillet på, at samtlige spillere skal have en advarsel.
Liverpool Football Klopp
Det er godt nok umanerligt umuligt på nogen måde at holde af Neymar. Shit hvor en diver
"We're not racist, we only hate the mancs"
Der ser vi måske hvorfor Wass ikke er forsvarsspiller i Frankrig?
Bayern køber Bendtner til sommer! Er det ikke det de plejer at gøre med konkurrenternes stjerner?

Ser nu mere Real Madrid som en bajler da de vil se Bayern som en for stærk modstander i deres vej til Champions League pokalen, skulle de få Bendtner.RedRedRed skrev:Bayern køber Bendtner til sommer! Er det ikke det de plejer at gøre med konkurrenternes stjerner?![]()
Wolfsburg will look to cash in on there star striker, looking in the region of £60 mil. #LordBendtner

"YNWA"
Dagens Kampe
Er vi ikke snart ved at være nået dertil, hvor Lord Bendtner ikke er sjovt mere? Ikke fordi han laver tre mål i aften, men det er sgu lidt ligesom at høre den samme joke 100 gange - tilsidst er den bare irriterende.
Senest rettet af AndreasN onsdag, 25. mar, 2015 23:25, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp
Jeg syntes er den har fået en revival her fornylig, den er ligesom stærkere end nogensinde!

"YNWA"