Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Efter markovic situationen så er det vel 4 dages karantæne til Demichelis...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Ikke overraskende det er AS og nogle engelske medier der har kørt historien. Dybt dybt latterligt
- JudgeArdaStudge
Hvad er ellers nyt - (Sports)verdenen består efterhånden snart ikke af andet.Emmy skrev:Klam sensationsjournalistik
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Hvad har jeg sagt?Belloni skrev:Ikke overraskende det er AS og nogle engelske medier der har kørt historien. Dybt dybt latterligt
Fan af Manchester United
RigeligtAllanShore skrev:Hvad har jeg sagt?Belloni skrev:Ikke overraskende det er AS og nogle engelske medier der har kørt historien. Dybt dybt latterligt

10hi f9zAllanShore skrev:Hvad har jeg sagt?Belloni skrev:Ikke overraskende det er AS og nogle engelske medier der har kørt historien. Dybt dybt latterligt
Håbløs journalistik. Suarez' hentydning til VM i 14 i interviewet om episoden er dog skæg.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
ca 2025 indlæg mere end du burde på dette forumAllanShore skrev:Hvad har jeg sagt?Belloni skrev:Ikke overraskende det er AS og nogle engelske medier der har kørt historien. Dybt dybt latterligt

Kan ikke helt lade være med at følge Suarez i Barca.
Sikke et overskud han udviste i dag. Taget i betragtning, at han selv har været lidt udskældt og har haft lidt svært ved at få gang i målscoringen, så er det dælme uselvisk, at han forærer et mål til Messi, som han gjorde i dag. En semi-assist, et mål og en giga-assist til at følge op på de to scoringer imod Man City. Det lader til, at han er kommet i omdrejninger nu...
Sikke et overskud han udviste i dag. Taget i betragtning, at han selv har været lidt udskældt og har haft lidt svært ved at få gang i målscoringen, så er det dælme uselvisk, at han forærer et mål til Messi, som han gjorde i dag. En semi-assist, et mål og en giga-assist til at følge op på de to scoringer imod Man City. Det lader til, at han er kommet i omdrejninger nu...
Kloppite
"We're not racist, we only hate the mancs"
Så har de fået sat ham ind. Endelig blev vi af med fergie, og så overtager webb...Emmy skrev:Dårligt nyt for os, jublende glæde hos scum
http://www.liverpool.no/Nyheter/Webb-fr ... ettet.aspx
Det skal nok blive spændende at følge.
"Måske ville det være bedre for os ikke at ryge ud på denne måde, men i stedet komme i Europa League, som vi ville have en større chance for at vinde."
Wow, Wenger. Det er da godt nok en helt chokerende uambitiøs melding.
Ja det er en helt vanvittig udmelding!Aarde skrev:"Måske ville det være bedre for os ikke at ryge ud på denne måde, men i stedet komme i Europa League, som vi ville have en større chance for at vinde."
Mon ikke dem der ikke tidligere er hoppet med på "Wenger Out", måske overvejer det efter denne udtalelse? I know I would.
Jeg ved så ikke om han har sagt det ironisk med smil på læben og alt det der. Har ikke set interviewet.
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Det er helt ligegyldigt om han har sagt det med et smil på læben. Han kan ikke være i tvivl om, hvordan den vil blive fortolket af medier og især fans.
Chokerende udmelding
Chokerende udmelding
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
- JudgeArdaStudge
Det er da ikke ligegyldigt, hvordan han har sagt det. Har han sagt det i ramme alvor, så er det problematisk og en chokerende udmelding, ja. Men har han derimod sagt det med et smil på læben, så er han (med vilje) blevet fejlfortolket af sensationsjournalisterne og så brænder man fingrene 9 ud af 10 gange, men det kan aldrig være ligegyldigt, hvordan han siger noget, som lyder så radikalt.Mazter81 skrev:Det er helt ligegyldigt om han har sagt det med et smil på læben. Han kan ikke være i tvivl om, hvordan den vil blive fortolket af medier og især fans.
Chokerende udmelding
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Nogle vil måske mene det er lidt kontroversielt, at poste dette på her.
Men jeg faldt tilfældigt over dette klip, hvor Peter Schmeichel sætter bedste 11, af spillere han har spillet med og synes egentlig det er meget interessant.
Grunden til at deler det med jer er dog, at han kommer utroligt uheldigt igang da han skal sætte sig selv på holdkortet. Hør selv hvis i har lyst, det er lige i begyndelsen af klippet.
http://www1.skysports.com/watch/video/9 ... one2eleven
Men jeg faldt tilfældigt over dette klip, hvor Peter Schmeichel sætter bedste 11, af spillere han har spillet med og synes egentlig det er meget interessant.
Grunden til at deler det med jer er dog, at han kommer utroligt uheldigt igang da han skal sætte sig selv på holdkortet. Hør selv hvis i har lyst, det er lige i begyndelsen af klippet.
http://www1.skysports.com/watch/video/9 ... one2eleven