Men andre managers, har jo gjort det samme med Balo og det var uden succes. Hvorfor har eks. En Allen aldrig fået en tur i pressen. Han kostede det samme som Balo og har i 2 år + nærmest intet vist.Hr. Drejer skrev:Han forsøger at motiverer ham, det er da logisk. Rodgers bruger medierne til hans egen fordel, sur Alex gjorde det samme. Rodgers har fat i den lange ende, han ved at Liverpool måske er Balo's sidste chance i en storklub. Balo ved det også, så Rodgers skubber lidt til ham, og sidste gang havde Rodgers jo succes. Derfor bruger han samme opskrift. Så det er ikke helt fis, som du så velartikuleret benævner det.AJ skrev:Jeg finder også Rodgers' udtalelse tåbelig, men han siger så meget fis, at det ikke rigtig længere kan overraske.
Og så spillede Balotelli da også væsentligt bedre mod Crystal Palace, end han gjorde mod Besiktas.
45 - Mario Balotelli
Re: 45 - Mario Balotelli
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Håber og tror, at du har ret. Rodgers eneste interesse er, må man formode, at få holdet og de enkelte spillere til at præstere bedst muligt, også fordi hans eget job i sidste ende er afhængigt heraf. Forskellige spillere har forskellige psyker, nogle motiveres bedst ved at blive strøget med hårene a la "du gør det fremragende, bare fortsæt", andre skal måske provokeres en smule for at fremkalde en "trodsreaktion" a la "jeg skal sq vise ham at jeg er bedre end han tror". Måske Balo tilhører sidstnævnte kategori; ihf håber jeg/regner med at Rodgers ved hvad han gør, og jeg synes egentlig at det coachingjob han har gjort med andre spillere viser, at han har ganske godt styr på de ting.JTN skrev:Jeg kan ikke tolke Rodgers kritik af Balotellis arbejdsindsats som andet end et forsøg på at motivere ham. Om det ser specielt kønt ud eller er TLW, er der med rette delte meninger om. Det eneste jeg kan konstatere er, at Balotelli i hvert fald har forbedret sig, efter Rodgers sidst kritiserede ham for ikke at arbejde hårdt nok. Måske er det bare en omvendt "special treatment", der skal til, for at få Balotelli til at præstere?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Så Balotelli har ikke været en succes i sine tidligere klubber?Oomph242 skrev:Men andre managers, har jo gjort det samme med Balo og det var uden succes. Hvorfor har eks. En Allen aldrig fået en tur i pressen. Han kostede det samme som Balo og har i 2 år + nærmest intet vist.
Det er jo meget op til den enkelte spiller, hvordan de reagere. Balotelli har brug for at blive tirret lidt og har vel et one of a kind mindset. En som f.eks. Allen, tror jeg ikke ville reagere godt på det.
Og så har han da i øvrigt gjort nøjagtigt det samme med både Henderson og Mignolet med stor succes. Jeg tror Rodgers har helt styr på hvad han laver og hvad han siger til pressen.
Det er da altid endt med, at han måtte ud af klubben.Mads T. skrev:Så Balotelli har ikke været en succes i sine tidligere klubber?Oomph242 skrev:Men andre managers, har jo gjort det samme med Balo og det var uden succes. Hvorfor har eks. En Allen aldrig fået en tur i pressen. Han kostede det samme som Balo og har i 2 år + nærmest intet vist.
Det er jo meget op til den enkelte spiller, hvordan de reagere. Balotelli har brug for at blive tirret lidt og har vel et one of a kind mindset. En som f.eks. Allen, tror jeg ikke ville reagere godt på det.
Og så har han da i øvrigt gjort nøjagtigt det samme med både Henderson og Mignolet med stor succes. Jeg tror Rodgers har helt styr på hvad han laver og hvad han siger til pressen.
Jeg kender ikke Balo sind så godt som dig og vidste ikke, at udstilling i pressen var måden at få det bedste ud af ham.
Hendersons og Mignolets behandling var vist vand i forhold til den Balo har fået og får.
Jeg tror desværre ikke, BR altid har helt styr på det han siger til pressen. Hans medie glæde synes jeg ofte stikker lidt af for ham..
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg synes man-management er en af Rodgers forcer. Han behandler spillerne lige, men ikke ens. Og det ser jeg som en kæmpe styrke.
Balotelli er nu den 4. Mest scorende i denne sæson for Liverpool.
We need a new Fowler...
Jeg tror ikke, at Rodgers har styr på det. Kommentaren om Balotelli skal, tror jeg, ses i det lys, at Rodgers er oprigtigt træt af italieneren, og blot venter på at skyde ham af sted til sommer.
Hvis det er tanken, så har hen vel også helt styr på det.AJ skrev:Jeg tror ikke, at Rodgers har styr på det. Kommentaren om Balotelli skal, tror jeg, ses i det lys, at Rodgers er oprigtigt træt af italieneren, og blot venter på at skyde ham af sted til sommer.
Det kan du selvfølgelig sigeMads T. skrev:Hvis det er tanken, så har hen vel også helt styr på det.

Ibe fremhæver Balotelli som værende en af dem, der har hjulpet ham både på og uden for banen i dette interview. Dejligt at høre synes jeg.
http://www.empireofthekop.com/anfield/2 ... teammates/“I’m learning from the attacking players like Mario [Balotelli], Raheem [Sterling], [Daniel] Sturridge and Coutinho (...)
Mario is another person who has helped me on and off the pitch."
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Positive historier om Mario frabedes, tak!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Emmy skrev:Positive historier om Mario frabedes, tak!

Mon Balotelli så er færdig er med at spille for os i denne sæson? Kan ikke huske, hvor mange spilledages karantæne den slags giver?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ed-5385512
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ed-5385512
Kloppite
Suarez fik en enkelt dag for det. Ærligt talt ikke noget, jeg gider hidse mig op over - mere menneskelig reaktion findes vel næppe. Havde han indgået i en direkte konfrontation med dem havde sagen været anderledes, men en lille hilsen med mellemste finger er noget så harmløst.
Liverpool Football Klopp
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Balo har i øvrigt været ude og takke de folk der holdt ham tilbage efter duellen med Smalling.