Ok ikke alle men i hvert fald Jesper og Texy.bblauritzen skrev:Den kasse gider jeg ikke puttes i. Lad være med at komme med den slags postulater.Ma Captain skrev:Det sjove er at alle dem der er anti Balo, og har været det fra start, er dem der mener at Balo ikke burde tage ud og spise.
Manden har været syg det meste af sidste uge, han kunne ikke spille kamp det er et fact da BR selv har udtalt det.
Fodboldspillere lever af at være raske og i god form, og jeg tror ingen trænere på dette niveau vil udtage spillere der bare er på 90 %. Manden har en luftvejsinfektion, det betyder nok at han ikke kan løbe ordentlig igennem, og får vejrtrækningsproblemer, jeg tror da sagtens han ville kunne sidde med i taktik rummet uden problemer.
Han tager ud og spiser om søndagen, han har været syg det meste af ugen, kunne det tænkes han følte sig bedre og tog ud? Det jo ikke kun en sygedag han har haft! Han har formentlig fået pencillin hele ugen, da der er læger til rådighed 24 timer i døgnet på Melwood.
Han trænede med Mandag, fact, men følte sig ikke klar til hverken kamp eller træning, fordi når du har luftvejsinfektion så der stor forskel på om du sidder stille og spiser, eller tager ud og løber og bevæger dig.
@texy
Lad os sige at du er telefonsælger, og din stemme virker pludseligt ikke, så kan du da sagtens melde dig syg på arbejdet, da det værktøj du bruger ikke fungerer. Det ville jo ikke hindre dig at gå ud og shoppe eller spise, da du jo på ingen måde er forhindret i at bevæge dig eller agere anerledes på din hverdag foruden din stemme. Og hvis det skulle stå så slemt til med din stemme, at du ikke har kunne snakke i tre dage, så tror jeg ikke det ville forhindre dig i at gå ud og spise på 4. dag da du jo principielt er fuld funktionel.
45 - Mario Balotelli
- Ma Captain
Re: 45 - Mario Balotelli
There is only one Captain...... Ma Captain!!
- TomViolence
- Alder: 36
Det er også langt fra alle.
Jeg har også været imod købet af Balotelli, men jeg er sgu ligeglad med, om han går ud og spiser.
Jeg har også været imod købet af Balotelli, men jeg er sgu ligeglad med, om han går ud og spiser.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Flere af de smil tak..

Var Balotelli ved at komme i gear efter 2 mål og 1 assist i 3 kampe, senest med et flot indhop mod Besiktas? Ja, måske.
... Men den selvtillid har BR da lige fucket op igen. Hvorfor fanden skal alle altid være efter Balotelli?
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... rk-8690117
Lille udklip:
... Men den selvtillid har BR da lige fucket op igen. Hvorfor fanden skal alle altid være efter Balotelli?
Lille udklip:
Asked if he was happy with Balotelli’s performance against Besiktas, he added: “No, not really, no.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Det er fint for mig. Han præstationer på det seneste har kun været gode i forhold til, hvad han ellers har præsteret her.LFC-Aaby skrev:Var Balotelli ved at komme i gear efter 2 mål og 1 assist i 3 kampe, senest med et flot indhop mod Besiktas? Ja, måske.
Lille udklip:Asked if he was happy with Balotelli’s performance against Besiktas, he added: “No, not really, no.
Han er stadig ikke en spiller, jeg tør stole på, og som jeg har tiltro til kan blive en absolut profil for os. Men det falder selvfølgelig tilbage på dem, der hentede ham. Og det var ganske givet ikke Rodgers.
Han skal muligvis præstere bedre... Men det er satme godt nok med begrænset spilletid. Og nogengange skal en træner ikke sige hvad han mener i pressen. Han burde booste ham og give ham selvtillid i min optik.Aggerdoo skrev:Det er fint for mig. Han præstationer på det seneste har kun været gode i forhold til, hvad han ellers har præsteret her.LFC-Aaby skrev:Var Balotelli ved at komme i gear efter 2 mål og 1 assist i 3 kampe, senest med et flot indhop mod Besiktas? Ja, måske.
Lille udklip:Asked if he was happy with Balotelli’s performance against Besiktas, he added: “No, not really, no.
Han er stadig ikke en spiller, jeg tør stole på, og som jeg har tiltro til kan blive en absolut profil for os. Men det falder selvfølgelig tilbage på dem, der hentede ham. Og det var ganske givet ikke Rodgers.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Det er noget lort at lukke ud. Hvorfor skal det IGEN gå udover Balotelli? Hvorfor får Lambert ikke kritik? Borini? Lovren? Lallana? Spillere han selv har investeret i. Jeg synes ærligt talt, at det er pisse irriterende, at Rodgers igen går efter Balotelli. Decideret mundlort han lukker ud, når hans egne indkøb har skuffet mindst ligeså meget som Balotelli.
Liverpool Football Klopp
LFC-Aaby skrev:Var Balotelli ved at komme i gear efter 2 mål og 1 assist i 3 kampe, senest med et flot indhop mod Besiktas? Ja, måske.
BR er og bliver aldrig rigtig god, til det med pressen.
Jeg er enig i, at Balotelli nok spillede sin bedste kamp for os imod Besiktas. Og derfor forstår jeg heller ikke kritikken.AndreasN skrev:Det er noget lort at lukke ud. Hvorfor skal det IGEN gå udover Balotelli? Hvorfor får Lambert ikke kritik? Borini? Lovren? Lallana? Spillere han selv har investeret i. Jeg synes ærligt talt, at det er pisse irriterende, at Rodgers igen går efter Balotelli. Decideret mundlort han lukker ud, når hans egne indkøb har skuffet mindst ligeså meget som Balotelli.
Men at kalde på, at Rodgers skal kritisere andre, hvoraf flere ikke engang spillede, synes jeg er mærkeligt. Og hverken Lamberts eller Borinis arbejdsindsats kan man sætte en finger på, hvilket er det område han kritiserer Balo på. Og scoringsgennemsnittet for i hvert fald Lambert er vel også stadig bedre? Og hvis Balo nu lige har overgået det, så er det nok fordi, at det ikke er svært at score på et straffe.
Kloppite
Jeg siger heller ikke, at han skal kritisere de andre, men det er utroligt, at han gang på gang er efter Balotelli, der har udrettet mindst ligeså meget, som de andre. Og så er jeg bare ikke enig i, at Lambert arbejder hårdere end Balotelli. Tværtimod synes jeg Balotelli arbejder endnu hårdere end han gør. For mig er kritikken ikke bare malplaceret - den er simpelthen ikke sand. Jeg ville være godt og grundig træt af at være her, hvis jeg Balotelli.
Liverpool Football Klopp
Jeg tror, at Rodgers godt ved, hvordan han skal få Balotelli til at yde, det han skal her i klubben. Det kan være, det virker med at få lidt presse på sine udtalelser i Balotelli's tilfælde ?texy skrev:Jeg er enig i, at Balotelli nok spillede sin bedste kamp for os imod Besiktas. Og derfor forstår jeg heller ikke kritikken.AndreasN skrev:Det er noget lort at lukke ud. Hvorfor skal det IGEN gå udover Balotelli? Hvorfor får Lambert ikke kritik? Borini? Lovren? Lallana? Spillere han selv har investeret i. Jeg synes ærligt talt, at det er pisse irriterende, at Rodgers igen går efter Balotelli. Decideret mundlort han lukker ud, når hans egne indkøb har skuffet mindst ligeså meget som Balotelli.
Men at kalde på, at Rodgers skal kritisere andre, hvoraf flere ikke engang spillede, synes jeg er mærkeligt. Og hverken Lamberts eller Borinis arbejdsindsats kan man sætte en finger på, hvilket er det område han kritiserer Balo på. Og scoringsgennemsnittet for i hvert fald Lambert er vel også stadig bedre? Og hvis Balo nu lige har overgået det, så er det nok fordi, at det ikke er svært at score på et straffe.
Man kan jo se, at han løber mere og presser mere, men Rodgers forlanger en endnu større indsats. Balotelli skal ikke være i tvivl om, hvad der kræves for at få en startplads, og hvis det blot kræver mere løbearbejde, så er det jo ingenting.
Jeg finder også Rodgers' udtalelse tåbelig, men han siger så meget fis, at det ikke rigtig længere kan overraske.
Og så spillede Balotelli da også væsentligt bedre mod Crystal Palace, end han gjorde mod Besiktas.
Og så spillede Balotelli da også væsentligt bedre mod Crystal Palace, end han gjorde mod Besiktas.
Jeg kan ikke tolke Rodgers kritik af Balotellis arbejdsindsats som andet end et forsøg på at motivere ham. Om det ser specielt kønt ud eller er TLW, er der med rette delte meninger om. Det eneste jeg kan konstatere er, at Balotelli i hvert fald har forbedret sig, efter Rodgers sidst kritiserede ham for ikke at arbejde hårdt nok. Måske er det bare en omvendt "special treatment", der skal til, for at få Balotelli til at præstere?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Han forsøger at motiverer ham, det er da logisk. Rodgers bruger medierne til hans egen fordel, sur Alex gjorde det samme. Rodgers har fat i den lange ende, han ved at Liverpool måske er Balo's sidste chance i en storklub. Balo ved det også, så Rodgers skubber lidt til ham, og sidste gang havde Rodgers jo succes. Derfor bruger han samme opskrift. Så det er ikke helt fis, som du så velartikuleret benævner det.AJ skrev:Jeg finder også Rodgers' udtalelse tåbelig, men han siger så meget fis, at det ikke rigtig længere kan overraske.
Præcis, der skrives jo også, at i andre lande og klubber, er det måske fint at skrue lidt ned, når du har scoret et mål, men det er bare ikke nok hos os, hvilket jeg er helt enig i.Hr. Drejer skrev:Han forsøger at motiverer ham, det er da logisk. Rodgers bruger medierne til hans egen fordel, sur Alex gjorde det samme. Rodgers har fat i den lange ende, han ved at Liverpool måske er Balo's sidste chance i en storklub. Balo ved det også, så Rodgers skubber lidt til ham, og sidste gang havde Rodgers jo succes. Derfor bruger han samme opskrift. Så det er ikke helt fis, som du så velartikuleret benævner det.AJ skrev:Jeg finder også Rodgers' udtalelse tåbelig, men han siger så meget fis, at det ikke rigtig længere kan overraske.
Der er ingen, der har fri, før dommerens sidste fløjt, og Balotelli skal naturligvis vide, at der stadig kræves mere af ham, selvom han nærmer sig et fornuftigt niveau.
Balotelli skal nok have tingene serveret på en anden måde end så mange andre, og det tror jeg, at Rodgers er bevist om.