Ponzac skrev:@Jesper
Du har været negativ om Balotelli fra dag 1, så du har set dig sur på Balotelli og det syntes jeg bare du skal blive ved med.
Lad os andre om at støtte Liverpool's spillere
Jeg diskuterer sagen og det vil jeg ikke have skudt i skoen. Nuvel, jeg synes det er et elendigt køb, men det handler først og fremmest at han ikke passer ind.
Og jeg synes han har vist uendeligt lidt, men det er da ikke det samme som at føre hetz (set sig sur på).
Et eller andet sted synes jeg bare, at det er lidt lavt at føre den slags beskyldninger frem, i stedet for at diskutere sagen.
Du har selvfølgelig ret til at have din holdning og man behøver bestemt ikke at blive enig. Det der irriterer mig, det er fordi det er Mario, så må man åbenbart ikke diskutere ham på lige fod med alle andre, for alle er jo altid efter ham.
Pointen er, at jeg havde haft præcis den samme holdning til en lignende situation, hvis det havde været en anden spiller.
Jeg forlanger topprofessionalisme af spillerne, for det synes jeg man godt kan forlange af spillere, der er så profilerede og med jobs, der er så velbetalte og som jeg indirekte betaler for.