Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 13. jan, 2015 22:17

Reina var ligeså dårlig, som Mignolet er nu, da vi solgte ham. Vores målmandstræner John Achterberg (noget i den stil...) må man kunne stille spørgsmålstegn ved. Først en decideret deroute fra Reina - der vel i øvrigt også kraftigt ønskede sin tidligere målmandstræner til klubben - og nu Mignolet. Begge målmænd, der har haft et sindssygt højt niveau, men i hans tid begge er styrtdykket. Måske John Achterberg er grunden til, at Reina ønskede sig sin gamle målmandstræner? Rodgers har forresten været ude og rose Achterberg...
Liverpool Football Klopp

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 13. jan, 2015 22:27

AndreasN skrev:Reina var ligeså dårlig, som Mignolet er nu, da vi solgte ham. Vores målmandstræner John Achterberg (noget i den stil...) må man kunne stille spørgsmålstegn ved. Først en decideret deroute fra Reina - der vel i øvrigt også kraftigt ønskede sin tidligere målmandstræner til klubben - og nu Mignolet. Begge målmænd, der har haft et sindssygt højt niveau, men i hans tid begge er styrtdykket. Måske John Achterberg er grunden til, at Reina ønskede sig sin gamle målmandstræner? Rodgers har forresten været ude og rose Achterberg...
KUnne godt være, at man skulle kigge sig om efter en ny målmandstræner - om ikke andet så bare for forandringens skyld. Lægger ikke det store i, at Rodgers har været ude og rose Achterberg. Hvem roser den mand ikke?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 13. jan, 2015 22:45

Surf skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
Surf skrev:Det handler jo overhoved ikke om tabermentalitet. Det er en deskriptiv artikel om, hvordan det hænger sammen i toppen af PL. At den så har en konklusion der strider i mod mange fans opfattelse af, hvad Liverpool er, er jo bare synd. Pointen er ikke, at vi ikke skal stile efter toppen - pointen er at vi ikke kan forvente at spille med om mesterskabet sæson efter sæson. Men vi skal selvfølgelig stadig gå efter at vinde hver eneste kamp.
Det ved folk, som læser artikler som den af Tomkins eller følger LFC tæt jo udmærket godt allerede, historikken vidner jo ikke ligefrem om, at vi altid kæmper med om mesterskabet. Så jeg fristes altså næsten til at sige tak for at fortælle det åbenlyse.

Jeg stiler efter, at vi kæmper med i toppen, men jeg forventer, at vi i det mindste kæmper med om CL. Der er forskel på at stile efter noget og at forvente noget, og det er også derfor, at jeg i mit tidligere indlæg bruger de valg af ord.

Pointen med artiklen, kan ikke være at fortælle os, vi ikke kan kæmpe om mesterskabet, for det ved vi godt. Pointen kan og bør derimod være at forklare, hvorfor vi ikke kan handel fra øverste hylde - At vi ikke kan vinde PL sæson efter sæson, er så bare et resultat af dette, men at fortælle os, vi ikke kan kæmpe med hvert år, det er åbenlyst for enhver. Og i så fald, det havde været pointen, så skulle artiklen været skrevet før sæsonen og ikke nu, hvor det står klart, at vi er ude af titelræset.
Hvis du fulgte lidt med her på forum i sommers ville du også vide, at der var en del lfc fans der mente, at vi burde spille med om mesterskabet igen.
Kan du fortænke dem i det? Jeg kan ikke. Men hvor i det der, står der, at de forventer, vi skal kunne spille med om mesterskabet sæson efter sæson?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 52

Indlæg af Stephan C » tirsdag, 13. jan, 2015 22:47

AndreasN skrev:Reina var ligeså dårlig, som Mignolet er nu, da vi solgte ham. Vores målmandstræner John Achterberg (noget i den stil...) må man kunne stille spørgsmålstegn ved. Først en decideret deroute fra Reina - der vel i øvrigt også kraftigt ønskede sin tidligere målmandstræner til klubben - og nu Mignolet. Begge målmænd, der har haft et sindssygt højt niveau, men i hans tid begge er styrtdykket. Måske John Achterberg er grunden til, at Reina ønskede sig sin gamle målmandstræner? Rodgers har forresten været ude og rose Achterberg...
Arhhh, Reina har aldrig været på samme lave niveau i flere kampe i træk. Mignolet er med længder den dårligste 1. målmand, som Liverpool har haft i mange mange år.
Reina havde problemer med spillet i luften i feltet, ja. Men han lavede sgu meget sjældent de samme åndsvage ting, som nærmeste er blevet Mignolet's varemærke..

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 13. jan, 2015 22:55

Jonathan skrev:Jeg synes det er ærgerligt, at vi, ikke bliver kædet mere sammen med Lacazette. For mig er han den perfekte angriber for vores hold lige nu. Han er hurtig, han har et godt skud, og han har målnæse. Nu hvor det ligner City henter Bony, har vi næsten ingen konkurence. Sidst jeg så var han vidst også topscorer i Ligue 1.
Sad lige og læste en artikel om Koeman, og faldt så lige over denne vurdering af Lacazette.

" Aulas believes the team's star attraction, Alexandre Lacazette, is a better player than Gareth Bale, claiming he is more focused and more determined under Fournier."

Det er godt nok store ord. Måske vi alligevel skulle prøve at sælge Aspas, Borini, Balotelli, Allen og Alberto og se om det kombineret med Johnsons og Gerrards snarlige afgang ikke kunne generere både lidt transfermønter og tilpas stor luft i lønbudgettet til at lokke manden fra Lyon - om ikke andet på en aftale i stil med Origi, hvor han så først kommer til sommer. For en spiller, der er bedre end Bale, kunne vi vist godt bruge i Liverpool.

Koeman-artiklen: http://www.espnfc.com/barclays-premier- ... rory-smith
Kloppite

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » onsdag, 14. jan, 2015 01:13

texy skrev:
Jonathan skrev:Jeg synes det er ærgerligt, at vi, ikke bliver kædet mere sammen med Lacazette. For mig er han den perfekte angriber for vores hold lige nu. Han er hurtig, han har et godt skud, og han har målnæse. Nu hvor det ligner City henter Bony, har vi næsten ingen konkurence. Sidst jeg så var han vidst også topscorer i Ligue 1.
Sad lige og læste en artikel om Koeman, og faldt så lige over denne vurdering af Lacazette.

" Aulas believes the team's star attraction, Alexandre Lacazette, is a better player than Gareth Bale, claiming he is more focused and more determined under Fournier."

Det er godt nok store ord. Måske vi alligevel skulle prøve at sælge Aspas, Borini, Balotelli, Allen og Alberto og se om det kombineret med Johnsons og Gerrards snarlige afgang ikke kunne generere både lidt transfermønter og tilpas stor luft i lønbudgettet til at lokke manden fra Lyon - om ikke andet på en aftale i stil med Origi, hvor han så først kommer til sommer. For en spiller, der er bedre end Bale, kunne vi vist godt bruge i Liverpool.

Tøhø... Syntes det er en god joke at skille os af med 7 spillere og erstatee dem kun med 1 :-)
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » onsdag, 14. jan, 2015 01:41

Stephan C skrev:
Arhhh, Reina har aldrig været på samme lave niveau i flere kampe i træk. Mignolet er med længder den dårligste 1. målmand, som Liverpool har haft i mange mange år.
Reina havde problemer med spillet i luften i feltet, ja. Men han lavede sgu meget sjældent de samme åndsvage ting, som nærmeste er blevet Mignolet's varemærke..
Hvis jeg skulle vælge mellem de to i deres henholdsvis daværende og nuværende form, så havde jeg nok også valgt Reina. Mit største problem med ham var, at han ikke længere lavede afgørende redninger samtidigt med, at han kostede mål. Imø. hiver Mignolet stadig suveræne redninger op af hatten, men koster selvfølgelig også. Hvis ret skal være ret, så er det dog ved at være noget tid siden, at han decideret har kostet et mål - dog stadig et par aktioner, man kraftigt stiller spørgsmålstegn ved. Situationen hvor han lader den køre udover baglinjen ved jeg ikke engang, hvordan jeg skal beskrive.
Liverpool Football Klopp

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » onsdag, 14. jan, 2015 08:25

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 14. jan, 2015 09:06

Bellamy_fever skrev:
texy skrev:

Tøhø... Syntes det er en god joke at skille os af med 7 spillere og erstatee dem kun med 1 :-)
Jamen, det er helt bevidst og mit klare ønske - selvom jeg nu kun mente, at man erstattede 5 med 1, mens de to sidste må forventes at have så høje lønninger, at deres erstatninger ikke bare overtager dem. I hvert fald ikke johnsons erstatning.

Jeg har i laaaang tid agiteret for, at vi skal købe færre, men bedre, dyrere og højere lønnede spillere og så supplere op med akademispillere (da vi ikke har samme økonomi som Man Utd, Man City, Chelsea og Arsenal). Det var en anden af de ting, der irriterede mig ved Tomkins' frifindelse af FSG's transferstrategi. Han kunne ikke se, at der faktisk findes en løsning, hvor vi køber en dyr spiller.

Og lige nu bidrager Aspas og Alberto bestemt intet, da de er udlejede. Og jeg vil vove den påstand, at en ny angriber i stil med Lacazette ville kunne bidgrage mere, end hvad Balotelli og Borini samlet har gjort. Derudover er Allen i mine øjne mest af alt fyld, selvom han arbejder godt, når han er på banen. Jeg vil være klar på at give en spiller som Rositter hans spilletid.

Så selvom det kan se tosset ud at foreslå at skifte 5 spillere ud med en enkelt, så har jeg længe ment, at vi betaler for en masse unødvendigt fyld. Truppen kan i mine øjne godt trimmes og samtidig blive stærkere.
Kloppite

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » onsdag, 14. jan, 2015 09:44

Skovdal skrev:http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -rebel-8m/

Hvad siger vi til den?
Nogle vil måske mene at det er en lottoseddel, men til "kun" 77 mill. er det bestemt værd at overveje.

Ballotelli kostede mere og var også lotto, så BR tør godt. Lavezzi er 29/30 og har stadig nogle gode år tilbage i sig og efter min menig knap så lotto præget som balotelli var/er. Tror godt han kunne blomstre på et hold hvor han bliver mere stjerne end i PSG (vores Sanchez?)

Hvis de 77 mill. holder syntes jeg man skal prøve.

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 14. jan, 2015 09:58

JudgeArdaStudge skrev:
Surf skrev: Hvis du fulgte lidt med her på forum i sommers ville du også vide, at der var en del lfc fans der mente, at vi burde spille med om mesterskabet igen.
Kan du fortænke dem i det? Jeg kan ikke. Men hvor i det der, står der, at de forventer, vi skal kunne spille med om mesterskabet sæson efter sæson?
Ja, det kan man da. Det er jo netop det billede, artiklen forsøger at gøre op med. Det er ordkløveri nu, men hvis man mener at vi burde spille med om mesterskabet igen - og dermed blev skuffet da vi ret hurtigt var ude af den kamp - så er der tale om en forventning. Jeg læste masser af indlæg her inde fra folk, der forventede at vi igen ville spille med om mesterskabet.

I øvrigt var mit oprindelige indlæg jo ikke et forsøg på at fortælle det åbenlyse, men et indspark til en debat om hvorvidt Tomkins artikel var et udtryk for tabermentalitet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 14. jan, 2015 13:10

Lavezzei til 8 mio pund er da klart et ja tak, selvom det er et sats af dimensioner. Ser ham som god kontra spiller, og med en del rutine i hans Napoli og PSG tider.
http://www.whoscored.com/Players/16844/ ... el-Lavezzi

Stats hedder ca 200 aktioner på banen, 46 mål , 35 Assists, & 13 MoMs.
Selvfølgelig 'et sats', at Lavezzi ikke har prøvet Premier League før, dog en robust fyr - som jeg i tvivl om har speeden og styrken til at fuldende det til ende, hvis et skifte til Liverpool kommer under opsejling. Mit bud er et ja tak, og der skal skippes væk med enten Lambert eller/og Borini :music:
You'r Never Walk Alone. ///

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 14. jan, 2015 17:35

Skovdal skrev:http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -rebel-8m/

Hvad siger vi til den?
Til den pris siger jeg ja tak. Men jeg siger samtidig, at der med al sandsynlighed ikke er noget i historien.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 14. jan, 2015 17:51

Med google translate læser jeg nu ikke selv hans udtalelser som, at vi har spurgt på ham. Men hvad ved jeg.

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » onsdag, 14. jan, 2015 20:57

Ville det ikke være optimalt at få Pjanic - eller en anden såkaldt afløser til Stevie - ind i januar, så han kan spilles ind på holdet inden han overtager dirigentstokken på midtbanen?

Derudover.
Lavezzi for £7-£8 mio. Ja tak!
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Besvar