Dagens Kampe
- Bellamy_fever
Re: Dagens Kampe
aaah'.. SÅ kan man læne sig tilbage og se bold i ro og mag med ens eget på det tørre (LFC med 3 point for denne weekend)
altid rarest at se de andre kampe når man selv har vundet.
altid rarest at se de andre kampe når man selv har vundet.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
- JudgeArdaStudge
Carroll kan sgu lidt endnu. 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Bellamy_fever
er flad af grin over ham den gamle hæse (Scousser? right) der går amok på atkinson...
"Often in error, never en doubt!"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Lidt?? Synes da nærmest at han scorer i hver anden kamp...JudgeArdaStudge skrev:Carroll kan sgu lidt endnu.
Men jeg under ham det. Han passede ikke ind på vores hold, men jeg kan nu godt lide den store mand ...

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Jeg under ham (Carroll) det bestemt også, men nu kæmpede jeg jo også en indædt kamp for at forsvare ham, da han bar vores røde trøje. Synd og skam, at han ikke fungerede i vores spillesystem.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
ENDELIG en kamp, hvor Spurs ikke får røvrendt sig til en heldig sejr.
Tak Palace!
Tak Palace!

Fantastiske resultater for os idag, lad os håbe på en uafgjort mellem Southampton vs Man Utd imorgen. Så er weekenden komplet og vi har for en gangs skyld udnyttet de andre holds fejl!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Sledgehammer
Ikke nogen dårlig runde set med LFC CL briller
Pointtab til WHU, Spurs allerede i dag - jaja og City, men dem kan vi umuligt indhente - og i morgen kommer SCum og/eller Soton til at gøre det samme. Vi er altså på trods af en i lange perioder miserabel sæson kun 4-5 points fra de magiske pladser, vores hold og vores spil hænger bedre og bedre sammen, om lidt kommer Daniel Sturridge tilbage ... Der er ingen grund til at begrave den her sæson endnu 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Skal vi ikke være frække og håbe på at Stoke basker Arsenal også?thefugle skrev:Fantastiske resultater for os idag, lad os håbe på en uafgjort mellem Southampton vs Man Utd imorgen. Så er weekenden komplet og vi har for en gangs skyld udnyttet de andre holds fejl!

Jo dem havde jeg lige glemtRedRedRed skrev:Skal vi ikke være frække og håbe på at Stoke basker Arsenal også?thefugle skrev:Fantastiske resultater for os idag, lad os håbe på en uafgjort mellem Southampton vs Man Utd imorgen. Så er weekenden komplet og vi har for en gangs skyld udnyttet de andre holds fejl!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Sledgehammer
Vi kan vist også godt glemme at Stoke får noget med hjem, ser det ud til...thefugle skrev:Jo dem havde jeg lige glemtRedRedRed skrev:Skal vi ikke være frække og håbe på at Stoke basker Arsenal også?thefugle skrev:Fantastiske resultater for os idag, lad os håbe på en uafgjort mellem Southampton vs Man Utd imorgen. Så er weekenden komplet og vi har for en gangs skyld udnyttet de andre holds fejl!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
Ærgre mig stadig over at Sanchez valgte den forkerte klub. Han ville have været perfekt for os.
Den eneste forskel på os og Arsenal er simpelthen bare Sanchez. Hold kæft, hvor er han god. En skam han hellere ville til London.
Liverpool Football Klopp
Rettede den lige for digAndreasN skrev:Den eneste forskel på os og Arsenal er simpelthen bare Sanchez. Hold kæft, hvor er han god. En skam hans kone hellere ville til London.

Desuden køber jeg ikke en skid den med at det var byen der afgjorde det.