Jeg synes slet ikke, at det er at strække den. Ingen spiller har bolden så tæt ved sine fødder, når han dribler. Det skulle da lige være Messi.Hr. Drejer skrev:Ahhh, det er vist liiiige at strække den.AJ skrev:Hazard har i de sidste to kampe (hvori Chelsea kun har fået ét point...) leveret på et helt vildt niveau. Verdens bedste dribler!
Jeg synes jeg har set vildere driblinger af både Neymar og Ronaldo.
Jeg ved ikke, hvad du mener med det andet. Det kan da godt være, at de har lavet driblinger, der er vildere, men gør dem da ikke til bedre driblere. Jagielka er jo heller ikke verdens bedste skytte bare fordi han har lavet et vildt langskudsmål (sat på spidsen).
Derudover synes jeg ikke, at Neymar er så god en dribler igen. Han laver nogle spektakulære ting, men hans teknik er faktisk ikke så vild igen. Bolden kan godt ryge fra ham. Synes slet ikke, at man kan sætte hans boldføling i kategori med fx Hazard, Iniesta e.l.
Ronaldo kan jeg bedre gå med til. Han er en god dribler, men lever i højere grad end Hazard af at lave lange træk, som han så løber op. Hazard løber for det meste tæt op ad sin modstander.