Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Dagens Kampe

Indlæg af DAGGER! » søndag, 28. dec, 2014 13:54

Utroligt at der ikke er kommet mål på White Hart Lane, men alligevel et par fantastiske redninger af LLioris.
Spår alligevel at Kane og Eriksen tryller i 2. h og får endnu en sejr til Spurs.
Når man ikke kan scorer i sin bedste periode(United bedst i 1.h, tænker jeg på), så bliver det som regel straffet promte.... ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 28. dec, 2014 14:18

Det er simpelthen ufatteligt som van persie bare konstant kan snakke sig ud af de vildeste tacklinger. Han burde have min et par røde kort pr sæson og at hav af gule, men nærmest uanset hvad han laver så slipper han.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 28. dec, 2014 14:21

Jeg synes heldigvis ikke, at den var så slem, som den først så ud, men hvordan han slipper for gult, når han i fuld fart bevidst tromler ind i Verthongen forstår jeg ikke. Og så er det jo bare grimt, hvordan han med det samme opsøger dommeren og er hans bedste ven.

Hvad er der desuden sket med Falcao? Har han altid spillet så dårligt, men alligevel formået at lave mange mål eller hvordan? Det er godt nok ikke meget, der lykkes for ham.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 28. dec, 2014 14:28

AndreasN skrev:Jeg synes heldigvis ikke, at den var så slem, som den først så ud, men hvordan han slipper for gult, når han i fuld fart bevidst tromler ind i Verthongen forstår jeg ikke. Og så er det jo bare grimt, hvordan han med det samme opsøger dommeren og er hans bedste ven.

Hvad er der desuden sket med Falcao? Har han altid spillet så dårligt, men alligevel formået at lave mange mål eller hvordan? Det er godt nok ikke meget, der lykkes for ham.
Nej den var ikke så slem igen men gult havde ikke været overdrevet.

Han er en uhørt svinsk spiller synes jeg. Vanvittig usympatisk at se på.

Falcao er bare ikke kommet igang efter sin skade tror jeg. Og så er han afslutter i verdensklasse og ikke så meget andet.

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 28. dec, 2014 14:47

Ej hvor jeg elsker Harry Kane's arbejdsiver. Han arbejder fandme som en hest, for holdet.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 28. dec, 2014 14:51

Dagens første rigtig gode resultat for os.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 28. dec, 2014 14:56

Helt perfekt resultat mellem Spurs og scum. Så skal WH og Arse også ende uafgjort mens Chelsea og City skal vinde sikkert.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 28. dec, 2014 14:57

thefugle skrev:Ej hvor jeg elsker Harry Kane's arbejdsiver. Han arbejder fandme som en hest, for holdet.
Han går en stor karriere i møde. Jeg er ret imponeret af ham må jeg sige. Teknisk, taktisk og fysisk god samtidig med han scorer mål jævnligt.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 28. dec, 2014 15:54

Hvor er Hazard bare god. Ham gad jeg gerne se i den røde trøje.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 28. dec, 2014 16:03

AndreasN skrev:Dagens første rigtig gode resultat for os.
.

Ja, på kort sigt et perfekt resultat for os. Jeg kan dog ikke lade være med på den længere bane at være lidt bekymret ift Scum; de lader til at have fået nogenlunde styr på deres defensiv, og deres offensive firepower kan der desværre ikke herske tvivl om. M.a.o., tror ikke vi længere skal gøre os håb om at hold som Leicester scorer 5 mål mod dem eller at de taber hjemme til Swansea. I denne sæson når de forhåbentlig/sandsynligvis ikke for alvor at true City og Chelsea, men næste år bliver de desværre rigtigt farlige :(

Fantastisk scoring af Hazard i øvrigt :clap:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. dec, 2014 16:04

Hr. Drejer skrev:Hvor er Hazard bare god.
Men målet var mest af alt dårligt forsvarsspil - Især fra ham, der passer ham op efter, at den første er hoppet på hans skudfinte.
Amatøragtigt og så på det niveau.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 28. dec, 2014 16:09

JudgeArdaStudge skrev:
Hr. Drejer skrev:Hvor er Hazard bare god.
Men målet var mest af alt dårligt forsvarsspil - Især fra ham, der passer ham op efter, at den første er hoppet på hans skudfinte.
Amatøragtigt og så på det niveau.
Man kunne også vælge at anerkende Hazard's niveau

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. dec, 2014 16:27

Jeg skriver jo "Men målet...", eftersom, at Hr. Drejer skriver "Hvor er Hazard bare god".

Der er intet deri, som indikerer, at jeg ikke anerkender Hazard som fodboldspiller, tværtimod indikerer Men'et faktisk mere, at jeg er enig med Hr. Drejers statement, men at jeg ikke synes, hans mål er et incitament på det.

Men hvis du har behov for at selvtolke på den måde, så fred være med det.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 28. dec, 2014 16:36

Det gode angrebsspil fra Hazard overskygger klart det dårlige forsvarsspil du kunne se. Amatøragtigt? Niks

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 28. dec, 2014 17:59

Vildt at City smider en 2-0 føring mod burnley. Og pisse irriterende at Arse endnu engang henter en smal/ufortjent sejr

Besvar