Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Det mest presserende her til januar må være en målmand og en angriber, hvor jeg virkelig håber på Cech (køb/leje) og en angriber, som kunne være Lacazette eller måske Lavezzi, selvom jeg ikke synes, han scorer nok (måske fordi han bruges mest som kant ?)
Muriel tales der ikke så meget om mere ift at rygtes til os, så det er han nok ikke.
Til sommer synes jeg godt, at man kan kigge på vores midtbane, hvor vi kan forbedres markant ift Lucas, Stevie og Allen.
Stevie kunne for min skyld godt rykkes ned som højre back, hvor han startede senior karrieren så vidt, jeg husker.
Lucas kunne godt slås med Can om den defensive midt, men hvis ikke Can har niveau til at tage pladsen, så burde vi finde en erstatter for Lucas, som kan direkte på holdet.
Allen er en OK spiller, men han er altså ikke helt oppe blandt de rigtig gode imo. Vidal, Arda og måske en Delph, som jeg tidligere har været fortaler for ville løfte os meget.
Der er meget mere drive, power og offensive tiltage i Delph ift Allen, og han er vist ikke så dyr med forudstående kontraktudløb, hvor vi sikkert godt kan få en pæn sjat for både Lucas og Allen.
Lallana foretrækker også at spille mere centralt, end han gør nu. Jeg ved så ikke, om han mener 10er centralt eller mere box-box centralt ?
Kan nogle beskrive Vlaar, da det nævnes at vi går efter en dobbelt deal med Delph og Vlaar ?
Jeg så ham lidt under VM men ellers ikke meget.
Muriel tales der ikke så meget om mere ift at rygtes til os, så det er han nok ikke.
Til sommer synes jeg godt, at man kan kigge på vores midtbane, hvor vi kan forbedres markant ift Lucas, Stevie og Allen.
Stevie kunne for min skyld godt rykkes ned som højre back, hvor han startede senior karrieren så vidt, jeg husker.
Lucas kunne godt slås med Can om den defensive midt, men hvis ikke Can har niveau til at tage pladsen, så burde vi finde en erstatter for Lucas, som kan direkte på holdet.
Allen er en OK spiller, men han er altså ikke helt oppe blandt de rigtig gode imo. Vidal, Arda og måske en Delph, som jeg tidligere har været fortaler for ville løfte os meget.
Der er meget mere drive, power og offensive tiltage i Delph ift Allen, og han er vist ikke så dyr med forudstående kontraktudløb, hvor vi sikkert godt kan få en pæn sjat for både Lucas og Allen.
Lallana foretrækker også at spille mere centralt, end han gør nu. Jeg ved så ikke, om han mener 10er centralt eller mere box-box centralt ?
Kan nogle beskrive Vlaar, da det nævnes at vi går efter en dobbelt deal med Delph og Vlaar ?
Jeg så ham lidt under VM men ellers ikke meget.
-
- Alder: 37
Vlaar er en dygtig midterforsvarer, men han er meget tung, og tror ikke, han ville give os noget, vi ikke allerede har i Sakho, Lovren, Skrtel. Jeg har svært ved at se, hvem vi skulle hente ind som midterforsvarer, som kunne forstærke os direkte - og jeg tror i virkeligheden, det bedste ville være, at arbejde intensivt med dem vi allerede har.
Ift. Cech er jeg fuldstændig enig med dig. I mine øjne ville han være noget nær det bedste indkøb, vi kunne gøre. Høj, høj klasse. 32 år og derfor en masse gode år i ham endnu.
Ift. Cech er jeg fuldstændig enig med dig. I mine øjne ville han være noget nær det bedste indkøb, vi kunne gøre. Høj, høj klasse. 32 år og derfor en masse gode år i ham endnu.
Vlaar og Delph er da dygtige spillere men ikke dygtige nok til at forstærke os. Vi skal kigge efter helt andre og bedre spillere. Kan vi ikke få det, så er det bedre at spare pengene.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Helt enig med Emmy.
Glem nu alt om de der unge udviklingsspillere og hent noget kvalitet eller lad være med at købe noget overhodet.
Glem nu alt om de der unge udviklingsspillere og hent noget kvalitet eller lad være med at købe noget overhodet.
Jeg er enig omkring, at Vlaar er en tung spiller, og jeg kan heller ikke se ham gøre det bedre, end hvad vi har. Det eneste der kunne tale for ham var, hvis han er fuldstændig overlegen på dødbolde, og hvis han laver meget, meget få fejl ift opdækning, placering og boldomgang, og hvis han er taktisk meget stærk. Der kender jeg ham ikke godt nok.Emmy skrev:Vlaar og Delph er da dygtige spillere men ikke dygtige nok til at forstærke os. Vi skal kigge efter helt andre og bedre spillere. Kan vi ikke få det, så er det bedre at spare pengene.
Til gengæld synes jeg, at Delph er en rigtig stærk spiller, som løber utrolig meget (også uden bold), som løber i dybden, han er teknisk stærk osv.
Jeg mener, at Delph er stor opgradering ift Lucas og Allen, og Stevie kunne måske være medvirkende til at stabilisere forsvaret, hvis han blev rykket ned på højre back eller som del af et 3-mands forsvar ?
----------- Sterling ----- Sturridge ------------
------ Delph ----- Lallana ----- Hendo -------
--------------------- Can ----------------------
------ Sakho ----- Lovren ----- Stevie -------
-------------------- Cech ----------------------
Der kan naturligvis spilles på mange andre måder, når man også har: Markovic, Balotelli, Coutinho, Origi og Moreno, men disse spillere burde kunne levere en stabil defensiv, hvor alle er god for en præcis aflevering frem i banen, en løbestærk og teknisk god midtbane samt fart og finurligheder på toppen.
En gratis overgang af James Milner til os ville være fint og et bytte mellem Onazi og Borini ville ikke være så tosset. Så var der back up til midtbanen.
Med Lacazette ind her til januar og enten Lavezzi/Shaqiri/Konoplyanka ind til sommer, så begynder det at ligne noget, og de ser alle ud til at skulle koste ca. 15 mio. £.
Til salg spillere kunne være: Jones, Skrtel, Johnson, Coates, Lucas, Allen, Alberto, Assaidi, Aspas.
I EPL må man have 11 spillere på banenNiels K skrev:Jeg er enig omkring, at Vlaar er en tung spiller, og jeg kan heller ikke se ham gøre det bedre, end hvad vi har. Det eneste der kunne tale for ham var, hvis han er fuldstændig overlegen på dødbolde, og hvis han laver meget, meget få fejl ift opdækning, placering og boldomgang, og hvis han er taktisk meget stærk. Der kender jeg ham ikke godt nok.Emmy skrev:Vlaar og Delph er da dygtige spillere men ikke dygtige nok til at forstærke os. Vi skal kigge efter helt andre og bedre spillere. Kan vi ikke få det, så er det bedre at spare pengene.
Til gengæld synes jeg, at Delph er en rigtig stærk spiller, som løber utrolig meget (også uden bold), som løber i dybden, han er teknisk stærk osv.
Jeg mener, at Delph er stor opgradering ift Lucas og Allen, og Stevie kunne måske være medvirkende til at stabilisere forsvaret, hvis han blev rykket ned på højre back eller som del af et 3-mands forsvar ?
Der kan naturligvis spilles på mange andre måder, når man også har: Markovic, Balotelli, Coutinho, Origi og Moreno, men disse spillere burde kunne levere en stabil defensiv, hvor alle er god for en præcis aflevering frem i banen, en løbestærk og teknisk god midtbane samt fart og finurligheder på toppen.
En gratis overgang af James Milner til os ville være fint og et bytte mellem Onazi og Borini ville ikke være så tosset. Så var der back up til midtbanen.
Med Lacazette ind her til januar og enten Lavezzi/Shaqiri/Konoplyanka ind til sommer, så begynder det at ligne noget, og de ser alle ud til at skulle koste ca. 15 mio. £.
Til salg spillere kunne være: Jones, Skrtel, Johnson, Coates, Lucas, Allen, Alberto, Assaidi, Aspas.

Ponzac skrev:I EPL må man have 11 spillere på banenNiels K skrev:Jeg er enig omkring, at Vlaar er en tung spiller, og jeg kan heller ikke se ham gøre det bedre, end hvad vi har. Det eneste der kunne tale for ham var, hvis han er fuldstændig overlegen på dødbolde, og hvis han laver meget, meget få fejl ift opdækning, placering og boldomgang, og hvis han er taktisk meget stærk. Der kender jeg ham ikke godt nok.Emmy skrev:Vlaar og Delph er da dygtige spillere men ikke dygtige nok til at forstærke os. Vi skal kigge efter helt andre og bedre spillere. Kan vi ikke få det, så er det bedre at spare pengene.
------------------ Coutinho --------------------
Der kan naturligvis spilles på mange andre måder, når man også har: Markovic, Balotelli, Origi og Moreno, men disse spillere burde kunne levere en stabil defensiv, hvor alle er god for en præcis aflevering frem i banen, en løbestærk og teknisk god midtbane samt fart og finurligheder på toppen.
Til salg spillere kunne være: Jones, Skrtel, Johnson, Coates, Lucas, Allen, Alberto, Assaidi, Aspas.)

Jeg kunne sku godt tænke mig ham Lloris der!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Meget enig. En gåde at Spurs kunne få ham også til så fornuftig en pris. Hvis ikke Liverpool bød ind dengang er det besynderligt. Havde været et godt køb inden sæsonen, set hvad de og han ville have sagt til 25-30 mio. pund bud. Lige nu ligger sådan en transfer nok endnu længere væk end tidligere.thefugle skrev:Jeg kunne sku godt tænke mig ham Lloris der!
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
Hvem skal ind?
Byttehandler - dem tales og skrives der ofte om, men hvor ofte sker der egentlig byttehandler?
Spørger fordi vores italienske spillere er med i pressens byttekabaler.
Spørger fordi vores italienske spillere er med i pressens byttekabaler.
We need a new Fowler...
Jeg synes dælme ikke det er mange seriøse rygter der er her to dage inden markedet åbner. Godt nok sker der ikke så meget som om sommeren men det virker nærmest helt dødt. Mon ikke Arry dog er god for et dusin handler? 

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... ek/5377481
Det kunne være vi skulle holde lidt øje med de her den næste måned!??
Det kunne være vi skulle holde lidt øje med de her den næste måned!??
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
Jeg vil sige ja tak selv om han nærmer sig de 30. Link : http://metro.co.uk/2014/12/30/liverpool ... n-5003918/?
Liverpool could snap up a bargain in the January sales with an £8m move for Paris Saint-Germain’s Ezequiel Lavezzi, according to reports.
The Reds, along with Tottenham and Inter Milan, have been linked with the Argentine international amid reports he is not to be offered a new contract by the French champions.
PSG boss Laurent Blanc is said to be ready to listen to offers in the coming transfer window, in a bid to receive a reasonable fee for the 29-year-old before his contract expires.
And despite reports last week stating a fee of around £16m would be enough to secure a deal, it appears PSG have drastically lowered their demands, according to the Daily Express.
Liverpool could snap up a bargain in the January sales with an £8m move for Paris Saint-Germain’s Ezequiel Lavezzi, according to reports.
The Reds, along with Tottenham and Inter Milan, have been linked with the Argentine international amid reports he is not to be offered a new contract by the French champions.
PSG boss Laurent Blanc is said to be ready to listen to offers in the coming transfer window, in a bid to receive a reasonable fee for the 29-year-old before his contract expires.
And despite reports last week stating a fee of around £16m would be enough to secure a deal, it appears PSG have drastically lowered their demands, according to the Daily Express.
Lavezzi er en no-brainer til den pris. Han vil passe fint ind.
Det lyder for godt til at være sandt.Emmy skrev:Lavezzi er en no-brainer til den pris. Han vil passe fint ind.
Men mon ikke enhver spiller, der kommer fra PSG også har en gigantisk løn, som de gerne vil have matchet?
Kloppite