Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 17. dec, 2014 12:49

Hvad med ham her: http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_ ... ld/5357736

Bare for sjov, men hans Daniel Wass-spark er sgu imponerende!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » onsdag, 17. dec, 2014 14:24

LFC-Aaby skrev:Nu kommer der måske et indlæg som ikke er specielt populært, men jeg har tænkt på en ting.
Hvorfor henter vi ikke en asiatisk spiller? Son i HSV er en ret god fodboldspiller ovenikøbet. Jeg har bare tit tænkt på hvorfor topklubber ikke henter en billig japansk eller kinesisk landsholdsspiller. Der ville jo ligge vanvittigt mange penge i merchandise. Tror nemt der kunne indtjenes 150-200 mio. Sportsligt vil det selvfølgelig være latterligt at hente en spiller derfra, men økonomisk kunne det give en hel del. Og Son er altså en ret fornuftig spiller, som vil give mening sportsligt.
Altså et Wolfburg indkøb ala Xizhe Zhang , hans præsentation blev fulgt af 40 mill. kinesere og de skal også have en trøje hver.

Køber bare 10 mill af dem en officiel trøje til 500 kr. = omsætning 5.000.000.000. Ved ikke hvad fortjenesten er, men det er nok ret høj.
Jo det er en god ide rent kr. øre mæssigt.

Han behøver jo ikke at spille så meget

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 17. dec, 2014 15:18

FC Basels Fabian Frei udtaler, at han ville overveje et skifte, hvis Liverpool viste interesse for ham efter, at en fan bad Frei bliver i Liverpool efter Basel-kampen og erstatte Gerrard, hvortil Frei grinende svarede, at det måtte han jo så sige videre til ledelsen. Dertil spurgte journalisten, som Frei fortalte historien til, så:
Blick.ch skrev:Und was, wenn Liverpool in der Winterpause anklopft und Ihnen einen Fünfjahresvertrag offeriert?

Ich glaube ehrlich gesagt nicht, dass das passieren wird, ich kann das schon einschätzen. Wenn ein Angebot kommen sollte, überlege ich mir das, aber ich bin grundsätzlich skeptisch gegenüber einem Transfer im Winter.
Med den smule tysk, jeg har med i bagagen fra gymnasiet, så bliver Frei spurgt om, at hvis Liverpool kom med et 5-årigt kontrakttilbud til vinter, hvad så? Hvortil Frei svarer, at han ikke tror, det sker, men at han vil overveje det, hvis tilbudet kommer. Han afrunder så også med at sige, at han dog generelt er skeptisk overfor januartransfers, hvilket han begrunder efterfølgende i det fulde interview, som I kan finde her:

http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... 46897.html

Det er forfriskende at høre spillere tale sig så åbensindet, både til fans og journalister.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 17. dec, 2014 18:17

JudgeArdaStudge skrev:FC Basels Fabian Frei udtaler, at han ville overveje et skifte, hvis Liverpool viste interesse for ham efter, at en fan bad Frei bliver i Liverpool efter Basel-kampen og erstatte Gerrard, hvortil Frei grinende svarede, at det måtte han jo så sige videre til ledelsen. Dertil spurgte journalisten, som Frei fortalte historien til, så:
Blick.ch skrev:Und was, wenn Liverpool in der Winterpause anklopft und Ihnen einen Fünfjahresvertrag offeriert?

Ich glaube ehrlich gesagt nicht, dass das passieren wird, ich kann das schon einschätzen. Wenn ein Angebot kommen sollte, überlege ich mir das, aber ich bin grundsätzlich skeptisch gegenüber einem Transfer im Winter.
Med den smule tysk, jeg har med i bagagen fra gymnasiet, så bliver Frei spurgt om, at hvis Liverpool kom med et 5-årigt kontrakttilbud til vinter, hvad så? Hvortil Frei svarer, at han ikke tror, det sker, men at han vil overveje det, hvis tilbudet kommer. Han afrunder så også med at sige, at han dog generelt er skeptisk overfor januartransfers, hvilket han begrunder efterfølgende i det fulde interview, som I kan finde her:

http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... 46897.html

Det er forfriskende at høre spillere tale sig så åbensindet, både til fans og journalister.
Er der en pointe, du glemte at skrive? Udover at du synes, det er forfriskende... Vil bestemt ikke have ham til klubben.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 17. dec, 2014 18:42

Pointe?

Det er en rygtetråd og når en spiller selv pusten til ilden, så er det værd at lægge mærke til, i min optik, frem for blot al den mediespin, der forekommer en mas nærmest året rundt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 17. dec, 2014 20:47

JudgeArdaStudge skrev:Pointe?

Det er en rygtetråd og når en spiller selv pusten til ilden, så er det værd at lægge mærke til, i min optik, frem for blot al den mediespin, der forekommer en mas nærmest året rundt.
Puster til ilden? Han bliver spurgt, om han kunne se sig selv spille for LFC, og han svarer ja. Lige som 99 ud af 100 spillere nok ville svare. Det er jo ikke et rygte. Det er en konstatering. Hvis jeg spørger Anders Jochumsen, om han vil spille i LFC, og han siger ja, er det så også et rygte?

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 17. dec, 2014 21:49

Jesper skrev:Hvad med ham her: http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_ ... ld/5357736

Apropos Wass, så passer han godt ind i den måde vi spiller imod Bournemouth i aften. Wingback i en 3-4-3 er vel nærmest en optimal position for ham.

Jeg byttede i hvert fald gerne Johnson for Wass.
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 17. dec, 2014 22:58

@ aggerdo:

De fleste spillere udtaler sig ikke om den slags. Jeg skal ikke kunne sige, hvad Jochumsen gør, men de fleste spillere, har enten, eller giver sig selv mundkurv på. 99 ud af 100 spillere siger, at de er glade for at være i den klub de er og ikke vil kommentere yderligere på det.

Er du snart færdig med at gå op i petitesser? Du kunne jo eventuelt selv bidrage med noget - andet end negativitet selvfølgelig, for der kan de færreste følge med dig. Det må jeg give dig. :army7:

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » torsdag, 18. dec, 2014 14:43

texy skrev:
Jesper skrev:Hvad med ham her: http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_ ... ld/5357736

Apropos Wass, så passer han godt ind i den måde vi spiller imod Bournemouth i aften. Wingback i en 3-4-3 er vel nærmest en optimal position for ham.

Jeg byttede i hvert fald gerne Johnson for Wass.
Spændende tanke med en spiller der ikke er en del dk's landshold mod en etableret PL spiller på et hold der blev nr 2, engelsk landsholdsspiller. En af årsagerne til at fodbold er spændende, er altså at vi ser så forskelligt på spillere.

Jeg vil dog ikke bytte pt. Det skyldes at jeg ikke har set wass nok til at være sikker på det er et godt bytte. De spiller heller ikke samme plads, medmindre at vi spiller 3-4-2-1 / 3-5-2.
We need a new Fowler...

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 18. dec, 2014 18:08

JudgeArdaStudge skrev:@ aggerdo:

De fleste spillere udtaler sig ikke om den slags. Jeg skal ikke kunne sige, hvad Jochumsen gør, men de fleste spillere, har enten, eller giver sig selv mundkurv på. 99 ud af 100 spillere siger, at de er glade for at være i den klub de er og ikke vil kommentere yderligere på det.

Er du snart færdig med at gå op i petitesser? Du kunne jo eventuelt selv bidrage med noget - andet end negativitet selvfølgelig, for der kan de færreste følge med dig. Det må jeg give dig. :army7:
Der er ellers også så meget at juble over. Både en midterplacering i PL og en flot tredjeplads i en benhård CL-pulje. Dertil må man ikke glemme alle de dygtige spillere, vi fik hentet ind til billige penge i sommerens transfervindue.

Der er vel nu, en standard Liverpool-fan ville trække historiekortet.

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 18. dec, 2014 20:14

Aggerdoo skrev:

Der er ellers også så meget at juble over. Både en midterplacering i PL og en flot tredjeplads i en benhård CL-pulje. Dertil må man ikke glemme alle de dygtige spillere, vi fik hentet ind til billige penge i sommerens transfervindue.

Der er vel nu, en standard Liverpool-fan ville trække historiekortet.
Trækker standard-liverpool fans historie kortet? Er det ikke at generalisere rimelig meget.

Man kan vel heller ikke sige "midterplacering i PL" da sæsonen ikke er færdig?

Der er hentet rigtig dygtige spillere ind i sommers, de nye får bare altid skylden selvom hele holdet spiller dårligt. Nogle til lidt overpris, andre til en umiddelbar fair pris.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 18. dec, 2014 21:10

Hvad med ham Konoplyanka som vi ville have sidste januar? Han har 6 måneder tilbage af kontrakten og vil tydeligvis gerne til Liverpool stadigvæk. Ville han ikke være et interessant emne?

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 18. dec, 2014 22:08

ThunderZtorm skrev:Hvad med ham Konoplyanka som vi ville have sidste januar? Han har 6 måneder tilbage af kontrakten og vil tydeligvis gerne til Liverpool stadigvæk. Ville han ikke være et interessant emne?
Ikke hvis du spørger mig. Konoplyanka er den type spiller, der isoleret set laver flotte aktioner, men slet ikke besidder spilintelligensen til at vide, hvordan han drager bedst nytte af sine evner. Han har til tider svært ved at skille sig af med bolden, og lider i mine øjne af tunnelsyn, når han begynder at drible.

Ovenstående kan skyldes, at Konoplyanka føler han skal tage ansvar for Dnipro og Ukraine. Jeg er dog mere tilbøjelig til at tro, at han mangler den taktiske indsigt til at træffe de rette beslutninger. Og sådanne spillere har vi i mine øjne for mange af pt., hvor Lovren, Johnson, Balotelli og Mignolet er de klareste eksempler.

Skulle vi kigge mod sidste års targets ville jeg hellere fokusere på Salah, hvis evne til at indgå i opspil og omstillinger er langt bedre. Men her vil Chelsea nok ikke risikere at lave en Sturridge 2.0.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 18. dec, 2014 22:37

Først en ny målmand og en angriber. Alt andet må vente.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 18. dec, 2014 22:57

Aggerdoo skrev:

Det kan vi jo hverken gøre til eller fra ved som fans.

Besvar