Ingen tvivl for mig, det er helt klart manden de går efter her og ikke sagenJesper skrev:Gad vide om det er sagen eller Balotelli, der sigtes?
Jeg støtter 100% Balotelli i denne sag, først og fremmest af principielle grunde. Når det så er sagt, så burde Balotelli sgu vide, at man bare ikke skal prikke til spørgsmål om racisme (desværre, men det er en diskussion ).
45 - Mario Balotelli
Re: 45 - Mario Balotelli
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Den store karma-mæssige ligning angående racisme går bare ikke rent op i øjeblikket; jvf scenarierne i USA og så denne dobbelte MARIO-gate
Nåh...i det mindste har Balo nu dette fælles med Suarez - forhåbentlig følger resten af pakken snarligst med (minus bid, naturligvis)

Nåh...i det mindste har Balo nu dette fælles med Suarez - forhåbentlig følger resten af pakken snarligst med (minus bid, naturligvis)

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
Der er rygter om, at Rodgers vil af med Balotelli til sommer eller endda januar, hvis det skulle være muligt.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ng-4762435
Selvom jeg sammen med de fleste andre kortvarigt hoppede med på vognen og overbeviste mig selv om, at Balotelli var et giga-talent, som kunne ramme sit top-niveau når som helst, så tyder det på, at holdningen blandt LFC-fans til Balotelli før vi blev alvorligt linket til ham (hvor stort set ingen ville have ham til klubben) var den mest "objektive" eller i hvert fald den mest fornuftige vurdering. Så snart den røde glød af Liverpool-trøjen snitter potentielle spiller-targets, så har vi alle tendens til at overfokusere på de positive aspekter ved spillerne, og ignorerer mulige svagheder eller deciderede mangler. Jeg er hverken værre eller bedre end andre i forhold til dette.
I tilfældet Balotelli kan vi nok i bagklogskabens klare lys så småt begynde at konkludere, at vi skulle have lyttet til vores første indskydelse. Indkøbet var nok det helt forkerte. Især, hvis holdningen hos Rodgers allerede er, at han må se at få spilleren ud af klubben igen.
I forhold til artiklen irriterer nedenstående mig og gevaldigt.
Mest af alt føler jeg dog, at vi eller vores medicinske stab skød os selv gevaldigt i foden, da Loic Remy blev dømt ude. Han er ikke på Sanchez-niveau. Men han passede perfekt ind i vores spillestil på grund af hans hurtighed, bevægelighed og teknik. Og dårligt lægetjek eller ej, så ligner £8m for Loic Remy lige nu en langt bedre investering end £16m for Balotelli, der ikke burde have bestået et mentalt lægetjek...
Vil lige pointere, at jeg ikke kalder Balotelli sindssyg eller noget. Jeg påstår bare, at han aldrig har haft den indstilling til spillet, som er krævet for at blive en succes i Liverpool.
Jeg håber, at Rodgers får succes med sin nye plan for Balotelli.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ng-4762435
Selvom jeg sammen med de fleste andre kortvarigt hoppede med på vognen og overbeviste mig selv om, at Balotelli var et giga-talent, som kunne ramme sit top-niveau når som helst, så tyder det på, at holdningen blandt LFC-fans til Balotelli før vi blev alvorligt linket til ham (hvor stort set ingen ville have ham til klubben) var den mest "objektive" eller i hvert fald den mest fornuftige vurdering. Så snart den røde glød af Liverpool-trøjen snitter potentielle spiller-targets, så har vi alle tendens til at overfokusere på de positive aspekter ved spillerne, og ignorerer mulige svagheder eller deciderede mangler. Jeg er hverken værre eller bedre end andre i forhold til dette.
I tilfældet Balotelli kan vi nok i bagklogskabens klare lys så småt begynde at konkludere, at vi skulle have lyttet til vores første indskydelse. Indkøbet var nok det helt forkerte. Især, hvis holdningen hos Rodgers allerede er, at han må se at få spilleren ud af klubben igen.
I forhold til artiklen irriterer nedenstående mig og gevaldigt.
Jeg synes ganske enkelt, at det er forkert. Vi havde den billigere og dog også mere kortsigtede mulighed, der hed Eto'o. Og man kan endda sige, at hvis man allerede vil af med Balotelli, så havde Eto'o været en mere langsigtet løsning.Yet Rodgers insists he has no regrets – because Liverpool had no other options as transfer deadline day approached at the end of the summer.
“As a club we felt that was the solution at the time,” said Rodgers.
“After Luis Suarez had gone we had Rickie Lambert, and Fabio Borini was looking as though 100 per cent he was gone. Daniel Sturridge has shown that he gets injuries. So, to go with no one would have been very difficult for us.”
Mest af alt føler jeg dog, at vi eller vores medicinske stab skød os selv gevaldigt i foden, da Loic Remy blev dømt ude. Han er ikke på Sanchez-niveau. Men han passede perfekt ind i vores spillestil på grund af hans hurtighed, bevægelighed og teknik. Og dårligt lægetjek eller ej, så ligner £8m for Loic Remy lige nu en langt bedre investering end £16m for Balotelli, der ikke burde have bestået et mentalt lægetjek...
Vil lige pointere, at jeg ikke kalder Balotelli sindssyg eller noget. Jeg påstår bare, at han aldrig har haft den indstilling til spillet, som er krævet for at blive en succes i Liverpool.
Jeg håber, at Rodgers får succes med sin nye plan for Balotelli.
Kloppite
Havde vi smidt £4 mio mere, så kunne vi have aktiveret Bonys frikøbsklausul. Set i bagklogskabens lys ville det have været meget bedre. Og jeg ville også hellere have haft Remy. Men det er jo let at sige her bagefter.
Jeg synes stadig ikke, man kan klandre Balotelli 100 %, for han var scoutet til at spille i et tomandsangreb sammen med Sturridge. Det er ikke hans skyld, at BR er så pisse stædig kun spiller med én angriber, når ingen af dem fungerer som i den rolle.
Jeg synes stadig ikke, man kan klandre Balotelli 100 %, for han var scoutet til at spille i et tomandsangreb sammen med Sturridge. Det er ikke hans skyld, at BR er så pisse stædig kun spiller med én angriber, når ingen af dem fungerer som i den rolle.
Dømt ude efter 12 kampe?
Han har vel spillet én eneste kamp i det setup, som han var indkøbt til at være en del af, nemlig sammen med Sturridge. I den kamp, synes jeg det så rigtig positivt ud. Synes heller ikke han har været så dårlig som han af mange bliver gjort til. Målende har manglet, men han har også haft meget svære kår på et hold, som i den grad har underpræsteret. Det vi indtil videre har set til Balotelli, mener jeg ikke er hans sande niveau.
Jeg håber han får 20 kampe mere til at vise hvad han kan. Derefter kan vi snakke om flop eller top.
Han har vel spillet én eneste kamp i det setup, som han var indkøbt til at være en del af, nemlig sammen med Sturridge. I den kamp, synes jeg det så rigtig positivt ud. Synes heller ikke han har været så dårlig som han af mange bliver gjort til. Målende har manglet, men han har også haft meget svære kår på et hold, som i den grad har underpræsteret. Det vi indtil videre har set til Balotelli, mener jeg ikke er hans sande niveau.
Jeg håber han får 20 kampe mere til at vise hvad han kan. Derefter kan vi snakke om flop eller top.
Ja, men denne gang er det jo efter sigende Rodgers, der har dømt ham ude. Og så handler det hele jo ikke om spillet på banen, som dog sandt for dyden ikke har været imponerende. Det handler vel i lige så høj grad om, at han ifølge rygterne skaber en utrolig dårlig stemning i truppen. Det kan blive meget dyrt, at give sådan en mand tid til at vise noget af den klasse, som han ikke har været i nærheden af i de 12 første kampe.Mads T. skrev:Dømt ude efter 12 kampe?
I øvrigt nævner Rodgers som en af årsagerne til indkøbet af Balotelli, at man var klar over, at Sturridge var en spiller, der ville rende ind i mange skader. Derfor kan der ikke være sandhed i, at han kun blev købt til at spille i et system sammen med Sturridge. Og alene på top har han været markant dårligere end Lambert, hvilket desværre siger uhyggeligt meget om, hvor ringe han har været.
Kloppite
Dårlig stemning hvordan? Link!texy skrev:Ja, men denne gang er det jo efter sigende Rodgers, der har dømt ham ude. Og så handler det hele jo ikke om spillet på banen, som dog sandt for dyden ikke har været imponerende. Det handler vel i lige så høj grad om, at han ifølge rygterne skaber en utrolig dårlig stemning i truppen. Det kan blive meget dyrt, at give sådan en mand tid til at vise noget af den klasse, som han ikke har været i nærheden af i de 12 første kampe.Mads T. skrev:Dømt ude efter 12 kampe?
I øvrigt nævner Rodgers som en af årsagerne til indkøbet af Balotelli, at man var klar over, at Sturridge var en spiller, der ville rende ind i mange skader. Derfor kan der ikke være sandhed i, at han kun blev købt til at spille i et system sammen med Sturridge. Og alene på top har han været markant dårligere end Lambert, hvilket desværre siger uhyggeligt meget om, hvor ringe han har været.
Der har allerede været et link tre sider tilbage i tråden.Oomph242 skrev:Dårlig stemning hvordan? Link!texy skrev:Ja, men denne gang er det jo efter sigende Rodgers, der har dømt ham ude. Og så handler det hele jo ikke om spillet på banen, som dog sandt for dyden ikke har været imponerende. Det handler vel i lige så høj grad om, at han ifølge rygterne skaber en utrolig dårlig stemning i truppen. Det kan blive meget dyrt, at give sådan en mand tid til at vise noget af den klasse, som han ikke har været i nærheden af i de 12 første kampe.Mads T. skrev:Dømt ude efter 12 kampe?
Historien har været i stort set alle medier.Pakken skrev:Godt nok foruroligende læsning om vores Mario.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ng-4719968
Kloppite
-
Hvis historien har været i stort set alle medier, var det så ikke muligt at linke til et mere seriøst medie end Mirror?texy skrev:Der har allerede været et link tre sider tilbage i tråden.Oomph242 skrev: Dårlig stemning hvordan? Link!
Historien har været i stort set alle medier.Pakken skrev:Godt nok foruroligende læsning om vores Mario.
Jeg synes det er sjovt, at Balotelli skal have så mange tæsk på fora og i medierne. Det er jo småting det her. At han er gået sent i seng og har haft et par venner med på træningsanlægget. Come on, skal der virkelig ikke mere til? Hvor er alle de sure gamle mænd når spillerne hvert år tager til julefrokoster midt i den travleste periode? Eller da Gerrard angiveligt gav en DJ en på lampen på en NATKLUB?
Balotelli er oven i købet et af de billigere indkøb fra i sommers. Hvor er al denne ligegyldigheds-'hate' på alle de andre DYRERE flop? Der kunne vel skrives fabelagtige overskrifter såsom "Lallana set i Tesco, hvor han købte chips og færdigretter!", "Markovic kan i virkeligheden bedre lide NBA end fodbold" og "Lovren samlede ikke sin hunds efterladenskaber op!".
Men man må da sige, at medierne får skabt splid i truppen, når der tilsyneladende ikke er mere støtte til holdet og spillerne fra fansene. Har nogen herinde i øvrigt læst Zlatans bog? Der afslører han nemlig, at han tit sidder og spiller Xbox hele natten. Hvor var alle overskrifterne dengang?
I øvrigt burde Rodgers allerede nu være i fuld gang med at finde en bevægelig angrebsmakker til Balotelli, som reserve for Sturridge.
Jeg vil nu også gerne se alle de her Balotelli rygter i andre medier end mirror, før jeg hidser mig op over noget som helst.
Finder det i øvrigt ret usandsynligt, at vi vil forsøge at skille os af med ham til januar. Det håber jeg for øvrigt heller ikke. Eksemplerne på spillere, der skal bruge et år på et slå til, er vel i overvægt i forhold til spillere, der slår til med det samme. Nu, hvor vi er begyndt at spille lidt anderledes, tror jeg i øvrigt også at vi får mere ud af Balotelli.
Finder det i øvrigt ret usandsynligt, at vi vil forsøge at skille os af med ham til januar. Det håber jeg for øvrigt heller ikke. Eksemplerne på spillere, der skal bruge et år på et slå til, er vel i overvægt i forhold til spillere, der slår til med det samme. Nu, hvor vi er begyndt at spille lidt anderledes, tror jeg i øvrigt også at vi får mere ud af Balotelli.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Er det dette lille citat du referere til?texy skrev:Der har allerede været et link tre sider tilbage i tråden.Oomph242 skrev:Dårlig stemning hvordan? Link!texy skrev:Ja, men denne gang er det jo efter sigende Rodgers, der har dømt ham ude. Og så handler det hele jo ikke om spillet på banen, som dog sandt for dyden ikke har været imponerende. Det handler vel i lige så høj grad om, at han ifølge rygterne skaber en utrolig dårlig stemning i truppen. Det kan blive meget dyrt, at give sådan en mand tid til at vise noget af den klasse, som han ikke har været i nærheden af i de 12 første kampe.Mads T. skrev:Dømt ude efter 12 kampe?
"And with dressing-room harmony and internal club discipline at stake, Rodgers has held talks with close staff members about their future strategy with – or without – the 24-year-old."
Jeg syntes Mario har været et kæmpe flop. Suk for en skuffelse. Jeg har svært ved at se han passer ind i fremtiden.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Balo accepterer fa anklagen, angiveligt for dette billede, der er i dette link http://images-cdn.9gag.com/photo/4961351_700b_v1.jpg
Hvis det er sandheden, har han opgivet alt, og forstår ham på sin vis. Han troede på en chance i PL, men når selv det engelske forbund er racistisk, ligesom den italienske fodbold præsident som han flygtede fra er racist, så er det svært.
Jeg er ikke pro Balo, men er for fair behandling.
Jeg håber faktisk i det mindste vi LFC, trækker holdet fra den kommende kamp, i ren og skær protest. Nogle skal sgu stå op for det korrupte pi* Det sker ikke, men ville godt nok ønske et eller andet hold gjorde oprør, i bedste fald mange hold. Det er indlysende der skal ske noget, som jeg ser det ihvertfald.
http://www.bold.dk/nyt/balotelli-accepterer-fa-anklage
Go Ballo
Hvis det er sandheden, har han opgivet alt, og forstår ham på sin vis. Han troede på en chance i PL, men når selv det engelske forbund er racistisk, ligesom den italienske fodbold præsident som han flygtede fra er racist, så er det svært.
Jeg er ikke pro Balo, men er for fair behandling.
Jeg håber faktisk i det mindste vi LFC, trækker holdet fra den kommende kamp, i ren og skær protest. Nogle skal sgu stå op for det korrupte pi* Det sker ikke, men ville godt nok ønske et eller andet hold gjorde oprør, i bedste fald mange hold. Det er indlysende der skal ske noget, som jeg ser det ihvertfald.
http://www.bold.dk/nyt/balotelli-accepterer-fa-anklage
Go Ballo

Verden er smask fuld af hyklere....
Måske spillere skulle have at vide, de ikke måtte bruge sociale medier. Balo dømmes for racisme, Suso for at kalde Enrique gay og Enrique må være den mest tweetende person på Twitter.
Super indhop af Mario i søndags. Han bragte sig i
gode positioner ift afslutninger. Men han sløver spillet når han får bolden synes jeg.
gode positioner ift afslutninger. Men han sløver spillet når han får bolden synes jeg.
We need a new Fowler...