Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Nu hvor Konoplyanka er på fri transfer til næste sæson, så synes jeg det vil Være en spiller vi bør kigge på.
Men på den anden side så har Adebayor, Walters, Peter Crouch og Chamakh har os lavet flere mål i PL end Balotelli! Som du selv siger så er det nok ikke spillerne i sig selv der er skyld i deres form lige nu, det er nok mere holdet som en helhed.zalcos skrev:Jeg er enig i dit scenarie. Men samtidig skriver du antal skud hvor Welbeck har scoret 2 mål. Enig. Ikke imponerende. Jeg siger bare at selvom det ikke på nogen måde er imponerende er det stadig bedre end det Balotelli har præsteret i måske de sidste 100 skud i PL. Han scorede jo heller ikke til sidst for City. Jeg siger ikke at Welbeck overhovedet er løsningen. Jeg siger bare at selvom man er dårlig kan man godt være bedre end Balotelli og Lambert i Liverpooltrøjen.thefugle skrev:Det er det er det dårligste argument jeg længe har hørt. Så det vil sige hvis Bayern Munchen spiller 37 kampe på en sæson og ALLE kampe kommer Pizarro ind til sidste i de sidste 20-15 min ca, og når han kommer ind fører Bayern 4 eller 5-0, og den kære Pizarro laver 1 mål hver gang. Så laver han 37 mål på en sæson, og overgår Suarez, Ronaldo og dem alle. Så skal alle klubber være efter ham fordi han kan lave nemme mål mod hold der allerede er slået, og egentlig hold der ligeglad om de taber 5 eller 6-0 mod Bayern, for du glemmer psykologien i det. Er du bagud 4 eller 5-0, ja så er det sku ikke mange hold der bare laver jerndefensiv lige pludselig, det bliver bare værre.zalcos skrev:Nu sidder vi her og snakker om 5 mål her og 3 nemme mål der osv. Vi snakker om gode, dårlige, fortjente, ikke-fortjente mål. Jeg ser kun ét ord: MÅL. Vores angribere har scoret 3? allesammen tilsammen.thefugle skrev:3 af de mål var i 1 kamp mod et decimeret hold der ikke havde nogen chance alligevel, så kom med noget brugbartOomph242 skrev:Med 5 mål i 12 kampe for Arsenal, er han ikke så skidt imo..Hr. Drejer skrev:Man er desperat hvis man ønsker Welbeck. Han lavede to landskampsmål, og han har lavet et par mål for Arsenal. Men han skal bruge 10 chancer for at score et mål. Han er uskarp. Dermed ikke sagt, at vores angreb er godt, for det er det langtfra. Men Welbeck, ahhhhh.
Men han er stadig langt fra den standard jeg ønsker til klubben, som du skriver han brænder alt for mange chancer...
Det er overdrevet sat op, men sådan som du skriver det, så skal det jo forståes sådan. Vi snakker om Denny Welbeck som i gennemsnit har 3,3 skud på mål pr kamp i PL, og har lavet 2 mål i 10 PL kampe. Dvs han har scoret 2 gange på 33 skud, CIRKA. Det er ikke præcist tal jeg kommer med, men det er immervæk ikke imponerende. Vi har dårlige angribere selv, men lad os nu ikke gøre Welbeck mere imponerende end han er.
Det er sjovt i tider hvor man selv ikke kan score mål, så vil man ha angribere man aldrig ville ha haft før. Bare fordi de har lavet et par mål mere end ens egne.
Jeg mener selvfølgelig ikke at Ruben Bagger kunne komme ind og gøre det bedre næste weekend, og jeg mener heller ikke Balotelli og Lambert er dårlige fodboldspillere. De spiller på et lortehold med svære betingelser som du selv siger. Jeg er træt af at folk peger fingre på den ene og den anden spiller. Så peges der på Agger, Lovren, Johnson, Mignolet, Balotelli, Borini, Lucas, Gerrard .. der er ikke den Liverpoolspiller der ikke har fået kritik i denne sæson. Jeg glæder mig til at man begynder at pege på manden der trækker i trådene.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Ma Captain
Jeg tror ikke selv på nedenstående Link, da Chelsea ikke sælger sin målmand gennem 10 år til en Lokal rival.
Men hvis prisen er sand, så skal vi ikke vente 5 sekunder om at ringe til Chelsea og få lavet en aftale. Kom i gang!
http://www.plbold.dk/2014/11/19/medie-c ... rsenal-bud
Men hvis prisen er sand, så skal vi ikke vente 5 sekunder om at ringe til Chelsea og få lavet en aftale. Kom i gang!
http://www.plbold.dk/2014/11/19/medie-c ... rsenal-bud
There is only one Captain...... Ma Captain!!
Chelsea sælger ikke Cech til os. De ville ikke engang sælge Bertrand til os.
Og det bebrejder jeg dem sådan set ikke, når man så, hvordan de forærede os en af ligaens bedste angribere. Der så desværre er skadet hele tiden.
Og det bebrejder jeg dem sådan set ikke, når man så, hvordan de forærede os en af ligaens bedste angribere. Der så desværre er skadet hele tiden.
Liverpool Football Klopp
Jackson Martinez skal ind til januar. Vi kan ikke længere sætte vores lid kun til Sturridge, og Balotelli ligner ikke en mand, som kan lave de mål vi skal bruge. Origi skal blive i Lille ind til sommer, og så får vi ham som planlagt.
YNWA
Og vi forærede en slidt angriber til demAndreasN skrev:Chelsea sælger ikke Cech til os. De ville ikke engang sælge Bertrand til os.

"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Men til gengæld fik vi Cole 

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvad med Shaqiri? Det ser ud som om han er tilgængelig i januar.
http://www.bt.dk/fodbold/guardiola-give ... -vaere-her
http://www.bt.dk/fodbold/guardiola-give ... -vaere-her
Shaqiri er vel i samme båd, som den Sturridge var i, i Chelsea. Hvis han kan have et impact tilnærmelsesvis med Sturridge er jeg klart for at hente ham. Han er heller ikke et ungt talent længere, men han er vel stadig et par år fra sit peak. Derudover har han en masse erfaring i forhold til sin alder, når det kommer til CL og at være med i toppen af en liga.
Jeg så dog hellere, at vi hentede den angriber, vi nu vil bygge hele systemet op omkring, hvis sådan en selvfølgelig kan hentes.
Jeg så dog hellere, at vi hentede den angriber, vi nu vil bygge hele systemet op omkring, hvis sådan en selvfølgelig kan hentes.
Marek Hamsik
Pierre-Emil Højbjerg
Aubameyang
Schmeichel
Mascherano (kun som midterforsvar, der har han 5 gode år endnu)
Eduardo Vargas
Firmino
...........og selvfølgelig stadig Huntelaar
Pierre-Emil Højbjerg
Aubameyang
Schmeichel
Mascherano (kun som midterforsvar, der har han 5 gode år endnu)
Eduardo Vargas
Firmino
...........og selvfølgelig stadig Huntelaar
Saido Berahino hvad syntes i om ham ?.
Vores stjernefrø i Lille kunne hentes hjem og der kunne suppleres med Berahino. Jeg tror godt de to kunne blive et godt makkerpar. Når Daniel er klar vil han sikkert være starter. Men Mario tror jeg ikke på han ryger til sommer igen. Jeg håber de går all in for Berahino. Og henter en målmand.
Vores stjernefrø i Lille kunne hentes hjem og der kunne suppleres med Berahino. Jeg tror godt de to kunne blive et godt makkerpar. Når Daniel er klar vil han sikkert være starter. Men Mario tror jeg ikke på han ryger til sommer igen. Jeg håber de går all in for Berahino. Og henter en målmand.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Jeg forventer ikke, at vi forstærker os i vinterens transfer vindue. Og det kan heller ikke være et krav med tanke på den opbakning vi har fået fra ejerne i sommerens vindue.
Skulle vi kigge på offensive forstærkninger bør vi kigge mod Frankrig og Lyon. Jeg var i sommers overrasket over, at vi ikke forsøgte at hente Lacazette fra Lyon. En lille væver spiller, der besidder lidt af de samme kvaliteter som Suarez, hvis man sammenligner på mål og kreativitet alene. Af hvad jeg har set kan Lacazette endvidere spille de tre forreste positioner, og vil dermed kunne indgå i startopstillingen med Sturridge.
Spørgsmålet er dog, om vi ikke også bør kigge på den centrale midtbane. Lucas rygtes kraftigt væk, hvilket vil efterlade os meget tyndt besat på den defensive midtbane.
Skulle vi kigge på offensive forstærkninger bør vi kigge mod Frankrig og Lyon. Jeg var i sommers overrasket over, at vi ikke forsøgte at hente Lacazette fra Lyon. En lille væver spiller, der besidder lidt af de samme kvaliteter som Suarez, hvis man sammenligner på mål og kreativitet alene. Af hvad jeg har set kan Lacazette endvidere spille de tre forreste positioner, og vil dermed kunne indgå i startopstillingen med Sturridge.
Spørgsmålet er dog, om vi ikke også bør kigge på den centrale midtbane. Lucas rygtes kraftigt væk, hvilket vil efterlade os meget tyndt besat på den defensive midtbane.
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg forventer ikke, at vi forstærker os i vinterens transfer vindue. Og det kan heller ikke være et krav med tanke på den opbakning vi har fået fra ejerne i sommerens vindue.
Luis-tiden er over vi skal spille anderledes nu. Det er netop det BR skal forstå. Det er hans ansvar Mario ikke kommer i gang.
Jeg håber de går all in for ham her.
https://www.youtube.com/watch?v=QJp7d5xIPHk
EN 6'er type har vi mangler meget længe. Enig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Berahino. Jeg håber godt nok ikke, at vi henter ham. Så risikerer vi at stå med ENDNU en middelspiller. Lad os nu købe en stjerne. Cavani, Benzema Etc.
Hellere en god trekant end en ond cirkel