Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
JimmyR
- Geografisk sted: Aalborg
thefugle skrev:Ma Captain skrev:JimmyR skrev:Jeg vil virkelig gerne se Lacazette sammen med Sturridge og Sterling
Han besidder alle de kvaliteter som vi pt mangler for at genskabe sidste års bevægelighed oppe foran.
Hurtig, teknisk, afslutter, genpres også kan han spille både på kanten og i midten, så de 3 forreste kan flytte rundt løbende i kampene.
JA tak til ham!!
Ville bestemt os sige ja tak til Lacazette. Tror dog bare ikke lige på det. Havde vi dog bare fået Origi ind med det samme, droppet Balotelli og Markovic og smidt de 36 mio pund efter en klassespiller, så havde tingene set helt anderledes ud nu.
Utroligt vi har sat os selv i en situation hvor Januar indkøb er et must. I år det nærmest mere et must end sidste år.
Havde vi dog bare været professionelle nok til at ha en Suarez erstatning ordnet når man har vidst han smuttede siden December, så havde det været fedt. Balotelli bliver ikke en succes, jeg troede selv på det, men det bliver mere og mere tydeligt han ikke har hjernen til at spille i en klub der vil være med i toppen.
Nej det er også mere ønsketænkning end udfra reelle rygter.
Men det ville give langt mere mening at have en angriber der passer ind i konceptet end Balotelli og Lambert,
Der på ingen måde byder ind med nok bevægelighed til at skabe et dynamisk angrebsspil.
Balotelli har både de teniske og fysiske egenskaber til konceptet, men hans fodboldintelligens er på nuværende tidspunkt for lav.
Hvis han kunne lærer at forstå det taktiske koncept og hans rolle i dette, tror jeg han kunne blive vanviittig god men imodsætning til tidligere skal han bevise han er klar til at ændre sig. Dermed sagt at jeg tror Balotelli er et længere værende projekt og på det korte bane kunne Lacazette være en fantastisk løsning pga. hans kompetencer i forhold til konceptet
-
Bellamy_fever
af Bellamy_fever » fredag, 24. okt, 2014 13:41
Ham Lacazette der, er der nogle der kan skaffe lidt link/statistik/videoer på ham ? Jeg er selv smask forelsket i ham, men må BLANKT erkende at det er bare fordi han gør det onde i mit Fifa spil (Jeg købte ham efter jeg hørte flere hviske om ham i krogene) sammen med Sturridge... og så ja, fordi så mange andre snakker rigtig godt om ham.
Selvom Fifas database skulle være ganske omhyggeligt og spillerne nok ikke får statsene for sjov, er det vist ikke ligefrem noget man kan bruge til meget i den virkelige verden, så jeg kunne godt tænke mig noget mere brugbart, og ja.. jeg er selvfølgelig selv i fuld gang med at stalke ham via google.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
-
JimmyR
- Geografisk sted: Aalborg
Bellamy_fever skrev:Ham Lacazette der, er der nogle der kan skaffe lidt link/statistik/videoer på ham ? Jeg er selv smask forelsket i ham, men må BLANKT erkende at det er bare fordi han gør det onde i mit Fifa spil (Jeg købte ham efter jeg hørte flere hviske om ham i krogene) sammen med Sturridge... og så ja, fordi så mange andre snakker rigtig godt om ham.
Selvom Fifas database skulle være ganske omhyggeligt og spillerne nok ikke får statsene for sjov, er det vist ikke ligefrem noget man kan bruge til meget i den virkelige verden, så jeg kunne godt tænke mig noget mere brugbart, og ja.. jeg er selvfølgelig selv i fuld gang med at stalke ham via google.
Her er lidt info på ham
http://www.whoscored.com/Players/73078/
-
L4
thefugle skrev:L4 skrev:Mads T. skrev:Oomph242 skrev:Hr. Drejer skrev:Vi scorer ikke mål. Higuain rygtet er dukket op igen, og rygtet går på at Rodgers har lagt et bud på £31.2 M. for ham. (den norske rygtebørs). Vil han være svaret på vores måltørke? Eller skal vi have is i maven, og vente til sommer med at hente forstærkninger?
Af en eller anden grund, fandt BR og Co. ikke tilnærmelsesvis en løsning på et hold uden Suarez. Det selvom de havde vidst i et års tid i forvejen, at han med stor sandsynlighed var væk sæsonen efter.
Jeg tror ikke der kommer noget ind, før i næste sæson. Lad os håbe på lidt kvalitet til den tid...
Du finder ikke en afløser for Suarez og du finder slet ikke en der har niveau, med mindre du er sikret Champions League. Det var vi først i slutningen af sidste sæson. Cavani, Falcao eller Sanchez havde pyntet i stedet for Balotelli, men det lader til at vi fik et nej fra alle tre.
HUNTELAAR

Balotelli eller Huntelaar,
kartoffel kartoffel.
Du mener vist gulerod, vindmølle

-
nikand
- Alder: 45
RedRedRed skrev:AllanShore skrev:Valdes er i Manchester for angiveligt at skrive under på en kontrakt. Bare så i lige ved det.
I er vel også klar til at forgylde ham en 4-5 år ud i fremtiden.

Tillykke med endnu en løntung reserve.
Jeg er da en smule misundelig, tør jeg godt både råbe og råbe:-).
We need a new Fowler...
-
shv12
Hvis vi nu leger han godt gad til Liverpool, så håber jeg virkelig ikke vi stopper handlen pga løn. Giv manden hvad han vil have, og lad os få ham. Det ville være så vildt hvis dette skete!!
http://www.plbold.dk/2014/10/24/medie-l ... sk-stjerne
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
-
Overgaard
- Alder: 37
af Overgaard » lørdag, 25. okt, 2014 09:14
Ja hvis det virkelig er sandt, så er det en no brainer. Vi har her muligheden for at vise, at vi virkelig mener det seriøst, og fact er jo også at klassespillerne for de store klubber ligger på de
1,5-3 mil om uden(om man kan lide det eller ej).
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 25. okt, 2014 09:30
Overgaard skrev:
Ja hvis det virkelig er sandt, så er det en no brainer. Vi har her muligheden for at vise, at vi virkelig mener det seriøst, og fact er jo også at klassespillerne for de store klubber ligger på de
Selv hvis det var sandt. Tror jeg ikke man er villig til, at betale hans løn.
-
thefugle
af thefugle » lørdag, 25. okt, 2014 09:44
Hvornår stopper folk med at tro bare lidt på de der Reus rygter. Det sker ikke.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
shv12
Oomph242 skrev:Overgaard skrev:
Nej det er også lidt der, jeg ser vores problem ligger. Jeg syntes det er dejligt der ikke går man u i den. Men hvis vi vil være med i toppen, må vi også kunne giver de spiller vi vil have, en løn der svare til den de ville kunne få et andet sted. Ellers ender vi op med middelmådige spiller som vi har nu, i mange år.
Hent Reus, og det skal være D.1 januar!
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 25. okt, 2014 10:11
shv12 skrev:Oomph242 skrev:Overgaard skrev:
Nej det er også lidt der, jeg ser vores problem ligger. Jeg syntes det er dejligt der ikke går man u i den. Men hvis vi vil være med i toppen, må vi også kunne giver de spiller vi vil have, en løn der svare til den de ville kunne få et andet sted. Ellers ender vi op med middelmådige spiller som vi har nu, i mange år.
Et er sikkert, vi kommer ikke til at spille med om titlen med den kvalitet af spillere der hidtil er hentet ind af BR og Co. Kvalitet koster i både indkøb og løn, håber FSG og BR på et tidspunkt acceptere dette.
-
Bellamy_fever
af Bellamy_fever » lørdag, 25. okt, 2014 10:55
Oomph242 skrev:shv12 skrev:Oomph242 skrev:Overgaard skrev:
Et er sikkert, vi kommer ikke til at spille med om titlen med den kvalitet af spillere der hidtil er hentet ind af BR og Co. Kvalitet koster i både indkøb og løn, håber FSG og BR på et tidspunkt acceptere dette.
Det gik da ellers glimrende sidste sæson (jaja, Suarez jadajada...) det er vel mere et spørgsmål om hvorvidt LFC partout SKAL spille med om mesterskabet HVERT år, eller man siger - stabilt i top 4, og så når alt lige klapper som sidste sæson så spiller vi også med hvor det er sjovt. og så køber man disse lottokuponer som har evnerne til omkring top 4, og så en gang imellem dukker der en Suarez, Coutinho, Sturridge op som kan lidt mere end de andre, og i nogle tilfælde MEGET. umiddelbart kunne jeg godt tro det er FSG plan med klubben. stabilt top 4, og spille med om mesterskabet når tingene lige flasker sig. og så viger man ikke bort fra de interne regler og krav der bliver sat til de spillere vi køber - og helt ærligt - jeg er fan af den holdning. Jeg gad godt spille om mesterskabet hvert år, men har også fuld forståelse for at ejerne måske bare ganske simpelt ikke ønsker/kan splashe så vanvittige summer i klubben som det kræver at, stabilt, ligge og kæmpe med om mesterskabet.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 25. okt, 2014 11:00
Bellamy_fever skrev:Oomph242 skrev:shv12 skrev:Oomph242 skrev:Overgaard skrev:
Det gik da ellers glimrende sidste sæson (jaja, Suarez jadajada...) det er vel mere et spørgsmål om hvorvidt LFC partout SKAL spille med om mesterskabet HVERT år, eller man siger - stabilt i top 4, og så når alt lige klapper som sidste sæson så spiller vi også med hvor det er sjovt. og så køber man disse lottokuponer som har evnerne til omkring top 4, og så en gang imellem dukker der en Suarez, Coutinho, Sturridge op som kan lidt mere end de andre, og i nogle tilfælde MEGET. umiddelbart kunne jeg godt tro det er FSG plan med klubben. stabilt top 4, og spille med om mesterskabet når tingene lige flasker sig. og så viger man ikke bort fra de interne regler og krav der bliver sat til de spillere vi køber - og helt ærligt - jeg er fan af den holdning. Jeg gad godt spille om mesterskabet hvert år, men har også fuld forståelse for at ejerne måske bare ganske simpelt ikke ønsker/kan splashe så vanvittige summer i klubben som det kræver at, stabilt, ligge og kæmpe med om mesterskabet.
Jeg er ikke fan af BR indkøbene og jeg kan ikke se os, komme i nærheden af Suarez placeringen sidste sæson igen de næste mange mange år. Der bliver simpelthen, købt alt for dårligt ind....
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
thefugle skrev:Hvornår stopper folk med at tro bare lidt på de der Reus rygter. Det sker ikke.
Jeg tror ikke specielt meget på diverse rygter og det påvirker ikke havd jeg tror. Men jeg tror faktisk på at Reus kan blive et stort januar indkøb. For mig er det yderst tvivlsomt at han fortsætter i Dortmund og hvis de vil tjene lidt på ham så skal han fyres af til januar inden den berømte klausul træder i kraft til sommer.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
Reus vil gerne til Liverpool og siger ja tak til 180 tusind pund i ugen. Snup ham og brug ham i angrebet, og skaf helst Matt Hummels med i handelen så det skaber mere tryghed i forsvaret, som er ligeså usikker som en si...
Begge to spiller er blevet rygtet til Man Utd, PSG og Chelsea... osv Man skal vidst ligge de to kun i håbet. Sakho tilbage er også et must, men målmandsposten skal vi også ud og handle til Januar ( konkurrence til Mignolet!!!).
You'r Never Walk Alone. ///