Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ja, ham Berahino ser dejligt afslappet ud på bolden og har god fart og glider godt af på modstanderen.
Wayne Rooney - £300k om ugen
Robin van Persie - £250k om ugen
Rademal Falcao - £280k om ugen
Synes stadig det er helt vildt. Der er vel løn til 2-3 WBA-hold bare dér.
Wayne Rooney - £300k om ugen
Robin van Persie - £250k om ugen
Rademal Falcao - £280k om ugen
Synes stadig det er helt vildt. Der er vel løn til 2-3 WBA-hold bare dér.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Rafael ophævede off siden 

Har først lige tunet ind på kampen. Hvordan har Wisdom gjort det?
Re: Sv: Dagens Kampe
Jeg synes han er stabil og han har haft en flot assistMads T. skrev:Har først lige tunet ind på kampen. Hvordan har Wisdom gjort det?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Når ja nu kan Man United sætte Radamel Falcao og sætte tryk på.. Men Uniteds forsvar er godt nok også meget shaiky som Liverpools pt.
Stolpe Persie, det brænder da på kedlerne.
Stolpe Persie, det brænder da på kedlerne.

You'r Never Walk Alone. ///
United har sat Young ind for at få et staffespark
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Jeg væddede idag 1000kr med en klassekammerat om hvem der ender højest af Liverpool og ManU i år. Det er penge i banken! De er så ringe
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Må man spørge hvem du satsede på?LFC-Aaby skrev:Jeg væddede idag 1000kr med en klassekammerat om hvem der ender højest af Liverpool og ManU i år. Det er penge i banken! De er så ringe
både united og liverpool kan blive alt mellem 3 og 9Mads T. skrev:Må man spørge hvem du satsede på?LFC-Aaby skrev:Jeg væddede idag 1000kr med en klassekammerat om hvem der ender højest af Liverpool og ManU i år. Det er penge i banken! De er så ringe
en ting er sikkert, hvis united ikke spiller bedre til vinter bruger de 200 mil pund på spiller indkøb
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Ser kampen på stream og der står den 2-1, på bold.dk står det 2-2, mål Blind 

Der er mange streams som er bagud generelt og ja det er også på floppitv som har tv3sport2 og tv3+ live.Hr. Drejer skrev:Ser kampen på stream og der står den 2-1, på bold.dk står det 2-2, mål Blind
You'r Never Walk Alone. ///
Han er god Berahino. Hurtig, boldsikker, god teknik og bruger også hans fysik godt. Ham gad jeg godt have fingrene i. Dejligt med 2-2 iøvrigt.
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
-
Sammenlignet med vores eget holds præstation i lørdags, så synes jeg man u spiller langt bedre. Deres offensiv ser mere potent ud, og de blev i dag to mål i mod sig - det ene var ren verdensklasse, det andet var et kontramål. De pressede WBA helt i bund i peroder af 2. halvleg.
Chelsea hjemme og City ude i de næste 2 runder lugter af flere pointtab for United. De har forresten ikke mødt et eneste tophold indtil videre i sæsonen.
United er vel det hold af alle, der har haft det nemmeste program. De har virkelig klaret sig elendigt. Vi har ikke været gode nej, men vi har trods alt haft sværere kampe. United bliver 6'er i år.Mads T. skrev:Må man spørge hvem du satsede på?LFC-Aaby skrev:Jeg væddede idag 1000kr med en klassekammerat om hvem der ender højest af Liverpool og ManU i år. Det er penge i banken! De er så ringe
Hellere en god trekant end en ond cirkel