15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 18. okt, 2014 10:07

Man kan godt forstå at Liverpool bliver rygtes til at købe Benzema eller Gonzalo Higuain! Skidt at Daniel Sturridge ude den næste månedstid. Marerigt tider i Liverpool! Men så må Balotelli og evt Lambert i gang med deres gode spil. :gunfire: med start mod QPR.,
You'r Never Walk Alone. ///

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 18. okt, 2014 12:35

Jeg plejede at kalde Agger og Sturridge for Bing & Grøndal. Men der er noget om det. Skidt for ham og klub. Origi kommer til sommer, men måske vi kan smide Borini og Markovic afsted for en klasseangriber. Vi har jo store problemer med at score mål. Sikke en lorte sæson det tegner til at blive. Vi skal have den 4 plads!

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » lørdag, 18. okt, 2014 13:31

Tror nu ikke, Markovic bliver solgt foreløbig. Han skal trods alt have lidt tid til at vise, hvorfor vi betalte så stort et beløb for ham. Men jeg ser gerne, at Origi kommer allerede til januar, hvis det kan lade sig gøre. Han har da noget af den hurtighed, som hverken Lambert eller Balotelli har.

Køber vi en helt anden angriber i januar, så står vi med en for mange. Gætter på, vi ikke vil have Balotelli, Sturridge, Origi, Lambert, Borini og en evt. angriber købt i januar næste sæson.

Lambert bliver sikkert sin kontrakt ud, Borini bliver nok solgt. Køber vi en god angriber får jeg svært ved at se Balotellis rolle næste sæson, for fortsætter Origi sin gode udvikling satses han vel på.

Når det er sagt, så mener jeg stadig Balotelli kan tilbyde vores hold noget, men det kræver, han bliver brugt anderledes. Og det er med en makker i angrebet. Han er ikke den spydspids, der kan strække modstanderen fra hinanden med farlige dybdeløb som Sturridge er så dygtig til.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 18. okt, 2014 13:48

Vil du da rende mig. Læser først nyheden nu her, og det ødelagde jo hele glæden frem mod kampen i morgen. Hold kæft noget lort.
Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 18. okt, 2014 14:28

hvis sturrigde virkelig er skadet og ude i 7 kampe så er det "bye bye season" og bye bye champions league.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 18. okt, 2014 17:34

Wormie skrev:hvis sturrigde virkelig er skadet og ude i 7 kampe så er det "bye bye season" og bye bye champions league.
Suk...
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 18. okt, 2014 17:44

LFC-Aaby skrev:
Wormie skrev:hvis sturrigde virkelig er skadet og ude i 7 kampe så er det "bye bye season" og bye bye champions league.
Suk...
Alt afhængig af kampen i morgen, så kunne jeg meget vel godt gå hen og være enig med Wormie.

Vores offensiv har været tam uden Sturridge, mens vores defensiv holder åbent hus i de fleste kampe.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Aarde » lørdag, 18. okt, 2014 19:07

Redmaniac skrev:
LFC-Aaby skrev:
Suk...
Alt afhængig af kampen i morgen, så kunne jeg meget vel godt gå hen og være enig med Wormie.

Vores offensiv har været tam uden Sturridge, mens vores defensiv holder åbent hus i de fleste kampe.
Enig med Wormie og Redmaniac. Der er kun 30 kampe tilbage af sæsonen venner - det begynder altså at spidse til!

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » lørdag, 18. okt, 2014 20:03

Aarde skrev:
Redmaniac skrev:
LFC-Aaby skrev:
Suk...

Enig med Wormie og Redmaniac. Der er kun 30 kampe tilbage af sæsonen venner - det begynder altså at spidse til!
Ja ja, det er meget sjovt, men skal vi matche Arsenals pointhøst fra sidste sæson skal vi altså have 70 point ud af 90 mulige. En del over 2 point pr. kamp for bare at kvalificere os til CL. Det lyder svært taget i betragtning at vi hverken kan angribe eller forsvare. Og vi snakker altså for at opnå en 4. plads.
Alle sæsoner jo forskellige, men det er da en meget god målepind at sigte efter. Nu misser Sturridge så 4/5 kampe igen, og uden ham har vi været omtrent ligeså farlige som puddersukker og kattekillinger. De fleste af de kommende kampe er endda relativt overkommelige, så at forvente 12 point i de 5 kampe er nok ikke helt dumt, selv hvis vi får en snitter af Chelsea. Det giver altså rig mulighed for at vi får færre point end vi "burde", fordi vi ikke kan lave mål.
Det positive skulle da så være at vi ikke er de eneste der er startet dårligt.En sejr imorgen og nederlag til Swansea & Scum så ligger vi 4/5, og kan vel uden at fornærme håbe at Saints og West Ham går ned på et tidspunkt. Jeg må så dog indrømme at der da ikke går specielt længe hvis både vi og Chelsea fortsætter vores stime, før de i praksis har udelukket os fra mesterskabskampen. 12 point er meget at være bagud after 8 kampe.

Champions League er jeg ikke klar til at afskrive. Vi skal møde Real Madrid i 2 kampe hvor det reelt er forventeligt at vi ikke får et eneste point, selv med Studge, men det gælder trods alt også for Basel. Vi skal undgå at få samme tæsk som de gjorde, også skal vi som sådan bare vinde de sidste 2. Det burde vi altså kunne overkomme.

Selvfølgelig skal vi have ro på, men jeg kan simpelthen ikke snuppe den der holder at det først spidser til sidst på sæsonen. Pointene tæller altså ligeså meget i runde 1-10 som i runde 30-38. Det havde da bestemt været noget andet hvis vi havde været ramt af sort uheld og havde spillet den ene efter den anden modstander ud af banen, men simpelthen ikke have fået pointene. Men det er jo trods alt ikke tilfældet. Vi har sådan set fået som fortjent.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 18. okt, 2014 22:56

LFC-Aaby skrev:
Suk...
Enig med Aaby, omend jeg godt forstår dem der ikke er enige. Men en top 3 pladsering, må og skal ikke hænge på Daniels skuldre. Dem der er købt må vise de er pengene værd, så er Sturr skaden, mindre vigtig. Ballo må jo vise noget snart, ellers er lunten vel kort håber jeg.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 18. okt, 2014 23:23

Thommo skrev:
LFC-Aaby skrev:
Suk...
Enig med Aaby, omend jeg godt forstår dem der ikke er enige. Men en top 3 pladsering, må og skal ikke hænge på Daniels skuldre. Dem der er købt må vise de er pengene værd, så er Sturr skaden, mindre vigtig. Ballo må jo vise noget snart, ellers er lunten vel kort håber jeg.

Og nu må resten jo heller ikke udelukkende, hænges på Balo`s skuldre:)
Jeg synes alt halter. De gamle spillere slår ikke til, de nye spillere virker fejl castet og BR formår ikke at omstille sig efter Suarez afgang.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 19. okt, 2014 00:00

sjampen skrev: Ja ja, det er meget sjovt, men skal vi matche Arsenals pointhøst fra sidste sæson skal vi altså have 70 point ud af 90 mulige. En del over 2 point pr. kamp for bare at kvalificere os til CL. Det lyder svært taget i betragtning at vi hverken kan angribe eller forsvare. Og vi snakker altså for at opnå en 4. plads.
Alle sæsoner jo forskellige, men det er da en meget god målepind at sigte efter. Nu misser Sturridge så 4/5 kampe igen, og uden ham har vi været omtrent ligeså farlige som puddersukker og kattekillinger. De fleste af de kommende kampe er endda relativt overkommelige, så at forvente 12 point i de 5 kampe er nok ikke helt dumt, selv hvis vi får en snitter af Chelsea. Det giver altså rig mulighed for at vi får færre point end vi "burde", fordi vi ikke kan lave mål.
Det positive skulle da så være at vi ikke er de eneste der er startet dårligt.En sejr imorgen og nederlag til Swansea & Scum så ligger vi 4/5, og kan vel uden at fornærme håbe at Saints og West Ham går ned på et tidspunkt. Jeg må så dog indrømme at der da ikke går specielt længe hvis både vi og Chelsea fortsætter vores stime, før de i praksis har udelukket os fra mesterskabskampen. 12 point er meget at være bagud after 8 kampe.

Champions League er jeg ikke klar til at afskrive. Vi skal møde Real Madrid i 2 kampe hvor det reelt er forventeligt at vi ikke får et eneste point, selv med Studge, men det gælder trods alt også for Basel. Vi skal undgå at få samme tæsk som de gjorde, også skal vi som sådan bare vinde de sidste 2. Det burde vi altså kunne overkomme.

Selvfølgelig skal vi have ro på, men jeg kan simpelthen ikke snuppe den der holder at det først spidser til sidst på sæsonen. Pointene tæller altså ligeså meget i runde 1-10 som i runde 30-38. Det havde da bestemt været noget andet hvis vi havde været ramt af sort uheld og havde spillet den ene efter den anden modstander ud af banen, men simpelthen ikke have fået pointene. Men det er jo trods alt ikke tilfældet. Vi har sådan set fået som fortjent.
Retfærdigvis skal det vel siges, at vi stadig har 93 point at spille om, og vi "kun" skal hente 69 for at matche Arsenals pointhøst i sidste sæson. Og som stillingen er lige nu, så behøver målet vel ikke at være at matche Arsenals pointhøst, men at hente point nok til fjerdepladsen (som Arsenal endte på). Og i det regnskab mangler vi "kun" 63 point.

Sturridge eller ej, så startede vi en stime med kampen imod WBA. Den fortsætter vi, så Sturridge har noget positivt at vende tilbage til.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 19. okt, 2014 00:13

Oomph242 skrev: Og nu må resten jo heller ikke udelukkende, hænges på Balo`s skuldre:)
Jeg synes alt halter. De gamle spillere slår ikke til, de nye spillere virker fejl castet og BR formår ikke at omstille sig efter Suarez afgang.
Enig, ansvaret ligger hos Sturr, Ballo, Rickie og Borini primært, dernæst hos teenagereren fra Jamica, resten af midten scorer jo nærmest ikke, i åbent spil. Vi er nødt til at spille med to fremme, eller kan vi bare ikke hakke den ind, foretrækker personligt 4-5-1/4-2-3-1 potato/kartoffel, men der virker bare ikke for os uden Sturr, i tiden.Ergo Borini og Rickie fremme, hvis det står til mig, det gør det ikke og Ballo er den ene fremme imorgen gætter jeg på, han må gerne håne mig med et hattrick, eller "bare" et sejrs mål
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 19. okt, 2014 00:22

Thommo skrev:
Oomph242 skrev: Og nu må resten jo heller ikke udelukkende, hænges på Balo`s skuldre:)
Enig, ansvaret ligger hos Sturr, Ballo, Rickie og Borini primært, dernæst hos teenagereren fra Jamica, resten af midten scorer jo nærmest ikke, i åbent spil. Vi er nødt til at spille med to fremme, eller kan vi bare ikke hakke den ind, foretrækker personligt 4-5-1/4-2-3-1 potato/kartoffel, men der virker bare ikke for os uden Sturr, i tiden.Ergo Borini og Rickie fremme, hvis det står til mig, det gør det ikke og Ballo er den ene fremme imorgen gætter jeg på, han må gerne håne mig med et hattrick, eller "bare" et sejrs mål
Er nu personligt mere til Balo toppen, fremfor de to med Championship niveau.
Forhelvede hvor kunne et Remy køb, have pyntet på situationen.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » søndag, 19. okt, 2014 00:56

texy skrev:
Sturridge eller ej, så startede vi en stime med kampen imod WBA. Den fortsætter vi, så Sturridge har noget positivt at vende tilbage til.
Dejligt med lidt optimisme. Det skal vi have noget mere af.

Besvar