Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Fantastisk kamp!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, både Gunners og City virker stærke i år. For ikke at tale om Chelski. Vi skal virkelig kende vores besøgelsestid hvis vi vil slutte i top 4 igen i år.Belloni skrev:Helt sikkert. Kanon kamp faktisk.ScouserTommy skrev:I det hele taget nogle fine mål i den kamp. Det må man lade dem. Agueros og Wilsheres var også flotte.Belloni skrev:Ok mål af Alexis. Havde helst set et x i den kamp
Og så heldigvis x lige nu
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Nu er jeg som sådan ikke uenig i meningen, men at Chelsea, City og Arsenal er stærke er vel ikke nok til at true vores mål om top 4, det kræver ligesom et hold mere. De 3 hold gør det svært for os at slutte i top 3.ScouserTommy skrev:
Ja, både Gunners og City virker stærke i år. For ikke at tale om Chelski. Vi skal virkelig kende vores besøgelsestid hvis vi vil slutte i top 4 igen i år.
Imod moderne fodbold.
- Sledgehammer
Helt sikkert. Det var også snarere hold som Spurs, Everton og måske Manure jeg havde i tankerne. Vi kan ikke tillade os alt for mange skæverter, hvis vi skal holde dem bag os.sjampen skrev:Nu er jeg som sådan ikke uenig i meningen, men at Chelsea, City og Arsenal er stærke er vel ikke nok til at true vores mål om top 4, det kræver ligesom et hold mere. De 3 hold gør det svært for os at slutte i top 3.ScouserTommy skrev:
Ja, både Gunners og City virker stærke i år. For ikke at tale om Chelski. Vi skal virkelig kende vores besøgelsestid hvis vi vil slutte i top 4 igen i år.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
LFC-Aaby skrev:Synes det er skræmmende så ringe Özil er blevet. Han er doven og laver et utal af fejl. Det er helt vildt.

Tomme pladser på Stamford Bridge og end- til videre kedelig kamp, dog er resultatet da skønt nok med cifrene 0-1 til Swansea!
De mangler fart og hurtighed de blå ..

De mangler fart og hurtighed de blå ..
You'r Never Walk Alone. ///
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvor er Costa klam. Han er en bisse og hans fejring af målet mod Everton var totalt uden klasse.
Av for Costa! 

- And I'm Javert
- Alder: 33
Puha floppet Costa har målnæse.
- Sledgehammer
Ja vi må håbe han taber kadence senere. Eller bliver skadetRedRedRed skrev:Av for Costa!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Et mistet ben ville være fint. Shit han har godt nok præsteret meget bedre end jeg troede.ScouserTommy skrev:Ja vi må håbe han taber kadence senere. Eller bliver skadetRedRedRed skrev:Av for Costa!Ellers bliver det svært at holde trit med de blå
"We're not racist, we only hate the mancs"
Han har sku målnæse ham Costa. Imponerende start.
Og så scorer deres backup også. Puuuha, me not like.
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
De er godt nok farlige Chelsea... Avavav, dem glæder jeg mig ikke til at møde.
Justice for the 96! <3