Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
http://www.bold.dk/nyt/uheldige-papadop ... kadet-igen
Kyriakos Papadopoulos skadet igen. Der er ganske vist ikke nogen sammenhæng med de tidligere skader, da dette er skulderen den er gal med. Men der tegner sig godt nok et billede af en spiller, som aldrig rigtig kommer til at fuldbyrde sit potentiale. Fandme ærgerligt for ham.
Det ser ud til at vi 'dodged a bullet', da vi ikke fik hevet ham ind for et års tid siden.
Kyriakos Papadopoulos skadet igen. Der er ganske vist ikke nogen sammenhæng med de tidligere skader, da dette er skulderen den er gal med. Men der tegner sig godt nok et billede af en spiller, som aldrig rigtig kommer til at fuldbyrde sit potentiale. Fandme ærgerligt for ham.
Det ser ud til at vi 'dodged a bullet', da vi ikke fik hevet ham ind for et års tid siden.
En artikel om den måske absurde baggrund for Monaco's hurtige fald fra storhed. Et pas og en skilsmisse...
http://www.mx.dk/sport/sportsnyheder/story/27843313
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det tænkte jeg også da jeg læste artiklen. Og så vidt jeg husker vil Schalke have omkring £20 M. for ham. Godt vi ikke fik hamRedRedRed skrev:http://www.bold.dk/nyt/uheldige-papadop ... kadet-igen

Hvor er det dog fryd. Det er så pisse hamrende ødelæggende for fodbold, og alt det smukke ved fodbold, når de her rigmænd kommer ind og køber en klub til succes.texy skrev:En artikel om den måske absurde baggrund for Monaco's hurtige fald fra storhed. Et pas og en skilsmisse...
Liverpool Football Klopp
-
-
Dejligt vi fik solgt mega floppet Carroll. Han har ikke spillet en eneste kamp for WH i denne sæson, og de har købt Sakho (for £1 M mindre end vi gav for Lambert), som scorede i sine tre første kampe, og Valencia, som også har haft succes. Spørgsmålet er WH ønsker at beholde en løntung spiller som Carroll? Hans karriere har bare gået én vej, og det er nedad.
Hvori består nyheden i det indlæg?Hr. Drejer skrev:Dejligt vi fik solgt mega floppet Carroll. Han har ikke spillet en eneste kamp for WH i denne sæson, og de har købt Sakho (for £1 M mindre end vi gav for Lambert), som scorede i sine tre første kampe, og Valencia, som også har haft succes. Spørgsmålet er WH ønsker at beholde en løntung spiller som Carroll? Hans karriere har bare gået én vej, og det er nedad.
Kloppite
- JudgeArdaStudge
Det vil jeg også gerne vide.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Trådens navn er "Smånyheder", så det behøver ikke være en nyhed, men kan være en lille nyhed. Dernæst er det da en lille nyhed, at WH's meget billige køb, har været en succes så langt i sæsonen.
Jeg tvivlede også selv, om indlægget hørte til her.
Jeg tvivlede også selv, om indlægget hørte til her.

Hvad er en "lille nyhed", hvis den ikke er en nyhed?Hr. Drejer skrev:så det behøver ikke være en nyhed, men kan være en lille nyhed

"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Ville da mene den historie Hr. Drejer beretter er en smånyhed omkring Liverpool. Godt nok ikke i direkte forstand - Carroll er jo ikke vores spiller mere, og heldigvis for det - men derimod har den vel en indirekte appel. Grundet hans skadehistorik og at West Ham nu gerne vil have ham solgt, fortæller vel en historie om at vi med rette solgte ham videre med en væsentligt tab. Tænk hvis hvis Ham ikke havde købt ham, og vi så stod med en spiller hvis værdi kun var dalende, dette samtidigt med, at hans løn var i samme klasse som de bedst betalte spillere minus Suarez - hvis jeg da huske rigtigt.
var vist for hurtigt ude, men der har været skriveri omkring West Ham prøver at få afsat Caroll i næste tranfervindue, deraf min argumentation.
http://www.bold.dk/nyt/fck-bombe-henter ... ulsen-hjem
Der kan man bare se. Jeg er spændt på at se, hvad han kan bidrage med. Jeg har kun set et par enkelte kampe med ham for Ajax, siden han forlod os, så jeg kan ikke rigtig vurdere niveauet. Andre der har fulgt ham lidt nærmere, der kan sige, hvad man skal forvente?
Der kan man bare se. Jeg er spændt på at se, hvad han kan bidrage med. Jeg har kun set et par enkelte kampe med ham for Ajax, siden han forlod os, så jeg kan ikke rigtig vurdere niveauet. Andre der har fulgt ham lidt nærmere, der kan sige, hvad man skal forvente?
Liverpool Football Klopp
Luis Suarez have been included in the Uruguay 22 man squad
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Jeg synes simpelthen at det er decideret vanvittigt så lidt Uruguay er blevet straffet. I min optik er det kun klubholdet der er straffet i denne sag. Suarez er vel kun gået glip af 2 landskampe eller sådan.Wormie skrev:Luis Suarez have been included in the Uruguay 22 man squad
Ved godt det ikke kan sammenlignes, men også lidt det samme med Sturridge. Landsholdet kan stort set være ligeglade med spillerne. Om de dummer sig eller bliver skadet, for det kommer ikke til at gå ud over dem alligevel. Sturridge har været skadet lige siden sidste landholdspause(og kostet os en helvedes masse point), og er i teorien klar til at kunne spille for dem igen nu her(ved godt han ikke har fået lov).
Hader landsholdsbold.
Hellere en god trekant end en ond cirkel