Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 13. sep, 2014 11:57

http://www.bold.dk/nyt/uheldige-papadop ... kadet-igen

Kyriakos Papadopoulos skadet igen. Der er ganske vist ikke nogen sammenhæng med de tidligere skader, da dette er skulderen den er gal med. Men der tegner sig godt nok et billede af en spiller, som aldrig rigtig kommer til at fuldbyrde sit potentiale. Fandme ærgerligt for ham.

Det ser ud til at vi 'dodged a bullet', da vi ikke fik hevet ham ind for et års tid siden.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 16. sep, 2014 13:56

En artikel om den måske absurde baggrund for Monaco's hurtige fald fra storhed. Et pas og en skilsmisse...

http://www.mx.dk/sport/sportsnyheder/story/27843313
Kloppite

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 16. sep, 2014 15:00

RedRedRed skrev:http://www.bold.dk/nyt/uheldige-papadop ... kadet-igen

Kyriakos Papadopoulos skadet igen. Der er ganske vist ikke nogen sammenhæng med de tidligere skader, da dette er skulderen den er gal med. Men der tegner sig godt nok et billede af en spiller, som aldrig rigtig kommer til at fuldbyrde sit potentiale. Fandme ærgerligt for ham.

Det ser ud til at vi 'dodged a bullet', da vi ikke fik hevet ham ind for et års tid siden.
Det tænkte jeg også da jeg læste artiklen. Og så vidt jeg husker vil Schalke have omkring £20 M. for ham. Godt vi ikke fik ham :)

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 16. sep, 2014 16:56

texy skrev:En artikel om den måske absurde baggrund for Monaco's hurtige fald fra storhed. Et pas og en skilsmisse...

http://www.mx.dk/sport/sportsnyheder/story/27843313
Hvor er det dog fryd. Det er så pisse hamrende ødelæggende for fodbold, og alt det smukke ved fodbold, når de her rigmænd kommer ind og køber en klub til succes.
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 16. sep, 2014 19:43

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 28. sep, 2014 22:28

Dejligt vi fik solgt mega floppet Carroll. Han har ikke spillet en eneste kamp for WH i denne sæson, og de har købt Sakho (for £1 M mindre end vi gav for Lambert), som scorede i sine tre første kampe, og Valencia, som også har haft succes. Spørgsmålet er WH ønsker at beholde en løntung spiller som Carroll? Hans karriere har bare gået én vej, og det er nedad.

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 28. sep, 2014 22:38

Hr. Drejer skrev:Dejligt vi fik solgt mega floppet Carroll. Han har ikke spillet en eneste kamp for WH i denne sæson, og de har købt Sakho (for £1 M mindre end vi gav for Lambert), som scorede i sine tre første kampe, og Valencia, som også har haft succes. Spørgsmålet er WH ønsker at beholde en løntung spiller som Carroll? Hans karriere har bare gået én vej, og det er nedad.
Hvori består nyheden i det indlæg?
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 28. sep, 2014 23:12

Det vil jeg også gerne vide.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 29. sep, 2014 11:50

Trådens navn er "Smånyheder", så det behøver ikke være en nyhed, men kan være en lille nyhed. Dernæst er det da en lille nyhed, at WH's meget billige køb, har været en succes så langt i sæsonen.

Jeg tvivlede også selv, om indlægget hørte til her. :)

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » mandag, 29. sep, 2014 11:54

Hr. Drejer skrev:så det behøver ikke være en nyhed, men kan være en lille nyhed
Hvad er en "lille nyhed", hvis den ikke er en nyhed? ;)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Regista

Indlæg af Regista » mandag, 29. sep, 2014 12:23

Ville da mene den historie Hr. Drejer beretter er en smånyhed omkring Liverpool. Godt nok ikke i direkte forstand - Carroll er jo ikke vores spiller mere, og heldigvis for det - men derimod har den vel en indirekte appel. Grundet hans skadehistorik og at West Ham nu gerne vil have ham solgt, fortæller vel en historie om at vi med rette solgte ham videre med en væsentligt tab. Tænk hvis hvis Ham ikke havde købt ham, og vi så stod med en spiller hvis værdi kun var dalende, dette samtidigt med, at hans løn var i samme klasse som de bedst betalte spillere minus Suarez - hvis jeg da huske rigtigt.

Regista

Indlæg af Regista » mandag, 29. sep, 2014 12:25

var vist for hurtigt ude, men der har været skriveri omkring West Ham prøver at få afsat Caroll i næste tranfervindue, deraf min argumentation.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 30. sep, 2014 13:23

http://www.bold.dk/nyt/fck-bombe-henter ... ulsen-hjem

Der kan man bare se. Jeg er spændt på at se, hvad han kan bidrage med. Jeg har kun set et par enkelte kampe med ham for Ajax, siden han forlod os, så jeg kan ikke rigtig vurdere niveauet. Andre der har fulgt ham lidt nærmere, der kan sige, hvad man skal forvente?
Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 03. okt, 2014 10:22

Luis Suarez have been included in the Uruguay 22 man squad
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 03. okt, 2014 10:38

Wormie skrev:Luis Suarez have been included in the Uruguay 22 man squad
Jeg synes simpelthen at det er decideret vanvittigt så lidt Uruguay er blevet straffet. I min optik er det kun klubholdet der er straffet i denne sag. Suarez er vel kun gået glip af 2 landskampe eller sådan.

Ved godt det ikke kan sammenlignes, men også lidt det samme med Sturridge. Landsholdet kan stort set være ligeglade med spillerne. Om de dummer sig eller bliver skadet, for det kommer ikke til at gå ud over dem alligevel. Sturridge har været skadet lige siden sidste landholdspause(og kostet os en helvedes masse point), og er i teorien klar til at kunne spille for dem igen nu her(ved godt han ikke har fået lov).

Hader landsholdsbold.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar