Min fejl sorrytexy skrev:Sunday Mirror skriver da, at han får £180.000 om ugen?Jonathan skrev:Jeg har læst på Sunday mirror at di Maria skulle ha 1.620.000 om ugen! Det er godt nok Sunday mirror og han får sikkert ikke SÅ meget men jeg tror vi er højere oppe end 200.000 (om ugen)Wormie skrev:United lønninger må også være ved at være over cities, 150k for shaw og 300k for rooney RvP 250k, mata 130k, young 118k
DI maria får nok 250k... (ved det ikke)
pund om ugen ofc..
I forhold til vores.
Gerrard 140k, Coutinho 60k, Sterling 40k, Sturridge 80k, Glen johnson 90k (hopefully not for long)
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... in-4096970
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
- JudgeArdaStudge
Vores offensiv kunne jo nemlig ikke til syvende og sidst opveje for en ringe defensiv. Du synes, at nogle undervurderer. Manures trup og jeg synes, at nogen overvurderer van Gaals evner. Han er blevet fyret i stort set alle klubber, han har været træner i - Ja, sågar sportsdirektør. Så lad ham da bare få tid til at implementere sine idéer, hvis han bruger lige så lang tid på det, som sin 2. tid i Barcelona, så ender de som 12'er når han bliver fyret. van Gaal er en mand, hvis karriere har været fulgt af konflikter og sportslige utilstrækkelighed, til trods for, at han også har gjort det godt, på den lange bane, har det bare ikke været nok - Men et VM skulle der til (hvor Hollands trup i øvrigt blev voldsomt undervurderet - Folk talte dem jo helt ned og lagde al ansvaret og æren for en 3. plads på van Gaal) før, at folk kalder ham et geni og at Manure er tilbage i mesterskabskampen - Så lad os da bare kalde det en overdrivelse at tale deres mandskab ned (Sidste sæson, var det berettiget at tale dem ned), men så er det så sandelig en lige så stor overdrivelse at tale van Gaal så meget op - Han har begået sin dele af fejl, men det glemmer folk åbenbart efter et okay VM med kedeligt fodbold fra Hollands side.
Men ja, nok om ham og den klub. Jeg får myrekryb af bare at se på ham, så alene det at snakke om ham, er ikke rart.
Men ja, nok om ham og den klub. Jeg får myrekryb af bare at se på ham, så alene det at snakke om ham, er ikke rart.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Tyve procent mere end Shaw! (Hvis 180.000 er korrekt). Det hænger ikke sammen.texy skrev:Sunday Mirror skriver da, at han får £180.000 om ugen?Jonathan skrev:Jeg har læst på Sunday mirror at di Maria skulle ha 1.620.000 om ugen! Det er godt nok Sunday mirror og han får sikkert ikke SÅ meget men jeg tror vi er højere oppe end 200.000 (om ugen)Wormie skrev:United lønninger må også være ved at være over cities, 150k for shaw og 300k for rooney RvP 250k, mata 130k, young 118k
DI maria får nok 250k... (ved det ikke)
pund om ugen ofc..
I forhold til vores.
Gerrard 140k, Coutinho 60k, Sterling 40k, Sturridge 80k, Glen johnson 90k (hopefully not for long)
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... in-4096970
We need a new Fowler...
-
Vidic, Evra, Rio og Giggs er alle stoppet i klubben. De 4 frigiver en del til lønbudgettet.
Fan af Manchester United
vi er blevet snydt, suarez er jo 240 mil pund være i forhold til markets pris idag!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Der var en debat på forum for snart lang tid siden, hvor der blev talt om, hvorledes dommere i PL kunne være korrupte, om kampe ligefrem kunne være fixede, hvilken indflydelse Ferguson eksempelvis havde på dommerafgørelser etc. Jeg påstod hårdnakket, at dommene i det store og hele ville gå op efter en hel sæson og at dommerne var professionelle og foretog skøn. Men sagen fra vores egen andedam, som vi selvfølgelig ikke kender omfanget af endnu, har fået mig til at tænke over, hvor udbredt matchfixing formentlig er. Og når den som i Hvidovre-tilfældet inkluderer spillere, så er det et tegn på råddenskab og det udgør en meget stor potentiel trussel for vores alles sammens elskede sport, hvis denne smitte tilsyneladende findes overalt. Lige fra bunden til evt. VM-kampe, som der var rygter om i sommers. Plus at det organ, FIFA, som burde være garant for at bekæmpe dette problem, selv er så bundkorrupt.
Et andet kæmpe problem for sporten, det er den utrolige inflation der er sket i spillerpriser. 64 mill pund for di Maria!! Det er langt over en halv milliard danske kroner! Smag lige på det... Dette skal ikke være en anti United-protest, det er en generel protest mod priserne, lønningerne og galskaben der hersker. Vi har selv brugt over en milliard på spillere... Puha, og hvem betaler? Ja, det er bl.a. os fans når vi køber billetterne. Jeg synes det er synd, men det vil uundgåeligt også skabe en kæmpe skævhed mellem de rige klubber og de fattige og det har FFP ikke indflydelse på, da den er baseret på omsætning, sådan som jeg forstår det.
Jeg begynder efterhånden at synes, at vi måske skal læne os lidt op ad de amerikanske principper, som ses i flere sportsgrene, som ikke direkte bare kan overføres til vores sport, men tankegangen, som handler om en mere afbalanceret konkurrence mellem klubberne, den er god.
Morgenens sure opstød skal ses i et fodboldromantisk lys, som jeg stolt vedkender mig!
9
Et andet kæmpe problem for sporten, det er den utrolige inflation der er sket i spillerpriser. 64 mill pund for di Maria!! Det er langt over en halv milliard danske kroner! Smag lige på det... Dette skal ikke være en anti United-protest, det er en generel protest mod priserne, lønningerne og galskaben der hersker. Vi har selv brugt over en milliard på spillere... Puha, og hvem betaler? Ja, det er bl.a. os fans når vi køber billetterne. Jeg synes det er synd, men det vil uundgåeligt også skabe en kæmpe skævhed mellem de rige klubber og de fattige og det har FFP ikke indflydelse på, da den er baseret på omsætning, sådan som jeg forstår det.
Jeg begynder efterhånden at synes, at vi måske skal læne os lidt op ad de amerikanske principper, som ses i flere sportsgrene, som ikke direkte bare kan overføres til vores sport, men tankegangen, som handler om en mere afbalanceret konkurrence mellem klubberne, den er god.
Morgenens sure opstød skal ses i et fodboldromantisk lys, som jeg stolt vedkender mig!

9
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Husk nu fx at tage højde for, at der i den ene milliard vi har brugt, også skal tages højde for de 550-650ish der kom ind fra Suarez.
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden
Det ved jeg godt. Vi balancerer måske nogenlunde, men det er langt fra tilfældet hos alle klubber.Mazter81 skrev:Husk nu fx at tage højde for, at der i den ene milliard vi har brugt, også skal tages højde for de 550-650ish der kom ind fra Suarez.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Kan anbefale at læse Declan Hills bog, Det Aftalte Spil, der godt nok er nogle år gammel, men som fint beskriver hvordan kampe fixes og hvor stor "industrien" egentlig er. Den tager netop afsæt i Asien, som også spiller en hovedrolle i den nye danske sag.
Nedenstående billede er af Bayern Munchens træningsbaner. Det interessante er markeringerne. Var ikke klar over, at man gjorde sådan, men det er jo egentlig ret smart.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... til-costa/
Costa måske ude i 6 uger!
Costa måske ude i 6 uger!
Justice for the 96! <3
Hvorfor er det at Tv3 hiver en rødglødende united fan ind i deres studie for at kunne svine alle andre ind dem selv 
Kan godt lide hans udtalese om at Suarez er ikke 75 mil pund værd pga han er totalt uprøvet international og har ALDRIG spillet CL (ja det sagde han) hvor han prøver at forsvare at di maria var stort set samme pris.
hvor er det håbløst af Tv3

Kan godt lide hans udtalese om at Suarez er ikke 75 mil pund værd pga han er totalt uprøvet international og har ALDRIG spillet CL (ja det sagde han) hvor han prøver at forsvare at di maria var stort set samme pris.
hvor er det håbløst af Tv3
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
HENT HAM! Legende allerede!

Best. Comeback. Ever.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Hvor er det dog frustrerende, at det ikke engang kommer som en overraskelse, at et af medlemmerne i den del af FIFA, der skal overvåge og sikre at FIFA følger de finansielle regler, nu er blevet arresteret som følge af mistanke om korruption.
http://www.theguardian.com/football/201 ... ing-charge
Den organisation er jo ganske enkelt syg fra inderst til yderst. Og når det er gået hen og blevet en del af virksomhedskulturen, så kan man ikke ændre det. Få et par frivillige fra et par engelske, tyske, svenske og østrigske lower league hold til at printe fodboldloven ud. Luk derefter FIFA, UEFA og hvad der ellers måtte være af store organisationer, der kun søger at malke sporten for egen vindings skyld, og lad os se hvad de glade amatører har af forslag i forhold til at køre skuden videre.
Det kræver vel ikke ret meget mere, end en åben hårdtarbejdende og fodboldglad administration indeholdende lidt integritet, et dygtigt revisions-team med respekt for loven, samt et dygtigt event team.
Hvor er jeg bare træt af korrupte sportsorganisationer.
http://www.theguardian.com/football/201 ... ing-charge
Den organisation er jo ganske enkelt syg fra inderst til yderst. Og når det er gået hen og blevet en del af virksomhedskulturen, så kan man ikke ændre det. Få et par frivillige fra et par engelske, tyske, svenske og østrigske lower league hold til at printe fodboldloven ud. Luk derefter FIFA, UEFA og hvad der ellers måtte være af store organisationer, der kun søger at malke sporten for egen vindings skyld, og lad os se hvad de glade amatører har af forslag i forhold til at køre skuden videre.
Det kræver vel ikke ret meget mere, end en åben hårdtarbejdende og fodboldglad administration indeholdende lidt integritet, et dygtigt revisions-team med respekt for loven, samt et dygtigt event team.
Hvor er jeg bare træt af korrupte sportsorganisationer.
Kloppite