Nogle vil med rette mene, at vi mangler en type som Wilshere på holdet...AJ skrev:Du håber simpelthen, at Borini ER ryger?Oomph242 skrev:Håber dine kilder taler usandt.Emmy skrev:Mine kilder siger at han er ikke-rygerKelly skrev:ryger borini syntes jeg der skal en angriber mere ind.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Pirlo er efter sigende Ryger og derudover har hen en sej personlighed, det kan være han kan holde Balo styr på Balo.JTN skrev:Nogle vil med rette mene, at vi mangler en type som Wilshere på holdet...AJ skrev:Du håber simpelthen, at Borini ER ryger?Oomph242 skrev:Håber dine kilder taler usandt.Emmy skrev:Mine kilder siger at han er ikke-rygerKelly skrev:ryger borini syntes jeg der skal en angriber mere ind.

Så vil jeg da lige bruge tråden til at mindes Anthony Le Tallec, der nægtede at kvitte smøgerne, da Rafa bad ham om det.
Re: Sv: Hvem skal ind?
Aka " den nye Zidane"Alonso skrev:Så vil jeg da lige bruge tråden til at mindes Anthony Le Tallec, der nægtede at kvitte smøgerne, da Rafa bad ham om det.
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Det var Bruno Cheyrou der var den nye ZZ.Pede skrev:Aka " den nye Zidane"Alonso skrev:Så vil jeg da lige bruge tråden til at mindes Anthony Le Tallec, der nægtede at kvitte smøgerne, da Rafa bad ham om det.
Ahh ja, selvfølgelig. Ikke fordi det gør mærkatet mere passende.Mugge skrev:Det var Bruno Cheyrou der var den nye ZZ.Pede skrev:Aka " den nye Zidane"Alonso skrev:Så vil jeg da lige bruge tråden til at mindes Anthony Le Tallec, der nægtede at kvitte smøgerne, da Rafa bad ham om det.
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Nej ham kunne ikke få på grund af rygterne om konkurrence fra både Real Madrid, Barcelona, Bayern München, Juventus, Milan, Arsenal og ManU (sidstnævnte var et storhold den gang).nikand skrev:Hentet vi den nye cheyrou?
Derimod fik vi den nye Vieira i form af Salif Diao..han røg dog også
- Redtothebone
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ro på drenge, vi har stadig den walisiske Iniesta.
Nej, det er den walisiske Xavi.Hr. Drejer skrev:Ro på drenge, vi har stadig den walisiske Iniesta.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Ved godt, at langt fra alle er enige, men jeg synes faktisk, at det er god humor, da jeg jo er enigL4 skrev:Daniel Agger.

Der er åbenbart også andre.
http://www.bt.dk/fodbold/vraget-agger-h ... -midt-over
Men, nu skal man jo ikke dømme Lovren ude på en enkelt dårlig optræden for os. Specielt fordi, at han bestemt ikke var alene om at lave fejlene. Og fordi han stod stærkt i billedet imod Dortmund og samtidig spillede en godkendt kamp imod Saints.
Det er dog i mine øjne i orden at påpege, at den skrantende defensiv som Agger er blevet tillagt at have en medandel i (hvis ikke det endda var antydet, at han kunne være årsagen), ikke er blevet mindre skrantende i den periode på 8 gældende kampe (hvoraf han selv lige fik en optræden i Newcastle-sejren efter fadæsen ude imod Crystal Palace) siden han reelt blev vraget efter at have optrådt i holdets sidste clean sheet imod Spurs.
Der er nu brugt ca. £35m på Aggers position uden at der er sket en forbedring. Jeg vil da håbe, at vi i løbet af denne sæson får lidt valuta for de penge.
Kloppite
Vi mangler en klasseangriber. Jeg tror desværre at det niveau Sturridge viser, med sine kæmpe udsving hvor han i store dele af kampene er totalt usynlig, er noget vi må vende os til. Han mangler accelration mod mål når han modtager bolden. Ofte dribler han rundt på samme kvadratmeter uden at komme ud af stedet, han triller med sålen og leger "hæl og tå". Han er "humørspiller" og virke ofte ugidelig i vores genpres. imø. er det ikke ham der kan løfte vores angreb til top-4 niveau. Mht. Balotelli ser jeg mange af de samme "sygdomme", hvor der hellere skal "kæles" lidt for bolden på bekostning af effektiviteten.
De kan nå det endnu.L4 skrev:Vi mangler en klasseangriber. Jeg tror desværre at det niveau Sturridge viser, med sine kæmpe udsving hvor han i store dele af kampene er totalt usynlig, er noget vi må vende os til. Han mangler accelration mod mål når han modtager bolden. Ofte dribler han rundt på samme kvadratmeter uden at komme ud af stedet, han triller med sålen og leger "hæl og tå". Han er "humørspiller" og virke ofte ugidelig i vores genpres. imø. er det ikke ham der kan løfte vores angreb til top-4 niveau. Mht. Balotelli ser jeg mange af de samme "sygdomme", hvor der hellere skal "kæles" lidt for bolden på bekostning af effektiviteten.
Reus. Falcao. men det sker ikke.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.