hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » søndag, 24. aug, 2014 20:15

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... dsk-skifte

Kristoffer Peterson rygtes til Utrecht.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 24. aug, 2014 21:37

LFC_20 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... dsk-skifte

Kristoffer Peterson rygtes til Utrecht.
Fint med mig - han ville aldrig slå igennem i Liverpool, men tror godt han kan få en fin karriere i holland, a la Kristian Nemeth, der tuller rundt i Roda nu.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 25. aug, 2014 08:35

Sosu bliver aldrig god nok til at slå igennem i Liverpool. Der skal være rigtig mange skader og karantæner før han får fast spilletid.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » mandag, 25. aug, 2014 08:39

Hekkem skrev:Sosu bliver aldrig god nok til at slå igennem i Liverpool. Der skal være rigtig mange skader og karantæner før han får fast spilletid.
Mener du Southeaster Oklahoma State University, fordi så giver det ingen mening?
Du mener vel Suso?
Billede

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 25. aug, 2014 08:41

Xenne skrev:
Hekkem skrev:Sosu bliver aldrig god nok til at slå igennem i Liverpool. Der skal være rigtig mange skader og karantæner før han får fast spilletid.
Mener du Southeaster Oklahoma State University, fordi så giver det ingen mening?
Du mener vel Suso?
Nej, jeg mener Pacheco

Stakit ..... kasket .... ????

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 25. aug, 2014 08:44

Hekkem skrev:
Xenne skrev:
Du mener vel Suso?
Nej, jeg mener Pacheco

Stativ...
Kloppite

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Kontakt:

Indlæg af Mugge » mandag, 25. aug, 2014 08:54

texy skrev:
Hekkem skrev:
Xenne skrev:
Du mener vel Suso?
Nej, jeg mener Pacheco

Stativ...

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » mandag, 25. aug, 2014 09:38

Hvad snakker du om? Han er et vores mest lysende talenter. Jeg kunne ikke være mere uenig

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 25. aug, 2014 09:41

Jeg tror heller ikke på ham. Han skal nok få en fin karriere men fast mand i Liverpool bliver han ikke.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » mandag, 25. aug, 2014 10:35

sirsvansealot skrev:
Hvad snakker du om? Han er et vores mest lysende talenter. Jeg kunne ikke være mere uenig
At være et at vores mest lysende talenter, er ikke enslydende med, han vil blive god nok til at slå igennem i Liverpool.

Han har i meget få momenter vist noget for os i de kampe han trods alt har fået. Han havde ikke ligefrem et mega succesfuldt lejeophold i sidste sæson, hvor han var middelmådig på et ikke så fantastisk hold.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 25. aug, 2014 11:59

Napoli vil låne Lucas. De lånte Reina sidste sæson, men havde ikke pengene til at købe endsige betale hans løn. Dette på trods af, at Reina gjorde det fint i Napoli. Jeg frygter samme scenarie igen. De låner med option til at købe ham, men når vi når næste sommer, ja så har ikke pengene. Jeg vil hellere sælge Lucas til et lidt mindre beløb, end låne ham ud. Disse lån betragtes af nogle klubber, som en billig løsning til at styrke stalden, med en spiller de alligevel ikke har råd til at købe - tror jeg.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 25. aug, 2014 18:11

Ingen kan vel betvivle, at Suso er en gudsbenådet tekniker, men om han har den der ærgerrighed der skal til, hvis man vil blive en absolut topspiller, kan jeg godt være i tvivl om. Det har jeg egentlig været et stykke tid. Der er især nogle taktiske ting, der halter. Savner lidt mere offervillighed. Både i forhold til at arbejde baglæns for holdet og at være et aktiv i presspillet, men også i forhold til at gøre alt for at blive sat i scene. Derudover føler man sig ikke altid overbevist om, at han træffer den rigtige beslutning inde på banen. Det er en skam, da han åbenlyst ser spillet udvikle sig hurtigere end de fleste. For mig handler det egentlig ikke bare om hans Liverpool karriere, men i lige så høj grad om hans karriere sådan helt generelt. Det er meget muligt, at han aldrig slår igennem i Liverpool, men jeg håber, at hans fodboldbegavelse så senere finder en plads i topfodbold. Nogle spillere modnes bare senere, og det er måske også tilfældet med Suso, så jeg vil bestemt fraholde mig fra at køre de tynge skyts ud mod ham rent retorisk.

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » tirsdag, 26. aug, 2014 11:11

Jeg begynder mere og mere at tro, at Agger ikke gider at spille i ret mange af de klubber, der måtte være interesserede i ham. Det er lige før, jeg fornemmer, at hvis det ikke er Liverpool, så vil han helst tilbage til Brøndby.

Dermed er jeg tæt på at tro, at vi ender med at have en ret bred bænk i forhold til midterforsvaret. For jeg vil finde det direkte tåbeligt, hvis Liverpool går med til eventuelt at betale noget af Aggers løn, mens han render og spiller for Brøndby.

Ved ikke, om jeg fortolker for meget på denne artikel...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 982943.ece
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 26. aug, 2014 19:59

http://www.plbold.dk/2014/08/26/qpr-tæt ... rpool-back

Robinson til QPR for 1 mio. pund?

Har det lidt ambivalent, hvis det er sandt. Han er et stort talent, men konkurrence er stor i Liverpool og han ønsker selvfølgelig ikke at blive lejet ud til han er 23 år(Eller en anden alder), hvor han måske vil kunne presse på for startpladsen? Derved vil et salg måske være det bedste, men håber vi har nogle klausuler, for jeg tror han kan overraske på sigt.

Derudover ved jeg ikke om QPR er det rigtige for unge Robinson, en klub som satser stort, men virker til at mangle styr på tingene, men måske er det hans eneste mulighed for PL bold?

Brugeravatar
Hekkem

Indlæg af Hekkem » onsdag, 27. aug, 2014 08:06

Der går rygter om der er 7 spillere der bliver solgt og 3 der bliver lejet ud inden transfervinduet lukker.

Besvar