Vi skal ikke hente en spiller der er skadet resten af 2014, nej. Der er ingen der ved hvordan han er når han kommer tilbage fra hans skade.L4 skrev:Ross Barkley, han er for vild. Han når samme klasse som Gerrard.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Re: Hvem skal ind?
ryger borini syntes jeg der skal en angriber mere ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Mine kilder siger at han er ikke-rygerKelly skrev:ryger borini syntes jeg der skal en angriber mere ind.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Emmy skrev:Mine kilder siger at han er ikke-rygerKelly skrev:ryger borini syntes jeg der skal en angriber mere ind.
??
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Det ser jeg ingen grund til. Vi kan altid vælge at spille med en enkelt angiber, eller vi kan bruge Sterling/Markovic ved siden af den mere klassiske angriber i form af Sturridge/Balotelli/Lambert. Jeg synes, at vi er fint dækket ind både i forhold til et mere krævende program og i forhold til eventuelle skader og karantæner.Kelly skrev:ryger borini syntes jeg der skal en angriber mere ind.
Suarez er smuttet. Aspas er smuttet. To spillere væk, hvoraf den ene intet bidrog.
Vi ar fået Balotelli og Lambert ind. To spillere der godt kan bidrage. Jeg finder det ikke nødvendigt at "erstatte" en spiller der ikke var os os i sidste sæson. Tager jeg fejl, kan der rettes op på det i januar.
Kloppite
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Cynwal skrev:Hvad med Alex Song, som der var snak om for en uges tid siden?henrik1 skrev:Synes stadig vi mangler en spiller til den centrale midt. Her kunne jeg godt tænke mig vi tog konkurrence op med Bayern om Sami Khedira. Khedira er ikke den store leder, men han er pålidelig oh meget rutineret samt klasser over Lucas. Og jeg tror heller ikke vi går fallit rent økonomisk. Vi det skulle ske er vi nogenlunde godt besat, de store profiler værende Balotelli, Khedira og forhåbenlig Lovren, mens resten vel er lidt den bløde mellemvare, men sikkert brugbart som backup (omend jeg rater Moreno ganske højt).
Song ville også være meget fint synes jeg.
Så blev Lallana nævnt af en anden som tilstrækkelig cover, men er Lallana ikke mere en playmaker-type? Mener da ikke at have set ham spille defensiv midt. Men det er klart, kan Stevie holde niveauet er det måske tilstrækkeligt!
Emmy skrev:Mine kilder siger at han er ikke-rygerKelly skrev:ryger borini syntes jeg der skal en angriber mere ind.

Håber dine kilder taler usandt.
....og du ved simpelthen at han er ude så længe selvom Everton ikke selv ved det?.....du har gode kilder....ThunderZtorm skrev:Vi skal ikke hente en spiller der er skadet resten af 2014, nej. Der er ingen der ved hvordan han er når han kommer tilbage fra hans skade.L4 skrev:Ross Barkley, han er for vild. Han når samme klasse som Gerrard.
Ifølge Daily mirror (kender ikke deres pålidelighed) så skulle reus være rejst til London for at forhandle med Arsenal , 258 mill.
Hvis det er rigtigt syntes jeg vi skulle blande os, hvis vi har de 258.
Reus var også i London for 5 dage siden for at forhandle personlige vilkår med arsenal, i følge metro.
mon ikke den er god nok!!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Tror ikke på at Reus skifter, han bliver i Dortmund lidt endnuWormie skrev:Reus var også i London for 5 dage siden for at forhandle personlige vilkår med arsenal, i følge metro.
Justice for the 96! <3
Så er vi da helt på månen, hvis vi igen ikke tilbyder og præsenterer vores visioner for de næste par år, til en spiller fra hylde et. (Verdensklasse).Wormie skrev:Reus var også i London for 5 dage siden for at forhandle personlige vilkår med arsenal, i følge metro.
We need a new Fowler...
- JudgeArdaStudge
Så sent som i går, sagde Klopp at han forventer, at Reus bliver i Dortmund.richs skrev:Ifølge Daily mirror (kender ikke deres pålidelighed) så skulle reus være rejst til London for at forhandle med Arsenal , 258 mill.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Mon ikke Reus allerede ved, hvad vi og Arsenal kan tilbyde?nikand skrev:Så er vi da helt på månen, hvis vi igen ikke tilbyder og præsenterer vores visioner for de næste par år, til en spiller fra hylde et. (Verdensklasse).Wormie skrev:Reus var også i London for 5 dage siden for at forhandle personlige vilkår med arsenal, i følge metro.