Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niche » onsdag, 20. aug, 2014 15:12

Jeg kan se, at holdningen til Balotelli virker til at være vendt en smule. :D

Jeg håber håber håber, vi får fat i ham... Virkelig en drømmesigning imø...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 20. aug, 2014 15:18

Jesper skrev:
Redtothebone skrev:
Hr. Drejer skrev:
Redtothebone skrev:Jeg tror spillere som Agger, Lucas, Johnson og Borini er til salg hvis det rigtige bud kommer hvis Rodgers føler han har den fornødne backup i resten af truppen, eller kan nå at hente erstatning inden vinduet klapper i.
Jeg tror også Assaidi er til salg.

Ifølge den norske har vi smidt et bud på Balotelli.
Hvis valget står mellem Eto og Balotelli så håber jeg på Balotelli, pyha det bliver spændende at følger hvem der kommer ind.
I givet fald noget af en kovending fra Rodgers. Dertil er han for principfast. Begge to ville i øvrigt bare være sørgeligt, tænker jeg i betragtning af at Falcao navn nævnes...
Edit: jeg har tidligere været pro Balotelli, men jeg vurderer Falcao og Cavani, specielt Falcao, så utroligt meget højere. Jeg har intet specielt imod Balotelli, da jeg godt kan acceptere hele pakken, men der findes bedre spillere derude.
Det er nok meget individuelt hvordan man vurderer spillerne. For mig er Balotelli i fuldstændig samme liga som Falcao og Reus. Og hvem ved om Falcao rammer samme høje niveau efter den grimme knæskade?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » onsdag, 20. aug, 2014 15:19

Gad vide, hvor mange gange folk kan holde til at blive skuffet i det her transfervindue?

Balotelli er måske realistisk nok, men Rodgers har blankt afvist at købe ham. Nøj, hvor jeg håber, at han bliver langt væk fra Anfield (medmindre det er for et andet hold i CL ;) )
Scouser by heart.

Siden 2009.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 20. aug, 2014 15:25

http://www.calciomercato.com/news/galli ... o-c-469361

Rygtet om Balotelli. Ved ikke om det er pålideligt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 20. aug, 2014 15:45

Niche skrev:Jeg kan se, at holdningen til Balotelli virker til at være vendt en smule. :D

Jeg håber håber håber, vi får fat i ham... Virkelig en drømmesigning imø...
Bestemt ikke min drømmesigning. Langt fra. Men en meget spændende nødløsningslottokupon i mine øjne - med stort potentiale i forhold til sportsligt bidrag, men også med store risici i forhold til negativ stemning i truppen og negativ omtale i medierne.

Mest af alt har jeg svært ved at forestille mig Balotelli arbejde røven i laser oppe foran, hvilket er min største anke imod ham. Samtidig anerkender jeg, at han har et helt fantastisk talent, hvilket gør ham interessant.

Så længe Falcao, Cavani, Reus eller eventuelt Tevez måtte være i spil, så er jeg ikke interesseret i Balotelli. Men glipper de, eller er de allerede umulige, så kan jeg godt se, at Balotelli muligvis er langt bedre end alle andre alternativer.
Kloppite

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 20. aug, 2014 17:41

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » onsdag, 20. aug, 2014 17:45

Kelly skrev:kunne tyde på kontakt.

http://liverpool.no/Nyheter/-Vi-har-ikk ... rpool.aspx
Vil du uddybe?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 20. aug, 2014 17:57

Personligt håber jeg på Barotelli, synes der mangler en på holdet som kan lave det uforudsigelige. Er bange for vores hold bliver alt for nemt, at læse med de spillere vi har....

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 20. aug, 2014 18:16

Kelly skrev:kunne tyde på kontakt.

http://liverpool.no/Nyheter/-Vi-har-ikk ... rpool.aspx
Hvordan i alverden skulle "vi har ikke hørt fra Liverpool" kunne tyde på, at Liverpool skulle have kontaktet dem?

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » onsdag, 20. aug, 2014 18:36

Oomph242 skrev:Personligt håber jeg på Barotelli, synes der mangler en på holdet som kan lave det uforudsigelige. Er bange for vores hold bliver alt for nemt, at læse med de spillere vi har....
Det er jo ikke nogen hemmelighed hvordan vi spiller, det er jo bare at se vores kampe. Det betyder heldigvis ikke at man bare kan dæmme op for det. :)

Hvis vi kan få ham på lån, med købsoption samt en klausul om at sende ham retur allerede til jul hvis det slet ikke fungerer, så vil jeg kunne tage det roligt. Sådan har jeg det virkelig.
Hans ustabile mentalitet synes jeg er virkelig bekymrende. Jeg har ikke noget imod spillere med kant, men her har vi altså en spiller der har været i håndgemæng sin træner, som virkelig har haft problemer med at indordne sig. Jeg kan ikke se det charmerende i det.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 20. aug, 2014 19:02

Ville være forfærdeligt med Balotelli. Skrækkelig indstilling og attitute og alt for stor en lottokupon. Kan han hentes gratis, så kan vi tale om det. Ellers ikke.

Tiden er godt nok snart ved at være knap. Vil være meget skidt, hvis der ikke når at ske noget. Spændende tid vi går i møde.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 53

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 20. aug, 2014 20:12

OBI-WAN skrev:
Oomph242 skrev:Personligt håber jeg på Barotelli, synes der mangler en på holdet som kan lave det uforudsigelige. Er bange for vores hold bliver alt for nemt, at læse med de spillere vi har....
Det er jo ikke nogen hemmelighed hvordan vi spiller, det er jo bare at se vores kampe. Det betyder heldigvis ikke at man bare kan dæmme op for det. :)

Hvis vi kan få ham på lån, med købsoption samt en klausul om at sende ham retur allerede til jul hvis det slet ikke fungerer, så vil jeg kunne tage det roligt. Sådan har jeg det virkelig.
Hans ustabile mentalitet synes jeg er virkelig bekymrende. Jeg har ikke noget imod spillere med kant, men her har vi altså en spiller der har været i håndgemæng sin træner, som virkelig har haft problemer med at indordne sig. Jeg kan ikke se det charmerende i det.
Næ, men kan alligevel godt følge OBI-WAN. En af de forcer som efter min mening gjorde os så stærke sidste år var netop Suarez's evne til at gøre det uforudsigelige. Falcao er min ønskesigning men lykkedes det ikke siger jeg mere end ja tak til Balotelli.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » onsdag, 20. aug, 2014 20:52

Lige en indskudt bemærkning : jeg syntes at det er super træls at transfervinduet skal være åben så langt ind i sæson starten. :argue:

ATJ

Indlæg af ATJ » onsdag, 20. aug, 2014 21:25

Hvis Ballo kommer til Anfield skal han fra start af have af vide hvordan tingene skal være(selvom Suarez måske heller ikke altid hørte efter). Det må man selvfølgelig gå ud fra at Rodgers og Gerrard er mere end kompetente nok til at banke ind i hovedet på ham. Men med hans ego ville jeg også foretrække et lån med købsklausul...

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » onsdag, 20. aug, 2014 21:54

ATJ skrev:Hvis Ballo kommer til Anfield skal han fra start af have af vide hvordan tingene skal være(selvom Suarez måske heller ikke altid hørte efter). Det må man selvfølgelig gå ud fra at Rodgers og Gerrard er mere end kompetente nok til at banke ind i hovedet på ham. Men med hans ego ville jeg også foretrække et lån med købsklausul...
Ja Liverpool er klubben hvor Balotelli ENDELIG hører efter. Vi er jo både langt mere succes og historie end Inter, City og AC Milan.
Og det er klart for enhver at Brendan Rodgers er træneren der får ham under kontrol. Jose Mourinho, Mancini og Allegri er jo alle trænere uden kvalitet der er helt nye i gamet.
Åbentlyst at det er Steven Gerrard der får opdraget på Balotelli. Når man spiller med spillere som Sneijder, Thiago Motta, Cambiaso, Zanetti, Kompany, Yaya Toure, Dzeko, Aguero, Tevez, David Silva, Mexes, Montolivo, El Shaarawy, Prince Boateng og hvad de nu ellers hedder så kan man jo ikke falde ind, det er jo helt umuligt. Jeg tror faktisk også jeg havde skabt mig for det er da personer der på ingen måde aftvinger respekt.

Hvis vi henter Balotelli, hvilket jeg for guds skyld ikke håber vi gør, så er det fordi at vi enten er ligeså hamrende naive som nogle fans(hvilket jeg ikke kan se hverken Rodgers eller Ayre være) eller fordi vi er OK med at Balotelli er Balotelli og at han på et eller andet tidspunkt vil skabe sig, vil få sindsygt dumme røde kort eller have kampe hvor han INTET gider(Hvilket vi selvfølgelig gør fordi Mario Balotelli har de fysiske og tekniske egenskaber til at gøre ham til Zlatan Ibrahimovic' afløser, ikke at jeg nogensinde tror han kommer i nærheden af det niveau).

Ligesom alle andre kan jeg blive mere forelsket i Balotellis potentiale end hvad godt er, men jeg håber virkelig ikke at vi lader os stirre blinde på potentialet, for jeg tror simpelthen ikke det bliver en succes. Bevares, han skal da nok bidrage positivt på nogle punkter, men der hører godt nok også nogle negativer med, ikke kun uden for banen. Den Balotelli man kan købe i Fifa er altid velkommen, desværre er virkelighedens Balotelli ham der er til salg.
Ligesom når det kommer til Samuel Eto'o burde vi efter min mening sige nej tak og spare pengene. Hvis vinduet virkelig er så skidt må vi spille med Studge og Lambert. Balotelli ender med større sandsynlighed at sparke os længere væk fra mesterskabet end en spiller af hans kaliber burde.
Imod moderne fodbold.

Besvar