Jeg håber håber håber, vi får fat i ham... Virkelig en drømmesigning imø...
Det er nok meget individuelt hvordan man vurderer spillerne. For mig er Balotelli i fuldstændig samme liga som Falcao og Reus. Og hvem ved om Falcao rammer samme høje niveau efter den grimme knæskade?Jesper skrev:I givet fald noget af en kovending fra Rodgers. Dertil er han for principfast. Begge to ville i øvrigt bare være sørgeligt, tænker jeg i betragtning af at Falcao navn nævnes...Redtothebone skrev:Hvis valget står mellem Eto og Balotelli så håber jeg på Balotelli, pyha det bliver spændende at følger hvem der kommer ind.Hr. Drejer skrev:Jeg tror også Assaidi er til salg.Redtothebone skrev:Jeg tror spillere som Agger, Lucas, Johnson og Borini er til salg hvis det rigtige bud kommer hvis Rodgers føler han har den fornødne backup i resten af truppen, eller kan nå at hente erstatning inden vinduet klapper i.
Ifølge den norske har vi smidt et bud på Balotelli.
Edit: jeg har tidligere været pro Balotelli, men jeg vurderer Falcao og Cavani, specielt Falcao, så utroligt meget højere. Jeg har intet specielt imod Balotelli, da jeg godt kan acceptere hele pakken, men der findes bedre spillere derude.
Bestemt ikke min drømmesigning. Langt fra. Men en meget spændende nødløsningslottokupon i mine øjne - med stort potentiale i forhold til sportsligt bidrag, men også med store risici i forhold til negativ stemning i truppen og negativ omtale i medierne.Niche skrev:Jeg kan se, at holdningen til Balotelli virker til at være vendt en smule.![]()
Jeg håber håber håber, vi får fat i ham... Virkelig en drømmesigning imø...
Hvordan i alverden skulle "vi har ikke hørt fra Liverpool" kunne tyde på, at Liverpool skulle have kontaktet dem?
Det er jo ikke nogen hemmelighed hvordan vi spiller, det er jo bare at se vores kampe. Det betyder heldigvis ikke at man bare kan dæmme op for det.Oomph242 skrev:Personligt håber jeg på Barotelli, synes der mangler en på holdet som kan lave det uforudsigelige. Er bange for vores hold bliver alt for nemt, at læse med de spillere vi har....
Næ, men kan alligevel godt følge OBI-WAN. En af de forcer som efter min mening gjorde os så stærke sidste år var netop Suarez's evne til at gøre det uforudsigelige. Falcao er min ønskesigning men lykkedes det ikke siger jeg mere end ja tak til Balotelli.OBI-WAN skrev:Det er jo ikke nogen hemmelighed hvordan vi spiller, det er jo bare at se vores kampe. Det betyder heldigvis ikke at man bare kan dæmme op for det.Oomph242 skrev:Personligt håber jeg på Barotelli, synes der mangler en på holdet som kan lave det uforudsigelige. Er bange for vores hold bliver alt for nemt, at læse med de spillere vi har....
Hvis vi kan få ham på lån, med købsoption samt en klausul om at sende ham retur allerede til jul hvis det slet ikke fungerer, så vil jeg kunne tage det roligt. Sådan har jeg det virkelig.
Hans ustabile mentalitet synes jeg er virkelig bekymrende. Jeg har ikke noget imod spillere med kant, men her har vi altså en spiller der har været i håndgemæng sin træner, som virkelig har haft problemer med at indordne sig. Jeg kan ikke se det charmerende i det.
Ja Liverpool er klubben hvor Balotelli ENDELIG hører efter. Vi er jo både langt mere succes og historie end Inter, City og AC Milan.ATJ skrev:Hvis Ballo kommer til Anfield skal han fra start af have af vide hvordan tingene skal være(selvom Suarez måske heller ikke altid hørte efter). Det må man selvfølgelig gå ud fra at Rodgers og Gerrard er mere end kompetente nok til at banke ind i hovedet på ham. Men med hans ego ville jeg også foretrække et lån med købsklausul...