Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Hekkem
- Alder: 51
Jesper skrev:Jeg undrer mig mere over at man ikke forsøger at få en egentlig kontrakt. Men meget tyder på at interessen i ham her er reel, men at det er et spørgsmål om at få Falcao indstillet på, at Liverpool er hans drømmedestination. Han valgte formentlig Monaco, fordi han følte han ikke kunne gå direkte fra Atletico til Madrid, som er hans drømmehold, men så kom skaden i vejen og jeg tvivler på at Real har særlig brug for ham. Jeg tror i høj grad det her er en kabale, hvor Di Maria indgår ligningen, for det vil frigøre kapital og så vil Madrid måske godt alligvel have Falcao.
Kryptisk skrevet
Men Falcao er også for mig en drømmesigning. En signing der kan gøre forskellen fra at spille med helt i top, eller om vi spiller med om 2-6 pladsen i stedet

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
richs
- Geografisk sted: Hinnerup
Hvis det er Falcao vi vil have , så kommer vi nok til at vente til en af de sidste dage i vinduet. Da Falcao tydeligvis ønsker sig til Real og derfor håber Real vil gå efter ham. Men inden det kan ske er der en masse brikker der skal falde på plads - en af dem er et salg af Di maria som vil give Real kontanter til Falcao.
Så meget tyder på at Falcao til LFC afhænger af at handlen med Di Maria går i vasken. Det er farligt at hænge den sidste handel op på ting, vi ikke selv kan styre og vi kommer nemt til at stå med ingenting, når vinduet lukker (tror ikke rigtig vi har en plan B).
Det er vel sandsynligt af Real vil sælge en eller to midtbane mænd (de har 9-10 stykker til 4-5 pladser) Kroos, Khedira, Alonso, Isco, James, Bale, Modric, Illarra, Di maria og vel også Ronaldo.
Jeg tror såmænd gerne han vil til LFC - men han vil bare hellere til Real, hvis det er muligt. Det bliver en stor sejr for Man U, hvis de kan få Di Maria og samtidig ødelægge en Liverpool handel.
-
Jesper
Hekkem skrev:Jesper skrev:Jeg undrer mig mere over at man ikke forsøger at få en egentlig kontrakt. Men meget tyder på at interessen i ham her er reel, men at det er et spørgsmål om at få Falcao indstillet på, at Liverpool er hans drømmedestination. Han valgte formentlig Monaco, fordi han følte han ikke kunne gå direkte fra Atletico til Madrid, som er hans drømmehold, men så kom skaden i vejen og jeg tvivler på at Real har særlig brug for ham. Jeg tror i høj grad det her er en kabale, hvor Di Maria indgår ligningen, for det vil frigøre kapital og så vil Madrid måske godt alligvel have Falcao.
Kryptisk skrevet
Men Falcao er også for mig en drømmesigning. En signing der kan gøre forskellen fra at spille med helt i top, eller om vi spiller med om 2-6 pladsen i stedet

Ja, det var det nok. Mente at han formentlig ikke kunne gå direkte fra Atletico til Real. Og så behøvede han et mellemstop, som viste sig at være et lukrativt et. Nu var planen så at komme til Real, men i mellemtiden er han pga skaden ikke længere helt så attraktiv.
I øvrigt spiller vi med om 1. pladsen!!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
And I'm Javert
- Alder: 33
af And I'm Javert » tirsdag, 19. aug, 2014 13:50
Er jeg den eneste, der ikke er voldsomt glad ved tanken om Falcao?
Jeg kan bare ikke se ham fungere på vores hold, som Suarez gjorde det i sidste sæson, han er voldsomt dyr, det vil betyde, at enten han eller Sturridge ville se meget tid på bænken, samt han højst sandsynligt er væk året efter, hvis han bliver en succes, hvilket jeg har svært ved at forestille mig. (Altså, succes nok til at Madrid kommer og banker.)
Do not forget my name!
-
zalcos
- Geografisk sted: Udlandet
- Alder: 35
And I'm Javert skrev:Er jeg den eneste, der ikke er voldsomt glad ved tanken om Falcao?
Jeg kan bare ikke se ham fungere på vores hold, som Suarez gjorde det i sidste sæson, han er voldsomt dyr, det vil betyde, at enten han eller Sturridge ville se meget tid på bænken, samt han højst sandsynligt er væk året efter, hvis han bliver en succes, hvilket jeg har svært ved at forestille mig. (Altså, succes nok til at Madrid kommer og banker.)
Mon ikke det er Lambert, der trækker indskifter-kortet.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
-
And I'm Javert
af And I'm Javert » tirsdag, 19. aug, 2014 14:43
Som jeg også skriver, kan jeg bare ikke se ham indgå på samme måde, som Suarez gjorde. Lægge det samme arbejdsraseri og playmakerrolle til sit spil. Og jeg kan heller ikke se Sturridge gøre det. Jeg ser dem ikke fungere godt sammen.
Do not forget my name!
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
And I'm Javert skrev:Er jeg den eneste, der ikke er voldsomt glad ved tanken om Falcao?
Det er ikke sikkert, at du er den eneste. Men for mig repræsenterer han BY FAR den bedste direkte erstatning for Suarez. De kan mange af de samme ting.
Han vil fungere perfekt i sidste sæsons 4-4-2 med diamanten på midten og 2 offensive backs. Han kan også fungere i 4-3-3, 4-5-1 og 4-2-3-1. Han skal bare helst placeres centralt på en eller anden måde. Så der vil komme maksimalt pres på Sturridge i forhold til at levere varen hver gang. For det gør Falcao.
Kloppite
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
texy skrev:And I'm Javert skrev:Er jeg den eneste, der ikke er voldsomt glad ved tanken om Falcao?
Det er ikke sikkert, at du er den eneste. Men for mig repræsenterer han BY FAR den bedste direkte erstatning for Suarez. De kan mange af de samme ting.
Han vil fungere perfekt i sidste sæsons 4-4-2 med diamanten på midten og 2 offensive backs. Han kan også fungere i 4-3-3, 4-5-1 og 4-2-3-1. Han skal bare helst placeres centralt på en eller anden måde. Så der vil komme maksimalt pres på Sturridge i forhold til at levere varen hver gang. For det gør Falcao.
Det er jeg enig i. Men er han bedre end Cavani.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Jesper
texy skrev:And I'm Javert skrev:Er jeg den eneste, der ikke er voldsomt glad ved tanken om Falcao?
Jeg er helt enig, texy, men jeg synes at diskussionen er malplaceret, hvis det er et spørgsmål om enten eller i forhold til Sturridge. To af verdens to bedste angribere kan nok med en af verdens bedste trænere få det til at fungere i fællesskab!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
khede
Han vil være en fantastisk måscorer, men er også bekymret for hvilken rolle Sturridge så får, ser bare Reus som klart den bedste erstatning da han også kan spille kant og har farten som Falcao ikke har. Reus koster 200 mill og vil stige i værdi, det gør Falcao nok ikke desuden bør Reus også være billigere i løn. Smid nu boksen efter Reus, hvor svært kan det være

-
nikand
- Alder: 45
Mon ikke LFC har været forbi Reus agent og fået et nej tak. Falcaos agent siger vi lytter, men håber på Real Madrid, hvis ikke er vi klar.
Ang. Falcao hvis vi undlader pengene og kigger på spillerens kvaliteter, så savler jeg, da Falcao er en uhyre klinisk afslutter.
Hvis Real Madrid henter Falcao, så er Benzema muligvis til salg, hvad gør vi så?
We need a new Fowler...
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Jeg kan godt følge bekymringen for, om Sturridge føler sig lidt "trådt på", hvis Falcao hentes. I den henseende er jeg i øvrigt også enig i, at Reus bedre vil kunne falde ind, da hans spillestil og de pladser, som han fungerer bedst på, i højere grad komplimenterer Sturridge. Men som en anden skriver, så tror jeg, at vi allerede har fået klarlagt om det var muligt at hente ham eller ej.
Og i jagten på titler er der ikke nødvendigvis plads til at lave "små signings" for at "please" de eksisterende stjerner. Alle må acceptere at blive presset på deres position. Kun på den måde kan vi sikre os, at der er bedst mulige backup på pladserne og flest mulige taktiske alternativer.
Så kom bare med Falcao. Så må Sturridge bare hæve sit spil endnu et niveau og vise, at han er bedst. Eller også må han vise, at han kan udgøre en dødsensfarlig duo sammen med Falcao.
Hvad mon Man Utd fans siger til forkortelsen af en sådan angrebsduo - SAF?

Kloppite
-
Hekkem
- Alder: 51
ahh, my eyes.
Tex, vi er ikke venner længere.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
And I'm Javert
af And I'm Javert » tirsdag, 19. aug, 2014 15:48
texy skrev:Jeg kan godt følge bekymringen for, om Sturridge føler sig lidt "trådt på", hvis Falcao hentes. I den henseende er jeg i øvrigt også enig i, at Reus bedre vil kunne falde ind, da hans spillestil og de pladser, som han fungerer bedst på, i højere grad komplimenterer Sturridge. Men som en anden skriver, så tror jeg, at vi allerede har fået klarlagt om det var muligt at hente ham eller ej.
Og i jagten på titler er der ikke nødvendigvis plads til at lave "små signings" for at "please" de eksisterende stjerner. Alle må acceptere at blive presset på deres position. Kun på den måde kan vi sikre os, at der er bedst mulige backup på pladserne og flest mulige taktiske alternativer.
Så kom bare med Falcao. Så må Sturridge bare hæve sit spil endnu et niveau og vise, at han er bedst. Eller også må han vise, at han kan udgøre en dødsensfarlig duo sammen med Falcao.
Hvad mon Man Utd fans siger til forkortelsen af en sådan angrebsduo - SAF?

Do not forget my name!
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
af DAGGER! » tirsdag, 19. aug, 2014 19:45
Hit da med Falcao, BR. Så kan vi da trods- alt drømme lidt om 1. pladsen i PL og en evt semi finale i CHL, op med ham i hatten inden transfervinduet, så ser det lyst ud på den kommende sæson.
Dog skal det da være om Real Madrid glipper ham og holder igen med spilleindkøb, så det lidt et langskud, men han kommer til fylde godt på vores angrebs- ivrige hold. Ingen tvivl på det!
You'r Never Walk Alone. ///