Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvordan skal den angriberrolle til Sterling forstås? Skal han ligge på linje med forsvaret hele tiden?
For mig er det vigtigt, at man til fulde udnytter Sterlings fleksibilitet. Det betyder, at han både skal have mulighed for at være dybdeløberen og kunne være den udfordrende spiller, der driver bolden imellem kæderne. Hvis en angrebsposition betyder, at han skal kæmpe med forsvarsspillere med ryggen til mål, så er jeg meget imod. Det er en decideret gave til modstanderne.
Lad mig komme med et rigtig godt eksempel. Selvom han er stærkt bygget og derfor kan holde forsvarsspillere væk, så spiller Cristiano Ronaldo ikke spidsangriber, da man vil have ham til at være retvendt. Der er han klart farligst, så derfor flytter du ham ikke længere op, selvom han sikkert også ville gøre det ganske glimrende på den position. Det er på mange måder den samme situation med Sterling.
Når han spiller kanten kan han få lov til lidt af det hele. Især fordi backs i dag ofte bevæger sig langt fremad i banen, hvilket kan give et rum at løbe i. Det var faktisk også på baggrund af den opskrift, at han scorede målet i går.
For mig er det vigtigt, at man til fulde udnytter Sterlings fleksibilitet. Det betyder, at han både skal have mulighed for at være dybdeløberen og kunne være den udfordrende spiller, der driver bolden imellem kæderne. Hvis en angrebsposition betyder, at han skal kæmpe med forsvarsspillere med ryggen til mål, så er jeg meget imod. Det er en decideret gave til modstanderne.
Lad mig komme med et rigtig godt eksempel. Selvom han er stærkt bygget og derfor kan holde forsvarsspillere væk, så spiller Cristiano Ronaldo ikke spidsangriber, da man vil have ham til at være retvendt. Der er han klart farligst, så derfor flytter du ham ikke længere op, selvom han sikkert også ville gøre det ganske glimrende på den position. Det er på mange måder den samme situation med Sterling.
Når han spiller kanten kan han få lov til lidt af det hele. Især fordi backs i dag ofte bevæger sig langt fremad i banen, hvilket kan give et rum at løbe i. Det var faktisk også på baggrund af den opskrift, at han scorede målet i går.
Rigtigt godt indlæg, Alonso.
En af grundene kunne være at Rodgers i lighed med sidste år vil prøve ham af på flere forskellige positioner for at udvikle ham som spiller. I øvrigt en filosofi DBU også er stor fortaler for.
En af grundene kunne være at Rodgers i lighed med sidste år vil prøve ham af på flere forskellige positioner for at udvikle ham som spiller. I øvrigt en filosofi DBU også er stor fortaler for.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Fri. Ligesom Suarez' rolle.Alonso skrev:Hvordan skal den angriberrolle til Sterling forstås?
Kloppite
Hvilket naturligvis er en mulighed. Selvom Sterling er en meget stærk ung mand, så har han dog ikke Suarez' styrke i forhold til at holde i bolden med ryggen til mål. Det er så i givet fald noget han skal arbejde på til træning. Men jeg kan sagtens forstå tankegangen. Han har i hvert fald både evner som playmaker og dribler ligesom det var tilfældet med Suarez.texy skrev:Fri. Ligesom Suarez' rolle.Alonso skrev:Hvordan skal den angriberrolle til Sterling forstås?
Med fare for at lave en begynderbrøler kommenterer jeg denne tråd i forhold til hvad der var skrevet lidt om(bud på startopstillinger) og mht. til transfers osv.
Hvor bliver Markovic af i diskussionen om startopstillingen? Jeg gør mig store forhåbninger omkring ham, men mest på baggrund af hvad jeg har læst og ikke fordi jeg har set ham spille så meget.
Med hensyn til angriber ser jeg meget gerne Lavezzi komme til klubben. Både Falcao og Cavani er ret dyre i forhold til hvad der har været nævnt i medierne synes jeg. Hvad tænker I i forhold til prisskiltene på dem?
Hvor bliver Markovic af i diskussionen om startopstillingen? Jeg gør mig store forhåbninger omkring ham, men mest på baggrund af hvad jeg har læst og ikke fordi jeg har set ham spille så meget.
Med hensyn til angriber ser jeg meget gerne Lavezzi komme til klubben. Både Falcao og Cavani er ret dyre i forhold til hvad der har været nævnt i medierne synes jeg. Hvad tænker I i forhold til prisskiltene på dem?
Markovic skal have tid til at spille sig stille og roligt ind på holdet. Han er ikke vant til fysikken og tempoet i PL, så jeg forventer bestemt ikke, at han kommer i spil til en startplads lige med det samme.ATJ skrev:Med fare for at lave en begynderbrøler kommenterer jeg denne tråd i forhold til hvad der var skrevet lidt om(bud på startopstillinger) og mht. til transfers osv.
Ang. Lavezzi, så vil han være en udmærket spiller at hente ind som kant. Ikke som forreste angriber, der skal kunne score 20+ mål pr. sæson. Det har han ikke klassen til.
- And I'm Javert
- Alder: 33
Eller statistikken. Han har ikke scoret mere end 10 mål på en ligasæson i sin voksne karriere. Men som offensivspiller, er han vel udmærket. Markovic vil få gradvis mere spilletid de næste par sæsoner.Aggerdoo skrev:Markovic skal have tid til at spille sig stille og roligt ind på holdet. Han er ikke vant til fysikken og tempoet i PL, så jeg forventer bestemt ikke, at han kommer i spil til en startplads lige med det samme.ATJ skrev:Med fare for at lave en begynderbrøler kommenterer jeg denne tråd i forhold til hvad der var skrevet lidt om(bud på startopstillinger) og mht. til transfers osv.
Ang. Lavezzi, så vil han være en udmærket spiller at hente ind som kant. Ikke som forreste angriber, der skal kunne score 20+ mål pr. sæson. Det har han ikke klassen til.
Og velkommen til, ATJ.
Do not forget my name!
Chris Bascombe skriver på Twitter at interessen i Falcao stadig er der, men det dr besværligt at spilleren stadig foretrækker Real Madrid der kan komme med et sent bud.
Desuden skriver han at Eto'o står mellem at vente på noget fra LFC eller tage imod Ajax' tilbud.
Desuden skriver han at Eto'o står mellem at vente på noget fra LFC eller tage imod Ajax' tilbud.
Eto'o skal for guds skyld endelig tage imod Ajax' tilbud. Vi skal fanme ikke have ham.Belloni skrev:Chris Bascombe skriver på Twitter at interessen i Falcao stadig er der, men det dr besværligt at spilleren stadig foretrækker Real Madrid der kan komme med et sent bud.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- And I'm Javert
- Alder: 33
9 mål og 4 assists i 21 kampe er vidst heller ikke værre ...
Do not forget my name!
Det er godt nok et vildt "loan fee", der nævnes. Men hvis vi er villige til at bruge den slags penge, så siger det bestemt også noget om Rodgers' ambitioner for denne sæson. I så fald er han sgu' ikke kun tilfreds med top 4...
Kloppite
texy skrev:Det er godt nok et vildt "loan fee", der nævnes. Men hvis vi er villige til at bruge den slags penge, så siger det bestemt også noget om Rodgers' ambitioner for denne sæson. I så fald er han sgu' ikke kun tilfreds med top 4...
det holder ikke drop ham
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg undrer mig mere over at man ikke forsøger at få en egentlig kontrakt. Men meget tyder på at interessen i ham her er reel, men at det er et spørgsmål om at få Falcao indstillet på, at Liverpool er hans drømmedestination. Han valgte formentlig Monaco, fordi han følte han ikke kunne gå direkte fra Atletico til Madrid, som er hans drømmehold, men så kom skaden i vejen og jeg tvivler på at Real har særlig brug for ham. Jeg tror i høj grad det her er en kabale, hvor Di Maria indgår ligningen, for det vil frigøre kapital og så vil Madrid måske godt alligvel have Falcao.texy skrev:Det er godt nok et vildt "loan fee", der nævnes. Men hvis vi er villige til at bruge den slags penge, så siger det bestemt også noget om Rodgers' ambitioner for denne sæson. I så fald er han sgu' ikke kun tilfreds med top 4...
Falcao bliver 29 i starten af det nye år og det vil således være nu, han skal vælge den helt rette destination, for han får ikke (mange) flere chancer.
Er han pengegrisk, som nogle antyder, efter Monaco-opholdet? Det tror jeg nu ikke, men dels havde de gang i et lovende projekt, dels ville de fleste trods alt alligevel overveje at tage mod de ufatteligt mange rubler. Så nu hvor han har tøffet rundt for 5-6000 i et år og at projektet er sat ret så meget på standby, så kan det være at han er kommet på bedre tanker.
I mine øjne ville det være et absolut drømmekøb, så jeg håber i den grad på det her ikke bare er ren rygtemølle. Derfor er et lejemål kun den løsning vi skal gå efter, hvis det er den eneste måde vi kan få fat i ham på, og fordi vi vurderer at Origi er klar næste sommer, for ellers skal vi da forsøge at binde ham til os min. 3 år.
Fandt lige artiklen.Kelly skrev:texy skrev:Det er godt nok et vildt "loan fee", der nævnes. Men hvis vi er villige til at bruge den slags penge, så siger det bestemt også noget om Rodgers' ambitioner for denne sæson. I så fald er han sgu' ikke kun tilfreds med top 4...
det holder ikke drop ham
http://www.express.co.uk/sport/football ... -Liverpool
Det inkluderer hans løn.
Det svarer til, at hvis vi købte ham på en 5-årig kontrakt til £50m med en ugeløn på £200.000 - eller en 4-årig kontrakt til £40m med samme ugeløn på £200.000.
I det perspektiv, synes jeg ikke, at det lyder som en helt dum handel. Manden er 28 år, så måske han er ved at toppe (eller Gud forbyde det - i tilfælde af at vi henter ham - HAR toppet). På denne måde binder vi ikke alle pengene ude den store mulighed for at tjene synderligt på et videresalg.
Jeg siger helt klart KØB... Jeg mener LEJ!!
Kloppite
Spændende perspektiv. Og jeg kan godt følge dine synspunkter, omend jeg tror vi ville få mere ud af ham, hvis vi får ham på en 3 årig kontrakt, da vi så kan få noget kontiniutet ind på holdet.texy skrev:Fandt lige artiklen.Kelly skrev:texy skrev:Det er godt nok et vildt "loan fee", der nævnes. Men hvis vi er villige til at bruge den slags penge, så siger det bestemt også noget om Rodgers' ambitioner for denne sæson. I så fald er han sgu' ikke kun tilfreds med top 4...
det holder ikke drop ham
http://www.express.co.uk/sport/football ... -Liverpool
Det inkluderer hans løn.
Det svarer til, at hvis vi købte ham på en 5-årig kontrakt til £50m med en ugeløn på £200.000 - eller en 4-årig kontrakt til £40m med samme ugeløn på £200.000.
I det perspektiv, synes jeg ikke, at det lyder som en helt dum handel. Manden er 28 år, så måske han er ved at toppe (eller Gud forbyde det - i tilfælde af at vi henter ham - HAR toppet). På denne måde binder vi ikke alle pengene ude den store mulighed for at tjene synderligt på et videresalg.
Jeg siger helt klart KØB... Jeg mener LEJ!!
Men uanset hvad, så er et lejemål bedre end ingenting og ofte laver man disse aftaler med en indbygget frikøbsklausul. Det ville under alle omstændigheder sende et meget seriøst signal og samtidig være endnu en grund til at understrege, at Rodgers mener det seriøst, når han tale rom mesterskab og det mener jeg faktisk også han har grund til, skulle vi få ham.