hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af TomViolence » onsdag, 13. aug, 2014 12:38

Harvey skrev:Ærgerligt for Martin Kelly. Han var skide godt inden han blev skadet og var endda på landsholdet. Virkede fysik stærk, hurtig og boldsikker og kunne løbe derudaf i 90 minutter. Men efter den langvarige skade, så har han aldrig fundet sin selvtillid igen og virket ekstrem usikker i stort set alle kampe. Langsom og ubevægelig. Trist, trist. Men godt for ham at han kan komme videre og forhåbentlig få masser af kampe under bæltet.

YNWA
Jep, jeg er nogenlunde enig. Jeg er sikker så sikker på, at han var særlig boldsikker, og hans kvaliteter generelt var nok lige et stykke under, hvad en Liverpool-backup burde være på. Men han havde viljen og løbevilligheden, og det er jo altid rart at se!

Men skaderne ødelagde alle chancer for, at han kunne forbedre sig og gøre et godt indtryk under BR. :( Ærgerligt. Jeg vil altid følge ham og håbe på det bedste.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 14. aug, 2014 16:19

YNWA Kelly :headbang:

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 15. aug, 2014 13:21

Her kan man tale om at skader ødelagde en smuk fremtid i den røde trøje.

Held og lykke Kelly!

YNWA

PS: Lad nu vær med at sælge Lucas. Vi får brug for ham.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

IverJ

Indlæg af IverJ » fredag, 15. aug, 2014 22:08

Alonso skrev:Brøndby IF er da polstrede nok til at lave en investering på 112 mio. kroner. Men de køber ikke en ny fodboldspiller for den slags penge, da det er dybt uansvarligt, hvilket jeg også skrev i det indledende indlæg. Men at påstå, at de ikke har pengene, er forkert. Alene Jan Bech Andersen har bidraget med 185 mio. i kapital indenfor det sidste år. Så Brøndby kan sagtens rejse kapital til en investering på 112 mio.
Sjovt at læse tråden. Naturligvis smider BIF ikke 112 mio. efter en spiller. Men Agger koster IKKE 112 mio. kr. For Agger vil ikke sælges til hvem-som-helst, og uden Aggers underskrift får Liverpool intet, men skal betale hans løn (60 mio/år i 2 år endnu).

BIF kan nok enten købe ham for ca. 20-40 mio. kr., eller også må de vente. Agger skifter ikke til arsenal, tottenham eller Napoli.

Nyeste rygte:
http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE23 ... -broendby/

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 15. aug, 2014 23:16

IverJ skrev:
BIF kan nok enten købe ham for ca. 20-40 mio. kr., eller også må de vente. Agger skifter ikke til arsenal, tottenham eller Napoli.

Nyeste rygte:
Jeg forventer ikke LFC drives så stupidt, at han sælges for 20-40 når han er 120-140 værd, og lur mig om ikke en leje er lige så langt ude. bif kan betale hvad
?5-10 % af lønnen? og Agger vil da få kampe i år i LFC, jeg gætter på han bliver.
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 15. aug, 2014 23:52

IverJ skrev:
Alonso skrev:Brøndby IF er da polstrede nok til at lave en investering på 112 mio. kroner. Men de køber ikke en ny fodboldspiller for den slags penge, da det er dybt uansvarligt, hvilket jeg også skrev i det indledende indlæg. Men at påstå, at de ikke har pengene, er forkert. Alene Jan Bech Andersen har bidraget med 185 mio. i kapital indenfor det sidste år. Så Brøndby kan sagtens rejse kapital til en investering på 112 mio.
Sjovt at læse tråden. Naturligvis smider BIF ikke 112 mio. efter en spiller. Men Agger koster IKKE 112 mio. kr. For Agger vil ikke sælges til hvem-som-helst, og uden Aggers underskrift får Liverpool intet, men skal betale hans løn (60 mio/år i 2 år endnu).

Nyeste rygte:
Søren-Mikael Hansen fanger da overhovedet ikke essensen af Aggers situation. Hvis Brøndby er i spil til at overtage Agger på lån, så er det da på ingen måde for at "han opretholder kampformen i Danmark og fortsat er salgsobjekt". Ender Agger i Brøndby, så er det fordi Brøndby er den eneste klub, han vil til, og så er han jo allerede der ikke længere et salgsobjekt. Desuden tvivler jeg på, at en spiller, der denne sommer har været inde i overvejelserne for klubber som Barcelona, Napoli og Arsenal, skulle være et mere attraktivt salgsobjekt næste sommer efter en sæson i hamrende middelmådig skandinavisk liga.

Og netop derfor er en lejeaftale fuldstændig meningsløs; Jan Bech Andersen kan vel i bedste fald spytte i kassen til 100.000 kroner af Aggers løn (og selv det er måske højt sat). Hvorfor skulle vi sende ham afsted på et låneophold, hvor vi selv skal betale 80% af lønnen, når der ikke er nogen som helst fordele i det for os? Det giver ingen mening.

Hvis det er rigtigt, at det er "Brøndby eller intet" for Agger, og vi er opsatte på at slippe af med ham allerede nu, så er det eneste logiske at sælge ham, så vi kan få hans løn 100% af bøgerne.

Den store problematik i forhold til et salg er selvfølgelig transfersummen. Hvis vi bliver tilbudt 80-100 millioner af en klub som Napoli eller Arsenal, bliver det nok svært for Agger at overtale os til at acceptere et bud på 20 fra Brøndby. Og i så fald tror jeg, det ender med, at Agger bliver et år mere som breddespiller med begrænset græstid, og så tager hjem næste sommer, når hans værdi er faldet. Jeg tror vi ser for stort et tab i at lade ham gå til de penge, Brøndby kan betale, til at vi vil gå med til sådan et salg, som tingene ser ud nu. Han er simpelthen i for høj kurs. Men det kan selvsagt snildt ændre sig efter endnu et år med bænken som udgangspunkt.

Jeg tror stadig ikke på, at Agger tager til Brøndby i år. Det virker simpelthen som en økonomisk umulighed. Men jeg kunne godt forestille mig, at NÅR han skifter, så er det Brøndby, han vil til. Og det kunne meget vel være næste år, når hans værdi er nede i et leje, hvor Liverpool ikke vil føle noget markant tab ved at sælge ham til Brøndby frem for en anden klub.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. aug, 2014 11:03

Jeg beholder helst Agger 2 år endnu, og så overtager Brøndby ham gratis.

Næstbedste scenarie er at sælge ham for max. pris i dette vindue, hvor Brøndby aldrig kan komme ind i billedet.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » søndag, 17. aug, 2014 10:32

Moses har da i den grad været en sløj spiller for LFC først en umulig sæson og nu sørger han for assaidi ikke bliver solgt til Stoke.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » søndag, 17. aug, 2014 11:07

nikand skrev:Moses har da i den grad været en sløj spiller for LFC først en umulig sæson og nu sørger han for assaidi ikke bliver solgt til Stoke.
He he. Mon ikke hovedsageligt det var Assaidi selv, der sørgede for at det skifte gik i vasken? ;)

Men det ændrer selvfølgelig ikke på, at Moses hár været en meget sløj spiller for os. Puha.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 22. aug, 2014 23:28

Med Balotelli så godt som på plads, så er denne tråd faktisk mere interessant lige pludselig.

Hvem skal ud? I hvert fald disse spillere i mine øjne:

Assaidi
Borini
Coates

Og vel en af disse:

Toure/Agger (Toure valgte at blive, så det bliver desværre nok Agger)

Derudover kunne jeg godt leve med at disse skiftede videre:

Johnson
Lucas/Allen (en af dem)

Så håbet/forventningen er vel, at vi mindst siger farvel til 4 spillere. Det ærger mig lidt, at Assaidi ikke kunne blive enig med Stoke. Og det ærger mig også, at et eller andet trækker Borini's skifte til Sunderland i langdrag. Især fordi, jeg syntes at der i begge handler var tale om nogle meget gunstige transferpriser set med vores øjne.
Kloppite

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 23. aug, 2014 00:18

Man siger generelt at en trup skal have to spillere til hver plads, så lad os tage et kig på situationen:

Mål: Mignolet, Jones
Backs: Moreno, Enrique, Johnson, Flanagan, Manquillo, Robinson
Centralt forsvar: Toure, Agger, Lovren, Skrtel, Coates, Sakho
Central midtbane: Gerrard, Lucas, Allen, Henderson, Can
Offensiv midt/kant: Sterling, Coutinho, Lallana, Markovic, Assaidi, Suso, Ibe
Angreb: (Balotelli), Sturridge, Lambert, Borini

Det giver faktisk en førsteholdstrup på 30 spillere, hvilket er for meget, især når der kun er to keepere.

Sælg asap:
Coates
Assaidi

Sælg eller udlej:
Robinson
Suso

Kunne måske overvejes:
Toure/Agger - en af dem bør nok forlade os, fem mand til to centrale pladser er 1 for meget synes jeg)
Borini - fjerdevalg til angrebet, men kan dog spille en rolle i enkelte kampe stadigvæk. Hvis han er okay med hans rolle i truppen kan vi godt beholde ham til "emergencies"
Lucas - skal kun sælges hvis der kommer det helt rigtige bud og han virkelig vil væk. Han har ikke niveau til at være førstevalg længere nej, men tror han er rigtig god at beholde som kulturbærer i truppen stadigvæk.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland

Indlæg af ilusio » lørdag, 23. aug, 2014 05:31

ThunderZtorm skrev:Man siger generelt at en trup skal have to spillere til hver plads, så lad os tage et kig på situationen:

Det giver faktisk en førsteholdstrup på 30 spillere, hvilket er for meget, især når der kun er to keepere.

Sælg asap:
Coates
Assaidi

Sælg eller udlej:
Robinson
Suso

Kunne måske overvejes:
Toure/Agger - en af dem bør nok forlade os, fem mand til to centrale pladser er 1 for meget synes jeg)
Borini - fjerdevalg til angrebet, men kan dog spille en rolle i enkelte kampe stadigvæk. Hvis han er okay med hans rolle i truppen kan vi godt beholde ham til "emergencies"
Lucas - skal kun sælges hvis der kommer det helt rigtige bud og han virkelig vil væk. Han har ikke niveau til at være førstevalg længere nej, men tror han er rigtig god at beholde som kulturbærer i truppen stadigvæk.
Ibe er også udlejet.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » lørdag, 23. aug, 2014 09:55

ThunderZtorm skrev:Man siger generelt at en trup skal have to spillere til hver plads, så lad os tage et kig på situationen:

Sælg asap:
Coates
Assaidi

Sælg eller udlej:
Robinson
Suso

Kunne måske overvejes:
Nej!!! Suso er en af vores allerstørste talenter. Lad ham nu blive og få nogle Cup og PrL kampe for os. Trust me vi kommer til at skulle bruge bredden i år. Han var desuden fremragende i pre season.

I midterforsvaret er det så klart Toure eller Coates, der skal ud. Ikke Agger.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » lørdag, 23. aug, 2014 19:16

Kunne det betyde farvel til Lucas ?
http://soccerlens.com/napoli-agree-deal ... va/150104/?

Napoli agree deal to sign Liverpool midfielder Lucas Leiva
by Saikat on August 23, 2014
Share

Email
Topics
Blogroll, Football Transfers, Liverpool, Napoli, Site News

Liverpool have agreed a deal to sell Brazilian midfielder Lucas Leiva to Napoli on a season long loan, with an option to make it permanent, according to reports from Italy.

Sportmediaset claim as relayed by Football Italia that Napoli have agreed deal with the Reds to reunite Lucas with his former manager Rafa Benitez.

According to the report, Napoli will pay €2m to sign him on a season long loan, plus an option to buy permanently for a further €10m in July 2015.

Napoli were plotting a move for Manchester United’s midfielder Marouane Fellaini, but with the Belgian now out injured, the Partenopei turned their attention to Lucas, whose performance over the last couple of years deteriorated badly.

Liverpool have already made nine signings this season including Mario Balotelli, who is set to undergo a medial in the next 24 hours.

The Reds have already signed Emre Can this season but may need another defensive midfielder before the season begins.

Jonathan

Indlæg af Jonathan » lørdag, 23. aug, 2014 19:51

Nu kigger jeg lidt på vores startopstilling og hvem der skal ud

Mingolet (evt Romero hvis han kommer)
Manquillo/Johnson Skrtel Lovren/sakho moreno/Enrique
Gerrard/Allen
Hendo/Allen/Lallana. Coutinho/Markovic/Allen
Sterling/Markovic
Balotelli/Lambert. Sturridge (evt Eto'o)

Dejligt med en fantastisk bred trup :D

Der er jo self. Også nogen som skal ud
Forhåbentlig kommer Lucas væk det er jo tydeligt han ikke passer til spillestilen
Så ud:
Borini: 10-12 mil. Pund
Assaidi: 5 mil. Pund
Agger: 12-14 mil. Pund
Lucas: 10 mil. Pund
Ibe lejes så ud og får noget Premier league erfaring

Alt sammen sker self. Ikke lige i dette transfervindue selvom det ku være dejligt :D

Besvar