Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Rodgers har fuldstændig afvist at vi henter Balotelli. Det gjorde han umiddelbart efter vi mødte Milan i USA.
Hvilket lige så vel kan betyde at vi ligger i forhandlinger om et køb.OBI-WAN skrev:Rodgers har fuldstændig afvist at vi henter Balotelli. Det gjorde han umiddelbart efter vi mødte Milan i USA.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Emmy skrev:Hvilket lige så vel kan betyde at vi ligger i forhandlinger om et køb.OBI-WAN skrev:Rodgers har fuldstændig afvist at vi henter Balotelli. Det gjorde han umiddelbart efter vi mødte Milan i USA.
haha
Balotelli er bare ikke en Rodgers spiller.Emmy skrev:Hvilket lige så vel kan betyde at vi ligger i forhandlinger om et køb.OBI-WAN skrev:Rodgers har fuldstændig afvist at vi henter Balotelli. Det gjorde han umiddelbart efter vi mødte Milan i USA.
?? Er Eto'o bedreAlonso skrev:Balotelli er bare ikke en Rodgers spiller.Emmy skrev:Hvilket lige så vel kan betyde at vi ligger i forhandlinger om et køb.OBI-WAN skrev:Rodgers har fuldstændig afvist at vi henter Balotelli. Det gjorde han umiddelbart efter vi mødte Milan i USA.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Nej ikke som spiller imo. Men jeg tror heller ikke Balotelli, er en BR tør give sig i kast med.Kelly skrev:?? Er Eto'o bedreAlonso skrev:Balotelli er bare ikke en Rodgers spiller.Emmy skrev:Hvilket lige så vel kan betyde at vi ligger i forhandlinger om et køb.OBI-WAN skrev:Rodgers har fuldstændig afvist at vi henter Balotelli. Det gjorde han umiddelbart efter vi mødte Milan i USA.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis vi skal have en topangriber, så skal der snart ske noget. Jeg tror det ville være vanskeligt at lokke en angriber væk fra en topklub, lige op til vinduet lukker. De skal også finde erstatning. Måske vi skulle have lagt £5 M. mere på bordet, for at overtale Lille til at Origi skulle komme til Liverpool i denne sæson. Det kan vise sig at have været den bedste og billigste løsning.
Men mit bedste bud på en Rodgers spiller og som er en mulighed, er Jackson Martinez.
Men mit bedste bud på en Rodgers spiller og som er en mulighed, er Jackson Martinez.
Mon ikke mr. Rodgers er tæt på en ny kant/angriber, hvis man har valgt at lade Borini gå. Rodgers ved mindst ligeså godt som os, at Sturridge og Lambert ikke er holdbart gennem en hel sæson.
Enig. Gad vide om flere klubber afventer forskellige handler går igennem, så det kan starte en domino effekt.Hr. Drejer skrev:Hvis vi skal have en topangriber, så skal der snart ske noget. Jeg tror det ville være vanskeligt at lokke en angriber væk fra en topklub, lige op til vinduet lukker. De skal også finde erstatning. Måske vi skulle have lagt £5 M. mere på bordet, for at overtale Lille til at Origi skulle komme til Liverpool i denne sæson. Det kan vise sig at have været den bedste og billigste løsning.
Tror helt sikkeret at der er nogle klubber der bare venter på at købe en spiller før de sælger en anden....Belloni skrev:Enig. Gad vide om flere klubber afventer forskellige handler går igennem, så det kan starte en domino effekt.Hr. Drejer skrev:Hvis vi skal have en topangriber, så skal der snart ske noget. Jeg tror det ville være vanskeligt at lokke en angriber væk fra en topklub, lige op til vinduet lukker. De skal også finde erstatning. Måske vi skulle have lagt £5 M. mere på bordet, for at overtale Lille til at Origi skulle komme til Liverpool i denne sæson. Det kan vise sig at have været den bedste og billigste løsning.
Tænker at PSG venter på at købe Di Maria før de sælger Cavani...
Jeg tror nu mere, det er Lavezzi de vil af med, men ham vil jeg faktisk også hellere have til Liverpool end Cavani. Ikke fordi Lavezzi er en bedre angriber, men fordi han passer bedre ind i konceptet imø.Smitse skrev:Tror helt sikkeret at der er nogle klubber der bare venter på at købe en spiller før de sælger en anden....Belloni skrev:Enig. Gad vide om flere klubber afventer forskellige handler går igennem, så det kan starte en domino effekt.Hr. Drejer skrev:Hvis vi skal have en topangriber, så skal der snart ske noget. Jeg tror det ville være vanskeligt at lokke en angriber væk fra en topklub, lige op til vinduet lukker. De skal også finde erstatning. Måske vi skulle have lagt £5 M. mere på bordet, for at overtale Lille til at Origi skulle komme til Liverpool i denne sæson. Det kan vise sig at have været den bedste og billigste løsning.
Re: Sv: Hvem skal ind?
Det gode af den her venten, det er vi kan få klassisk transferaften på den sidste dag, hvor helikoptere er i brug, spillere bliver afvist på træningsanlægget og Harry R hygger sig. Og vi sidder med en kold derhjemme og venter i spænding! Tænk bare på den berømte Torres/Carroll-aften. Den har vel indirekte medført 10.000 indlæg.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Ah ja. Den husker jeg, fordi jeg sad lykkeligt uvidende i en bus på vej til et fransk skisportssted. Da vi ankommer om morgenen, efter en nat stort set uden søvn, møder jeg en bekendt der er manure fan, der fortæller mig om nyheden. Har aldrig set så smøret et grin før. Helt igennem forfærdelig morgen.Jesper skrev:Tænk bare på den berømte Torres/Carroll-aften. Den har vel indirekte medført 10.000 indlæg.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Sådan en aften håber jeg ikke vi får igen!Jesper skrev:Tænk bare på den berømte Torres/Carroll-aften. Den har vel indirekte medført 10.000 indlæg.
Jeg ser nu hellere Cavani i den røde trøje fordi det vi mangler er en angriber, og ikke flere kanter da vi har nok... Og jeg tror at Cavani vil passe helt perfekt ind i konceptet...Niche skrev:Jeg tror nu mere, det er Lavezzi de vil af med, men ham vil jeg faktisk også hellere have til Liverpool end Cavani. Ikke fordi Lavezzi er en bedre angriber, men fordi han passer bedre ind i konceptet imø.Smitse skrev:Tror helt sikkeret at der er nogle klubber der bare venter på at købe en spiller før de sælger en anden....Belloni skrev:Enig. Gad vide om flere klubber afventer forskellige handler går igennem, så det kan starte en domino effekt.Hr. Drejer skrev:Hvis vi skal have en topangriber, så skal der snart ske noget. Jeg tror det ville være vanskeligt at lokke en angriber væk fra en topklub, lige op til vinduet lukker. De skal også finde erstatning. Måske vi skulle have lagt £5 M. mere på bordet, for at overtale Lille til at Origi skulle komme til Liverpool i denne sæson. Det kan vise sig at have været den bedste og billigste løsning.