Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Harvey

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Harvey » tirsdag, 12. aug, 2014 12:33

thefugle skrev:
Harvey skrev:Forslag herfra: Køb Torres! Han har været en skygge af sig selv lige siden han forlod os, men jeg tror at BR ville være manden der kan få gang i Torres igen! Jeg synes at det ville være fedt at få Torres tilbage og jeg tror fortsat på ham. Så snart han trækker den røde trøje over hovedet, så er han sig selv igen. KØB HAM :D :D :D :D :D
Torres var ikke engang Torres i sin sidste tid i lfc. Han er færdig, og det er snart på tide Torres-elskerne indser det.
Det kan godt være at du har ret thefugle, men tænk hvis vi kunne købe ham for en slik og så få ham tilbage til fordoms styrke igen! Men ja, måske er det bare urealistisk drømmeri, fordi man stadig godt kan li El Ninjo :-)
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. aug, 2014 12:38

Under de rette økonomiske betingelser kan Eto'o være et scoop. Vores dygtige drenge oppe i front skal nok sætte ham op til en masse chancer og skarpheden i afslutningerne har han stadig.
Men intet sign on fee og ingen crazy løn.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 12. aug, 2014 12:45

Emmy skrev:Under de rette økonomiske betingelser kan Eto'o være et scoop. Vores dygtige drenge oppe i front skal nok sætte ham op til en masse chancer og skarpheden i afslutningerne har han stadig.

Moreno skal ind.
Eto kunne jeg godt leve med, men håber stadig på Carvani.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. aug, 2014 12:48

Hvad har Moreno med en ny angriber at gøre?

Moreno bliver offentliggjort efter super cup kampen i aften. Så kan du glæde dig til det.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 12. aug, 2014 12:50

Kelly skrev:
Emmy skrev:Under de rette økonomiske betingelser kan Eto'o være et scoop. Vores dygtige drenge oppe i front skal nok sætte ham op til en masse chancer og skarpheden i afslutningerne har han stadig.

Moreno skal ind.
Eto kunne jeg godt leve med, men håber stadig på Carvani.
Han skal sikkert ha lige præcis de 2 ting, desuden er han den ultimative money grabber, og det er bare slet ikke det LFC står for. Ville godt nok hade hvis han kom til klubben.

@kelly

Der er stadig ikke R i Cavani.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

sirsvansealot

Indlæg af sirsvansealot » tirsdag, 12. aug, 2014 12:52

Okay nu skriver jeg noget, som jeg aldrig havde regnet med at skulle skrive, men hvis vi overhovedet ikke kan finde en angriber, og vi mangler altså én. Hvad med danske Bendtner? Har spillet i England i mange år og har et ok internationalt niveau. Koster intet i indkøbspris. Der er dog det men, at hans lønkrav er alt for højt i forhold til, hvad han er værd. Og så vil han sikkert selv mene, at han skal spille hver gang, fordi han selv synes, han er for god til bænken. Ja og så er han en klovn ved siden af. Nej nu ved jeg sgu ikke alligevel :?

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » tirsdag, 12. aug, 2014 12:57

sirsvansealot skrev:Okay nu skriver jeg noget, som jeg aldrig havde regnet med at skulle skrive, men hvis vi overhovedet ikke kan finde en angriber, og vi mangler altså én. Hvad med danske Bendtner? Har spillet i England i mange år og har et ok internationalt niveau. Koster intet i indkøbspris. Der er dog det men, at hans lønkrav er alt for højt i forhold til, hvad han er værd. Og så vil han sikkert selv mene, at han skal spille hver gang, fordi han selv synes, han er for god til bænken. Ja og så er han en klovn ved siden af. Nej nu ved jeg sgu ikke alligevel :?
Søg læge, evt ring 112 ASAP

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 12. aug, 2014 12:58

sirsvansealot skrev:Okay nu skriver jeg noget, som jeg aldrig havde regnet med at skulle skrive, men hvis vi overhovedet ikke kan finde en angriber, og vi mangler altså én. Hvad med danske Bendtner? Har spillet i England i mange år og har et ok internationalt niveau. Koster intet i indkøbspris. Der er dog det men, at hans lønkrav er alt for højt i forhold til, hvad han er værd. Og så vil han sikkert selv mene, at han skal spille hver gang, fordi han selv synes, han er for god til bænken. Ja og så er han en klovn ved siden af. Nej nu ved jeg sgu ikke alligevel :?
Hell no, han skal min. have en 3 årig kontrakt, og han er fed doven og udugelig.
Hellere satse på Peterson eller hente Eto'o så.
Billede

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. aug, 2014 13:02

Man skal huske at spise inden man drikker alkohol. Det kan gå grueligt galt.

Vi har forstærket os i mange positioner denne sommer, men angrebet volder os problemer. Vi gik for Sanchez, så gik for Remy. Herefter gik vi for Bony og Falcao. Førstnævnte var ikke optimalt, mens Falcao var dyr. Nu er vi havnet med Eto. Eto er en dygtig fodboldspiller, men jeg har det bare svært med at sådan c*nt skal trække den smukke røde trøje over hovedet.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 12. aug, 2014 13:03

Eto'o fik eftersigende 7 mio. pund sidste år i Chelsea. Samtidig har han afvist West Ham, fordi de ikke ville give ham mere end 40.000 pund om ugen. Det skal dog også med, at Eto'o stadig var på kontrakt i Anzhi - hvor han fik en astronomisk høj løn - da han skiftede til Chelsea, så han gik faktisk ned i løn for at komme til Premier League.

Med sign on fee indregnet er jeg ikke imod at give omkring 60.000 om ugen, hvis han vil acceptere en 1-årig aftale.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 12. aug, 2014 13:08

Xenne skrev:
Hell no, han skal min. have en 3 årig kontrakt, og han er fed doven og udugelig.
Hellere satse på Peterson eller hente Eto'o så.
Helt enig. Manden har rendt hele sommeren og festet i stedet for at udvise lidt mere seriøsitet i forhold til at finde en ny klub. Det er han i sin gode ret til, og jeg under bestemt folk at leve livet, mens de har det. Men jeg kan på ingen måde se, at han i lang tid kan være et emne for midterklubber i de bedste ligaer og slet ikke topklubber med den indstilling til fodbold.

Så LANGT hellere beholde Borini, hvilket jeg ellers ikke håber på.
Kloppite

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 12. aug, 2014 13:14

Alonso skrev:Eto'o fik eftersigende 7 mio. pund sidste år i Chelsea. Samtidig har han afvist West Ham, fordi de ikke ville give ham mere end 40.000 pund om ugen. Det skal dog også med, at Eto'o stadig var på kontrakt i Anzhi - hvor han fik en astronomisk høj løn - da han skiftede til Chelsea, så han gik faktisk ned i løn for at komme til Premier League.

Med sign on fee indregnet er jeg ikke imod at give omkring 60.000 om ugen, hvis han vil acceptere en 1-årig aftale.
Er Eto'o virkelig stadig god nok? Jeg kan ikke finde ud af, om jeg selv tror på det. Jeg er ikke helt afvisende, fordi han er transferfri, men jeg har en nagende tvivl på, at vi vil få noget positivt ud af en aftale med ham.

Det ville dog være hamrende morsomt at se ham opnå succes hos os med tanke på Mourinho's kommentarer om ham.

I et par uger vil jeg dog mene, at vi bør fokusere på en angriber i sin bedste alder. Hvis det så ikke kan lade sig gøre at hente en, der er god nok, så kan Eto'o måske være vores nødløsning.
Kloppite

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » tirsdag, 12. aug, 2014 13:33

Har han motivationen og kan han affinde sig med sin rolle, kan jeg sagtens se det som en ok løsning i et halvt til et helt år. Især i CL-kampene kan han måske gøre en forskel qua hans erfaring og målnæse. Jeg ser ham også som en ok spilstation i det tætte pasningsspil. Hurtigheden mangler han dog, og det trods alt et stort minus, som vi jo allerede anker Lambert for.

Jeg begynder at tro, at en ekstra angriber aldrig har haft særlig høj prioritet efter Lambert. Måske har planen hele tiden været at lave systemet om og nøjes med tre angribere i Sturridge, Borini og Lambert. Det vil betyde, at vi har fulgt en transferstrategi, hvor vi har købt ind til den nye formation snarere end at lappe på hullet efter Suárez. De seriøse rygter tyder da også på en reaktiv tilgang, hvor vi først for alvor begyndte at blive linket til en spiller (Remy) efter Sunderland-buddet på Borini. Jeg tror ikke det er spredehagl. Angriberpositionen er bare ikke så højt på prioriteringslisten. Personligt ser jeg gerne en opgradering i forhold til andetvalget, men hvis den rigtige spiller ikke er tilgængelig, så håber jeg vi væbner os med tålmodighed.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 12. aug, 2014 13:41

JTN skrev:Har han motivationen og kan han affinde sig med sin rolle, kan jeg sagtens se det som en ok løsning i et halvt til et helt år. Især i CL-kampene kan han måske gøre en forskel qua hans erfaring og målnæse. Jeg ser ham også som en ok spilstation i det tætte pasningsspil. Hurtigheden mangler han dog, og det trods alt et stort minus, som vi jo allerede anker Lambert for.

Jeg begynder at tro, at en ekstra angriber aldrig har haft særlig høj prioritet efter Lambert. Måske har planen hele tiden været at lave systemet om og nøjes med tre angribere i Sturridge, Borini og Lambert. Det vil betyde, at vi har fulgt en transferstrategi, hvor vi har købt ind til den nye formation snarere end at lappe på hullet efter Suárez. De seriøse rygter tyder da også på en reaktiv tilgang, hvor vi først for alvor begyndte at blive linket til en spiller (Remy) efter Sunderland-buddet på Borini. Jeg tror ikke det er spredehagl. Angriberpositionen er bare ikke så højt på prioriteringslisten. Personligt ser jeg gerne en opgradering i forhold til andetvalget, men hvis den rigtige spiller ikke er tilgængelig, så håber jeg vi væbner os med tålmodighed.
Jeg tror at den position er højt prioriteret også efter Lambert men meget svær at dække. De rigtige målfarlige hænger ikke på træerne og/eller er for dyre. Så der er vi uenige. :)

Jesperrosendal

Indlæg af Jesperrosendal » tirsdag, 12. aug, 2014 14:41

Som jeg har skrevet meget hen over sommeren, så er det en joke af dimensioner hvis vi ikke henter en angriber som direkte erstatning til Suarez! At vi tilsyneladende nu har holdt samtaler med Etoo gør kun joken endnu større, hold kæft hvor er det dog uambitiøst og strider imod ALT hvad vores transfer strategi har været de seneste par vinduer!

Han er over the hill og kommer ALDRIG tilbage til fordums styrke, manden er 33!!!! (Hvis ikke mere)!!!!!

Nu er der kun lidt over 2 uger tilbage, og stadig ingen venstre back og stadig ingen angriber! KOM NU!!!! :wall: :wall: :wall: :wall:

Borini ryger nok væk, hvorfor det trækker ud aner jeg ikke, men han afventer jo nok angriber situationen ligesom alle os andre, og hvis ikke vi får nosset os sammen og henter en ny, så bliver han da selvfølgelig!

Sturridges skadehistorik er ikke den bedste, lad os nu sige han er væk i et par måneder ligesom sidste sæson, så står vi med Lambert og Borini, det er da seriøst skandaløst!!!!

Besvar