Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Scherwin
af Scherwin » mandag, 04. aug, 2014 19:35
manchester city vil kun træne på en træningsbane 1 gang om året fordi de skal være 1000000% perfekte. derfor har de en million af dem på deres nye trænings anlæg
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Alonso
- Alder: 37
Så undgår man da, at det er banen, der gør spillerne skadet. Måske er det en god investering - skal ikke kunne sige det.
-
Alonso
AJ skrev:Wormie skrev:Jeg tænker mest af alt at han ikke er klar til premier league og nok bliver overrasket over hvor gode de små hold er. han skal satme holde tungen lige i munden for at klare top 4 for der bliver mega konkurrance om det.
Det finder jeg naivt at tro. Når du ved, at de små hold er gode, hvorfor skulle van Gaal så ikke også vide det? Hvor dårligt forberedt tror du lige, at han er?
Rodgers er tilsyneladende på linje med Wormie:
"Jeg tror han vil finne ut at konkurransen i denne ligaen blir annerledes fra hvilken som helst annen liga han har jobbet i. I mange av de andre ligaene er det ett eller to lag en forventer skal vinne."
"Dette er en liga hvor topplagene spiller mot bunnlagene, og på hvilken som helst dag kan du tape. Du får ikke det i så mange andre ligaer. Jeg tror konkurransen vil overraske ham, og det har jeg fra andre utenlandske managere jeg har snakket med med årene."
http://liverpool.no/Nyheter/Advarer-van ... eague.aspx
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jeg ser det som endnu et eksempel på Rodgers' mystiske spin, som du selv påpegede for noget tid siden.
Mourinho, Pellegrini og Ancelotti havde heller aldrig været i PL før de vandt mesterskabet i deres første sæson. Hvorfor er det lige, at van Gaal skulle blive så meget mere "overrasket" end dem? Det er omsonst snak i min optik.
-
Alonso
AJ skrev:Jeg ser det som endnu et eksempel på Rodgers' mystiske spin, som du selv påpegede for noget tid siden.
Mourinho, Pellegrini og Ancelotti havde heller aldrig været i PL før de vandt mesterskabet i deres første sæson. Hvorfor er det lige, at van Gaal skulle blive så meget mere "overrasket" end dem? Det er omsonst snak i min optik.
Jeg er da helt enig med dig. Muligt han bliver overrasket de første 2-3 kampe, men det betyder ikke, at holdet sætter point til, eller at det får nogen nævneværdig indflydelse på Man Utds slutplacering. Spørgsmålet er også, om det ikke nærmere er ting som dommerens linje i disse kampe, der eventuelt kommer til at overraske van Gaal og ikke så meget bundholdenes niveau.
-
Scherwin
af Scherwin » onsdag, 06. aug, 2014 10:58
Alonso skrev:AJ skrev:Jeg ser det som endnu et eksempel på Rodgers' mystiske spin, som du selv påpegede for noget tid siden.
Jeg er da helt enig med dig. Muligt han bliver overrasket de første 2-3 kampe, men det betyder ikke, at holdet sætter point til, eller at det får nogen nævneværdig indflydelse på Man Utds slutplacering. Spørgsmålet er også, om det ikke nærmere er ting som dommerens linje i disse kampe, der eventuelt kommer til at overraske van Gaal og ikke så meget bundholdenes niveau.
dont worry de har ashley young til at kaste sig hvis de får brug for det

Han er blevet totalt ynglingsspiller i united lige pt. hos deres fans pga den preseason her.
-
SimonA
- Alder: 27
Er på mobillos, så det bliver lige uden link, men Howard Webb stopper som dommer! Bl.a. læst på 6-eren.dk (Y)
YNWA
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
SimonA skrev:Er på mobillos, så det bliver lige uden link, men Howard Webb stopper som dommer! Bl.a. læst på 6-eren.dk (Y)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Alonso skrev:Muligt han bliver overrasket de første 2-3 kampe, men det betyder ikke, at holdet sætter point til, eller at det får nogen nævneværdig indflydelse på Man Utds slutplacering. Spørgsmålet er også, om det ikke nærmere er ting som dommerens linje i disse kampe, der eventuelt kommer til at overraske van Gaal og ikke så meget bundholdenes niveau.
Jeg kan bare ikke se, at han skulle blive overrasket over noget som helst. Dommernes linje kender han vel også godt. Skulle han aldrig have set Premier League før? Om ikke andet så for at følge Krul, Vorm, Vlaar, De Guzman, van Persie, og hvilke hollændere der nu ellers har spillet i ligaen.
-
SimonA
- Alder: 27
Surf skrev:SimonA skrev:Er på mobillos, så det bliver lige uden link, men Howard Webb stopper som dommer! Bl.a. læst på 6-eren.dk (Y)
Det er ikke tilfældigt, at de begge trækker sig med så kort tids mellemrum!
YNWA
-
Alonso
AJ skrev:Alonso skrev:Muligt han bliver overrasket de første 2-3 kampe, men det betyder ikke, at holdet sætter point til, eller at det får nogen nævneværdig indflydelse på Man Utds slutplacering. Spørgsmålet er også, om det ikke nærmere er ting som dommerens linje i disse kampe, der eventuelt kommer til at overraske van Gaal og ikke så meget bundholdenes niveau.
Jeg kan bare ikke se, at han skulle blive overrasket over noget som helst. Dommernes linje kender han vel også godt. Skulle han aldrig have set Premier League før? Om ikke andet så for at følge Krul, Vorm, Vlaar, De Guzman, van Persie, og hvilke hollændere der nu ellers har spillet i ligaen.
Jeg tror stadig, at du bliver overrasket, når du rent faktisk står i en kampsituation, hvor noget er på spil for dig selv. Det er altså noget andet end hvad du er blevet fortalt eller har set på video. Der er kampe i Premier League, hvor dommerne tillader latterligt meget fysisk spil.
Men som jeg selv skriver, så er det langt fra sikkert, at det kommer til at påvirke resultaterne. Men jeg tror stadig, at det vil overraske. Om han så bliver lidt eller meget overrasket vil tiden vise.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
Nogle svære kampe i chl kvalen. Besiktas kan godt blive svært for Gooners. Kunne sgu da være fedt hvis de glipper Champions League

-
Bellamy_fever
af Bellamy_fever » lørdag, 09. aug, 2014 10:34
http://www.plbold.dk/2014/08/08/scholes ... r-er-svage
Langt hen ad vejen enig i Scholes betragtninger - omend jeg intet hsr at have mine tanker i end jalouxi over at deres bil kontra min.
Men når han tilsidst snakker om Scum ikke er så dumme mht. Lønninger .. Han glemmer da lidt en handel med shaw (verdens dyreste teenager) 18 år, 30 mio og 100.000 i ugen ... En handel Scholes selv kritiserede .. Så ryster man sku lidt på hovedet - what ARE they smoking over there at the toilet ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
-
Scherwin
af Scherwin » lørdag, 09. aug, 2014 10:39
United har måske ikke været ude med lønningerne før hen (selv om rooney får 300k om ugen og rvp omkring 200k, shaw 150k) til sammenligning (Gerrard 120k suarez 160k(var blevet til 200k hvis han var blevet denne season)
så er de begyndt nu at give de højeste lønninger i fodbolden pga det er det eneste som kan få spillere til at blive
om 10 år får de bedste spillere nok 1 mil pund om ugen.